abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:06:11 #201
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_103414544
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:04 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Volgens mij heeft er al eens zo'n topic gelopen.
Scherp :')
Survivor #7: Met Rob en Stealth R Us

7 topics in 7 jaar :D
We zullen zien, zei de blinde.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:10:10 #202
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_103414664
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 11:17 schreef sverbern het volgende:

[..]

Zullen we er één starten? :Y
Ik heb seizoen 13, 15 en 16 nu gekeken en heb net weer een nieuw seizoen gedownload (via torrents), ik weet even niet welk. Heb je nog een aanrader? Ik vond 13 echt top, 15 (China) niet zo.
er was er al eentje :)
Survivor #7: Met Rob en Stealth R Us

Ik heb er zelf niet echt veel gezien nog, heb pas de eerste zes van seizoen 23 gezien en ben nu aan seizoen 6 begonnen *O* straks even boulevard terug kijken, wil wel zien wat nicolas daar te zeggen heeft
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_103415061
Het verbaast mij een beetje dat sommige mensen Niko (of Nico? Ik bedoel de vrouw van Kobe) nu ineens sympathiek vinden. Het is zo'n valse rat in mijn ogen :') Eerst heeft ie Kobe nodig om te overleven en is letterlijk al vanaf de eerste eilandraad bezig om complotten te smeden, is verontwaardig als anderen dit doen en gaat direct op zoek naar een new best friend als Kobe eruit ligt. En dan die keuze na het winnen van de proef over de mee te nemen mensen naar het winnaarseiland _O- Overuidelijk dat ie Sacha meenam zodat Sacha en Patrick niet bij elkaar zouden zijn en hij daarnaast in een goed blaadje zou komen. Echt, ik vind het zo'n misselijkmakend mannetje die Niko. Heel gauw oprotten wat mij betreft :D

Lauretta is de meest inhoudsloze persoonlijkheid die ik ooit gezien heb op tv, wat een kansloze aap. Het meelopen met Patrick, werkelijk :') :') :')

Eerlijk gezegd verrast het me niet dat Nicolas eruit is, een Robinson moet ook een sociaal type zijn en goed in een groep liggen; daar ben je immers afhankelijk van. Hij kwam sociaal niet echt mee, was bijna nooit bij de groep en ging altijd alleen op pad. Dan ontbreekt toch wel een essentieel onderdeel en is er geen sprake van een topRobinson.

Ik denk dat Sacha nog wel voor verrassingen kan zorgen! Als ik me goed herinner uit de eerste aflevering was dit precies zijn tactiek; beetje op de achtergrond blijven, niet teveel aanwezig, vriendjes worden met iedereen, de mr. nice guy uithangen en daarna de finale winnen. Wie weet!
pi_103415635
Goede analyse slacentrifuge!

De Niko wil vooral het spel tactisch spelen. Neemt niet weg dat hij ook fysiek niet echt zwak is. Hij heeft toch maar die proef gewonnen. Hij is ook behoorlijk goed in het verdelen van zijn krachten lijkt wel en hij lijkt ook het minst te lijden onder honger.

Ik vind het wel raar dat hij blijkbaar volgende week zo enorm reageert over een complot en Anne. Hij is al vanaf dag 1 bezig op deze manier, dus dan moet hij niet piepen als anderen dat ook doen.
Dat is all in de the game.
Alleen vind ik dus wel dat hij toch in zijn tactiek wel steken laat vallen. Zijn plannen rondom het stemmen vallen tot nu steeds in het water omdat hij toch inschattingsfouten maakt.

Het is ook waar dat bij Robinson ook de sociale kant belangrijk is en dat daar Nicholas nogal in gefaald heeft. Hij was als een bezetene aan het werken en had geen enkel oog voor het groepsproces en zijn eigen rol daarin.

Sascha speelt toch wel slim. Hij probeert het vooral via de sociale kant. Op het juiste moment de sympathie zien te winnen van de juiste personen.

Van mij mag Anne er de volgende keer uit. Die vind ik persoonlijk het minst sympathiek. Ik kan het niet benoemen waarom, want echt hele erge dingen doet ze niet. Maar het is haar hele uitstraling, hij manier van doen en praten.

Laurette is gewoon een jong ding zonder al te veel persoonlijkheid. Die laat zich nu helemaal beinvloeden door Patrick.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:44:04 #205
321294 Character
It's So Fluffy!
pi_103415651
Ik vind het wel jammer dat Nicolas eruit ligt...maar ook dit hoort bij het spel.

Nu ga ik voor Tanja, Esther of misschien dan toch Sascha voor de winst.

Niko en Jochem vind ik gewoon niet zo leuk
Anne, Patrick & Lauretta vind ik te lui.
pi_103415764
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:43 schreef Injetta het volgende:
Goede analyse slacentrifuge!

De Niko wil vooral het spel tactisch spelen. Neemt niet weg dat hij ook fysiek niet echt zwak is. Hij heeft toch maar die proef gewonnen. Hij is ook behoorlijk goed in het verdelen van zijn krachten lijkt wel en hij lijkt ook het minst te lijden onder honger.

Ik vind het wel raar dat hij blijkbaar volgende week zo enorm reageert over een complot en Anne. Hij is al vanaf dag 1 bezig op deze manier, dus dan moet hij niet piepen als anderen dat ook doen.
Dat is all in de the game.
Alleen vind ik dus wel dat hij toch in zijn tactiek wel steken laat vallen. Zijn plannen rondom het stemmen vallen tot nu steeds in het water omdat hij toch inschattingsfouten maakt.

Het is ook waar dat bij Robinson ook de sociale kant belangrijk is en dat daar Nicholas nogal in gefaald heeft. Hij was als een bezetene aan het werken en had geen enkel oog voor het groepsproces en zijn eigen rol daarin.

Sascha speelt toch wel slim. Hij probeert het vooral via de sociale kant. Op het juiste moment de sympathie zien te winnen van de juiste personen.

Van mij mag Anne er de volgende keer uit. Die vind ik persoonlijk het minst sympathiek. Ik kan het niet benoemen waarom, want echt hele erge dingen doet ze niet. Maar het is haar hele uitstraling, hij manier van doen en praten.

Laurette is gewoon een jong ding zonder al te veel persoonlijkheid. Die laat zich nu helemaal beinvloeden door Patrick.
Ik ben inderdaad ook erg benieuwd naar Niko's uitbarsting tegen Anne :Y

Daarnaast vind ik trouwens wel dat Patrick erg weinig doet, maar ik moet zeggen dat ik hem wel eerlijk vindt. Hij zegt als één van de weinigen wel steeds wat hij vindt, ook tijdens de eilandraad (zoals de afgelopen aflevering, dat hij gewoon eerlijk zegt dat de sfeer een stuk beter was zonder Nicolas & co).
pi_103415803
Ik kan die Jochem en Esther het minste peilen. Die Jochem heeft iets ongrijpbaars en vreemds. Alsof hij nogal in zijn eigen wereld zit. Hij lijkt weinig humor te hebben, en vat alles superserieus op.

Esther houdt zich aan de ene kant heel erg op de vlakte, werkt op de juiste momenten, is sterk en is ook goed in mensen niet tegen zich in het harnas jagen. Dus die gaat zeker heel ver komen. Ze komt niet in conflicten en zeurt niet...
Maar verder laat ze heel weinig van zichzelf zien vind ik.

Sascha gaat ook ver komen denk ik.

Verder vind ik het dit jaar op de een of andere manier niet echt heel heftig. Ik weet niet of dat nou komt omdat er bij mezelf nu een verzadiging optreedt. Na zoveel jaar is alle wel langs gekomen en elk jaar is dan toch een herhaling van andere jaren. Of dat het gewoon een minder heftig clubje mensen is.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:51:06 #208
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_103415873
Mijn favoriet is op dit moment dan toch Tanja. En eigenlijk alleen omdat ze zich zo kranig gedragen heeft in die grot.
Ze nam het ook heel erg sportief op dat Niko haar niet koos om mee naar winnaarseiland te gaan. Terwijl ik het haar toch zo gunde. Die meid kan wel eens een goede maaltijd gebruiken, de botten steken eruit.

Anne vind ik eng!
Lauretta vind ik niks!
Patrick doet niks!
Niko vind ik een enge Belg.

Jochem vind ik wel een leuke underdog. Maar hij laat zo weinig van zichzelf zien. Hij is zo ontzettend gesloten.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_103419818
Als je goed in de groep ligt dan kom ja al heel ver en dan hoef je nog geen eens het goed te doen tijdens proeven of veel te doen.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:07:30 #210
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_103420518
Waren er vroeger ook niet twee keer zo veel proeven? Een eliminatieproef en een voedselproef?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:41:06 #211
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_103421626
In 2008 in ieder geval wel, de laatste twee seizoenen niet altijd maar dan had je in ieder geval nog dat duel (dus dat de twee met de meeste stemmen moesten duelleren). Eigenlijk wel jammer dat ze dat duel er weer uit hebben gehaald, op die manier had Nicolas nog een kans gemaakt.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_103421871
Saaie proef ook weer...., en die 2 stemmen tegen vond ik een beetje vaag uit het niks..., en wel erg zwaar ook.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:57:50 #213
262978 Moonwalk
pi_103422184
het lijkt zo in elkaar geflanst allemaal, dit hele seizoen
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:59:32 #214
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103422235
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:48 schreef rene90 het volgende:
Saaie proef ook weer...., en die 2 stemmen tegen vond ik een beetje vaag uit het niks..., en wel erg zwaar ook.
Ik vind het ook erg overdreven. Als je laatste in een proef wordt, heb je al niet echt een streepje voor. Maar dan ook nog twee zwarte stemmen...

Het zal wel gedaan zijn om de proeven spannender te maken. Dat er tot het einde van een proef wat op het spel staat.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:59:32 #215
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_103422236
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:22 schreef Slacentrifuge het volgende:
Lauretta is de meest inhoudsloze persoonlijkheid die ik ooit gezien heb op tv, wat een kansloze aap.
Racist!!! ALLEEN OMDAT ZE ZWART IS ZEKER 8.gif8.gif8.gif8.gif8.gif
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_103422278
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:59 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik vind het ook erg overdreven. Als je laatste in een proef wordt, heb je al niet echt een streepje voor. Maar dan ook nog twee zwarte stemmen...

Het zal wel gedaan zijn om de proeven spannender te maken. Dat er tot het einde van een proef wat op het spel staat.
Waarom is het niet een echte strijd tegen elkaar, het gaat toch om de individuele proeven nu. Nee gaan ze fucking balkjes neerleggen en een ei verplaatsen :').

In Amerika laatst weer een mooie proef, (was nog wel voor de samensmelting), hadden ze een varken op een spit, moesten ze met de handen achter vast gebonden zoveel mogelijk vlees eraf krijgen. Heerlijk om te zien haha.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  † In Memoriam † zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:05:29 #217
137949 Disana
pi_103422408
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:00 schreef rene90 het volgende:

In Amerika laatst weer een mooie proef, (was nog wel voor de samensmelting), hadden ze een varken op een spit, moesten ze met de handen achter vast gebonden zoveel mogelijk vlees eraf krijgen. Heerlijk om te zien haha.
Dat hebben ze hier ook wel eens met hangende stukken vlees gedaan.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:07:57 #218
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103422488
quote:

[..]

Waarom is het niet een echte strijd tegen elkaar, het gaat toch om de individuele proeven nu. Nee gaan ze fucking balkjes neerleggen en een ei verplaatsen :').

Op dat gebied zijn we Nederland al jaren niet meer zo creatief. Wipe-Out NL is gewoon saai, omdat de parcoursen nagenoeg steeds hetzelfde zijn. En ook niet verschrikkelijk moeilijk.

Als je dan de US versie ziet, hebben ze echt de meest bizarre obstakels gebouwd die ook nog eens heel lastig zijn te overwinnen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:09:06 #219
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_103422536
quote:
Is in 2008 gedaan met hangende lammeren. :)
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:14:04 #220
262978 Moonwalk
pi_103422679
quote:

[..]

En daarna die bak vol spuug en slijm en afgebeten vlees naar het eiland mee genomen, vlees afgespoeld en in de pan gegooid en opgegeten :') :r geweldig die amerikanen
pi_103423515
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Waren er vroeger ook niet twee keer zo veel proeven? Een eliminatieproef en een voedselproef?
Ja, een proef om iets te winnen halverwege de aflevering en aan het eind de eliminatieproef.
Moet je nagaan dat Survivor wel allebei heeft en die afleveringen duren 45 minuten ipv ruim een uur.
pi_103423531
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:48 schreef rene90 het volgende:
Ja, mee eens. Vond ik niet het idee van de eliminatieproef. Het gaat om de immuniteit. Anderzijds zet het wel aan tot meer tactisch spel (meer noodzaak voor zwakke spelers) en dat is wel weer aardig.
pi_103423553
quote:

[..]

Ik vind dat soort proeven juist nooit zo leuk maar ga meer voor de enorme obstakel-parcoursen met een puzzel aan het eind *O*
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:53:17 #224
262978 Moonwalk
pi_103423716
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:47 schreef sverbern het volgende:

[..]

Ik vind dat soort proeven juist nooit zo leuk maar ga meer voor de enorme obstakel-parcoursen met een puzzel aan het eind *O*
Die vind ik ook het leukst, hoe groter en ingewikkelder , hoe beter *O*
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:54:23 #225
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_103423759
En eetproeven, ik wacht nog steeds op de grote eetproef dit jaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')