SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Please sir. When moon? When Mustang?
Ik haal forza ook nog wel, had al bijna gedaan, maar besloot dat mijn studie voor ging.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:17 schreef Rossdale het volgende:
als hij snel BLIJKT te vervelenKan het me niet voorstellen maar toch
Ik ook.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:35 schreef Michhas het volgende:
Ik vond dit zo'n kutTT
Totdat ik dat plaatje in de OP zag
Ach, zolang het grappig is is er geen man overboord toch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ook.Niels moet wel altijd Tams hebben he.
Nee, alleen een vrouw.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ach, zolang het grappig is is er geen man overboord toch?
Easy targetquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ook.Niels moet wel altijd Tams hebben he.
Valt mee, ik denk dat het moeilijk gaat worden de muntjes van kk te overtreffen.quote:
Nee hoor. Je bent tenslotte een vrouw.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Valt mee, ik denk dat het moeilijk gaat worden de muntjes van kk te overtreffen.
Jij laat je voor een vent anders aardig snel de kast opjagen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor. Je bent tenslotte een vrouw.
Ik zit graag op de kast, aangezien ik er ooit uitgeklommen ben, maar die kast ligt me toch na aan het hart.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij laat je voor een vent anders aardig snel de kast opjagen.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zit graag op de kast, aangezien ik er ooit uitgeklommen ben, maar die kast ligt me toch na aan het hart.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:58 schreef Rossdale het volgende:
Ach laat ik het goed maken met jullie, want het is stiekem wel een beetje lullig:
[ afbeelding ]
Alsjeblieft! Een lekkere vent voor Tamara en een lekkere vent voor Maurice
Je zit graag op de kast, zodat je de eerste beste kerel die er uit komt meteen van bovenaf kunt bespringen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zit graag op de kast, aangezien ik er ooit uitgeklommen ben, maar die kast ligt me toch na aan het hart.
Dat sowieso.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je zit graag op de kast, zodat je de eerste beste kerel die er uit komt meteen van bovenaf kunt bespringen?
Opa is op dreefquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je zit graag op de kast, zodat je de eerste beste kerel die er uit komt meteen van bovenaf kunt bespringen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |