SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Please sir. When moon? When Mustang?
Ik haal forza ook nog wel, had al bijna gedaan, maar besloot dat mijn studie voor ging.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:17 schreef Rossdale het volgende:
als hij snel BLIJKT te vervelenKan het me niet voorstellen maar toch
Ik ook.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:35 schreef Michhas het volgende:
Ik vond dit zo'n kutTT
Totdat ik dat plaatje in de OP zag
Ach, zolang het grappig is is er geen man overboord toch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ook.Niels moet wel altijd Tams hebben he.
Nee, alleen een vrouw.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ach, zolang het grappig is is er geen man overboord toch?
Easy targetquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ook.Niels moet wel altijd Tams hebben he.
Valt mee, ik denk dat het moeilijk gaat worden de muntjes van kk te overtreffen.quote:
Nee hoor. Je bent tenslotte een vrouw.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Valt mee, ik denk dat het moeilijk gaat worden de muntjes van kk te overtreffen.
Jij laat je voor een vent anders aardig snel de kast opjagen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor. Je bent tenslotte een vrouw.
Ik zit graag op de kast, aangezien ik er ooit uitgeklommen ben, maar die kast ligt me toch na aan het hart.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij laat je voor een vent anders aardig snel de kast opjagen.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zit graag op de kast, aangezien ik er ooit uitgeklommen ben, maar die kast ligt me toch na aan het hart.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:58 schreef Rossdale het volgende:
Ach laat ik het goed maken met jullie, want het is stiekem wel een beetje lullig:
[ afbeelding ]
Alsjeblieft! Een lekkere vent voor Tamara en een lekkere vent voor Maurice
Je zit graag op de kast, zodat je de eerste beste kerel die er uit komt meteen van bovenaf kunt bespringen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zit graag op de kast, aangezien ik er ooit uitgeklommen ben, maar die kast ligt me toch na aan het hart.
Dat sowieso.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je zit graag op de kast, zodat je de eerste beste kerel die er uit komt meteen van bovenaf kunt bespringen?
Opa is op dreefquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je zit graag op de kast, zodat je de eerste beste kerel die er uit komt meteen van bovenaf kunt bespringen?
Lekker warm met een snuggie en Michhas in de kastquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Ik wacht nog steeds tot Michhas of Pierre er een keer uit komen.
Ja, totdat jullie tegen de deur aan vallen en eruit vallen, dan heb ik jullie allebei te pakken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lekker warm met een snuggie en Michhas in de kast
Waar was je nou van het weekend?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yeah! Tijd om op huis aan te gaan dus
Je hebt een invite voor de car clubquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:03 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, ik ga even forza spelen, aangezien titty toch niks meer zegt.
Whut?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je hebt een invite voor de car clubkan je even oeh en ah roepen als je Sold, mister en mij ziet
Sorry ik heb de hele dag gewerkt en zit te eten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:03 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, ik ga even forza spelen, aangezien titty toch niks meer zegt.
En net wanneer hij weg is opeens praten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry ik heb de hele dag gewerkt en zit te eten.
2 laptops, 2 telefoons en tassen kopen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:40 schreef Pixell het volgende:
krijg net een telefoontje van me zusje:
Auto leeggeroofd (alle ruiten in) 2 laptops, 2 telefoons en tassen weg.
Bij een crematoriumgenaaid
Als je een mooi prijsje maakt, zal ik het ff overleggenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2 laptops, 2 telefoons en tassen kopen?
Je bent een kloon ofnie?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:46 schreef Pixell het volgende:
[..]
Als je een mooi prijsje maakt, zal ik het ff overleggen
Ik durf de confrontatie niet aan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En net wanneer hij weg is opeens praten.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
I'm sexy and i know it.
[ afbeelding ]
quote:
Ja ga hem zo ff op de pc testenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:20 schreef SoldMayor het volgende:
BF3 stream:
http://www.own3d.tv/live/145507/cheami
haha geen file gehad, wel heeel erg geergerd aan niet door rijdende mensen van utrecht tot arnhemquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
Thuis, lekker in de rij gestaan bij Utrecht met 15 km file omdat een paar stumpers niet kunnen rijden
Javelin is baas.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:20 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is MW2 toch stiekum een bagger vette game.![]()
Net groundwar gedaan echt er vlogen harriers, choppers, bommenwerpers, predators alles tegelijk niet normaal. En zelf natuurlijk bommen gooien. En dan gewoon 51-49 spelen.![]()
En op Estate nog een javelin afgeschoten.... 5 kills in een keer.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:20 schreef SoldMayor het volgende:
Net groundwar gedaan echt er vlogen harriers, choppers, bommenwerpers, predators alles tegelijk niet normaal. En zelf natuurlijk bommen gooien. En dan gewoon 51-49 spelen.![]()
wanneer?quote:
Zijn de beelden op internet te vinden?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:35 schreef dreamzk het volgende:
Krijg net te horen dat een gast van mn studentenvereniging uit huis is gezet omdat hij zn mobiel in de douche liet liggen en daarmee de vrouwelijke logeetjes (lees one-nightstands en vriendinnen) filmde terwijl ze douchten
Hmmmquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:35 schreef dreamzk het volgende:
Krijg net te horen dat een gast van mn studentenvereniging uit huis is gezet omdat hij zn mobiel in de douche liet liggen en daarmee de vrouwelijke logeetjes (lees one-nightstands en vriendinnen) filmde terwijl ze douchten
Smoothquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:35 schreef dreamzk het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zijn de beelden op internet te vinden?
Hier is er zojuist bij de zaak een geroyeerd omdat hij iemand in z'n gezicht heeft geslagen met een glas.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:35 schreef dreamzk het volgende:
Als je tegen normale mensen speelt is de game briljant speel je tegen een team vol met sperma emmers dan is het ook echt kutquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:20 schreef SoldMayor het volgende:
Oke het is een beetje slordig maar waarschijnlijk had het toch al niets meer uit gehaald, en de gene die valt kan niet eens de grond onder hem zien, door de gene die er voor loopt en in een keer voor zich uit sprint.quote:
als er voertuigen met 250+ rond rijden haal je wel iemand snel wegquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke het is een beetje slordig maar waarschijnlijk had het toch al niets meer uit gehaald, en de gene die valt kan niet eens de grond onder hem zien, door de gene die er voor loopt en in een keer voor zich uit sprint.
Sowieso snap ik niet waarom ze hem verplaatsen, is dat niet de nummer 1 regel als iemand gewond is?
Alles was al van de baan gehaald Bozje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als er voertuigen met 250+ rond rijden haal je wel iemand snel weg
ohja dan weet ik het nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alles was al van de baan gehaald Bozje.
Wat weet jij eigenlijk wel bozzje?quote:
dat ik super lekker ben, en dat ik me werk niet leuk vindtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:53 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat weet jij eigenlijk wel bozzje?
Moet je iets anders gaan doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dat ik super lekker ben, en dat ik me werk niet leuk vindt
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:39 schreef PierreTT het volgende:
Nou, kogel is door de kerk, ga ook sparen voor mijn motorrijbewijs
Speelde al 2 jaar met het idee, toch maar eens doen. Is nooit verspild geld lijkt mequote:
Ik ben ook nog steeds van plan, en had weer wat centen gespaard, maar ga nu eerst een mountainbike halen.... lessen kan toch vanaf maart/april pas weer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:39 schreef PierreTT het volgende:
Nou, kogel is door de kerk, ga ook sparen voor mijn motorrijbewijs
Wat voor één? Ben ook op zoekquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds van plan, en had weer wat centen gespaard, maar ga nu eerst een mountainbike halen.... lessen kan toch vanaf maart/april pas weer.
Hoho, eerst sparen. En dat kan wel even duren lol. Laat staan voordat je een motor hebt, tenzij ik een van jouw 126 motoren kan lenen? Of anders volg ik wel in je Veyron of je GT-R?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:27 schreef Rossdale het volgende:
Potver, hoor ik daar een MW2-SC Motor Tour 2012 ?
Weet nog niet exact, zoek beetje rond. Had al bijna canondale bad boy gekocht, alleen dat is niet wat ik zoek. Maar die is wel heel nice!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat voor één? Ben ook op zoekMijn Koga Miyata is kapot.
Repareren is geen optie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat voor één? Ben ook op zoekMijn Koga Miyata is kapot.
Nope, ik doe wel lekker als het mooi weer isquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:42 schreef Bozz187 het volgende:
Pierre NICE!!!
Teun juist nu gaan lessen!, leer je met veel meer weg omstandigheden rijden
okequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nope, ik doe wel lekker als het mooi weer isen de rijschool heeft straks winterstop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |