ik heb nog een motor over pierre, wil em van de winter gaan opknappenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoho, eerst sparen. En dat kan wel even duren lol. Laat staan voordat je een motor hebt, tenzij ik een van jouw 126 motoren kan lenen? Of anders volg ik wel in je Veyron of je GT-R?
Dan kan ik meteen bij de rij-instructeur van me vriendin verder en mooi beetje gematst worden.quote:
Die rebel? dat is me een klein ding, die heeft me vriendin ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik heb nog een motor over pierre, wil em van de winter gaan opknappen
ja die rebelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die rebel? dat is me een klein ding, die heeft me vriendin ook.
Welk jaar is die van u?quote:
geloof 87 weet niet zeker. Maar atm blijft ie in de vrij nie lopen. Plus de bedrading die naar de kut isquote:
Die hebben we bij deze ook laten vervangen en meteen wat kleine andere dingen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
geloof 87 weet niet zeker. Maar atm blijft ie in de vrij nie lopen. Plus de bedrading die naar de kut is
Ja maaaaaaaaaaar tis GTA V OMG OMG OMG OMG OMG !!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:26 schreef Rossdale het volgende:
Duurde ook lang genoeg voordat ze eindelijk eens wat officieels bekend gingen maken
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:21 schreef SoldMayor het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OM MY GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD OMG GOD WTFFFFFFFFFFFFFFF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTT GTA V !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.rockstargames.com/
Dat mag je zeggen, maar ik vond hem zoooo tof. Ik was bang dat de game met San Andreas een hele slechte weg in was geslagen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:34 schreef KneusTeun het volgende:
Vond de laatste GTA anders hard tegenvallen. Mag ik dat zeggen? ja dat mag ik zeggen
Juist 1 van de beterequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:34 schreef KneusTeun het volgende:
Vond de laatste GTA anders hard tegenvallen. Mag ik dat zeggen? ja dat mag ik zeggen
Geen enkel probleem meequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:44 schreef SoldMayor het volgende:
Het zal eerder San Andreas worden denk ik.
Die letters zijn het zelfde als bij SA en groen = Grove Street Style.
xbox loopquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:47 schreef Rossdale het volgende:
Bombshell, GTA V wordt exclusief ontwikkeld voor de Wii U, Xbox Loop en PlayStation 4
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:47 schreef Rossdale het volgende:
Bombshell, GTA V wordt exclusief ontwikkeld voor de Wii U, Xbox Loop en PlayStation 4
Letters from Iwo Jima.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Jongens, noem eens wat goede films!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb hem nog niet gezien, maar deze staat bij mij ook op de downloadlijst.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Kreeg er de kriebels van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:05 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gezien, maar deze staat bij mij ook op de downloadlijst.
Als ik het geld heb, dan ga ik sowieso eerst voor een motorrijbewijs. Wat moet je nou met een of andere auto?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:27 schreef Rossdale het volgende:
Potver, hoor ik daar een MW2-SC Motor Tour 2012 ?
Mietje, ik heb in de winter zitten lessen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds van plan, en had weer wat centen gespaard, maar ga nu eerst een mountainbike halen.... lessen kan toch vanaf maart/april pas weer.
Een rijschool met een winterstopquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nope, ik doe wel lekker als het mooi weer isen de rijschool heeft straks winterstop.
haha als ik 's ochtens naar utrecht ga stop ik altijd ff bij AC veenendaal, ff peukje en handen op het blok ja. Had met rijlessen wel 1x met -4 gereden steenkoud en de handvat verwarming deed het niet dat was wel heel kutquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Mietje, ik heb in de winter zitten lessen!![]()
Kan prima, bij de stoplichten even handen opwarmen aan het blok
Ik weet niet of ze allemaal geen les geven, maar de instructeur die mij gaat doen wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Een rijschool met een winterstopdaar zou ik niet eens gaan lessen.
Cube heeft ook erg mooie fietsen! In de zomer nog bijna één gekocht..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:25 schreef KneusTeun het volgende:
Ik denk dat ik eerst deze aanschaf en dan maar verder spaar voor de motorfiets!
[ afbeelding ]
Klopt, maar aangezien mijn broer bij een canondale dealer werkt heb ik hier een leuker prijsje voorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:41 schreef Pixell het volgende:
[..]
Cube heeft ook erg mooie fietsen! In de zomer nog bijna één gekocht..
http://www.cube.eu/nl/hard/ltd/ltd-pro-black-anodized/ (al is dit volgens mij een nieuwer model dan ik die heb gezien)
Dat mat zwarte heeft wel wat
Dan zei ik niksquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt, maar aangezien mijn broer bij een canondale dealer werkt heb ik hier een leuker prijsje voor
Als je klaar bent wel even die vlekken wegvegen he.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:16 schreef Xblister het volgende:
Bf3 ziet er zoo gruuwlijk ziek uit op de pc![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yes sir..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als je klaar bent wel even die vlekken wegvegen he.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:19 schreef tliciouz het volgende:
Volgende week voor een tv en xbox kijken.Moet gewoon een cheap tv hebben, hoeft niet groot te zijn, heb maar klein tv kastje op mijn kamer. Iemand tips?
Kan je niet gewoon een lekkere vent met een Xbox zoeken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:19 schreef tliciouz het volgende:
Volgende week voor een tv en xbox kijken.Moet gewoon een cheap tv hebben, hoeft niet groot te zijn, heb maar klein tv kastje op mijn kamer. Iemand tips?
Ja die heb ik al gevonden maar Boz heeft nooit tijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een lekkere vent met een Xbox zoeken?Stuk goedkoper
Dude... Dit klinkt echt fucking gay..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een lekkere vent met een Xbox zoeken?Stuk goedkoper
Heel erg gay voor een meid jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dude... Dit klinkt echt fucking gay..
'Een lekkere vent'? Come on man
Nee, gewoon chagrijnigquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heel erg gay voor een meid ja
Chagrijnig omdat ik ondanks je 5 invites geen MW2 met je wil spelen ofzo?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heel erg gay voor een meid ja
Chagrijnig omdat ik ondanks je 5 invites geen MW2 met je wil spelen ofzo?
koop een leuk tft schermpjequote:
Boeiend, GTA V komt er aan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:16 schreef Xblister het volgende:
Bf3 ziet er zoo gruuwlijk ziek uit op de pc![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoop voor een nieuwe xbox..quote:
Via wehkamp?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
Yeuh, BF3 verzonden!
Alleen staat in het mailtje binnen drie werkdagen bezorgd...
Waarom?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:25 schreef Frankii het volgende:
Zal ik vrij nemen van werk voor vrijdag?
Donderdag ben ik al vrij, maar ik moet eigenlijk leren voor BELANGRIJK tentamen.quote:
Die High Dragon bedoel je? Bij die Mine Massacre missie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:09 schreef Rossdale het volgende:
Damn Michhas, net die Holy Dragon neergemaaid, maar dat heeft me echt vrijwel al mijn potions etc gekostWat een beest
Als je vandaag niks hebt gehad dan weet je het antwoord wel hèquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Via wehkamp?
Ik hoop dat gamesync ook snel is!
Yup, zag dat intertoys ook goedkoper was maar had geen zin meer om aan te passen. Mycom was ook goedkoper, morgen bezorgd hoorde ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Via wehkamp?
Ik hoop dat gamesync ook snel is!
Waarom hoop je dan dat gamesync snel is?!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:33 schreef KneusTeun het volgende:
Hoezo als ze morgen op de post doen is het er donderdag gewoon.
Nee, ik hoop dat gamesync wel op tijd op de bus doet, want als wehkamp het vandaag al doet kan je morgen de game al hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom hoop je dan dat gamesync snel is?!
Kut pre order .quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat gamesync wel op tijd op de bus doet, want als wehkamp het vandaag al doet kan je morgen de game al hebben.
Maar ik denk dat omdat sharpie in Friesland woont het een dagje extra nodig heeft
Zijn idd al veel mensen die van wehkamp een verzend bevestiging hebben gehad, en dan staat er bij : 3 dagenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat gamesync wel op tijd op de bus doet, want als wehkamp het vandaag al doet kan je morgen de game al hebben.
Maar ik denk dat omdat sharpie in Friesland woont het een dagje extra nodig heeft
Indekken, anders gaat iedereen bitchen als ze zeggen 1 dag en spel komt iets later.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zijn idd al veel mensen die van wehkamp een verzend bevestiging hebben gehad, en dan staat er bij : 3 dagen
Afzetten?! Als je hem in de winkel koopt, betaal je waarschijnlijk meerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:58 schreef Sharpdressedman het volgende:
Maar waarom worden de LE ook gewoon in de winkels verkocht, voor niks laten afzetten bij wehkamp.
Volgens mij wel toch?! Maar moet je ff de mensen vragen die hem wel kopen, want ik koop hem nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:22 schreef Tauchmeister het volgende:
Zitten er nou vier extra maps bij de LE Edition?
Die komen er later bij als DLC volgens mij, en dan kun je ze gratis downloaden als je pre-ordered.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:22 schreef Tauchmeister het volgende:
Zitten er nou vier extra maps bij de LE Edition?
Maak er 2014 van en ik doe mee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:27 schreef Rossdale het volgende:
Potver, hoor ik daar een MW2-SC Motor Tour 2012 ?
Issie zo vet ja?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:35 schreef Kutstudent het volgende:
trouwens falende huisbazen die internet niet betalen waardoor ik nu minstens 3 dagen zonder zit, net als battlefield uitkomt.om ziek van te worden. gebruik nu m'n telefoon als wifi hotspot voor m'n laptop.
Ohja: DA:2 is moederneukend vet, en er komt gewoon echt geen einde aan lijkt het wel. Godverdomme man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |