Lijkt me van niet nee, anders zet je ze gewoon in.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:35 schreef Engel-b het volgende:
Als Anne wel immuniteitsmunten had dan is ze niet zo slim bezig. Ze zal er wel geen hebben....
Het kwartet op de achterste rij.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Lol, 4 stemmen op rij.
Wie waren dat dan?
jochemquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vreemd... van wie zijn de stemmen dan Esther, Patrick Loretta en ?
Jochem?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weet ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:37 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Flikker op man.Die gast is van zoveel waarde.
Annequote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Esther niet. Wel Anne en Jochem.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
't Is een hypocriet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:38 schreef Darkestrah het volgende:
Niko vindt dat Anne het vies gespeeld heeft.
En laat ze die Laueretta dan eerst maar ff flink te grazen nemenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:38 schreef themole het volgende:
Hoop dat Patrick en Lauretta verhongeren.
Lijkt me wel wat, eigenlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:39 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
En laat ze die Laueretta dan eerst maar ff flink te grazen nemen
Je bedoelt Niko? Ik ken geen Nicolas.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:40 schreef truedestiny het volgende:
Jongens en meisjes over een week kennen jullie Nicolas al niet meer!
Dit ! !!!quote:
Gewoon een vis voor hun neus opeten met diegene die het hebben gevangen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:39 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
En laat ze die Laueretta dan eerst maar ff flink te grazen nemen
[voetbalmode]quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:40 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dit ! !!!
[voetbalmode]
Patrick Patrick, Patrick Patrick, Patrick Patrick, je moeder is een hoerrrrr![]()
![]()
[/voetbalmode]
Nou en? Nicolas wint voor alsnog niet veel proeven dus te sterk is hij ook niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:40 schreef loezzzje het volgende:
Had liever Anne eruit gezien. Maarja Nicolas is een sterke speler he!
Ik zag niet wat ze opgeschreven had maar ze zei zoiets als 'ik heb het gevoel dat je liever naar huis wil' . Waardoor ik dacht ze op Lauretta had gestemd omdat die zat te klagen.quote:
Paaaatrick is een homofiel!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
[voetbalmode]
Patrick! Homo!
[/voetbalmode]
Dus? Dat faalde.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Niko? Hij zat met die 2 dikkerds in complot pita hoor.
nee op Patrickquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:41 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Ik zag niet wat ze opgeschreven had maar ze zei zoiets als 'ik heb het gevoel dat je liever naar huis wil' . Waardoor ik dacht ze op Lauretta had gestemd omdat die zat te klagen.
Esther stemde toch Patrick?? Zei ze zelf.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:41 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Ik zag niet wat ze opgeschreven had maar ze zei zoiets als 'ik heb het gevoel dat je liever naar huis wil' . Waardoor ik dacht ze op Lauretta had gestemd omdat die zat te klagen.
Esther is Nederlands, toch? Zij ligt wel goed in de groep meen ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:43 schreef Redefine het volgende:
Denk nog steeds van de Nederlanders dat Sascha het verst kan komen. En op zich vind ik hem met de week wel iets sympathieker worden.
O heb ik gemist, sollyquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Esther stemde toch Patrick?? Zei ze zelf.
Klopt, die kan ook ver komen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:43 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Esther is Nederlands, toch? Zij ligt wel goed in de groep meen ik.
Wijsneus.. Anti-climax voor mij!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:43 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dit was júist een climax.Het was er alleen geen zoals jij wilde dat hij zou zijn.
Vonden hun waarschijnlijk van wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:41 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Nou en? Nicolas wint voor alsnog niet veel proeven dus te sterk is hij ook niet.
Ze vonden hem vooral irritant volgens mijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:45 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Vonden hun waarschijnlijk van wel.
Ik denkt niet eens dat Nicolas sterkte echt invloed had op die stemmen, het probleem is het aantal personen zonder karakter die zich makkelijk laten ompraten en geen eigen mening hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:40 schreef loezzzje het volgende:
Had liever Anne eruit gezien. Maarja Nicolas is een sterke speler he!
Ja, dat klopt Ester stemde Patrick.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Esther stemde toch Patrick?? Zei ze zelf.
Dat is ook zo, was allemaal gewoon te zien hoor! of simpel uit te vogelen!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:46 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ja, dat klopt Ester stemde Patrick.
Stemmers op Nicolas zijn denk ik Patrick, Lauretta, Jochem en Anne.
Denk eerder Tanja dan Jochem, Tanja valt toch beter in de groep dan Jochem.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:46 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Klopt, Anne hoorde die 3 een plan maken om op Nicolas te stemmen en Anne rook haar kans en hoefde daarom geen muntjes in te zetten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:46 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Jochem zei dat hij zich irriteerde aan Nicolas. Dat het vanaf het begin niet liep tussen hem en Nicolas. Dus dan is 1+1 2quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:48 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Denk eerder Tanja dan Jochem, Tanja valt toch beter in de groep dan Jochem.
Tanja is vriendinnetje van Anne, Tanja stemde op Lauretta.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:48 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Denk eerder Tanja dan Jochem, Tanja valt toch beter in de groep dan Jochem.
Esther natuurlijk ook. De rest zal het niet gaan redden of ze moeten veel proeven gaan winnen. En dat zie ik ze niet doen. Jochem ook niet, want die valt elke keer vies tegen bij de proeven.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:43 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Esther is Nederlands, toch? Zij ligt wel goed in de groep meen ik.
Nicolas 4 - Patrick - Lauretta - Jochem en Annequote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:46 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Balen dat Nicolas er nu uit is. Hij was de enige die dit seizoen nog een beetje leuk maakte. Wat een saai baggerseizoen...
Yupz,quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:51 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Nicolas 4 - Patrick - Lauretta - Jochem en Anne
Anne 3 - Sasha , 2 zwarte stemmen
Lauretta 3 - Nicolas - Nico en Tanja
Patrick 1 - Esther
Volgens mij is dit hem?
Ze zaten er maar een dag, kijk een complot moet kunnen, maar dit is echt gewoon smerig :Squote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:22 schreef Wilskracht het volgende:
Een Robinson moet ook kunnen nadenken.
Hij wist dat hij niet goed in de groep lag.
Je zit een aantal dagen op een ander eiland dus een complot is mogelijk.
Je stemt jezelf niet veilig door op Anne te stemmen en je zet geen munten in.
Dan ben je op tactisch gebied geen Robinson.
Je weet dat je moet kijken met je ogen, en luisteren met je oren he? Niet andersom.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:25 schreef Disana het volgende:
Dit is de tweede keer dat ze een complot volledig verborgen hebben gehouden. Denken ze dat wij kijkers dat leuk vinden?
Zo verborgen was het niet; dat Patrick, Jochem en Lauretta op Nicolas zouden stemmen was al redelijk duidelijk door dat gesprekje met z'n drieen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:25 schreef Disana het volgende:
Dit is de tweede keer dat ze een complot volledig verborgen hebben gehouden. Denken ze dat wij kijkers dat leuk vinden?
Niko heeft laten zien dat hij individueel ook best wat kan. Maar nog steeds verdient hij het te winnen. Hij wil zelf weer een.complot opzetten op winnaarseiland. En gaat vervolgens roepen, he ze hebben een complot. En volgende week dus Anne van vuil spel betichten terwijl hij dit meerdere keren gedaan hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef Ongedierte het volgende:
Dit is echt een eerste klas superdeluxe teringnaaistreek, Kan iemand het anders omschrijven?
Nu gaat Sacha zich schuldig voelen dat hij op Anne heeft gestemd, in plaats van Lauretta (Ik neem het hem niet kwalijk, en gun het hem ook van harde), Ook gun ik het Nico erg (Het vertrek van Goochelaar Kobe heeft hem goed gedaan) en Tanja gun ik het ook wel
Jochem, Anne, Patrick en Lauretta![]()
![]()
![]()
Die Nikolai deed het zo goed,kom op zeg.
Anne neem ik het niet kwalijk, ookal is ze zo zwak als een smurf, maar Patrick en Lauretta wel. Die moeten ze maar even goed op hun donder geven.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:25 schreef Wilskracht het volgende:
Ik snap de verwijten naar Anne niet.
Ze had twee zwarte stemmen waarschijnlijk geen munten meer.
Dan kies je een manier om niet naar huis te gaan.
Dat zoiezo, vooral Tanja en Nico verdienen het, ik vind Sacha wel echt een toffe gozer, maar Robinsonwaardig.. valt wel mee.. Maar hij doet wat, dat is al beter dan die 4 luie flikkers.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niko heeft laten zien dat hij individueel ook best wat kan. Maar nog steeds verdient hij het te winnen. Hij wil zelf weer een.complot opzetten op winnaarseiland. En gaat vervolgens roepen, he ze hebben een complot. En volgende week dus Anne van vuil spel betichten terwijl hij dit meerdere keren gedaan hebben.
Natuurlijk verdienen Patrick, Lauretta, Anne en Jochem het nog meer om er uit te gaan.
Dan is dat volledig langs ons heen gegaan. Er is in elk geval geen accent op gelegd, er was geen opbouw naar de ontknoping zeg maar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo verborgen was het niet; dat Patrick, Jochem en Lauretta op Nicolas zouden stemmen was al redelijk duidelijk door dat gesprekje met z'n drieen.
En van Anne was de kans groot, die kon Nico niet wegstemmen, dus moest het Nicolas zijn als ze een sterke speler weg wilde stemmen.
Nicolas zat bij de laatste stemming bij de 4 kandidaten met de meeste stemmenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:25 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ze zaten er maar een dag, kijk een complot moet kunnen, maar dit is echt gewoon smerig :S
Patrick is echt een ratje, gadverdamme. Naja wacht maar, wanneer ook Nico en Sacha wegzijn zullen ze sterven van de honger. Ik kan niet wachten
Doen ze het niet dan gaat eerst Anne dan Patrick en dan Lauretta.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:27 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Anne neem ik het niet kwalijk, ookal is ze zo zwak als een smurf, maar Patrick en Lauretta wel. Die moeten ze maar even goed op hun donder geven.
Waarom Jochem?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef Wilskracht het volgende:
Natuurlijk verdienen Patrick, Lauretta, Anne en Jochem het nog meer om er uit te gaan.
Sowieso is het opmerkelijk dat hij nooit door heeft gehad dat hij niet super goed in de groep lag.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:32 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Nicolas zat bij de laatste stemming bij de 4 kandidaten met de meeste stemmen
1 was naar huis
Nico had unanimiteit
Jochem zat in dezelfde situatie en zette voor de zekerheid een munt in.
Dus Nicolas heeft de situatie niet goed ingeschat.
Omdat hij tot nu weinig Robinson waardige dingen heeft laten zien. En als topsporter een sterke tegenstander er uit stemt. Daar mag je wel wat meer van verwachten.quote:
Ik zag hem anders flink peddelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat hij tot nu weinig Robinson waardige dingen heeft laten zien.
Nee, Tanja. Toen ik stemde was het 2-1 voor Tanja, wie die 1 is weet ik niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:22 schreef Darkestrah het volgende:
Jabberwocky, heb jij Lauretta gestemd?
Het zou wel baas zijn als ie dat volgende week echt doet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:24 schreef Darkestrah het volgende:
En Niko heeft inderdaad wel weer punten verdiend. Jammer dat hij niet kan besluiten om luie mensen als Patrick geen eten meer te geven..
Het zou eens goed zijn, ja. Maar dan komen de zeurende Nederlanders die hem eruit stemmen. En dan gaan ze allemaal dood van de honger.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:33 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Het zou wel baas zijn als ie dat volgende week echt doet.
Igor style.
Dat is ook wat Niko wil dat je dat gelooft.. Die is gewoon goed bezig, speelt het spelletje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:21 schreef Jabberwocky het volgende:
Gadverdamme Patrick, wat een smerig, zielig kutventje is dat zeg.![]()
En maar mekkeren 'ik ga niet op die boot, ik pieker niet over' en ondertussen degene wegstemmen die zorgt dat je uberhaupt nog te vreten hebt.
Niko trok ik vandaag een stuk beter trouwens, nu de rest van het kliekje weg is en hij zich ergert aan de mensen aan wie ik me ook erger mag ik 'm beter.
QFT. Ditquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:53 schreef Angelof9 het volgende:
Nicolas was gewoon dom. Anne had twee stemmen, plus de stem van Sascha. Dan ga je toch niet op Lauretta stemmen? En daar moet ie dan nog een stokje voor trekken ook. Dom dom dom. En dan verdien je het te vertrekken.
Niko is een huilie. Zelf steeds complotten bedenken (die mislukken, ook nog) en dan boos worden als het bij een ander wel lukt. Sukkel.
Wat ik echt niet begreep was de immuniteit van Tanja, Die heeft ze nooit kunnen gebruiken! Wat heb je er dan aan??
Haha nicolas eruitquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Volgende TT lijkt me "Met labiele nederlanders die de belgen eruit werken."
Waardeloos dit. Beetje lopen janken dat het psychisch zo zwaar is om vervolgens een naaistreek van jewelste te leveren.
Ze hebben het gesprek tussen de Lauretta, Patrick en Jochem toch een flinke tijd uitgezonden met meermalen een shot erbij dat Anne meeluistert.. Hoe duidelijk wil je het hebben..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan is dat volledig langs ons heen gegaan. Er is in elk geval geen accent op gelegd, er was geen opbouw naar de ontknoping zeg maar.
Hij had toch strookjes getrokken en daardoor stemde ie op lauretta.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:48 schreef BoNi het volgende:
Deze stemming is toch gewoon gescript.... Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Nicolas zo dom is om, geen munten in te zetten én niet op Anne te stemmen.
Ja, op die manier bepaal je inderdaad je stem in deze fase van het spelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij had toch strookjes getrokken en daardoor stemde ie op lauretta.
Precies, net als de gescripte "val" van SipkeJanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:48 schreef BoNi het volgende:
Deze stemming is toch gewoon gescript.... Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Nicolas zo dom is om, geen munten in te zetten én niet op Anne te stemmen.
Die heeft toch immuniteit en heeft vriendjes gemaakt met Sascha en Esther, hij speelt het juist heel erg slim voor een keer. Nicolas heeft toch echt zelf die domme keuze gemaakt en niet Niko, die heeft er zelfs voor gewaarschuwd hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:31 schreef Injetta het volgende:
Dus in dat opzicht is het wel heel erg stom gespeeld van Nico en Nicholas. Ik had van de gamer Nico wel wat meer slimheid hierin verwacht.
Dat heeft hij ook gedaan maar Nicolas luisterde nietquote:
Als die even had nagedacht dan had hij Nicholas zo kunnen overtuigen. Maar ik vrees dat ze dus ze niet op een Belg wilde stemmen. En dat is Nicholas fataal geworden.
Nu moete Nico ook voor zichzelf gaan vrezen.
Iets wat sowieso wél gescript is, is het voorlezen van de stemmen bij de eilandraad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:48 schreef BoNi het volgende:
Helemaal mee eens! Ik kan er echt niet bij hoe ontzettend slecht sommige mensen het spel spelen. Kom op zeg, het lot laten bepalen of je op Anne of Lauretta stemt? Dat is echt dom. Snappen deze mensen (Nicolas) niet dat dit een spel is??quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:46 schreef Redefine het volgende:
Niko en Nicolas zijn overigens zelf stom geweest om.niet op Anne te stemmen. Dat was de makkelijkste weg.
Ik heb net weer een seizoen van Survivor achter de rug en jonge jonge wat een tactieken zeg. Daar kunnen die slappe Belgen en Nederlanders nog wat van leren. De eliminatie van Nicolas zou bij Survivor een sterke 'blindside' genoemd zijn, met respect voor degene die het had opgezet. En dan had Nicolas in de aftiteling gezegd: "Ik ben niet blij maar wat hebben ze het goed gespeeld, ik ben echt blind geweest."quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:52 schreef Jay_Snake het volgende:
Ik wil weer een seizoen met "normale" mensen, doe mij weer een Marcel! Of voor de mensen die Survivor kijken, een Russell Hanz, iemand die leven in de brouwerij brengt.
Ik bedacht mijzelf later pas dat hij eigenlijk nog stommer is geweest. Bij de eilandraad wordt door de presentator namelijk altijd het vuur aan de schenen gelegd van bepaalde personen en worden mensen die kans maken er uit gestemd te worden altijd wel een soort van gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:12 schreef sverbern het volgende:
[..]
Het is jammer dat Nicolas er nu uit is want het is een sympathieke kerel maar zijn verontwaardiging is helemaal onterecht want hij heeft zelf echt slecht gespeeld.
Dat klopt, maar daarna vertelde Eddy toch aan de rest dat de mensen op visserseiland het wel zo relaxt vonden?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:12 schreef Catwoman1986 het volgende:
Euh, toen patrick dat zei bij de eilandraad was dat alleen met de mensen van het gewone kamp, de mensen van het winnaarseiland zaten daar nog niet bij dus dat heeft Nicolas niet gehoord.
Maar buiten dat blijft het dom, ze vonden allemaal Anne ook zwak, stem dan op haar als ze toch al 2 stemmen heeft, dan ben je zeker van je plek. Nu heeft Nicolas gewoon zijn eigen graf gegraven.
Nu hopen dat Tanje de winnares wordt!
Dat viel mij ook op toen ik topics opzocht over de seizoenen die ik terugkeek, hoewel ik het contrast met dit seizoen toch wel groot vind hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:30 schreef Doodloper het volgende:
Toch vind ik het grappig dat er echt ELK seizoen gezeurd wordt dat het geen leuk seizoen is en dat het zelfs het slechtste seizoen tot dan toe isik heb pas een paar seizoenen teruggekeken en de FOK! topics er naast gehad, maar dat wordt echt elk jaar gezegd, zelfs met EP en zelfs de zogenaamde beste seizoenen 2005 en 2008
Ik ben er sinds gisteren ook achter gekomen dat Survivor veel sterker in elkaar zit, de proeven zijn ook veel "groter" en leuker om naar te kijken en als het inderdaad goed tactisch wordt gespeeld dan is het niet vervelend want dan is het echt onderdeel van het spel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:19 schreef sverbern het volgende:
[..]
Ik heb net weer een seizoen van Survivor achter de rug en jonge jonge wat een tactieken zeg. Daar kunnen die slappe Belgen en Nederlanders nog wat van leren. De eliminatie van Nicolas zou bij Survivor een sterke 'blindside' genoemd zijn, met respect voor degene die het had opgezet. En dan had Nicolas in de aftiteling gezegd: "Ik ben niet blij maar wat hebben ze het goed gespeeld, ik ben echt blind geweest."
Maar ja, dit is ER met een stelletje ontzettende huilers.
Ik heb de eerste twee seizoenen moeten downloaden, en het stelt absoluut niet teleur!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:50 schreef zakpatat90 het volgende:
Waar kan je Survivor kijken? Ik ben er ook wel nieuwsgierig naar geworden.
Ik heb het helemaal gelezen, vind ik wel leuk zo een lange post. Ik blijf er alleen bij dat Niko toch echt Nicolas en Sascha heeft gewaarschuwd dat ze eruit konden vliegen. Sascha gilde meteen dat hij al had besloten en daar bij zou blijven en Nicolas besloot een stokje te trekkenquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb de eerste twee seizoenen moeten downloaden, en het stelt absoluut niet teleur!
Ik weet waar je het online kan kijken alle 23 seizoenen maar dat mag ik hier vast niet posten of wel?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:50 schreef zakpatat90 het volgende:
Waar kan je Survivor kijken? Ik ben er ook wel nieuwsgierig naar geworden.
pfaf-gangquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:36 schreef miep63 het volgende:
Idd wat een pfaf-gang was dat, maar ja, dat de anderen hem er uit hebben gestemd, helaas, maar that's the game. Verder geloof ik ook dat Nicolas dommer is dan ik dacht, om bijvoorbeeld niet op Anne te stemmen. Hij heeft dus z'n eigen kuil gegraven.
Ja, het was goed bezig te zijn toen ze nog verdeeld waren in twee kampen, maar hij bleef maar de actieveling uithangen, dat is niet verkeerd of zo, maar het bleek maar weer een valkuil te zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
pfaf-gang![]()
Ik denk niet dat hij perse dom was, eerder verwaand en een gevoel van onsterfelijkheid misschien? Ookal kwam dat niet zo over maar blijkbaar dacht hij dat hij er never nooit uitgestemd zou worden omdat hij zo goed en geweldig en actief en de beste robinson was
nouja, toch wel dom dus want zoals iemand anders al zei, liep hij ook te verkondigen dat hij altijd op zwakke zou stemmen
Immuniteit kreeg Tanja dacht ik op het moment van de samensmelting. Toen moest iedereen iemand nomineren en moesten degenen die genoemd waren(en eventueel Tanja niet) een extra proef doen, de laatste daarvan, Kobe, moest naar huis.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:53 schreef Angelof9 het volgende:
Nicolas was gewoon dom. Anne had twee stemmen, plus de stem van Sascha. Dan ga je toch niet op Lauretta stemmen? En daar moet ie dan nog een stokje voor trekken ook. Dom dom dom. En dan verdien je het te vertrekken.
Niko is een huilie. Zelf steeds complotten bedenken (die mislukken, ook nog) en dan boos worden als het bij een ander wel lukt. Sukkel.
Wat ik echt niet begreep was de immuniteit van Tanja, Die heeft ze nooit kunnen gebruiken! Wat heb je er dan aan??
Hij heeft ze ook gewaarschuwd, dat benoem ik ook. Maar het strookt een beetje met de keuze voor Lauretta. Zeker als daarna Sascha ook zegt op Anne te stemmen. Dan heeft die er al drie, ik blijf het raar vinden dat iemand die heel erg goed nadenkt over op wie ze moeten stemmen, in dit geval zo'n domme keuze maakt (Niko bedoel ik dan).quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gelezen, vind ik wel leuk zo een lange post. Ik blijf er alleen bij dat Niko toch echt Nicolas en Sascha heeft gewaarschuwd dat ze eruit konden vliegen. Sascha gilde meteen dat hij al had besloten en daar bij zou blijven en Nicolas besloot een stokje te trekken![]()
Dat vind ik geen invloed van Niko, Niko vond toch juist dat ze op Anne moesten stemmen.
Volgens mij stopte het plannetje van Niko bij het opsplitsen van de Nederlanders en het aanpappen met Sascha en Esther om zo een wit voetje te halen bij de Nederlanders omdat er wel eens wat nare verhalen over hem verspreidt kunnen worden
Zo werd hij toch genoemd op het eiland Mister Robinson. Die had echt geen idee dat ze nu al op hem zouden stemmen!. (Hij zal gedacht hebben; ik geef ze te eten en daarom ben ik voorlopig veilig.)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
pfaf-gang![]()
Ik denk niet dat hij perse dom was, eerder verwaand en een gevoel van onsterfelijkheid misschien? Ookal kwam dat niet zo over maar blijkbaar dacht hij dat hij er never nooit uitgestemd zou worden omdat hij zo goed en geweldig en actief en de beste robinson was
nouja, toch wel dom dus want zoals iemand anders al zei, liep hij ook te verkondigen dat hij altijd op zwakke zou stemmen
Die zwarte stemmen waren toch maar voor één eilandraad?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:04 schreef Moonwalk het volgende:
Anne gaat er sowieso wel uit want die blijft altijd twee zwarte stemmen houden dus dat is geen bedreiging
Is dat zo? volgens mij blijven die zwarte stemmen en moet je die maar tactisch zien te gebruiken wanneer het nodig is. Zoals Hui Kwan in een ander seizoen met het geniale anticomplotten complot deedquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die zwarte stemmen waren toch maar voor één eilandraad?
Ik snap je wel hoor. Helemaal niets verkeerds mee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:04 schreef Moonwalk het volgende:
...
Maar het probleem is dat hij niet eens iets overwoog maar gewoon alle goede raad in de wind sloeg en een stokje liet bepalen wat er ging gebeuren.![]()
Heel erg jammer maar echt een eigen schuld hele hele hele dikke bult
Voor Lauretta dus!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Omdat het zo achter zijn rug om ging. Als hij met eten thuis kwam werd hij als een held ontvangen. Hij zorgde voor eten en had het idee dat hij onmisbaar was en goed in de groep lag. Niko was meteen al pissed over die mensen die zeiden " we gaan vis eten" . Nicolaas was gewend geraakt aan het gejoel en gejuich als hij met vis terug kwam en omdat hij zich inmiddels de koning van het eiland waande ( wat hij volgens ook allen ook gewoon was ) , zag hij het niet aan komen. Hij kon het zich gewoon echt niet voorstellen, maar dat is wel heel dom.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:16 schreef Musti het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor. Helemaal niets verkeerds mee.![]()
Vind het eigenlijk ook stom, probeer een verklaring te vinden voor zijn verbazing bij de stemming.
Volgens mij is dat inderdaad zoquote:maar als er later bij gelijke stemmen een gelijke is, dan wordt dit weer eens wordt bovengehaald, worden ze ineens weer geldig, of heb ik het nu verkeerd? Niet toch!
Dat was wat anders. Dat waren negatieve stemmen die je kon inzetten of zoiets. Nu waren het gewoon 2 extra stemmen voor die specifieke eilandraad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Is dat zo? volgens mij blijven die zwarte stemmen en moet je die maar tactisch zien te gebruiken wanneer het nodig is. Zoals Hui Kwan in een ander seizoen met het geniale anticomplotten complot deed
Zullen we er één starten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben er sinds gisteren ook achter gekomen dat Survivor veel sterker in elkaar zit, de proeven zijn ook veel "groter" en leuker om naar te kijken en als het inderdaad goed tactisch wordt gespeeld dan is het niet vervelend want dan is het echt onderdeel van het spel.
Expeditie Robinson is in al die dingen een beetje een halfgebakken taartzeker met die "bekende" mensen.
Ik ben bij seizoen 23 begonnen en ik ga ze allemaal kijkenis er een survivor topic?
Ja. Maar Anne zal de volgende proef ook wel verliezen, wellicht dat ze dan weer twee nieuwe zwarte stemmen krijgtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Een apart Survivor-topic is wel leuk jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:17 schreef sverbern het volgende:
[..]
Zullen we er één starten?![]()
Ik heb seizoen 13, 15 en 16 nu gekeken en heb net weer een nieuw seizoen gedownload (via torrents), ik weet even niet welk. Heb je nog een aanrader? Ik vond 13 echt top, 15 (China) niet zo.
Volgens mij heeft er al eens zo'n topic gelopen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:02 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Een apart Survivor-topic is wel leuk ja
't Zal wel niet storm lopen, maar dat maakt niet uit.
Scherpquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij heeft er al eens zo'n topic gelopen.
er was er al eentjequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:17 schreef sverbern het volgende:
[..]
Zullen we er één starten?![]()
Ik heb seizoen 13, 15 en 16 nu gekeken en heb net weer een nieuw seizoen gedownload (via torrents), ik weet even niet welk. Heb je nog een aanrader? Ik vond 13 echt top, 15 (China) niet zo.
Ik ben inderdaad ook erg benieuwd naar Niko's uitbarsting tegen Annequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:43 schreef Injetta het volgende:
Goede analyse slacentrifuge!
De Niko wil vooral het spel tactisch spelen. Neemt niet weg dat hij ook fysiek niet echt zwak is. Hij heeft toch maar die proef gewonnen. Hij is ook behoorlijk goed in het verdelen van zijn krachten lijkt wel en hij lijkt ook het minst te lijden onder honger.
Ik vind het wel raar dat hij blijkbaar volgende week zo enorm reageert over een complot en Anne. Hij is al vanaf dag 1 bezig op deze manier, dus dan moet hij niet piepen als anderen dat ook doen.
Dat is all in de the game.
Alleen vind ik dus wel dat hij toch in zijn tactiek wel steken laat vallen. Zijn plannen rondom het stemmen vallen tot nu steeds in het water omdat hij toch inschattingsfouten maakt.
Het is ook waar dat bij Robinson ook de sociale kant belangrijk is en dat daar Nicholas nogal in gefaald heeft. Hij was als een bezetene aan het werken en had geen enkel oog voor het groepsproces en zijn eigen rol daarin.
Sascha speelt toch wel slim. Hij probeert het vooral via de sociale kant. Op het juiste moment de sympathie zien te winnen van de juiste personen.
Van mij mag Anne er de volgende keer uit. Die vind ik persoonlijk het minst sympathiek. Ik kan het niet benoemen waarom, want echt hele erge dingen doet ze niet. Maar het is haar hele uitstraling, hij manier van doen en praten.
Laurette is gewoon een jong ding zonder al te veel persoonlijkheid. Die laat zich nu helemaal beinvloeden door Patrick.
Ik vind het ook erg overdreven. Als je laatste in een proef wordt, heb je al niet echt een streepje voor. Maar dan ook nog twee zwarte stemmen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:48 schreef rene90 het volgende:
Saaie proef ook weer...., en die 2 stemmen tegen vond ik een beetje vaag uit het niks..., en wel erg zwaar ook.
Racist!!! ALLEEN OMDAT ZE ZWART IS ZEKERquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:22 schreef Slacentrifuge het volgende:
Lauretta is de meest inhoudsloze persoonlijkheid die ik ooit gezien heb op tv, wat een kansloze aap.
Waarom is het niet een echte strijd tegen elkaar, het gaat toch om de individuele proeven nu. Nee gaan ze fucking balkjes neerleggen en een ei verplaatsenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg overdreven. Als je laatste in een proef wordt, heb je al niet echt een streepje voor. Maar dan ook nog twee zwarte stemmen...
Het zal wel gedaan zijn om de proeven spannender te maken. Dat er tot het einde van een proef wat op het spel staat.
Dat hebben ze hier ook wel eens met hangende stukken vlees gedaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:00 schreef rene90 het volgende:
In Amerika laatst weer een mooie proef, (was nog wel voor de samensmelting), hadden ze een varken op een spit, moesten ze met de handen achter vast gebonden zoveel mogelijk vlees eraf krijgen. Heerlijk om te zien haha.
Op dat gebied zijn we Nederland al jaren niet meer zo creatief. Wipe-Out NL is gewoon saai, omdat de parcoursen nagenoeg steeds hetzelfde zijn. En ook niet verschrikkelijk moeilijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Waarom is het niet een echte strijd tegen elkaar, het gaat toch om de individuele proeven nu. Nee gaan ze fucking balkjes neerleggen en een ei verplaatsen.
In Amerika laatst weer een mooie proef, (was nog wel voor de samensmelting), hadden ze een varken op een spit, moesten ze met de handen achter vast gebonden zoveel mogelijk vlees eraf krijgen. Heerlijk om te zien haha.
Is in 2008 gedaan met hangende lammeren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:00 schreef rene90 het volgende:
En daarna die bak vol spuug en slijm en afgebeten vlees naar het eiland mee genomen, vlees afgespoeld en in de pan gegooid en opgegetenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Waarom is het niet een echte strijd tegen elkaar, het gaat toch om de individuele proeven nu. Nee gaan ze fucking balkjes neerleggen en een ei verplaatsen.
Ja, een proef om iets te winnen halverwege de aflevering en aan het eind de eliminatieproef.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Waren er vroeger ook niet twee keer zo veel proeven? Een eliminatieproef en een voedselproef?
Ja, mee eens. Vond ik niet het idee van de eliminatieproef. Het gaat om de immuniteit. Anderzijds zet het wel aan tot meer tactisch spel (meer noodzaak voor zwakke spelers) en dat is wel weer aardig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:48 schreef rene90 het volgende:
Saaie proef ook weer...., en die 2 stemmen tegen vond ik een beetje vaag uit het niks..., en wel erg zwaar ook.
Ik vind dat soort proeven juist nooit zo leuk maar ga meer voor de enorme obstakel-parcoursen met een puzzel aan het eindquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die vind ik ook het leukst, hoe groter en ingewikkelder , hoe beterquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:47 schreef sverbern het volgende:
[..]
Ik vind dat soort proeven juist nooit zo leuk maar ga meer voor de enorme obstakel-parcoursen met een puzzel aan het eind
Dan ga ik zorgen dat ik niet de lapo heb.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Zou degene die het volgende deel aanmaakt de OP kunnen aanpassen?
Hij loopt nu namelijk nogal achter.
Inderdaad Anne deed het slim, had Nicolas ook moeten doen..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Nico, huilbaby.
Anne stemde strategisch. Hij heeft zelf ook allemaal complotten gesmeed. Hij heeft dus geen recht van spreken.
Nico is inderdaad nogal hypocriet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:34 schreef Redefine het volgende:
Goh wat smerig dat je op iemand stemt waar anderen ook op stemmen om jezelf te redden. Veel smeriger dan zelf een complot opzetten. Aldus de goudeerlijke Niko.
Me to, aangezien dat niet zo makkelijk gaat op een telefoon.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dan ga ik zorgen dat ik niet de lapo heb.
Je ziet het wel vaker bij spelers die juist sterk zijn. Hij heeft het helemaal niet nodig om ver te komen.quote:
Ligt er nog 1tje dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:36 schreef Darkestrah het volgende:
Van mij mag Patrick op dit moment nog wel even toneelstukjes opvoeren, zolang hij die munt maar niet vindt.
Gemist? Nee niet echt hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Nu heb ik weer een paar minuten gemist.
En ook dat gedoe over kut doen tegen haar moeder. Iedereen doet dat weleens tegen de mensen waartegen je dat juist niet zou moeten doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:38 schreef Djoezt het volgende:
Wat een gehuil. Ja mn jaar was kut want ik waardeerde mezelf niet.
It's all in the game,quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:40 schreef Redefine het volgende:
Echt Niko houdt jij nou eens je muil over vals spel van Anne
Even kijken...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat broekje van Anne lijkt meer op een onderbroek.
Voor deze deelnemers wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:43 schreef Djoezt het volgende:
Nou nou, een rekensom! Dat maakt het wel een stuk ingewikkelder!
Gamerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:44 schreef Darkestrah het volgende:
Hoe kan Niko een BV'er zijn? Is hij buiten leerkracht nog iets anders?
De man die alles kanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Eerst was hij gamer, toen gymleraar en nu basisschooldocent?
Jup. Een leraar Frans profiteert hard hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alle leraren gaan zich spontaan aanmelden, met al die voordelen bij de proeven
Die gaat in het Frans complotten bespreken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:46 schreef Djoezt het volgende:
[..]
Jup. Een leraar Frans profiteert hard hier.
Plan Putain ipv Pitaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die gaat in het Frans complotten bespreken.
Anne est scandaleuses!quote:
Dat kan er nog wel bij in haar zware jaarquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat Lauretta weer faalt, net als bij dat ene puzzeltje toen.
Dan zou je toch juist bruin moeten zijn?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:52 schreef Ties02 het volgende:
Komt omdat ze een paar dagen in een grot zat denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |