abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103364746
Lauretta was eerst helemaal niet zo lui volgens mij. Ik heb het idee dat zij heel erg meegetrokken wordt in het luie en zeurderige gedrag van Patrick. Beetje jammer.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:30:20 #152
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_103365540
Toch vind ik het grappig dat er echt ELK seizoen gezeurd wordt dat het geen leuk seizoen is en dat het zelfs het slechtste seizoen tot dan toe is :') ik heb pas een paar seizoenen teruggekeken en de FOK! topics er naast gehad, maar dat wordt echt elk jaar gezegd, zelfs met EP en zelfs de zogenaamde beste seizoenen 2005 en 2008 :D
We zullen zien, zei de blinde.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:49:40 #153
330855 ejiraM
for the greater good
pi_103366318
Het weer beïnvloedt dit jaar wel echt meer het spel dan normaal :o Eerst die allereerste drie dagen dat ze alleen maar konden schuilen, en niets konden doen. En nu dan dat ze met z'n allen op winnaarseiland moeten gaan zitten...

Wat ik me trouwens afvroeg, zit de 'winnaar' normaal van spel tot spel op het winnaarseiland, of van spel tot eilandraad? Of is dat niet echt duidelijk gezegd?
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:59:15 #154
211083 Angelof9
I must go first
pi_103366709
Ik denk van spel tot eilandraad. Ik vind het allemaal een beetje vaag. Alsof ze het al niet luxe genoeg hebben met die hutten, krijgen ze ook nog een winnaars eiland? En dan nog miepen dat het zo zwaar is allemaal.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_103367556
Volgende week wint Tanja de proef en wordt Niko eruit gestemd.

Damn @ spoilers RTL!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:27:13 #156
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_103367616
Ik had dat nog niet meegekregen en blij toe -O-
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:27:14 #157
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_103367618
Anne liep op de achtergrond bij de hut.. [oh, was een reactie op een post in de vorige thread]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_103367746
De Robinson is eruit gestemd, maar wel door zijn eigen domme schuld. Als hij en Nico nou ook gewoon op Anne hadden gestemd. ze kunnen toch rekenen? Anne zou dan 5 stemmen krijgen. Ze wisten ook zeker dat Tanja nooit op Nicholas zou stemmen. Dus dan had Nicholas er nooit uit gestemd kunnen worden.
Dus in dat opzicht is het wel heel erg stom gespeeld van Nico en Nicholas. Ik had van de gamer Nico wel wat meer slimheid hierin verwacht. Als die even had nagedacht dan had hij Nicholas zo kunnen overtuigen. Maar ik vrees dat ze dus ze niet op een Belg wilde stemmen. En dat is Nicholas fataal geworden.

Nu moete Nico ook voor zichzelf gaan vrezen.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:48:03 #159
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_103368348
Deze stemming is toch gewoon gescript.... Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Nicolas zo dom is om, geen munten in te zetten én niet op Anne te stemmen.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:49:33 #160
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_103368406
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:48 schreef BoNi het volgende:
Deze stemming is toch gewoon gescript.... Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Nicolas zo dom is om, geen munten in te zetten én niet op Anne te stemmen.
Hij had toch strookjes getrokken en daardoor stemde ie op lauretta.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:53:57 #161
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_103368589
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:49 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Hij had toch strookjes getrokken en daardoor stemde ie op lauretta.
Ja, op die manier bepaal je inderdaad je stem in deze fase van het spel :')
Ik geloof er geen drol van.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:01:31 #162
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_103368934
quote:
Precies, net als de gescripte "val" van SipkeJan

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:31 schreef Injetta het volgende:

Dus in dat opzicht is het wel heel erg stom gespeeld van Nico en Nicholas. Ik had van de gamer Nico wel wat meer slimheid hierin verwacht.
Die heeft toch immuniteit en heeft vriendjes gemaakt met Sascha en Esther, hij speelt het juist heel erg slim voor een keer. Nicolas heeft toch echt zelf die domme keuze gemaakt en niet Niko, die heeft er zelfs voor gewaarschuwd hoor

quote:

Als die even had nagedacht dan had hij Nicholas zo kunnen overtuigen.
Maar ik vrees dat ze dus ze niet op een Belg wilde stemmen. En dat is Nicholas fataal geworden.

Nu moete Nico ook voor zichzelf gaan vrezen.
Dat heeft hij ook gedaan maar Nicolas luisterde niet -O- . Zelfs als hij Nicolas niet had gewaarschuwd vind ik het een beetje raar om Nico hier de schuld van te geven :') :+
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:13:43 #163
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_103369488
Volgende week Patrick er uit hoop ik dan toch.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:42:04 #164
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_103378385
quote:
Iets wat sowieso wél gescript is, is het voorlezen van de stemmen bij de eilandraad.
Telkens wordt het zo voorgelezen dat het altijd spannend blijft wie er uit gaat, het is volgens mij nooit zo dat na de eerste paar stemmen meteen al duidelijk is wie er uit moet. :')
pi_103379797
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:46 schreef Redefine het volgende:
Niko en Nicolas zijn overigens zelf stom geweest om.niet op Anne te stemmen. Dat was de makkelijkste weg.
Helemaal mee eens! Ik kan er echt niet bij hoe ontzettend slecht sommige mensen het spel spelen. Kom op zeg, het lot laten bepalen of je op Anne of Lauretta stemt? Dat is echt dom. Snappen deze mensen (Nicolas) niet dat dit een spel is??

Anne had al 2 zwarte stemmen. Er hoefden maar 3 mensen op haar te stemmen en ze had eruit gelegen. Als je een sterke speler zegt te zijn (Nicolas, Nico, Sascha, Esther) en je wilt de zwaksten eruit hebben dan zorg je ervoor dat je op zijn minst zodanig stemt dat je er zelf niet uit ligt.

Het is jammer dat Nicolas er nu uit is want het is een sympathieke kerel maar zijn verontwaardiging is helemaal onterecht want hij heeft zelf echt slecht gespeeld.
pi_103380164
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:52 schreef Jay_Snake het volgende:
Ik wil weer een seizoen met "normale" mensen, doe mij weer een Marcel! Of voor de mensen die Survivor kijken, een Russell Hanz, iemand die leven in de brouwerij brengt.
Ik heb net weer een seizoen van Survivor achter de rug en jonge jonge wat een tactieken zeg. Daar kunnen die slappe Belgen en Nederlanders nog wat van leren. De eliminatie van Nicolas zou bij Survivor een sterke 'blindside' genoemd zijn, met respect voor degene die het had opgezet. En dan had Nicolas in de aftiteling gezegd: "Ik ben niet blij maar wat hebben ze het goed gespeeld, ik ben echt blind geweest."

Maar ja, dit is ER met een stelletje ontzettende huilers.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:50:51 #167
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103381311
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 17:12 schreef sverbern het volgende:

[..]

Het is jammer dat Nicolas er nu uit is want het is een sympathieke kerel maar zijn verontwaardiging is helemaal onterecht want hij heeft zelf echt slecht gespeeld.
Ik bedacht mijzelf later pas dat hij eigenlijk nog stommer is geweest. Bij de eilandraad wordt door de presentator namelijk altijd het vuur aan de schenen gelegd van bepaalde personen en worden mensen die kans maken er uit gestemd te worden altijd wel een soort van gewaarschuwd.

Dat je dat nog niet door hebt, kan heel goed, want je zit misschien net iets teveel in het spel etc. Maar hij hoort net voor de stemming dat Patrick verteld dat ZE het wel lekker rustig vonden, want er zijn toch even twee dominante mensen weg naar een ander eiland. Dat betekend dus dat er wel degelijk iets leeft bij die andere kandidaten. Dat je bij die mensen dus niet echt lekker ligt.

Het gaat om twee dominante mannen, de ander heeft immuniteit. Dan moet je toch in ieder geval denken het zou zo maar eens kunnen zijn. Dat je dan alsnog geen munten inzet is al vrij dom, maar a la. Dat je vervolgens na afloop van de stemming met stomheid geslagen bent, maakt hem wel erg naïef.

Wat betreft de wake up call die de presentatoren geven bij die eilandraad. Het was waarschijnlijk wel daardoor dat Jochem destijds die ene munt inzette en zichzelf veilig stelde. Het praatje met hem over gevaar lopen, was denk ik net dat laatste zetje om zich bewust te worden van de kans op eliminatie. Nicolaas daarentegen had het helemaal niet door.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_103382055
Euh, toen patrick dat zei bij de eilandraad was dat alleen met de mensen van het gewone kamp, de mensen van het winnaarseiland zaten daar nog niet bij dus dat heeft Nicolas niet gehoord.

Maar buiten dat blijft het dom, ze vonden allemaal Anne ook zwak, stem dan op haar als ze toch al 2 stemmen heeft, dan ben je zeker van je plek. Nu heeft Nicolas gewoon zijn eigen graf gegraven.

Nu hopen dat Tanje de winnares wordt! *O*
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:14:24 #169
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103382121
En nog even een stuk in een losse post, omdat het anders helemaal een lange post wordt. Ik ben nu eenmaal lang van stof.

Wat ik heel erg opmerkelijk en vreemd vind is dat Anne zo zelfverzekerd was. Zij baalde even heel erg na laatste te zijn geworden en had daar nog even een praatje over met Tanja. Maar daarna kwam ze met haar hele ik heb nog iets achter de hand strategie. Het eruit stemmen van een sterke speler. Dat was al voordat ze de andere heeft horen praten over Nicolas. Ik vind het vreemd dat ze denkt zeker te zijn door op een sterke tegenstander te stemmen. Zonder andere stemmen ben je dan alsnog kansloos.

Maar bovenstaande kan nog betekenen dat het anders gemonteerd is en we zaken niet hebben gezien. Na een tijd wist ze dan wel dat de rest op Nicolas ging stemmen en met haar stem erbij, zouden dat vier stemmen zijn. Ik denk dat ze wel wist dat Tanja niet op Nicolas zou stemmen, maar zelfs dan nog zou het totaal op vijf stemmen komen. Dat terwijl het helemaal niet zo gek zou zijn als ze op winnaarseiland allemaal op haar zouden stemmen. Want je weet dat mensen erover gaan praten, zeker als ze afgezonderd zitten. En een keuze voor Anne zou logisch zijn, want iemand met twee zwarte stemmen, die verder niet bijzonder goed in de groep ligt, is een makkelijke stemkeuze.

Dus dan krijg je sowieso 6 tegen maximaal 5 of andere varianten indien sommigen toch anders stemmen. Maar de kans dat Anne de stemronde zou overleven, was eigenlijk bijzonder klein. Toch straalde ze vanaf twee derde van de aflevering iets uit (wat ze ook nog vaak zei), dat ze zich totaal geen zorgen maakte over de eilandraad. Dit werd nog eens bevestigd door haar houding m.b.t. het niet inzetten van munten. Ik weet eigenlijk niet of ze nog munten heeft, want dat zou het nog vreemder maken. Ze gaf een indruk alsof ze er toch niet uitging, terwijl de kans nog steeds heel groot was dat dit wel zou gebeuren.

Het lijkt haast wel alsof ze wist dat Niko niet op haar zou gaan stemmen en anderen daardoor ook niet. Nu wil ik ook niet meteen Niko weer van smerige spelletjes gaan betichten, aangezien er geen bewijs voor is, maar heel vreemd was het in ieder geval wel.

Want hij zegt tegen Nicolas en Sascha dat ze slim moeten stemmen, aangezien zij er zo uit gestemd zouden kunnen worden. Tegenover Sascha is dat vreemd, want ze weten heus wel dat Patrick en Lauretta niet op hem gaan stemmen. Maar goed, voor Nicolas ging het wel op. Maar om Nicolas te behoeden voor eliminatie moesten ze slim zijn. Tactisch denken. Wat voor hem dus betekende om niet op Anne te stemmen, want die zou waarschijnlijk munten in gaan zetten.

Dat laatste zou zeker kunnen, maar zelfs dan nog is de kans dat Anne er uitgaat heel groot. Nee dan wilden ze blijkbaar liever het risico lopen om op Lauretta te stemmen (die bij wijze van spreken ook wel munten had kunnen inzetten). Terwijl voor Lauretta veel meer stemmen nodig zijn om die weg te krijgen. Waarbij het argument om op haar te stemmen en niet op Anne, ook nog werd beargumenteerd doordat Lauretta de laatste tijd niet goed zou zijn in de proeven. Dat terwijl Anne de laatste tijd nog slechter presteerde.

Ook heeft Anne er mede voor gezorgd dat Deborah er uit gestemd is en zijn pita plannetje niet doorging. En vervolgens heeft Anne ook nog eens op hem of Kobe gestemd, waardoor die eliminatie opdracht moesten doen. Verder heeft hij sowieso geen band met Anne, dus lijkt mij niets in de weg staan om op haar te stemmen.

En bij de eilandraad fluistert hij tegen Nicolas, het is een complot dat kan niet anders. Terwijl hij op winnaarseiland nog zei dat Nicolas ook gevaar liep. En daarvoor nog aangaf Sascha en Esther mee te nemen om niet alle Nederlanders bij elkaar te laten zitten op visserseiland. Zo vreemd zou het dus niet zijn als de drie overgebleven Nederlanders en Anne dan onder een hoedje zouden spelen.

Het is wat vergezocht om het een vooropgezet plan te noemen. Maar door bewust niet op Anne te stemmen en Nicolas ook in die richting te praten (van Lauretta), heeft hij er wel voor gezorgd dat Nicolas er uit is. En ik vind die hele keuze om niet op Anne te stemmen zo kort door de bocht en vreemd, zeker voor iemand die tot nu toe het erg slim speelde (op Jochem stemmen ipv Anne was destijds wel slim, maar mislukte net).

Verder vind ik het gedrag van Anne ook heel vreemd. Die was mij veel te zelfverzekerd.

Natuurlijk heb ik hier veel te veel over nagedacht, maar ik blijf het gewoon heel vreemd vinden. Voor de mensen die mijn hele post doorlezen hulde. Excuses voor de lengte ervan :+

Maar uiteindelijk zijn de mensen die op Nicolas stemden verantwoordelijk voor zijn vertrek. Wat natuurlijk zonde blijft, want die verdiende het als een van de weinige om te winnen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:16:12 #170
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103382191
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:12 schreef Catwoman1986 het volgende:
Euh, toen patrick dat zei bij de eilandraad was dat alleen met de mensen van het gewone kamp, de mensen van het winnaarseiland zaten daar nog niet bij dus dat heeft Nicolas niet gehoord.

Maar buiten dat blijft het dom, ze vonden allemaal Anne ook zwak, stem dan op haar als ze toch al 2 stemmen heeft, dan ben je zeker van je plek. Nu heeft Nicolas gewoon zijn eigen graf gegraven.

Nu hopen dat Tanje de winnares wordt! *O*
Dat klopt, maar daarna vertelde Eddy toch aan de rest dat de mensen op visserseiland het wel zo relaxt vonden?
pi_103382873
Helemaal vergeten, even downloaden!
pi_103385545
Idd wat een pfaf-gang was dat, maar ja, dat de anderen hem er uit hebben gestemd, helaas, maar that's the game. Verder geloof ik ook dat Nicolas dommer is dan ik dacht, om bijvoorbeeld niet op Anne te stemmen. Hij heeft dus z'n eigen kuil gegraven.

[ Bericht 30% gewijzigd door miep63 op 21-10-2011 19:59:46 ]
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:29:14 #173
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_103396985
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 19:36 schreef miep63 het volgende:
Idd wat een pfaf-gang was dat
:D
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:34:18 #174
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_103397374
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:30 schreef Doodloper het volgende:
Toch vind ik het grappig dat er echt ELK seizoen gezeurd wordt dat het geen leuk seizoen is en dat het zelfs het slechtste seizoen tot dan toe is :') ik heb pas een paar seizoenen teruggekeken en de FOK! topics er naast gehad, maar dat wordt echt elk jaar gezegd, zelfs met EP en zelfs de zogenaamde beste seizoenen 2005 en 2008 :D
Dat viel mij ook op toen ik topics opzocht over de seizoenen die ik terugkeek, hoewel ik het contrast met dit seizoen toch wel groot vind hoor.
Vorig jaar had ik het niet echt, maar dit seizoen denk ik echt dat ze beter geen BN'ers/BV'ers hebben kunnen nemen want de motivatie is duidelijk niet echt aanwezig. Behalve bij Tanja nog dan, extra respect voor haar om die reden. :)

Ik weet wel dat die BN'er discussie bij alle spelshows opduikt waar ze overstappen (zoals WIDM) maar hier speelt het nog iets meer mee omdat je bij die andere spelshows gewoon een bed krijgt en te eten, ER is fysiek en mentaal toch wel andere koek, dat moet je echt willen. Zie Do: 'ik vind dit niet leuk, en ik wil geen dingen meer doen die ik niet leuk vind'.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:39:27 #175
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_103397739
Klopt ja, je ziet gewoon veel te duidelijk dat ze het als vakantie zien en gewoon nergens zin in hebben.

Ik vraag me ook echt af of die BN'ers de kijkcijfers zo erg omhoog krikken, in 2003 haalde ER gemiddeld meer dan 1,3 miljoen kijkers per aflevering (met finale en introductie niet meegerekend!). Zoals je in de OP zit zijn die cijfers nog hoger dan nu, en ik denk dat het aantal tv-kijkende mensen niet echt gezakt is sinds die tijd...
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:45:31 #176
262978 Moonwalk
pi_103398169
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 17:19 schreef sverbern het volgende:

[..]

Ik heb net weer een seizoen van Survivor achter de rug en jonge jonge wat een tactieken zeg. Daar kunnen die slappe Belgen en Nederlanders nog wat van leren. De eliminatie van Nicolas zou bij Survivor een sterke 'blindside' genoemd zijn, met respect voor degene die het had opgezet. En dan had Nicolas in de aftiteling gezegd: "Ik ben niet blij maar wat hebben ze het goed gespeeld, ik ben echt blind geweest."

Maar ja, dit is ER met een stelletje ontzettende huilers.
Ik ben er sinds gisteren ook achter gekomen dat Survivor veel sterker in elkaar zit, de proeven zijn ook veel "groter" en leuker om naar te kijken en als het inderdaad goed tactisch wordt gespeeld dan is het niet vervelend want dan is het echt onderdeel van het spel.
Expeditie Robinson is in al die dingen een beetje een halfgebakken taart :7 zeker met die "bekende" mensen.

Ik ben bij seizoen 23 begonnen en ik ga ze allemaal kijken *O* is er een survivor topic? :+
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_103398481
Waar kan je Survivor kijken? Ik ben er ook wel nieuwsgierig naar geworden. :)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:56:29 #178
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_103398900
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:50 schreef zakpatat90 het volgende:
Ik heb de eerste twee seizoenen moeten downloaden, en het stelt absoluut niet teleur!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:57:41 #179
262978 Moonwalk
pi_103398976
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:14 schreef Redefine het volgende:
- iets langs -
Ik heb het helemaal gelezen, vind ik wel leuk zo een lange post. Ik blijf er alleen bij dat Niko toch echt Nicolas en Sascha heeft gewaarschuwd dat ze eruit konden vliegen. Sascha gilde meteen dat hij al had besloten en daar bij zou blijven en Nicolas besloot een stokje te trekken :?
Dat vind ik geen invloed van Niko, Niko vond toch juist dat ze op Anne moesten stemmen.

Volgens mij stopte het plannetje van Niko bij het opsplitsen van de Nederlanders en het aanpappen met Sascha en Esther om zo een wit voetje te halen bij de Nederlanders omdat er wel eens wat nare verhalen over hem verspreidt kunnen worden
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:58:11 #180
262978 Moonwalk
pi_103399016
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:56 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Ik heb de eerste twee seizoenen moeten downloaden, en het stelt absoluut niet teleur!
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:50 schreef zakpatat90 het volgende:
Ik weet waar je het online kan kijken alle 23 seizoenen maar dat mag ik hier vast niet posten of wel?
Anders even een PM naar me sturen

survivortopic: Survivor #7: Met Rob en Stealth R Us anders gaat het hier teveel offtopic

[ Bericht 8% gewijzigd door Moonwalk op 21-10-2011 23:58:29 ]
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 23:01:28 #181
262978 Moonwalk
pi_103399257
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 19:36 schreef miep63 het volgende:
Idd wat een pfaf-gang was dat, maar ja, dat de anderen hem er uit hebben gestemd, helaas, maar that's the game. Verder geloof ik ook dat Nicolas dommer is dan ik dacht, om bijvoorbeeld niet op Anne te stemmen. Hij heeft dus z'n eigen kuil gegraven.

pfaf-gang :D
Ik denk niet dat hij perse dom was, eerder verwaand en een gevoel van onsterfelijkheid misschien? Ookal kwam dat niet zo over maar blijkbaar dacht hij dat hij er never nooit uitgestemd zou worden omdat hij zo goed en geweldig en actief en de beste robinson was

nouja, toch wel dom dus want zoals iemand anders al zei, liep hij ook te verkondigen dat hij altijd op zwakke zou stemmen
pi_103402612
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 23:01 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij perse dom was, eerder verwaand en een gevoel van onsterfelijkheid misschien? Ookal kwam dat niet zo over maar blijkbaar dacht hij dat hij er never nooit uitgestemd zou worden omdat hij zo goed en geweldig en actief en de beste robinson was

nouja, toch wel dom dus want zoals iemand anders al zei, liep hij ook te verkondigen dat hij altijd op zwakke zou stemmen
Ja, het was goed bezig te zijn toen ze nog verdeeld waren in twee kampen, maar hij bleef maar de actieveling uithangen, dat is niet verkeerd of zo, maar het bleek maar weer een valkuil te zijn.

Precies. Hij wilde alleen een zwakke uit hebben. Wat begrijpelijk is, maar de zwakke stemt ook tactisch. En dat is ook logisch.

Dat Nicolaas een tikkeltje verwaand is, was ook al te zien in de serie van schoonpa.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 01:01:27 #183
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_103405155
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:53 schreef Angelof9 het volgende:
Nicolas was gewoon dom. Anne had twee stemmen, plus de stem van Sascha. Dan ga je toch niet op Lauretta stemmen? En daar moet ie dan nog een stokje voor trekken ook. Dom dom dom. En dan verdien je het te vertrekken.

Niko is een huilie. Zelf steeds complotten bedenken (die mislukken, ook nog) en dan boos worden als het bij een ander wel lukt. Sukkel.

Wat ik echt niet begreep was de immuniteit van Tanja, Die heeft ze nooit kunnen gebruiken! Wat heb je er dan aan??
Immuniteit kreeg Tanja dacht ik op het moment van de samensmelting. Toen moest iedereen iemand nomineren en moesten degenen die genoemd waren(en eventueel Tanja niet) een extra proef doen, de laatste daarvan, Kobe, moest naar huis.

Verder ben ik in de war, is Nicolas echt zo dom, dat hij dit niet heeft zien aankomen/Anne eruit stemt.
Niko speelt het allemaal goed, prima zoals het hoort, complotje hier en daar, anderen de schuld geven, zo hoort het.
Jochem mag ik wel,
Lauretta klaagt, Patrick klaagt, Sacha is geen winnaar, Esther is vervelend, Anne is vervelend,
Tanja is ok.
Feyenoord!!! * Barça
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 01:25:57 #184
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103405863
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:57 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal gelezen, vind ik wel leuk zo een lange post. Ik blijf er alleen bij dat Niko toch echt Nicolas en Sascha heeft gewaarschuwd dat ze eruit konden vliegen. Sascha gilde meteen dat hij al had besloten en daar bij zou blijven en Nicolas besloot een stokje te trekken :?
Dat vind ik geen invloed van Niko, Niko vond toch juist dat ze op Anne moesten stemmen.

Volgens mij stopte het plannetje van Niko bij het opsplitsen van de Nederlanders en het aanpappen met Sascha en Esther om zo een wit voetje te halen bij de Nederlanders omdat er wel eens wat nare verhalen over hem verspreidt kunnen worden
Hij heeft ze ook gewaarschuwd, dat benoem ik ook. Maar het strookt een beetje met de keuze voor Lauretta. Zeker als daarna Sascha ook zegt op Anne te stemmen. Dan heeft die er al drie, ik blijf het raar vinden dat iemand die heel erg goed nadenkt over op wie ze moeten stemmen, in dit geval zo'n domme keuze maakt (Niko bedoel ik dan).
pi_103406033
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 23:01 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Zo werd hij toch genoemd op het eiland Mister Robinson. Die had echt geen idee dat ze nu al op hem zouden stemmen!. (Hij zal gedacht hebben; ik geef ze te eten en daarom ben ik voorlopig veilig.)
Als Niko zegt: "als Anne en Lauretta hun stemmen wegwerken en op één van jullie stemt", dan zegt Nicolas zelf "dan zijn wij de lul". Dus tot zover was hij zeker mee met de telling van de stemmen en dus niet dom. :9 Sasha daarbij keek alsof hij het hoorde donderen in Keulen. Meesterlijk fragment trouwens. ^O^
Dus ja, Nicolas is wat te gewend geweest aan de nickname Mr Robinson. Ben nu niet 100% zeker maar in het begin in ie toch direct naar de grot gelopen zonder iets te halen? 'k Dacht niet dat hij ooit munten heeft gehad!

Waarom stemt Tanja bv. niet op Anne? ("Ik moet het spel hier beginnen spelen want ik heb geen zin om naar huis te gaan. Zegt later haar gedacht tegen Nicolas "Anne mag ik niet vertrouwen van Deborah. Dus van Anne zou ik een stem kunnen krijgen, Lauretta... vertrouw ik helemaal niet meer. Gewoon qua stemming, en Sasha, ja.")

Nicolas 4 - Patrick - Lauretta - Jochem en Anne
Anne 3 - Sasha , 2 zwarte stemmen
Lauretta 3 - Nicolas - Nico en Tanja
Patrick 1 - Esther

Het is duidelijk Belgium - The Netherlands. Zoals andere jaren tijdelijk het geval is. :D
En Esther die denkt Girlpower of zoiets? 8)7

Anne doet wat anderen (voorbije jaren) ook al deden; stemmen op de sterkste!
Of het nu tactisch was of niet, dat weten we nooit!
Anne zit in de politiek, mocht dit helpen. :7

[ Bericht 5% gewijzigd door Musti op 22-10-2011 01:57:55 ]
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 02:04:13 #186
262978 Moonwalk
pi_103406661
Ja volgens mij ging hij in 1 keer doorlopen maar ik weet het net als jij ook niet meer zeker.

Ik snap wel dat hij zich Mister Robinson voelde maar dit was gewoon teveel domheid in 1 keer.
Niko gaf zoals jij zelf zegt al een voorzetje ....dat Nicolas de zin afmaakte neemt voor mij nog niet weg dat Niko de aandacht van Sascha en Nicolaas op het feit dat zij er eventueel ook uit gestemd konden worden wilde vestigen.

Sascha is sowieso geen bijzonder persoon in deze expeditie, Nicolaas had wel gewoon even zijn hersens aan het werk moeten zetten in plaats van achteloos een stokje trekken.
Nu ik er zo over na denk, is het misschien wel mogelijk dat Nicolaas waarschijnlijk dit dacht:

1. Ik ben de held iedereen vindt mij geweldig ik zorg voor eten, ik doe alles, iedereen houdt van mij, Sascha is mijn vriendje, Niko is mijn vriendje ( Met Niko erbij kreeg hij sowieso een nieuwe soulmate, helemaal uit het niets iemand die hem begreep ), Esther is mijn vriendinnetje, Tanja is mijn vriendinnetje

2. Al mijn vriendjes gaan niet op mij stemmen ( niet in de gaten hebbende dat Esther zich bijvoorbeeld ook mateloos aan hem ergerde )

3. patrick lauretta en anne zijn veel zwakker en dragen geen klap bij dus die lopen veel meer gevaar

Nou, hier komt het probleem, met mijn inlevingsvermogen zou ik het nog steeds niet met hem eens zijn maar zou ik door middel van het volgende door mij verzonnen punt ( van hoe het in zijn hoofd gegaan zou kunnen zijn ) nog een klein beetje kunnen begrijpen

4. Als ik op Lauretta stem en zij gaat er uit dan is er weer een zwakker persoon minder en Anne gaat er sowieso wel uit want die blijft altijd twee zwarte stemmen houden dus dat is geen bedreiging

Als hij op die manier had gedacht zou ik het nog steeds een beetje dom vinden maar dan zou ik snappen dat er een gedachte achter zat, en dat het net als plan pita wel eens anders kan uitpakken dan verwacht

Maar het probleem is dat hij niet eens iets overwoog maar gewoon alle goede raad in de wind sloeg en een stokje liet bepalen wat er ging gebeuren. 8)7

Heel erg jammer maar echt een eigen schuld hele hele hele dikke bult

Ik vind het nu na de samensmelting juist dankzij Niko, juist wat minder nederland versus belgie.
Het is hartstikke tactisch maar daardoor wel een beetje de boel op zijn kop gezet.
Anne heeft nu juist samengespannen met " de nederlanders"

en "de nederlanders" hebben samen met een belg, de belg die mr robinson was er gewoon uitgeknikkerd.

[ Bericht 7% gewijzigd door Moonwalk op 22-10-2011 02:11:00 ]
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 02:07:02 #187
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103406709
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 02:04 schreef Moonwalk het volgende:
Anne gaat er sowieso wel uit want die blijft altijd twee zwarte stemmen houden dus dat is geen bedreiging
Die zwarte stemmen waren toch maar voor één eilandraad?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 02:12:13 #188
262978 Moonwalk
pi_103406782
quote:
5s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 02:07 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Is dat zo? volgens mij blijven die zwarte stemmen en moet je die maar tactisch zien te gebruiken wanneer het nodig is. Zoals Hui Kwan in een ander seizoen met het geniale anticomplotten complot deed
pi_103406872
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 02:04 schreef Moonwalk het volgende:
...
Maar het probleem is dat hij niet eens iets overwoog maar gewoon alle goede raad in de wind sloeg en een stokje liet bepalen wat er ging gebeuren. 8)7

Heel erg jammer maar echt een eigen schuld hele hele hele dikke bult
Ik snap je wel hoor. Helemaal niets verkeerds mee. :)
Vind het eigenlijk ook stom, probeer een verklaring te vinden voor zijn verbazing bij de stemming.

quote:

[..]

Voor Lauretta dus!! O+ Grapje,hé! O-) :D
Dat zeggen ze ook tijdens elke expeditie; maar als er later bij gelijke stemmen een gelijke is, dan wordt dit weer eens wordt bovengehaald, worden ze ineens weer geldig, of heb ik het nu verkeerd? Niet toch!
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 02:19:13 #190
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103406912
Wat een grap.

Het zou wel een belachelijk hoge straf zijn voor het verliezen van zo'n opdracht.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 02:25:09 #191
262978 Moonwalk
pi_103407004
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 02:16 schreef Musti het volgende:

[..]

Ik snap je wel hoor. Helemaal niets verkeerds mee. :)
Vind het eigenlijk ook stom, probeer een verklaring te vinden voor zijn verbazing bij de stemming.
Omdat het zo achter zijn rug om ging. Als hij met eten thuis kwam werd hij als een held ontvangen. Hij zorgde voor eten en had het idee dat hij onmisbaar was en goed in de groep lag. Niko was meteen al pissed over die mensen die zeiden " we gaan vis eten" . Nicolaas was gewend geraakt aan het gejoel en gejuich als hij met vis terug kwam en omdat hij zich inmiddels de koning van het eiland waande ( wat hij volgens ook allen ook gewoon was ) , zag hij het niet aan komen. Hij kon het zich gewoon echt niet voorstellen, maar dat is wel heel dom.

quote:
maar als er later bij gelijke stemmen een gelijke is, dan wordt dit weer eens wordt bovengehaald, worden ze ineens weer geldig, of heb ik het nu verkeerd? Niet toch!
Volgens mij is dat inderdaad zo
pi_103407016
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 02:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een grap.

...
Oh boy gaan we weer beginnen?
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 02:28:37 #193
262978 Moonwalk
pi_103407050
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 09:03:33 #194
286575 Roces18
Chef de party
pi_103408628
nicolas kwam gisteravond bij rlt boulevard :P
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_103409450
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 02:12 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Is dat zo? volgens mij blijven die zwarte stemmen en moet je die maar tactisch zien te gebruiken wanneer het nodig is. Zoals Hui Kwan in een ander seizoen met het geniale anticomplotten complot deed
Dat was wat anders. Dat waren negatieve stemmen die je kon inzetten of zoiets. Nu waren het gewoon 2 extra stemmen voor die specifieke eilandraad.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_103409557
Hui kwan, mijn all time favourite _O_
pi_103410260
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:45 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik ben er sinds gisteren ook achter gekomen dat Survivor veel sterker in elkaar zit, de proeven zijn ook veel "groter" en leuker om naar te kijken en als het inderdaad goed tactisch wordt gespeeld dan is het niet vervelend want dan is het echt onderdeel van het spel.
Expeditie Robinson is in al die dingen een beetje een halfgebakken taart :7 zeker met die "bekende" mensen.

Ik ben bij seizoen 23 begonnen en ik ga ze allemaal kijken *O* is er een survivor topic? :+
Zullen we er één starten? :Y
Ik heb seizoen 13, 15 en 16 nu gekeken en heb net weer een nieuw seizoen gedownload (via torrents), ik weet even niet welk. Heb je nog een aanrader? Ik vond 13 echt top, 15 (China) niet zo.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:01:49 #198
211083 Angelof9
I must go first
pi_103414428
quote:

[..]

Ja. Maar Anne zal de volgende proef ook wel verliezen, wellicht dat ze dan weer twee nieuwe zwarte stemmen krijgt :P
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:02:49 #199
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_103414459
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 11:17 schreef sverbern het volgende:

[..]

Zullen we er één starten? :Y
Ik heb seizoen 13, 15 en 16 nu gekeken en heb net weer een nieuw seizoen gedownload (via torrents), ik weet even niet welk. Heb je nog een aanrader? Ik vond 13 echt top, 15 (China) niet zo.
Een apart Survivor-topic is wel leuk ja :o
't Zal wel niet storm lopen, maar dat maakt niet uit. :P
pi_103414506
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:02 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Een apart Survivor-topic is wel leuk ja :o
't Zal wel niet storm lopen, maar dat maakt niet uit. :P
Volgens mij heeft er al eens zo'n topic gelopen.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')