abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:45:31 #176
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_103398169
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 17:19 schreef sverbern het volgende:

[..]

Ik heb net weer een seizoen van Survivor achter de rug en jonge jonge wat een tactieken zeg. Daar kunnen die slappe Belgen en Nederlanders nog wat van leren. De eliminatie van Nicolas zou bij Survivor een sterke 'blindside' genoemd zijn, met respect voor degene die het had opgezet. En dan had Nicolas in de aftiteling gezegd: "Ik ben niet blij maar wat hebben ze het goed gespeeld, ik ben echt blind geweest."

Maar ja, dit is ER met een stelletje ontzettende huilers.
Ik ben er sinds gisteren ook achter gekomen dat Survivor veel sterker in elkaar zit, de proeven zijn ook veel "groter" en leuker om naar te kijken en als het inderdaad goed tactisch wordt gespeeld dan is het niet vervelend want dan is het echt onderdeel van het spel.
Expeditie Robinson is in al die dingen een beetje een halfgebakken taart :7 zeker met die "bekende" mensen.

Ik ben bij seizoen 23 begonnen en ik ga ze allemaal kijken *O* is er een survivor topic? :+
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_103398481
Waar kan je Survivor kijken? Ik ben er ook wel nieuwsgierig naar geworden. :)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:56:29 #178
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_103398900
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:50 schreef zakpatat90 het volgende:
Ik heb de eerste twee seizoenen moeten downloaden, en het stelt absoluut niet teleur!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:57:41 #179
262978 Moonwalk
pi_103398976
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:14 schreef Redefine het volgende:
- iets langs -
Ik heb het helemaal gelezen, vind ik wel leuk zo een lange post. Ik blijf er alleen bij dat Niko toch echt Nicolas en Sascha heeft gewaarschuwd dat ze eruit konden vliegen. Sascha gilde meteen dat hij al had besloten en daar bij zou blijven en Nicolas besloot een stokje te trekken :?
Dat vind ik geen invloed van Niko, Niko vond toch juist dat ze op Anne moesten stemmen.

Volgens mij stopte het plannetje van Niko bij het opsplitsen van de Nederlanders en het aanpappen met Sascha en Esther om zo een wit voetje te halen bij de Nederlanders omdat er wel eens wat nare verhalen over hem verspreidt kunnen worden
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:58:11 #180
262978 Moonwalk
pi_103399016
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:56 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Ik heb de eerste twee seizoenen moeten downloaden, en het stelt absoluut niet teleur!
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:50 schreef zakpatat90 het volgende:
Ik weet waar je het online kan kijken alle 23 seizoenen maar dat mag ik hier vast niet posten of wel?
Anders even een PM naar me sturen

survivortopic: Survivor #7: Met Rob en Stealth R Us anders gaat het hier teveel offtopic

[ Bericht 8% gewijzigd door Moonwalk op 21-10-2011 23:58:29 ]
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 23:01:28 #181
262978 Moonwalk
pi_103399257
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 19:36 schreef miep63 het volgende:
Idd wat een pfaf-gang was dat, maar ja, dat de anderen hem er uit hebben gestemd, helaas, maar that's the game. Verder geloof ik ook dat Nicolas dommer is dan ik dacht, om bijvoorbeeld niet op Anne te stemmen. Hij heeft dus z'n eigen kuil gegraven.

pfaf-gang :D
Ik denk niet dat hij perse dom was, eerder verwaand en een gevoel van onsterfelijkheid misschien? Ookal kwam dat niet zo over maar blijkbaar dacht hij dat hij er never nooit uitgestemd zou worden omdat hij zo goed en geweldig en actief en de beste robinson was

nouja, toch wel dom dus want zoals iemand anders al zei, liep hij ook te verkondigen dat hij altijd op zwakke zou stemmen
pi_103402612
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 23:01 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij perse dom was, eerder verwaand en een gevoel van onsterfelijkheid misschien? Ookal kwam dat niet zo over maar blijkbaar dacht hij dat hij er never nooit uitgestemd zou worden omdat hij zo goed en geweldig en actief en de beste robinson was

nouja, toch wel dom dus want zoals iemand anders al zei, liep hij ook te verkondigen dat hij altijd op zwakke zou stemmen
Ja, het was goed bezig te zijn toen ze nog verdeeld waren in twee kampen, maar hij bleef maar de actieveling uithangen, dat is niet verkeerd of zo, maar het bleek maar weer een valkuil te zijn.

Precies. Hij wilde alleen een zwakke uit hebben. Wat begrijpelijk is, maar de zwakke stemt ook tactisch. En dat is ook logisch.

Dat Nicolaas een tikkeltje verwaand is, was ook al te zien in de serie van schoonpa.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 01:01:27 #183
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_103405155
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:53 schreef Angelof9 het volgende:
Nicolas was gewoon dom. Anne had twee stemmen, plus de stem van Sascha. Dan ga je toch niet op Lauretta stemmen? En daar moet ie dan nog een stokje voor trekken ook. Dom dom dom. En dan verdien je het te vertrekken.

Niko is een huilie. Zelf steeds complotten bedenken (die mislukken, ook nog) en dan boos worden als het bij een ander wel lukt. Sukkel.

Wat ik echt niet begreep was de immuniteit van Tanja, Die heeft ze nooit kunnen gebruiken! Wat heb je er dan aan??
Immuniteit kreeg Tanja dacht ik op het moment van de samensmelting. Toen moest iedereen iemand nomineren en moesten degenen die genoemd waren(en eventueel Tanja niet) een extra proef doen, de laatste daarvan, Kobe, moest naar huis.

Verder ben ik in de war, is Nicolas echt zo dom, dat hij dit niet heeft zien aankomen/Anne eruit stemt.
Niko speelt het allemaal goed, prima zoals het hoort, complotje hier en daar, anderen de schuld geven, zo hoort het.
Jochem mag ik wel,
Lauretta klaagt, Patrick klaagt, Sacha is geen winnaar, Esther is vervelend, Anne is vervelend,
Tanja is ok.
Feyenoord!!! * Barça
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 01:25:57 #184
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103405863
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:57 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal gelezen, vind ik wel leuk zo een lange post. Ik blijf er alleen bij dat Niko toch echt Nicolas en Sascha heeft gewaarschuwd dat ze eruit konden vliegen. Sascha gilde meteen dat hij al had besloten en daar bij zou blijven en Nicolas besloot een stokje te trekken :?
Dat vind ik geen invloed van Niko, Niko vond toch juist dat ze op Anne moesten stemmen.

Volgens mij stopte het plannetje van Niko bij het opsplitsen van de Nederlanders en het aanpappen met Sascha en Esther om zo een wit voetje te halen bij de Nederlanders omdat er wel eens wat nare verhalen over hem verspreidt kunnen worden
Hij heeft ze ook gewaarschuwd, dat benoem ik ook. Maar het strookt een beetje met de keuze voor Lauretta. Zeker als daarna Sascha ook zegt op Anne te stemmen. Dan heeft die er al drie, ik blijf het raar vinden dat iemand die heel erg goed nadenkt over op wie ze moeten stemmen, in dit geval zo'n domme keuze maakt (Niko bedoel ik dan).
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_103406033
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 23:01 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Zo werd hij toch genoemd op het eiland Mister Robinson. Die had echt geen idee dat ze nu al op hem zouden stemmen!. (Hij zal gedacht hebben; ik geef ze te eten en daarom ben ik voorlopig veilig.)
Als Niko zegt: "als Anne en Lauretta hun stemmen wegwerken en op één van jullie stemt", dan zegt Nicolas zelf "dan zijn wij de lul". Dus tot zover was hij zeker mee met de telling van de stemmen en dus niet dom. :9 Sasha daarbij keek alsof hij het hoorde donderen in Keulen. Meesterlijk fragment trouwens. ^O^
Dus ja, Nicolas is wat te gewend geweest aan de nickname Mr Robinson. Ben nu niet 100% zeker maar in het begin in ie toch direct naar de grot gelopen zonder iets te halen? 'k Dacht niet dat hij ooit munten heeft gehad!

Waarom stemt Tanja bv. niet op Anne? ("Ik moet het spel hier beginnen spelen want ik heb geen zin om naar huis te gaan. Zegt later haar gedacht tegen Nicolas "Anne mag ik niet vertrouwen van Deborah. Dus van Anne zou ik een stem kunnen krijgen, Lauretta... vertrouw ik helemaal niet meer. Gewoon qua stemming, en Sasha, ja.")

Nicolas 4 - Patrick - Lauretta - Jochem en Anne
Anne 3 - Sasha , 2 zwarte stemmen
Lauretta 3 - Nicolas - Nico en Tanja
Patrick 1 - Esther

Het is duidelijk Belgium - The Netherlands. Zoals andere jaren tijdelijk het geval is. :D
En Esther die denkt Girlpower of zoiets? 8)7

Anne doet wat anderen (voorbije jaren) ook al deden; stemmen op de sterkste!
Of het nu tactisch was of niet, dat weten we nooit!
Anne zit in de politiek, mocht dit helpen. :7

[ Bericht 5% gewijzigd door Musti op 22-10-2011 01:57:55 ]
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 02:04:13 #186
262978 Moonwalk
pi_103406661
Ja volgens mij ging hij in 1 keer doorlopen maar ik weet het net als jij ook niet meer zeker.

Ik snap wel dat hij zich Mister Robinson voelde maar dit was gewoon teveel domheid in 1 keer.
Niko gaf zoals jij zelf zegt al een voorzetje ....dat Nicolas de zin afmaakte neemt voor mij nog niet weg dat Niko de aandacht van Sascha en Nicolaas op het feit dat zij er eventueel ook uit gestemd konden worden wilde vestigen.

Sascha is sowieso geen bijzonder persoon in deze expeditie, Nicolaas had wel gewoon even zijn hersens aan het werk moeten zetten in plaats van achteloos een stokje trekken.
Nu ik er zo over na denk, is het misschien wel mogelijk dat Nicolaas waarschijnlijk dit dacht:

1. Ik ben de held iedereen vindt mij geweldig ik zorg voor eten, ik doe alles, iedereen houdt van mij, Sascha is mijn vriendje, Niko is mijn vriendje ( Met Niko erbij kreeg hij sowieso een nieuwe soulmate, helemaal uit het niets iemand die hem begreep ), Esther is mijn vriendinnetje, Tanja is mijn vriendinnetje

2. Al mijn vriendjes gaan niet op mij stemmen ( niet in de gaten hebbende dat Esther zich bijvoorbeeld ook mateloos aan hem ergerde )

3. patrick lauretta en anne zijn veel zwakker en dragen geen klap bij dus die lopen veel meer gevaar

Nou, hier komt het probleem, met mijn inlevingsvermogen zou ik het nog steeds niet met hem eens zijn maar zou ik door middel van het volgende door mij verzonnen punt ( van hoe het in zijn hoofd gegaan zou kunnen zijn ) nog een klein beetje kunnen begrijpen

4. Als ik op Lauretta stem en zij gaat er uit dan is er weer een zwakker persoon minder en Anne gaat er sowieso wel uit want die blijft altijd twee zwarte stemmen houden dus dat is geen bedreiging

Als hij op die manier had gedacht zou ik het nog steeds een beetje dom vinden maar dan zou ik snappen dat er een gedachte achter zat, en dat het net als plan pita wel eens anders kan uitpakken dan verwacht

Maar het probleem is dat hij niet eens iets overwoog maar gewoon alle goede raad in de wind sloeg en een stokje liet bepalen wat er ging gebeuren. 8)7

Heel erg jammer maar echt een eigen schuld hele hele hele dikke bult

Ik vind het nu na de samensmelting juist dankzij Niko, juist wat minder nederland versus belgie.
Het is hartstikke tactisch maar daardoor wel een beetje de boel op zijn kop gezet.
Anne heeft nu juist samengespannen met " de nederlanders"

en "de nederlanders" hebben samen met een belg, de belg die mr robinson was er gewoon uitgeknikkerd.

[ Bericht 7% gewijzigd door Moonwalk op 22-10-2011 02:11:00 ]
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 02:07:02 #187
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103406709
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 02:04 schreef Moonwalk het volgende:
Anne gaat er sowieso wel uit want die blijft altijd twee zwarte stemmen houden dus dat is geen bedreiging
Die zwarte stemmen waren toch maar voor één eilandraad?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 02:12:13 #188
262978 Moonwalk
pi_103406782
quote:
5s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 02:07 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Is dat zo? volgens mij blijven die zwarte stemmen en moet je die maar tactisch zien te gebruiken wanneer het nodig is. Zoals Hui Kwan in een ander seizoen met het geniale anticomplotten complot deed
pi_103406872
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 02:04 schreef Moonwalk het volgende:
...
Maar het probleem is dat hij niet eens iets overwoog maar gewoon alle goede raad in de wind sloeg en een stokje liet bepalen wat er ging gebeuren. 8)7

Heel erg jammer maar echt een eigen schuld hele hele hele dikke bult
Ik snap je wel hoor. Helemaal niets verkeerds mee. :)
Vind het eigenlijk ook stom, probeer een verklaring te vinden voor zijn verbazing bij de stemming.

quote:

[..]

Voor Lauretta dus!! O+ Grapje,hé! O-) :D
Dat zeggen ze ook tijdens elke expeditie; maar als er later bij gelijke stemmen een gelijke is, dan wordt dit weer eens wordt bovengehaald, worden ze ineens weer geldig, of heb ik het nu verkeerd? Niet toch!
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 02:19:13 #190
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103406912
Wat een grap.

Het zou wel een belachelijk hoge straf zijn voor het verliezen van zo'n opdracht.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 02:25:09 #191
262978 Moonwalk
pi_103407004
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 02:16 schreef Musti het volgende:

[..]

Ik snap je wel hoor. Helemaal niets verkeerds mee. :)
Vind het eigenlijk ook stom, probeer een verklaring te vinden voor zijn verbazing bij de stemming.
Omdat het zo achter zijn rug om ging. Als hij met eten thuis kwam werd hij als een held ontvangen. Hij zorgde voor eten en had het idee dat hij onmisbaar was en goed in de groep lag. Niko was meteen al pissed over die mensen die zeiden " we gaan vis eten" . Nicolaas was gewend geraakt aan het gejoel en gejuich als hij met vis terug kwam en omdat hij zich inmiddels de koning van het eiland waande ( wat hij volgens ook allen ook gewoon was ) , zag hij het niet aan komen. Hij kon het zich gewoon echt niet voorstellen, maar dat is wel heel dom.

quote:
maar als er later bij gelijke stemmen een gelijke is, dan wordt dit weer eens wordt bovengehaald, worden ze ineens weer geldig, of heb ik het nu verkeerd? Niet toch!
Volgens mij is dat inderdaad zo
pi_103407016
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 02:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een grap.

...
Oh boy gaan we weer beginnen?
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 02:28:37 #193
262978 Moonwalk
pi_103407050
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 09:03:33 #194
286575 Roces18
Chef de party
pi_103408628
nicolas kwam gisteravond bij rlt boulevard :P
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_103409450
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 02:12 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Is dat zo? volgens mij blijven die zwarte stemmen en moet je die maar tactisch zien te gebruiken wanneer het nodig is. Zoals Hui Kwan in een ander seizoen met het geniale anticomplotten complot deed
Dat was wat anders. Dat waren negatieve stemmen die je kon inzetten of zoiets. Nu waren het gewoon 2 extra stemmen voor die specifieke eilandraad.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_103409557
Hui kwan, mijn all time favourite _O_
pi_103410260
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:45 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik ben er sinds gisteren ook achter gekomen dat Survivor veel sterker in elkaar zit, de proeven zijn ook veel "groter" en leuker om naar te kijken en als het inderdaad goed tactisch wordt gespeeld dan is het niet vervelend want dan is het echt onderdeel van het spel.
Expeditie Robinson is in al die dingen een beetje een halfgebakken taart :7 zeker met die "bekende" mensen.

Ik ben bij seizoen 23 begonnen en ik ga ze allemaal kijken *O* is er een survivor topic? :+
Zullen we er één starten? :Y
Ik heb seizoen 13, 15 en 16 nu gekeken en heb net weer een nieuw seizoen gedownload (via torrents), ik weet even niet welk. Heb je nog een aanrader? Ik vond 13 echt top, 15 (China) niet zo.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:01:49 #198
211083 Angelof9
I must go first
pi_103414428
quote:

[..]

Ja. Maar Anne zal de volgende proef ook wel verliezen, wellicht dat ze dan weer twee nieuwe zwarte stemmen krijgt :P
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:02:49 #199
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_103414459
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 11:17 schreef sverbern het volgende:

[..]

Zullen we er één starten? :Y
Ik heb seizoen 13, 15 en 16 nu gekeken en heb net weer een nieuw seizoen gedownload (via torrents), ik weet even niet welk. Heb je nog een aanrader? Ik vond 13 echt top, 15 (China) niet zo.
Een apart Survivor-topic is wel leuk ja :o
't Zal wel niet storm lopen, maar dat maakt niet uit. :P
We zullen zien, zei de blinde.
pi_103414506
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:02 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Een apart Survivor-topic is wel leuk ja :o
't Zal wel niet storm lopen, maar dat maakt niet uit. :P
Volgens mij heeft er al eens zo'n topic gelopen.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')