xbox loopquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:47 schreef Rossdale het volgende:
Bombshell, GTA V wordt exclusief ontwikkeld voor de Wii U, Xbox Loop en PlayStation 4
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:47 schreef Rossdale het volgende:
Bombshell, GTA V wordt exclusief ontwikkeld voor de Wii U, Xbox Loop en PlayStation 4
Letters from Iwo Jima.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Jongens, noem eens wat goede films!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb hem nog niet gezien, maar deze staat bij mij ook op de downloadlijst.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Kreeg er de kriebels van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:05 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gezien, maar deze staat bij mij ook op de downloadlijst.
Als ik het geld heb, dan ga ik sowieso eerst voor een motorrijbewijs. Wat moet je nou met een of andere auto?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:27 schreef Rossdale het volgende:
Potver, hoor ik daar een MW2-SC Motor Tour 2012 ?
Mietje, ik heb in de winter zitten lessen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds van plan, en had weer wat centen gespaard, maar ga nu eerst een mountainbike halen.... lessen kan toch vanaf maart/april pas weer.
Een rijschool met een winterstopquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nope, ik doe wel lekker als het mooi weer isen de rijschool heeft straks winterstop.
haha als ik 's ochtens naar utrecht ga stop ik altijd ff bij AC veenendaal, ff peukje en handen op het blok ja. Had met rijlessen wel 1x met -4 gereden steenkoud en de handvat verwarming deed het niet dat was wel heel kutquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Mietje, ik heb in de winter zitten lessen!![]()
Kan prima, bij de stoplichten even handen opwarmen aan het blok
Ik weet niet of ze allemaal geen les geven, maar de instructeur die mij gaat doen wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Een rijschool met een winterstopdaar zou ik niet eens gaan lessen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |