En mister een fijn mesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:19 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een goede verbinding had ik vanavond.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja door je kk aldi verbinding.
Die pistol kill deed ik omdat je me vies killde met die spray.quote:
Tsss! Ga slapen man plakje kaasquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die pistol kill deed ik omdat je me vies killde met die spray.
Kom hier dan, dan kom ik met mn mocro groep.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tsss! Ga slapen man plakje kaas
Die zijn al onderweg naar Eindhoven, wat jij praat gek duivelquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kom hier dan, dan kom ik met mn mocro groep.
Tazz a sabhi, met je nl in je naam jij.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die zijn al onderweg naar Eindhoven, wat jij praat gek duivel
Dit plus hoiquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja door je kk aldi verbinding.
Gewoon direct via de optische poortquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:27 schreef Frankii het volgende:
Ross hoe heb jij jouw Z-5500 aangesloten? Mijn broertje kan em tweedehands krijgen maar hij vraagt zich af of dat makkelijk is aan te sluiten.
Uuuh ja die inderdaad, wat een beestquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die High Dragon bedoel je? Bij die Mine Massacre missie?
Die vond ik zo bruut
Ik ben er bijna mee klaar, dan kun je hem wel van mij lenen/overnemen (als je niet weer de disc slooptquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:36 schreef Frankii het volgende:
[..]
Issie zo vet ja?
Misschien een leuk tussendoortje aan het eind van dit jaar.
Uiteraard, anders kunnen de games natuurlijk nooit op de releasedag binnen zijnquote:
Het zou niet voor het eerst zijn dat een webshop de releasedag niet haalt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
logisch idd, anders heb je hem morgen niet binnen
quote:Beste Niels De Backer,
Bedankt voor uw bestelling op GameSync.
Uw bestelling met nummer: 6419 is vandaag verzonden.
Ja mijne staat ongeveer net zo lang dacht ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:20 schreef Rossdale het volgende:
Overall denk ik, mijn pre-order staat ook al een week of 2/3 namelijk
tja dat is het nadeel van pre-orderquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het zou niet voor het eerst zijn dat een webshop de releasedag niet haalt.
Groot gelijk oprotten die kut buitenlandersquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:27 schreef Tauchmeister het volgende:
"Mauro moet terug naar Angola"
VVD![]()
![]()
Ik vind wel apart dat zoveel mensen op wilders stemmen omdat ze "die buitenlanders" niet meer willen, maar als er zoiets als dit gebeurd hoor je niks van die mensen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:27 schreef Tauchmeister het volgende:
VVD![]()
![]()
Denk je nou echt dat de mensen alleen op Wilders stemmen vanwege 'die buitenlanders'?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik vind wel apart dat zoveel mensen op wilders stemmen omdat ze "die buitenlanders" niet meer willen, maar als er zoiets als dit gebeurd hoor je niks van die mensen.
Dan is heel Nederland in rep en roer! Ik heb een schijthekel aan de wilders stemmers, maar vind ze zo ook wel behoorlijk zwak en triest.
Nou vraag de gemiddelde PVV stemmer waarom diegene daar op gestemd heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat de mensen alleen op Wilders stemmen vanwege 'die buitenlanders'?
Denk eens na man, de PVV had een goed partijprogramma, naar mijn mening de beste, bij de afgelopen verkiezingen. Dat hele buitenlandersverhaal is daarbij een bijkomstigheid voor mij, daar geef ik echt niks om.
De PVV is een van de weinige partijen die nog bij hun standpunten blijft.
Rotzooitje in Den Haag. Heb nu 1 keer gestemd, en dat ga ik volgende verkiezingen dus niet meer doen, de politiek in Nederland is een fucking lachertje.
Gert Leers is van de CDA poepiequote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:27 schreef Tauchmeister het volgende:
VVD![]()
![]()
Klopt, en daarom stem ik niet meer. Deed ik hiervoor ook niet, beviel me prima.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:09 schreef Rossdale het volgende:
De PVV is volgens mij de partij die de meeste standpunten heeft laten vallen, ben je nu al hun tweede grote promotiepunt vergeten? Geen verhoging van de AOW leeftijd!!! Dat punt was een paar uur na de verkiezingen al geen probleem meer voor de PVV
PVV draait om problemen met buitenlanders en daarnaast moesten ze nog een partijprogramma in elkaar draaien omdat dat nou eenmaal vereist is. Daarin hebben ze gewoon alle populaire punten gezet of het nu haalbaar was of niet. Het is onzinnig om op zo'n type partij te stemmen als je het met andere punten eens bent.
[..]
Gert Leers is van de CDA poepie
Doe ik ook niet, nooit gedaanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:11 schreef Rossdale het volgende:
Als mensen niet stemmen dan vind ik dat prima, maar dan moeten ze ook niet gaan zeuren op het beleid wat gevoerd wordt
Daarom stem ik blancoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:11 schreef Rossdale het volgende:
Als mensen niet stemmen dan vind ik dat prima, maar dan moeten ze ook niet gaan zeuren op het beleid wat gevoerd wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |