Die zijn al onderweg naar Eindhoven, wat jij praat gek duivelquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kom hier dan, dan kom ik met mn mocro groep.
Tazz a sabhi, met je nl in je naam jij.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die zijn al onderweg naar Eindhoven, wat jij praat gek duivel
Dit plus hoiquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja door je kk aldi verbinding.
Gewoon direct via de optische poortquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:27 schreef Frankii het volgende:
Ross hoe heb jij jouw Z-5500 aangesloten? Mijn broertje kan em tweedehands krijgen maar hij vraagt zich af of dat makkelijk is aan te sluiten.
Uuuh ja die inderdaad, wat een beestquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die High Dragon bedoel je? Bij die Mine Massacre missie?
Die vond ik zo bruut
Ik ben er bijna mee klaar, dan kun je hem wel van mij lenen/overnemen (als je niet weer de disc slooptquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:36 schreef Frankii het volgende:
[..]
Issie zo vet ja?
Misschien een leuk tussendoortje aan het eind van dit jaar.
Uiteraard, anders kunnen de games natuurlijk nooit op de releasedag binnen zijnquote:
Het zou niet voor het eerst zijn dat een webshop de releasedag niet haalt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
logisch idd, anders heb je hem morgen niet binnen
quote:Beste Niels De Backer,
Bedankt voor uw bestelling op GameSync.
Uw bestelling met nummer: 6419 is vandaag verzonden.
Ja mijne staat ongeveer net zo lang dacht ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:20 schreef Rossdale het volgende:
Overall denk ik, mijn pre-order staat ook al een week of 2/3 namelijk
tja dat is het nadeel van pre-orderquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het zou niet voor het eerst zijn dat een webshop de releasedag niet haalt.
Groot gelijk oprotten die kut buitenlandersquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:27 schreef Tauchmeister het volgende:
"Mauro moet terug naar Angola"
VVD![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |