Esther natuurlijk ook. De rest zal het niet gaan redden of ze moeten veel proeven gaan winnen. En dat zie ik ze niet doen. Jochem ook niet, want die valt elke keer vies tegen bij de proeven.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:43 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Esther is Nederlands, toch? Zij ligt wel goed in de groep meen ik.
Nicolas 4 - Patrick - Lauretta - Jochem en Annequote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:46 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ja, dat klopt Ester stemde Patrick.
Stemmers op Nicolas zijn denk ik Patrick, Lauretta, Jochem en Anne.
Balen dat Nicolas er nu uit is. Hij was de enige die dit seizoen nog een beetje leuk maakte. Wat een saai baggerseizoen...
Yupz,quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:51 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Nicolas 4 - Patrick - Lauretta - Jochem en Anne
Anne 3 - Sasha , 2 zwarte stemmen
Lauretta 3 - Nicolas - Nico en Tanja
Patrick 1 - Esther
Volgens mij is dit hem?
Ze zaten er maar een dag, kijk een complot moet kunnen, maar dit is echt gewoon smerig :Squote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:22 schreef Wilskracht het volgende:
Een Robinson moet ook kunnen nadenken.
Hij wist dat hij niet goed in de groep lag.
Je zit een aantal dagen op een ander eiland dus een complot is mogelijk.
Je stemt jezelf niet veilig door op Anne te stemmen en je zet geen munten in.
Dan ben je op tactisch gebied geen Robinson.
Je weet dat je moet kijken met je ogen, en luisteren met je oren he? Niet andersom.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:25 schreef Disana het volgende:
Dit is de tweede keer dat ze een complot volledig verborgen hebben gehouden. Denken ze dat wij kijkers dat leuk vinden?
Zo verborgen was het niet; dat Patrick, Jochem en Lauretta op Nicolas zouden stemmen was al redelijk duidelijk door dat gesprekje met z'n drieen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:25 schreef Disana het volgende:
Dit is de tweede keer dat ze een complot volledig verborgen hebben gehouden. Denken ze dat wij kijkers dat leuk vinden?
Niko heeft laten zien dat hij individueel ook best wat kan. Maar nog steeds verdient hij het te winnen. Hij wil zelf weer een.complot opzetten op winnaarseiland. En gaat vervolgens roepen, he ze hebben een complot. En volgende week dus Anne van vuil spel betichten terwijl hij dit meerdere keren gedaan hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef Ongedierte het volgende:
Dit is echt een eerste klas superdeluxe teringnaaistreek, Kan iemand het anders omschrijven?
Nu gaat Sacha zich schuldig voelen dat hij op Anne heeft gestemd, in plaats van Lauretta (Ik neem het hem niet kwalijk, en gun het hem ook van harde), Ook gun ik het Nico erg (Het vertrek van Goochelaar Kobe heeft hem goed gedaan) en Tanja gun ik het ook wel
Jochem, Anne, Patrick en Lauretta![]()
![]()
![]()
Die Nikolai deed het zo goed,kom op zeg.
Anne neem ik het niet kwalijk, ookal is ze zo zwak als een smurf, maar Patrick en Lauretta wel. Die moeten ze maar even goed op hun donder geven.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:25 schreef Wilskracht het volgende:
Ik snap de verwijten naar Anne niet.
Ze had twee zwarte stemmen waarschijnlijk geen munten meer.
Dan kies je een manier om niet naar huis te gaan.
Dat zoiezo, vooral Tanja en Nico verdienen het, ik vind Sacha wel echt een toffe gozer, maar Robinsonwaardig.. valt wel mee.. Maar hij doet wat, dat is al beter dan die 4 luie flikkers.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niko heeft laten zien dat hij individueel ook best wat kan. Maar nog steeds verdient hij het te winnen. Hij wil zelf weer een.complot opzetten op winnaarseiland. En gaat vervolgens roepen, he ze hebben een complot. En volgende week dus Anne van vuil spel betichten terwijl hij dit meerdere keren gedaan hebben.
Natuurlijk verdienen Patrick, Lauretta, Anne en Jochem het nog meer om er uit te gaan.
Dan is dat volledig langs ons heen gegaan. Er is in elk geval geen accent op gelegd, er was geen opbouw naar de ontknoping zeg maar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo verborgen was het niet; dat Patrick, Jochem en Lauretta op Nicolas zouden stemmen was al redelijk duidelijk door dat gesprekje met z'n drieen.
En van Anne was de kans groot, die kon Nico niet wegstemmen, dus moest het Nicolas zijn als ze een sterke speler weg wilde stemmen.
Nicolas zat bij de laatste stemming bij de 4 kandidaten met de meeste stemmenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:25 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ze zaten er maar een dag, kijk een complot moet kunnen, maar dit is echt gewoon smerig :S
Patrick is echt een ratje, gadverdamme. Naja wacht maar, wanneer ook Nico en Sacha wegzijn zullen ze sterven van de honger. Ik kan niet wachten
Doen ze het niet dan gaat eerst Anne dan Patrick en dan Lauretta.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:27 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Anne neem ik het niet kwalijk, ookal is ze zo zwak als een smurf, maar Patrick en Lauretta wel. Die moeten ze maar even goed op hun donder geven.
Waarom Jochem?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef Wilskracht het volgende:
Natuurlijk verdienen Patrick, Lauretta, Anne en Jochem het nog meer om er uit te gaan.
Sowieso is het opmerkelijk dat hij nooit door heeft gehad dat hij niet super goed in de groep lag.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:32 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Nicolas zat bij de laatste stemming bij de 4 kandidaten met de meeste stemmen
1 was naar huis
Nico had unanimiteit
Jochem zat in dezelfde situatie en zette voor de zekerheid een munt in.
Dus Nicolas heeft de situatie niet goed ingeschat.
Omdat hij tot nu weinig Robinson waardige dingen heeft laten zien. En als topsporter een sterke tegenstander er uit stemt. Daar mag je wel wat meer van verwachten.quote:
Ik zag hem anders flink peddelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat hij tot nu weinig Robinson waardige dingen heeft laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |