Ik zag niet wat ze opgeschreven had maar ze zei zoiets als 'ik heb het gevoel dat je liever naar huis wil' . Waardoor ik dacht ze op Lauretta had gestemd omdat die zat te klagen.quote:
Paaaatrick is een homofiel!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
[voetbalmode]
Patrick! Homo!
[/voetbalmode]
Dus? Dat faalde.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Niko? Hij zat met die 2 dikkerds in complot pita hoor.
nee op Patrickquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:41 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Ik zag niet wat ze opgeschreven had maar ze zei zoiets als 'ik heb het gevoel dat je liever naar huis wil' . Waardoor ik dacht ze op Lauretta had gestemd omdat die zat te klagen.
Esther stemde toch Patrick?? Zei ze zelf.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:41 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Ik zag niet wat ze opgeschreven had maar ze zei zoiets als 'ik heb het gevoel dat je liever naar huis wil' . Waardoor ik dacht ze op Lauretta had gestemd omdat die zat te klagen.
Esther is Nederlands, toch? Zij ligt wel goed in de groep meen ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:43 schreef Redefine het volgende:
Denk nog steeds van de Nederlanders dat Sascha het verst kan komen. En op zich vind ik hem met de week wel iets sympathieker worden.
O heb ik gemist, sollyquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Esther stemde toch Patrick?? Zei ze zelf.
Klopt, die kan ook ver komen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:43 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Esther is Nederlands, toch? Zij ligt wel goed in de groep meen ik.
Wijsneus.. Anti-climax voor mij!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:43 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dit was júist een climax.Het was er alleen geen zoals jij wilde dat hij zou zijn.
Vonden hun waarschijnlijk van wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:41 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Nou en? Nicolas wint voor alsnog niet veel proeven dus te sterk is hij ook niet.
Ze vonden hem vooral irritant volgens mijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:45 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Vonden hun waarschijnlijk van wel.
Ik denkt niet eens dat Nicolas sterkte echt invloed had op die stemmen, het probleem is het aantal personen zonder karakter die zich makkelijk laten ompraten en geen eigen mening hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:40 schreef loezzzje het volgende:
Had liever Anne eruit gezien. Maarja Nicolas is een sterke speler he!
Ja, dat klopt Ester stemde Patrick.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Esther stemde toch Patrick?? Zei ze zelf.
Dat is ook zo, was allemaal gewoon te zien hoor! of simpel uit te vogelen!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:46 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ja, dat klopt Ester stemde Patrick.
Stemmers op Nicolas zijn denk ik Patrick, Lauretta, Jochem en Anne.
Denk eerder Tanja dan Jochem, Tanja valt toch beter in de groep dan Jochem.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:46 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Klopt, Anne hoorde die 3 een plan maken om op Nicolas te stemmen en Anne rook haar kans en hoefde daarom geen muntjes in te zetten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:46 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Jochem zei dat hij zich irriteerde aan Nicolas. Dat het vanaf het begin niet liep tussen hem en Nicolas. Dus dan is 1+1 2quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:48 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Denk eerder Tanja dan Jochem, Tanja valt toch beter in de groep dan Jochem.
Tanja is vriendinnetje van Anne, Tanja stemde op Lauretta.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:48 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Denk eerder Tanja dan Jochem, Tanja valt toch beter in de groep dan Jochem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |