Hij had toch strookjes getrokken en daardoor stemde ie op lauretta.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:48 schreef BoNi het volgende:
Deze stemming is toch gewoon gescript.... Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Nicolas zo dom is om, geen munten in te zetten én niet op Anne te stemmen.
Ja, op die manier bepaal je inderdaad je stem in deze fase van het spelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij had toch strookjes getrokken en daardoor stemde ie op lauretta.
Precies, net als de gescripte "val" van SipkeJanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:48 schreef BoNi het volgende:
Deze stemming is toch gewoon gescript.... Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Nicolas zo dom is om, geen munten in te zetten én niet op Anne te stemmen.
Die heeft toch immuniteit en heeft vriendjes gemaakt met Sascha en Esther, hij speelt het juist heel erg slim voor een keer. Nicolas heeft toch echt zelf die domme keuze gemaakt en niet Niko, die heeft er zelfs voor gewaarschuwd hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:31 schreef Injetta het volgende:
Dus in dat opzicht is het wel heel erg stom gespeeld van Nico en Nicholas. Ik had van de gamer Nico wel wat meer slimheid hierin verwacht.
Dat heeft hij ook gedaan maar Nicolas luisterde nietquote:
Als die even had nagedacht dan had hij Nicholas zo kunnen overtuigen. Maar ik vrees dat ze dus ze niet op een Belg wilde stemmen. En dat is Nicholas fataal geworden.
Nu moete Nico ook voor zichzelf gaan vrezen.
Iets wat sowieso wél gescript is, is het voorlezen van de stemmen bij de eilandraad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:48 schreef BoNi het volgende:
Helemaal mee eens! Ik kan er echt niet bij hoe ontzettend slecht sommige mensen het spel spelen. Kom op zeg, het lot laten bepalen of je op Anne of Lauretta stemt? Dat is echt dom. Snappen deze mensen (Nicolas) niet dat dit een spel is??quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:46 schreef Redefine het volgende:
Niko en Nicolas zijn overigens zelf stom geweest om.niet op Anne te stemmen. Dat was de makkelijkste weg.
Ik heb net weer een seizoen van Survivor achter de rug en jonge jonge wat een tactieken zeg. Daar kunnen die slappe Belgen en Nederlanders nog wat van leren. De eliminatie van Nicolas zou bij Survivor een sterke 'blindside' genoemd zijn, met respect voor degene die het had opgezet. En dan had Nicolas in de aftiteling gezegd: "Ik ben niet blij maar wat hebben ze het goed gespeeld, ik ben echt blind geweest."quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:52 schreef Jay_Snake het volgende:
Ik wil weer een seizoen met "normale" mensen, doe mij weer een Marcel! Of voor de mensen die Survivor kijken, een Russell Hanz, iemand die leven in de brouwerij brengt.
Ik bedacht mijzelf later pas dat hij eigenlijk nog stommer is geweest. Bij de eilandraad wordt door de presentator namelijk altijd het vuur aan de schenen gelegd van bepaalde personen en worden mensen die kans maken er uit gestemd te worden altijd wel een soort van gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:12 schreef sverbern het volgende:
[..]
Het is jammer dat Nicolas er nu uit is want het is een sympathieke kerel maar zijn verontwaardiging is helemaal onterecht want hij heeft zelf echt slecht gespeeld.
Dat klopt, maar daarna vertelde Eddy toch aan de rest dat de mensen op visserseiland het wel zo relaxt vonden?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:12 schreef Catwoman1986 het volgende:
Euh, toen patrick dat zei bij de eilandraad was dat alleen met de mensen van het gewone kamp, de mensen van het winnaarseiland zaten daar nog niet bij dus dat heeft Nicolas niet gehoord.
Maar buiten dat blijft het dom, ze vonden allemaal Anne ook zwak, stem dan op haar als ze toch al 2 stemmen heeft, dan ben je zeker van je plek. Nu heeft Nicolas gewoon zijn eigen graf gegraven.
Nu hopen dat Tanje de winnares wordt!
Dat viel mij ook op toen ik topics opzocht over de seizoenen die ik terugkeek, hoewel ik het contrast met dit seizoen toch wel groot vind hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:30 schreef Doodloper het volgende:
Toch vind ik het grappig dat er echt ELK seizoen gezeurd wordt dat het geen leuk seizoen is en dat het zelfs het slechtste seizoen tot dan toe isik heb pas een paar seizoenen teruggekeken en de FOK! topics er naast gehad, maar dat wordt echt elk jaar gezegd, zelfs met EP en zelfs de zogenaamde beste seizoenen 2005 en 2008
Ik ben er sinds gisteren ook achter gekomen dat Survivor veel sterker in elkaar zit, de proeven zijn ook veel "groter" en leuker om naar te kijken en als het inderdaad goed tactisch wordt gespeeld dan is het niet vervelend want dan is het echt onderdeel van het spel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:19 schreef sverbern het volgende:
[..]
Ik heb net weer een seizoen van Survivor achter de rug en jonge jonge wat een tactieken zeg. Daar kunnen die slappe Belgen en Nederlanders nog wat van leren. De eliminatie van Nicolas zou bij Survivor een sterke 'blindside' genoemd zijn, met respect voor degene die het had opgezet. En dan had Nicolas in de aftiteling gezegd: "Ik ben niet blij maar wat hebben ze het goed gespeeld, ik ben echt blind geweest."
Maar ja, dit is ER met een stelletje ontzettende huilers.
Ik heb de eerste twee seizoenen moeten downloaden, en het stelt absoluut niet teleur!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:50 schreef zakpatat90 het volgende:
Waar kan je Survivor kijken? Ik ben er ook wel nieuwsgierig naar geworden.
Ik heb het helemaal gelezen, vind ik wel leuk zo een lange post. Ik blijf er alleen bij dat Niko toch echt Nicolas en Sascha heeft gewaarschuwd dat ze eruit konden vliegen. Sascha gilde meteen dat hij al had besloten en daar bij zou blijven en Nicolas besloot een stokje te trekkenquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb de eerste twee seizoenen moeten downloaden, en het stelt absoluut niet teleur!
Ik weet waar je het online kan kijken alle 23 seizoenen maar dat mag ik hier vast niet posten of wel?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:50 schreef zakpatat90 het volgende:
Waar kan je Survivor kijken? Ik ben er ook wel nieuwsgierig naar geworden.
pfaf-gangquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:36 schreef miep63 het volgende:
Idd wat een pfaf-gang was dat, maar ja, dat de anderen hem er uit hebben gestemd, helaas, maar that's the game. Verder geloof ik ook dat Nicolas dommer is dan ik dacht, om bijvoorbeeld niet op Anne te stemmen. Hij heeft dus z'n eigen kuil gegraven.
Ja, het was goed bezig te zijn toen ze nog verdeeld waren in twee kampen, maar hij bleef maar de actieveling uithangen, dat is niet verkeerd of zo, maar het bleek maar weer een valkuil te zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
pfaf-gang![]()
Ik denk niet dat hij perse dom was, eerder verwaand en een gevoel van onsterfelijkheid misschien? Ookal kwam dat niet zo over maar blijkbaar dacht hij dat hij er never nooit uitgestemd zou worden omdat hij zo goed en geweldig en actief en de beste robinson was
nouja, toch wel dom dus want zoals iemand anders al zei, liep hij ook te verkondigen dat hij altijd op zwakke zou stemmen
Immuniteit kreeg Tanja dacht ik op het moment van de samensmelting. Toen moest iedereen iemand nomineren en moesten degenen die genoemd waren(en eventueel Tanja niet) een extra proef doen, de laatste daarvan, Kobe, moest naar huis.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:53 schreef Angelof9 het volgende:
Nicolas was gewoon dom. Anne had twee stemmen, plus de stem van Sascha. Dan ga je toch niet op Lauretta stemmen? En daar moet ie dan nog een stokje voor trekken ook. Dom dom dom. En dan verdien je het te vertrekken.
Niko is een huilie. Zelf steeds complotten bedenken (die mislukken, ook nog) en dan boos worden als het bij een ander wel lukt. Sukkel.
Wat ik echt niet begreep was de immuniteit van Tanja, Die heeft ze nooit kunnen gebruiken! Wat heb je er dan aan??
Hij heeft ze ook gewaarschuwd, dat benoem ik ook. Maar het strookt een beetje met de keuze voor Lauretta. Zeker als daarna Sascha ook zegt op Anne te stemmen. Dan heeft die er al drie, ik blijf het raar vinden dat iemand die heel erg goed nadenkt over op wie ze moeten stemmen, in dit geval zo'n domme keuze maakt (Niko bedoel ik dan).quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gelezen, vind ik wel leuk zo een lange post. Ik blijf er alleen bij dat Niko toch echt Nicolas en Sascha heeft gewaarschuwd dat ze eruit konden vliegen. Sascha gilde meteen dat hij al had besloten en daar bij zou blijven en Nicolas besloot een stokje te trekken![]()
Dat vind ik geen invloed van Niko, Niko vond toch juist dat ze op Anne moesten stemmen.
Volgens mij stopte het plannetje van Niko bij het opsplitsen van de Nederlanders en het aanpappen met Sascha en Esther om zo een wit voetje te halen bij de Nederlanders omdat er wel eens wat nare verhalen over hem verspreidt kunnen worden
Zo werd hij toch genoemd op het eiland Mister Robinson. Die had echt geen idee dat ze nu al op hem zouden stemmen!. (Hij zal gedacht hebben; ik geef ze te eten en daarom ben ik voorlopig veilig.)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
pfaf-gang![]()
Ik denk niet dat hij perse dom was, eerder verwaand en een gevoel van onsterfelijkheid misschien? Ookal kwam dat niet zo over maar blijkbaar dacht hij dat hij er never nooit uitgestemd zou worden omdat hij zo goed en geweldig en actief en de beste robinson was
nouja, toch wel dom dus want zoals iemand anders al zei, liep hij ook te verkondigen dat hij altijd op zwakke zou stemmen
Die zwarte stemmen waren toch maar voor één eilandraad?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:04 schreef Moonwalk het volgende:
Anne gaat er sowieso wel uit want die blijft altijd twee zwarte stemmen houden dus dat is geen bedreiging
Is dat zo? volgens mij blijven die zwarte stemmen en moet je die maar tactisch zien te gebruiken wanneer het nodig is. Zoals Hui Kwan in een ander seizoen met het geniale anticomplotten complot deedquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die zwarte stemmen waren toch maar voor één eilandraad?
Ik snap je wel hoor. Helemaal niets verkeerds mee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:04 schreef Moonwalk het volgende:
...
Maar het probleem is dat hij niet eens iets overwoog maar gewoon alle goede raad in de wind sloeg en een stokje liet bepalen wat er ging gebeuren.![]()
Heel erg jammer maar echt een eigen schuld hele hele hele dikke bult
Voor Lauretta dus!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Omdat het zo achter zijn rug om ging. Als hij met eten thuis kwam werd hij als een held ontvangen. Hij zorgde voor eten en had het idee dat hij onmisbaar was en goed in de groep lag. Niko was meteen al pissed over die mensen die zeiden " we gaan vis eten" . Nicolaas was gewend geraakt aan het gejoel en gejuich als hij met vis terug kwam en omdat hij zich inmiddels de koning van het eiland waande ( wat hij volgens ook allen ook gewoon was ) , zag hij het niet aan komen. Hij kon het zich gewoon echt niet voorstellen, maar dat is wel heel dom.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:16 schreef Musti het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor. Helemaal niets verkeerds mee.![]()
Vind het eigenlijk ook stom, probeer een verklaring te vinden voor zijn verbazing bij de stemming.
Volgens mij is dat inderdaad zoquote:maar als er later bij gelijke stemmen een gelijke is, dan wordt dit weer eens wordt bovengehaald, worden ze ineens weer geldig, of heb ik het nu verkeerd? Niet toch!
Dat was wat anders. Dat waren negatieve stemmen die je kon inzetten of zoiets. Nu waren het gewoon 2 extra stemmen voor die specifieke eilandraad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Is dat zo? volgens mij blijven die zwarte stemmen en moet je die maar tactisch zien te gebruiken wanneer het nodig is. Zoals Hui Kwan in een ander seizoen met het geniale anticomplotten complot deed
Zullen we er één starten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben er sinds gisteren ook achter gekomen dat Survivor veel sterker in elkaar zit, de proeven zijn ook veel "groter" en leuker om naar te kijken en als het inderdaad goed tactisch wordt gespeeld dan is het niet vervelend want dan is het echt onderdeel van het spel.
Expeditie Robinson is in al die dingen een beetje een halfgebakken taartzeker met die "bekende" mensen.
Ik ben bij seizoen 23 begonnen en ik ga ze allemaal kijkenis er een survivor topic?
Ja. Maar Anne zal de volgende proef ook wel verliezen, wellicht dat ze dan weer twee nieuwe zwarte stemmen krijgtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Een apart Survivor-topic is wel leuk jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:17 schreef sverbern het volgende:
[..]
Zullen we er één starten?![]()
Ik heb seizoen 13, 15 en 16 nu gekeken en heb net weer een nieuw seizoen gedownload (via torrents), ik weet even niet welk. Heb je nog een aanrader? Ik vond 13 echt top, 15 (China) niet zo.
Volgens mij heeft er al eens zo'n topic gelopen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:02 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Een apart Survivor-topic is wel leuk ja
't Zal wel niet storm lopen, maar dat maakt niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |