stem dan nietquote:
Omdat als je niet stemt de stem naar de grootste partij gaat, dus stem je indirect nog voor een partij, als je blanco stemt vervalt je stem gewoon.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar zie ik zelf het nut niet echt van in
Nee dat is het nummer van je savegamequote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:19 schreef Kutstudent het volgende:
Yo Niels en Michiel, dat cijfer achter je safegame is toch niet op hoeveel procent je zit ofwel? Want anders zit ik al op 70% en no way dat dat kan na 15 uur spelen. Ben nog steeds in Kirkwall en nog niet eens op patrol geweest.
Ondertussen wel gay sex met een elf gehad waardoor het broertje nog wat bozer werd.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:19 schreef Kutstudent het volgende:
Yo Niels en Michiel, dat cijfer achter je safegame is toch niet op hoeveel procent je zit ofwel? Want anders zit ik al op 70% en no way dat dat kan na 15 uur spelen. Ben nog steeds in Kirkwall en nog niet eens op patrol geweest.
Ondertussen wel gay sex met een elf gehad waardoor het broertje nog wat bozer werd.
Ik vond het nogal apart, maar ik zei maar gewoon ja, want dan werd dat broertje nog bozer.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee dat is het nummer van je savegame
Met Fenris? Fenris is een fucking baas
Nee wat dan zou ik al op 360% zittenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:19 schreef Kutstudent het volgende:
Komt door autosaves inderdaadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:51 schreef Kutstudent het volgende:
Kan dat dan door die autosaves komen? Want soms is ie ineens 10 saves verder ofzo.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:53 schreef Kutstudent het volgende:
Oh en jegens die kutdiscussie hier van eerder.
D66 FTW.
Gast doe eens niet zo eng ik stem ook D66quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:53 schreef Kutstudent het volgende:
Oh en jegens die kutdiscussie hier van eerder.
D66 FTW.
Zullen we je vanaf nu gewoon priscilla noemen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:23 schreef tliciouz het volgende:
Als dit topic zo dicht is willen jullie dan beloven dat die kampersnaam van mij nooit meer in de TT komt
Alles wat eindigt met een A zijn kampers namen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zullen we je vanaf nu gewoon priscilla noemen?
Shaniqua dan? Dat eindigt op UA.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alles wat eindigt met een A zijn kampers namen.![]()
Ik ga hem nog niet halen. Heb deze week alweer 90 euro aan spellen uitgegeven en met forza en DA:2 ben ik wel zoet tot MW3 uitkomt.quote:
Uhm neeequote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sold zal hem zo ook wel hebben, die jongen is al heel de week bezig over die game
@tauch, GM verkoopt idd
en ondertussen gewoon naar de winkel gaanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Uhm neee![]()
Ben BF3 al vergeten sinds GTA V.
Lekker wachten tot 2013quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Uhm neee![]()
Ben BF3 al vergeten sinds GTA V.
Nee, mischien had je gisteren moeten luisteren wat ik zei.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en ondertussen gewoon naar de winkel gaan
Ja dat je hem bij de Dixons koopt? Embargo is er net vanaf dus daaromquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:47 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee, mischien had je gisteren moeten luisteren wat ik zei.
Net iemand van GM aan de lijn gehad, wordt inderdaad overal verkocht. Dadelijk maar even ophalenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat je hem bij de Dixons koopt? Embargo is er net vanaf dus daarom
Wat heet mee bezig houden?! Omdat ik zeg dat ie al te koop is?!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:48 schreef SoldMayor het volgende:
En nicklas waarom hou je je zo met BF3 bezig?
Je gaat hem toch niet kopen want de beta was niet goed.![]()
![]()
![]()
![]()
huil huil
![]()
Heb je weer geld gehad om naar de kapper te gaan?!quote:
Je bent wel lekker aan het janken vandaag.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je weer geld gehad om naar de kapper te gaan?!
Je bent de laatste wel weer erg faalend bezig he.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat heet mee bezig houden?! Omdat ik zeg dat ie al te koop is?!
Alleen maar om te helpen hoor jankzak en nee ik haal BF3 niet, bagger beta.
En ja ik zeg bagger beta
Want?! Je ging de vorige keer daar toch ook stoer over lopen doen?!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je bent wel lekker aan het janken vandaag.
Ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want?! Je ging de vorige keer daar toch ook stoer over lopen doen?!
Of ben je nu gewoon boos dat je al je geld hebt opgezopen?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:01 schreef Rossdale het volgende:
Ophoeren met van die massa whatsapp gesprekken tijdens werktijd godverdomme!!!
Dude, het is maar een gamequote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:04 schreef Frankii het volgende:
Ik mag hem ook nu ophalen. Maar ben druk aant leren voor een tentamen.
Als ik het tentamen vrijdag niet haal mag ik geen stage lopen, en moet ik het laatste jaar 42 weken achter elkaar stage lopen.
Stage lopen betekend geen huiswerk, geen huiswerk betekend meer vrije tijd, meer vrije tijd betekend meer gametijd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:04 schreef Frankii het volgende:
Ik mag hem ook nu ophalen. Maar ben druk aant leren voor een tentamen.
Als ik het tentamen vrijdag niet haal mag ik geen stage lopen, en moet ik het laatste jaar 42 weken achter elkaar stage lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |