Scherpquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij heeft er al eens zo'n topic gelopen.
er was er al eentjequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:17 schreef sverbern het volgende:
[..]
Zullen we er één starten?![]()
Ik heb seizoen 13, 15 en 16 nu gekeken en heb net weer een nieuw seizoen gedownload (via torrents), ik weet even niet welk. Heb je nog een aanrader? Ik vond 13 echt top, 15 (China) niet zo.
Ik ben inderdaad ook erg benieuwd naar Niko's uitbarsting tegen Annequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:43 schreef Injetta het volgende:
Goede analyse slacentrifuge!
De Niko wil vooral het spel tactisch spelen. Neemt niet weg dat hij ook fysiek niet echt zwak is. Hij heeft toch maar die proef gewonnen. Hij is ook behoorlijk goed in het verdelen van zijn krachten lijkt wel en hij lijkt ook het minst te lijden onder honger.
Ik vind het wel raar dat hij blijkbaar volgende week zo enorm reageert over een complot en Anne. Hij is al vanaf dag 1 bezig op deze manier, dus dan moet hij niet piepen als anderen dat ook doen.
Dat is all in de the game.
Alleen vind ik dus wel dat hij toch in zijn tactiek wel steken laat vallen. Zijn plannen rondom het stemmen vallen tot nu steeds in het water omdat hij toch inschattingsfouten maakt.
Het is ook waar dat bij Robinson ook de sociale kant belangrijk is en dat daar Nicholas nogal in gefaald heeft. Hij was als een bezetene aan het werken en had geen enkel oog voor het groepsproces en zijn eigen rol daarin.
Sascha speelt toch wel slim. Hij probeert het vooral via de sociale kant. Op het juiste moment de sympathie zien te winnen van de juiste personen.
Van mij mag Anne er de volgende keer uit. Die vind ik persoonlijk het minst sympathiek. Ik kan het niet benoemen waarom, want echt hele erge dingen doet ze niet. Maar het is haar hele uitstraling, hij manier van doen en praten.
Laurette is gewoon een jong ding zonder al te veel persoonlijkheid. Die laat zich nu helemaal beinvloeden door Patrick.
Ik vind het ook erg overdreven. Als je laatste in een proef wordt, heb je al niet echt een streepje voor. Maar dan ook nog twee zwarte stemmen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:48 schreef rene90 het volgende:
Saaie proef ook weer...., en die 2 stemmen tegen vond ik een beetje vaag uit het niks..., en wel erg zwaar ook.
Racist!!! ALLEEN OMDAT ZE ZWART IS ZEKERquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:22 schreef Slacentrifuge het volgende:
Lauretta is de meest inhoudsloze persoonlijkheid die ik ooit gezien heb op tv, wat een kansloze aap.

Waarom is het niet een echte strijd tegen elkaar, het gaat toch om de individuele proeven nu. Nee gaan ze fucking balkjes neerleggen en een ei verplaatsenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg overdreven. Als je laatste in een proef wordt, heb je al niet echt een streepje voor. Maar dan ook nog twee zwarte stemmen...
Het zal wel gedaan zijn om de proeven spannender te maken. Dat er tot het einde van een proef wat op het spel staat.
Dat hebben ze hier ook wel eens met hangende stukken vlees gedaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:00 schreef rene90 het volgende:
In Amerika laatst weer een mooie proef, (was nog wel voor de samensmelting), hadden ze een varken op een spit, moesten ze met de handen achter vast gebonden zoveel mogelijk vlees eraf krijgen. Heerlijk om te zien haha.
Op dat gebied zijn we Nederland al jaren niet meer zo creatief. Wipe-Out NL is gewoon saai, omdat de parcoursen nagenoeg steeds hetzelfde zijn. En ook niet verschrikkelijk moeilijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Waarom is het niet een echte strijd tegen elkaar, het gaat toch om de individuele proeven nu. Nee gaan ze fucking balkjes neerleggen en een ei verplaatsen.
In Amerika laatst weer een mooie proef, (was nog wel voor de samensmelting), hadden ze een varken op een spit, moesten ze met de handen achter vast gebonden zoveel mogelijk vlees eraf krijgen. Heerlijk om te zien haha.
Is in 2008 gedaan met hangende lammeren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:00 schreef rene90 het volgende:
En daarna die bak vol spuug en slijm en afgebeten vlees naar het eiland mee genomen, vlees afgespoeld en in de pan gegooid en opgegetenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Waarom is het niet een echte strijd tegen elkaar, het gaat toch om de individuele proeven nu. Nee gaan ze fucking balkjes neerleggen en een ei verplaatsen.
Ja, een proef om iets te winnen halverwege de aflevering en aan het eind de eliminatieproef.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Waren er vroeger ook niet twee keer zo veel proeven? Een eliminatieproef en een voedselproef?
Ja, mee eens. Vond ik niet het idee van de eliminatieproef. Het gaat om de immuniteit. Anderzijds zet het wel aan tot meer tactisch spel (meer noodzaak voor zwakke spelers) en dat is wel weer aardig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:48 schreef rene90 het volgende:
Saaie proef ook weer...., en die 2 stemmen tegen vond ik een beetje vaag uit het niks..., en wel erg zwaar ook.
Ik vind dat soort proeven juist nooit zo leuk maar ga meer voor de enorme obstakel-parcoursen met een puzzel aan het eindquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die vind ik ook het leukst, hoe groter en ingewikkelder , hoe beterquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:47 schreef sverbern het volgende:
[..]
Ik vind dat soort proeven juist nooit zo leuk maar ga meer voor de enorme obstakel-parcoursen met een puzzel aan het eind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |