Nee, Tanja. Toen ik stemde was het 2-1 voor Tanja, wie die 1 is weet ik niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:22 schreef Darkestrah het volgende:
Jabberwocky, heb jij Lauretta gestemd?
Het zou wel baas zijn als ie dat volgende week echt doet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:24 schreef Darkestrah het volgende:
En Niko heeft inderdaad wel weer punten verdiend. Jammer dat hij niet kan besluiten om luie mensen als Patrick geen eten meer te geven..
Het zou eens goed zijn, ja. Maar dan komen de zeurende Nederlanders die hem eruit stemmen. En dan gaan ze allemaal dood van de honger.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:33 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Het zou wel baas zijn als ie dat volgende week echt doet.
Igor style.
Dat is ook wat Niko wil dat je dat gelooft.. Die is gewoon goed bezig, speelt het spelletje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:21 schreef Jabberwocky het volgende:
Gadverdamme Patrick, wat een smerig, zielig kutventje is dat zeg.![]()
En maar mekkeren 'ik ga niet op die boot, ik pieker niet over' en ondertussen degene wegstemmen die zorgt dat je uberhaupt nog te vreten hebt.
Niko trok ik vandaag een stuk beter trouwens, nu de rest van het kliekje weg is en hij zich ergert aan de mensen aan wie ik me ook erger mag ik 'm beter.
QFT. Ditquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:53 schreef Angelof9 het volgende:
Nicolas was gewoon dom. Anne had twee stemmen, plus de stem van Sascha. Dan ga je toch niet op Lauretta stemmen? En daar moet ie dan nog een stokje voor trekken ook. Dom dom dom. En dan verdien je het te vertrekken.
Niko is een huilie. Zelf steeds complotten bedenken (die mislukken, ook nog) en dan boos worden als het bij een ander wel lukt. Sukkel.
Wat ik echt niet begreep was de immuniteit van Tanja, Die heeft ze nooit kunnen gebruiken! Wat heb je er dan aan??
Haha nicolas eruitquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Volgende TT lijkt me "Met labiele nederlanders die de belgen eruit werken."
Waardeloos dit. Beetje lopen janken dat het psychisch zo zwaar is om vervolgens een naaistreek van jewelste te leveren.
Ze hebben het gesprek tussen de Lauretta, Patrick en Jochem toch een flinke tijd uitgezonden met meermalen een shot erbij dat Anne meeluistert.. Hoe duidelijk wil je het hebben..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan is dat volledig langs ons heen gegaan. Er is in elk geval geen accent op gelegd, er was geen opbouw naar de ontknoping zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |