Geen idee waar je het over hebt, maar ik heb alweer niet gekeken vanwege de voorspelbaarheid van de gasten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:15 schreef kleinzusje het volgende:
Andre347................... geen idee, golfer helpt je morgen wel
Weer een debiel minder in de politiek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:12 schreef pberends het volgende:
Rita Verdonk verlaat de politiek
Rita blijft baas.
Je zou bijna denken dat het rechtstreeks uit Koefnoen komtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:12 schreef pberends het volgende:
Rita Verdonk verlaat de politiek
Rita blijft baas.
Sterker nog, 1 van de 2 zegt al-tijd 'goedenavond dames en heren' en de ander dan 'goedenavond'. Schijnbaar zonder vaste volgorde.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:08 schreef Confetti het volgende:
Waarom zegt Paul altijd 2x ´goedenavond´?
Deze sla ik over.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:30 schreef golfer het volgende:
Voorlopige line-up voor vanavond:
Pechtold en Roemer
Fractievoorzitters SP en D66 over de top die de eurocrisis moet oplossen.
Saskia Dekkers
Is Europa-correspondent bij Nieuwsuur.
Jack Wouterse
Over zijn nieuwe theaterstuk "SLAAF".
Och God, sneue betweters on the move.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:30 schreef golfer het volgende:
Pechtold en Roemer
Fractievoorzitters SP en D66 over de top die de eurocrisis moet oplossen.
Wat is er precies populistisch aan Jack?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:03 schreef Cynix ® het volgende:
En daar ik Sjak Wouterse ook al een populistische asshole vind, sla ik ook over.
Gaat over een nieuw theaterstuk met hem over verslaving.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]helemaal mee eens. Ik ben benieuwd naar wat hij te vertellen heeft.
Lijkt me interessant. Ik kan me daar wel in vinden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat over een nieuw theaterstuk met hem over verslaving.
Toen het ineens heel erg in was om tegen Wilders aan te schoppen had hij een liedje: "Geert, je moeder is een hoer". Natuurlijk om een of ander statement te maken, maar voor mij was het wel genoeg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is er precies populistisch aan Jack?
Oh, ik vind dat ook vaak wel leuk, maar niet als ze kritiekloos een podium krijgen en ik verwacht eerlijk gezegd geen al te kritische houding vanavond.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:05 schreef UncleDolan het volgende:
Ik kijk graag als ik de gasten juist niet mag.
Tegenover Roemer waarschijnlijk wel. Pechtold zal waarschijnlijk wat milder behandeld worden. In ieder geval door Pauw, D66 stemmer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Oh, ik vind dat ook vaak wel leuk, maar niet als ze kritiekloos een podium krijgen en ik verwacht eerlijk gezegd geen al te kritische houding vanavond.
U heeft ook een verslaving waar u van af wilt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:33 schreef Specularium het volgende:
Hij geeft geen duidelijk antwoord op de vraag wat er nu zo goed is aan Schotland.
Ik zou weleens willen weten wat nu precies hun werkwijze zo anders maakt dan de verslavingszorg in Nederland.
Nu wordt het juist leuk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:34 schreef Specularium het volgende:
En nu is ineens de uitzending overleden.
Dat is wel apart dat de regisseur in z'n eigen programma te gast is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:26 schreef Specularium het volgende:
Ik hoorde in de digitale wandelgangen dat vanavond Derksen, Genee en Bert van der Veer aan tafel zitten.
Wat Specularium zegt dustwitter:SigaarSnor twitterde op maandag 24-10-2011 om 12:46:12TV-tip: Johan Derksen en Wilfred Genee vanavond te gast in Pauw & Witteman, samen met Bert van der Veer. #televizierring #VItv #penw reageer retweet
Hij is niet de enige regisseur, er zijn nog 2 anderen, die wisselen elkaar af.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is wel apart dat de regisseur in z'n eigen programma te gast is.
En Bertje gaat zeker vertellen dat VI onterecht gewonnen heeftquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:26 schreef Specularium het volgende:
Ik hoorde in de digitale wandelgangen dat vanavond Derksen, Genee en Bert van der Veer aan tafel zitten.
Dan vind ik het nog raar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is niet de enige regisseur, er zijn nog 2 anderen, die wisselen elkaar af.
Uiteraard, voor de 100e keer. Maar nu met repliek.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En Bertje gaat zeker vertellen dat VI onterecht gewonnen heeft
Derksen gaat hem scheren en met pek en van der Veeren uit de studio jagen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uiteraard, voor de 100e keer. Maar nu met repliek.
Paul en Jeroen waren vrijdag wel sportief om Johan Derksen en Wilfried Genee te feliciteren met de prijs via de tv dan..quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:08 schreef Jac0bus het volgende:
Ook even hopen dat Derksen korte metten maakt met die katholieke snol.
?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Paul en Jeroen waren vrijdag wel sportief om Johan Derksen en Wilfried Genee te feliciteren met de prijs via de tv dan..
Dan weet ik niet wie jij bedoeltquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:28 schreef Jac0bus het volgende:
?
Ik had het over die Mariska nogwattes, die katholieke snol die vorig jaar Jeanine Hennis-Plasschaert zo beledigde.
Mariska Orbįn de Haasquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat weet ik niet wie jij bedoelt
twitter:pauwenwitteman twitterde op maandag 24-10-2011 om 14:18:55Ze wonnen een Gouden Televizier-Ring met Voetbal International. Wilfred Genee en Johan Derksen zijn te gast in #PenW. http://t.co/Qrktkdcq reageer retweet
twitter:pauwenwitteman twitterde op maandag 24-10-2011 om 14:42:41Ook in #PenW: @bertvanderveer. Hij is ongelukkig over de Televizier-Ring voor VI: "Een desastreuze ontwikkeling" http://t.co/4kF7FTFO reageer retweet
Tja, als geleerd veilingmeester moet je wat zeggen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Die Pechtold wat een lul vind ik dat zeg. Doet alleen aan symptoom-bestrijding wb. de Euro-crisis!
Eigenlijk moet Derksen een AK-47 meenemen, Van der Veer en Haas Orbįn zijn bij deze gewaarschuwd...quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:27 schreef borisz het volgende:
Leuk Derksen en de Haas aan 1 tafel. Sowieso vuurwerk
Hopelijk krijgt hij naast de voor de hand liggende klappen ook de vraag voorgelegd 'Wat maakt Jan Smit, De TV kantine en De Bauers wel een waardig winnaar als VI dit niet is'quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:52 schreef Haaibaaike het volgende:
twitter:pauwenwitteman twitterde op maandag 24-10-2011 om 14:42:41Ook in #PenW: @bertvanderveer. Hij is ongelukkig over de Televizier-Ring voor VI: "Een desastreuze ontwikkeling" http://t.co/4kF7FTFO reageer retweet
Keur jij de schooiacties van 'Wie Is De Mol?' in 'De Wereld Draait Door' goed?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:55 schreef golfer het volgende:
VI is een nicheprogramma op TV en had zonder gezamenlijke actie van de voetbalsupporters natuurlijk nooit mogen winnen van een algemeen zeer gewaardeerd programma als Wie is de Mol. Maar goed, dat krijg je als je mensen laat bellen of sms-en om te stemmen i.p.v. naar echte kwaliteit te kijken.
Net zoals Fok! probeert met stemmen te kopen het wel weer zal redden tot website van het jaar.
Welke gezamenlijke actie heb je gezien van die 'voetbalsupporters', buiten een spotje en af en toe noemen in de uitzending? En is dat meer dan de andere kandidaten gedaan hebben?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:55 schreef golfer het volgende:
VI is een nicheprogramma op TV en had zonder gezamenlijke actie van de voetbalsupporters natuurlijk nooit mogen winnen van een algemeen zeer gewaardeerd programma als Wie is de Mol. Maar goed, dat krijg je als je mensen laat bellen of sms-en om te stemmen i.p.v. naar echte kwaliteit te kijken.
Net zoals Fok! probeert met stemmen te kopen het wel weer zal redden tot website van het jaar.
Wat een rare man,die bert. Waarom nemen mensen zo'n vervelende enge man serieus ?quote:
Nee, ook niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Keur jij de schooiacties van 'Wie Is De Mol?' in 'De Wereld Draait Door' goed?
Diverse (grote) voetbalfora hebben oproepen gedaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:02 schreef Omnifacer het volgende:
Welke gezamenlijke actie heb je gezien van die 'voetbalsupporters', buiten een spotje en af en toe noemen in de uitzending? En is dat meer dan de andere kandidaten gedaan hebben?
En dat hebben fora over andere zenders niet?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Diverse (grote) voetbalfora hebben oproepen gedaan.
Dat sowieso.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:10 schreef Veerboot het volgende:
Die hele Televizier-Ring ging natuurlijk al nergens over, met voorgaande winnaars als De Bauers, Jan Smit en De TV Kantine, en dat heeft Johan Derksen zelf overigens voordat ze wonnen ook al om het hardst geroepen. Dat maakt die ophef nu eigenlijk extra grappig.
Wat een onzin zeg, Wie is de Mol heeft net zo goed een enorme schare fans. De televizierring is nog nooit een kwaliteitsprijs geweest maar een populariteitsprijs. En Vi is gewoon enorm populair!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:55 schreef golfer het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:00 schreef pberends het volgende:
Grote woede over Televizier-winst VI
Dat wordt leuk vanavond.
Ik heb maar 6x gebeld.quote:Van der Veer: "Uiteindelijk zijn die internethooligans lekker op Voetbal International gaan stemmen. Het was een soort geintje denk ik." Wat de tv-kenner beweert is feitelijk al onjuist, want bij de internetstemmen was Wie is de Mol juist het meest populaire programma. De winst van VI was dus te danken aan andere kanalen zoals sms.
Ik moet naar de herhaling kijken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:25 schreef Omnifacer het volgende:
Johan Derksen tegenover zure Van der Veer en dat katholieke mokkel.
Dit wordt priceless
epic, juist van te voren werd verwacht dat het sms publiek van The Voice de overwinning naar de dat programma zou halenquote:
Zijn lach is pas geniaal:quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:45 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Genee er met z'n armen helemaal omheen kunnen?
Ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:27 schreef Felagund het volgende:
Is P&W net als DWDD via een stream te bekijken? Ik ben wel benieuwd naar dit gesprek.
Met dank aan "Lekker slank met dr. Frank" als het goed is over een paar weken welquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:45 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Genee er met z'n armen helemaal omheen kunnen?
Die terugtrekkende tong doet het 'em.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik heb hier zeker 40 seconden naar zitten kijken
aanwezigquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alle fanboys/girls verzamelen!
Occupy P&Wquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef golfer het volgende:
Opeens komen ze van onder alle stenen tevoorschijn gekropen, die hooligans die verder nooit naar P&W kijken.
Dan post ik niet, maar kijk ik wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef golfer het volgende:
Opeens komen ze van onder alle stenen tevoorschijn gekropen, die hooligans die verder nooit naar P&W kijken.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef golfer het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:12 schreef Trekrecord het volgende:
Ik ga Bert ook even boeken voor mijn tuinfeest, mijn budget gaat maar tot 300 euro
Is er dan nog geen topic geopend?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:06 schreef Karina het volgende:
Is dit ook meteen het Life after Football topic
Hij moet bij mij zelfs geld toeleggen om iets te zeggen. Boetedoening...quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:12 schreef Trekrecord het volgende:
Ik ga Bert ook even boeken voor mijn tuinfeest, mijn budget gaat maar tot 300 euro
De Boer is leuk. Reggie versta ik niet zo goed.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is er dan nog geen topic geopend?
Wat een simpel, oppervlakkig en vooral saai programma is dat trouwens
Echt waar?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is er dan nog geen topic geopend?
Wat een simpel, oppervlakkig en vooral saai programma is dat trouwens
Kijk hem weer shinen met zijn opacomplex.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef golfer het volgende:
Met z'n hoofdquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk hem weer shinen met zijn opacomplex.
Normaal beschimpt hij "studentjes" om zijn piemel op te laten stijven, vandaag doet hij dit met voetbalvolk. Geeft niks, je mag ergens anders honger krijgen, als je maar thuis gaat eten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk hem weer shinen met zijn opacomplex.
Volgens mij voetbalt zijn vrouw niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:25 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Normaal beschimpt hij "studentjes" om zijn piemel op te laten stijven, vandaag doet hij dit met voetbalvolk. Geeft niks, je mag ergens anders honger krijgen, als je maar thuis gaat eten.
QFTquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij komt er zo op Pownews ook iets met Johan.
En dat nog wel als oprichter en eerste mod van het VBL-forum op Fok!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:25 schreef Omnifacer het volgende:
Normaal beschimpt hij "studentjes" om zijn piemel op te laten stijven, vandaag doet hij dit met voetbalvolk. Geeft niks, je mag ergens anders honger krijgen, als je maar thuis gaat eten.
Weet jij toevallig of dat wederzijds is?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat nog wel als oprichter en eerste mod van het VBL-forum op Fok!
Kan je nagaan wat een hekel ik heb aan voetbalsupporters en aan VI.
Oud én verzuurd. Familie van Bert?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Heet jij toevallig Louis?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet niet beter, dus daarom zal Johan je zonde vergeven.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer, voor jou geen Poznan...quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is tv anno 2011 lekker lachen om elkaar afmakenquote:[b]Op maandag 24 oktober 2011 22:11 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/307558]johannes_vermeer[/
Maar vanavond wordt het net VI.
Bertje afgemaakt, dat wordt lachen.
VBL is dood op fok.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Van der Veer zit in zijn rol.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:36 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat is tv anno 2011 lekker lachen om elkaar afmaken
Vd veer speelt ook gewoon een rol dude.
Ja, dat heeft Danny compleet aan zichzelf te danken.quote:
Het is toch zijn forum?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat heeft Danny compleet aan zichzelf te danken.
Jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Die man houdt dus wel van een potje zelfkastijding.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja en krijgt lekker alle aandacht nu. En ondertussen batst hij Osborn.
Zeg niet zulke vieze dingen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
psst je mag er niet over pratenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Bert & Juud.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Spoiler gekquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man?
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de geschiedenis ervan kent en zo niet moet je maar eens terug in de tijd lezen gaan er over.quote:
ik ben geregistreerd in 2010...quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de geschiedenis ervan kent en zo niet moet je maar eens terug in de tijd lezen gaan er over.
3 mannen die hun rol goed kunnen spelen.quote:
Insinueer jij nu dat Derksen en Genee niet oprecht zijn?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:53 schreef golfer het volgende:
[..]
3 mannen die hun rol goed kunnen spelen.
Studio Ajax was toch gisteren?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:54 schreef Karina het volgende:
Eerst nog even Cruyff kijken en dan door naar Ned.1
In de categorie Teeuwen vs Meiden van Halal en Maassen vs Paay!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:54 schreef Jac0bus het volgende:
Dit wordt een topshow. Genee/Derksen vs. van der Veer en hoop ik ook Derksen vs. Mariska Coban nogwattes.
En daar kunnen ze z'n naam ook al niet goed schrijvenquote:
Engelse docuquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:56 schreef golfer het volgende:
[..]
En daar kunnen ze z'n naam ook al niet goed schrijven
Dat was wel kut ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Geweldige wedstrijd tegen Bayern, 8-0! Tschuss Johan.![]()
Dan zou die oneliner zijn 100e jubileum naderen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:56 schreef Ties02 het volgende:
Bijbel is een veredeld sprookjesboek, gaat Johan zeggen let maar op
De mensen met de petjes en de tatoeages die in het weekend de meest schandalige leuzen van de tribunes schreeuwen en tijdens een chic gala massaal op VI gaan stemmen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:56 schreef TheGreatHooD het volgende:
Deze topics gaan knallen door alle VI'ers
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De mensen met de petjes en de tatoeages die in het weekend de meest schandalige leuzen van de tribunes schreeuwen en tijdens een chic gala massaal op VI gaan stemmen.
Hee bert ga eens opletten joh!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De mensen met de petjes en de tatoeages die in het weekend de meest schandalige leuzen van de tribunes schreeuwen en tijdens een chic gala massaal op VI gaan stemmen.
37% van de stemmen, hoeveel hadden die andere twee er? Ik weet alleen dat Wie is de Mol? 2de werd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb mijn capuchon inmiddels al opgezet...quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als je haar ooit hebt gezien, dan kun je die kop van haar bijna niet vergeten, met haar irritante superioriteitsgevoel.quote:
Maurice de Hond had 23 miljoen stemmen voor VOH op zijn scherm.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:59 schreef Nober het volgende:
[..]
37% van de stemmen, hoeveel hadden die andere twee er? Ik weet alleen dat Wie is de Mol? 2de werd.
Ik voel me een beetje aangesprokenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Volgens mij kunststof.quote:
Ik ga voor de sfeer buiten zitten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb mijn capuchon inmiddels al opgezet...
Dit wordt rellen
Maurice de Hond heeft te veel invloedquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maurice de Hond had 23 miljoen stemmen voor VOH op zijn scherm.
Ik gooi alvast de raam van die auto in...quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga voor de sfeer buiten zitten.
Hooted? Interessant! Is dat hetzelfde als een hooded AFCA-vest?quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:00 schreef golfer het volgende:
Ik heb mijn hooted AFCA vest ook alvast aangetrokken.
Ik wou het net vragenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:01 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hooted? Interessant! Is dat hetzelfde als een hooded AFCA-vest?
ja, zonder typevaud.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:01 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hooted? Interessant! Is dat hetzelfde als een hooded AFCA-vest?
Nee, nog niet.quote:
Ja Ik Hou Van Holland, dat is pas pure kwaliteit....quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Praten over voetbal, het kan wat meer chique, wat meer kwaliteit
Homo
Wat is er mis met vd veer?quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kom op Johan, maak hem met de grond gelijk
Ja heeft 'ie van Derksen afgekeken, gewoon de mening van Nederland nemen en daar dan het tegenovergestelde van vinden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:07 schreef RemcoW23 het volgende:
Zal Bert dit doen omdat ie weet dat ie hier lekker veel aandacht mee krijgt? Don't feed!
Knuffelkabouterquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:07 schreef Ties02 het volgende:
Hoger niveau? Idols XIII met de toevoeging van 4 draaiende stoelen en een knuffelkabouter
Oja, Robert M.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waar ken ik die advocaat van, zat hij er niet eerder?
Het is toch leuk vermaak? Maak het aub niet groter dan dat het isquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wat is er mis met vd veer?Hij is hetzelfde als Johan.
Zou zo maar eens kunnen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:07 schreef RemcoW23 het volgende:
Zal Bert dit doen omdat ie weet dat ie hier lekker veel aandacht mee krijgt? Don't feed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |