De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kkgayquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:28 schreef Plastic_zak het volgende:
=
[..]
Pics van haar broertje bedoel ik.
[ afbeelding ]
Hai.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:29 schreef ondercover het volgende:
Hoi!
Wat is er Flips? Hoezo haat en liefde?
jwtt dikke shit is anquote:
Hoi MK. Leuk dit. Jij in het topic. Grappig. Lollig.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik las haat en toen dacht ik, ff posten hier
Woensel he, topwijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:31 schreef Monopoly het volgende:
Kees was de meest normale van al die mongolen ide in dat programma voorkwamen!
Ha, dat zeker! Wat heb ik gelachen om het stelletje achtergestelde mongolen dat daar langs kwam zeg.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:31 schreef Monopoly het volgende:
Kees was de meest normale van al die mongolen ide in dat programma voorkwamen!
Bij mij andersomquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik las haat en toen dacht ik, ff posten hier
Waar kan ik betalen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:31 schreef coban het volgende:
Ik wil geld verdienen.
Oke we doen dit:
Ik geef kusje weg voor ¤399,99.
Special price.
Ik ben er geboren getogen en zal er stervenquote:
Mensen die geluk afhangen van materialismequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:31 schreef Rezania het volgende:
Haat.
Liefde.
Mensen.
Materie.
Alles.
Wow, jij bent echt duurquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:31 schreef coban het volgende:
Ik wil geld verdienen.
Oke we doen dit:
Ik geef kusje weg voor ¤399,99.
Special price.
Daarom: Materie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die geluk afhangen van materialisme
Die vent die z'n koopwoning wilde verhuren omdat ie moest verhuizen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ha, dat zeker! Wat heb ik gelachen om het stelletje achtergestelde mongolen dat daar langs kwam zeg.
Durf je nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga gewoon roepen dat zigeuner kansloze kk mongolen zijn.
Dan heb ik zo een extra gat tussen mijn ogen
Ja die hoer aan de overkant doet het voor 1 euro. Maar zij heeft aids op haar lip.quote:
Heeeequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:34 schreef coban het volgende:
[..]
Ja die hoer aan de overkant doet het voor 1 euro. Maar zij heeft aids op haar lip.
KRENTENBAARDquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:34 schreef coban het volgende:
[..]
Ja die hoer aan de overkant doet het voor 1 euro. Maar zij heeft aids op haar lip.
En ze is 9. Maar ik denk dat dat voor de meeste FOK!kers geen bezwaar zal zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:34 schreef coban het volgende:
[..]
Gebruik me dan maar als boksbal. Ik ben toch stiekem een beetje masochistisch.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:31 schreef Flippiee het volgende:
Hai.
Omdat haat en liefde dicht bij elkaar ligt.
Coban Huppels en ik chagi zijn en omdat ik ook liefde heb voor jullie
Ik ben daar gegaan, wat nuquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:34 schreef coban het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:35 schreef TWP het volgende:
[..]
En ze is 9. Maar ik denk dat dat voor de meeste FOK!kers geen bezwaar zal zijn.
heb je dat ass erin gezet ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:35 schreef utopie het volgende:
voor de gene die het interesseert - mijn fobo is geupdate [ afbeelding ][ afbeelding ] !
Dat scheeltquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:35 schreef ondercover het volgende:
[..]
Gebruik me dan maar als boksbal. Ik ben toch stiekem een beetje masochistisch.
HALLO DRINK WAT MINDER ZO VOORDAT DE AVOND VALTquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:36 schreef JellyBeanz het volgende:
HALLO DIT IS DE POLISI!
IK BEN TIM WOUT MENEER DE POLISIAGENTAMPTENAR JAH!
NU OPHOUDEN MET DAT GEOUWEHOER IN DEZE BUURT GA MAAR TERUG NAAR JULLIE EIGUN LAND JAH
Dank je wel.
en een fijne dag verder.
Weblijven in een straal van 826382 km uit mijn buurt.quote:
Nee nu heb ik mijzelf verradenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:35 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahhahaha
Sorry ik zei je naam toch niet:@:@:
Ik zie nooit verschil.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:35 schreef utopie het volgende:
voor de gene die het interesseert - mijn fobo is geupdate [ afbeelding ][ afbeelding ] !
nee ik heb hem nog, volgende update komt die erinquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
heb je dat ass erin gezet ?
ik ben die kk foto kwijt kksooi :$:$:$@
post die link ff, ik wil fappen zometeen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:37 schreef utopie het volgende:
[..]
nee ik heb hem nog, volgende update komt die erin!
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:35 schreef utopie het volgende:
oke ff zoeken hoor, ik DM je welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
post die link ff, ik wil fappen zometeen.
Jawel nu wel maar altijd als ik zie fobo updates utopie valt er niks te merken.quote:
Die wij hier hebben zijn best liefkozend, ik denk dat ze je een bloemetje zouden aanbiedenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga gewoon roepen dat zigeuner kansloze kk mongolen zijn.
Dan heb ik zo een extra gat tussen mijn ogen
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:39 schreef HappyBob het volgende:
Even wat liefde droppen omdat ik walg van al die haat.
dat ookquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:39 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Sorry moest het even uitgooien:
no shit sherlock.
Sherlock is met een hoofdletter, want namen behoren altijd met een hoofdletter te worden geschreven.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:39 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Sorry moest het even uitgooien:
no shit sherlock.
Check editquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:40 schreef TWP het volgende:
[..]
Sherlock is met een hoofdletter, want namen behoren altijd met een hoofdletter te worden geschreven.
Jij brengt de haat in die TT en dan kom je ook nog eens liefde opeisen? Gekke wereld.quote:
haha net als personal computerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:40 schreef Oceanview het volgende:
De afkorting van de ziekte die hij had is PC.
ownage illuminatiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:40 schreef Oceanview het volgende:
Reclame = banquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wat ik nu drink:
appel/citroen/druivenap van lidl
gr lidl
watser met lidl??!??! wats deze shit met lidlquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wat ik nu drink:
appel/citroen/druivenap van lidl
gr lidl
"Hi, I'm a PC"quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij brengt de haat in die TT en dan kom je ook nog eens liefde opeisen? Gekke wereld.
Ja weenie ja nietttttttttttquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:41 schreef TWP het volgende:
[..]
watser met lidl??!??! wats deze shit met lidl
CHECK MIJN NINJAEDIT DAN!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
iK BEN GESPONSORD DOOR LIDL
Ze hebben daar geen schappen. Allen dozen. Te sneu.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja weenie ja niettttttttttt
Ik heb gehoord dat het net zoiets is als de Aldiquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:41 schreef TWP het volgende:
[..]
watser met lidl??!??! wats deze shit met lidl
Ik wil ook liefde, maar dat snapt niemand.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij brengt de haat in die TT en dan kom je ook nog eens liefde opeisen? Gekke wereld.
watquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:42 schreef Oceanview het volgende:
Mensen die de Lidlie app niet hebben.
Je hebt zeker ook Appie of hoe het ook heet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:42 schreef Oceanview het volgende:
Mensen die de Lidlie app niet hebben.
Ehm. Doe maar op rekeningnummer 61.61.61.61quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:38 schreef JellyBeanz het volgende:
Coban?
Waar kan ik geld storten dan?
OKE akkoord doei.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:42 schreef aight1 het volgende:
ik ben leren en eten en zo ok OK OK O KOK OK OK OOOOOOOOKEEEEE Dag
je gaf mij geen liefde in je ui (W)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil ook liefde, maar dat snapt niemand.
SUCCES EN EET SMAKELIJK DOEiii!!!!!!!!!1quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:42 schreef aight1 het volgende:
ik ben leren en eten en zo ok OK OK O KOK OK OK OOOOOOOOKEEEEE Dag
Alsof ik jou nooit liefde geef..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil ook liefde, maar dat snapt niemand.
Ja mooie winkel mooi glimmend.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het net zoiets is als de Aldi
IK WAS JE VERGETEN MAN.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
je gaf mij geen liefde in je ui (W)
Hey dat is topsecret.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook Appie of hoe het ook heet.
Jawel jij welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alsof ik jou nooit liefde geef..Nu weet ik in ieder geval waar ik het allemaal voor doe..
Kip is gewoon lekker.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mijn ouders eten kip vandaag.
Ik ben teleurgesteld.
Gooi het er eens allemaal uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel jij welMaar nou laat maar
Oke waar kan ik mijn kusje ophalen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:42 schreef coban het volgende:
[..]
Ehm. Doe maar op rekeningnummer 61.61.61.61
De rij van kassa tot het einde van de winkel en nog doodleuk bordje ' 3 in een rij kassa erbij'quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:44 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik weet niet waarom mensen zo negatief zijn over Lidl.
Lidl heeft gewoon bazen snoep,chips, koek en toetjes.
En ook de energy en frikandellen en kipcorn is lekker te vreten.
En dat druivensap is gewoon te baas
Lidle
Ik ben gewoon AH fanboy.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
hahaha siejje stiekem adoreren jullie allemaal du lidl mja jullie doen situur zeggen jullie ik ga naar appie maar stiekem gaan jullie nr aldi en lidl haah
Jumbo is bazig je krijgt boodschaap graties als je 4e in de rij bntquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
De rij van kassa tot het einde van de winkel en nog doodleuk bordje ' 3 in een rij kassa erbij'
Beetje groente in dit rijtje zou niet verkeerd zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:44 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik weet niet waarom mensen zo negatief zijn over Lidl.
Lidl heeft gewoon bazen snoep,chips, koek en toetjes.
En ook de energy en frikandellen en kipcorn is lekker te vreten.
En dat druivensap is gewoon te baas
Lidle
Ik ben zo blij dat ik zo enorm goed met dat ding kan omgaanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Terminal zijn wel bazendingen.
Preciesquote:
Zou het graag willen doen, maar openbaar.quote:
Eerst stortenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:44 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Oke waar kan ik mijn kusje ophalen?
In het Nederlands is het gewoon AKquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:40 schreef Oceanview het volgende:
Dagboek emails vertrouwelijke MSN met eckte eckte vrienden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik zo enorm goed met dat ding kan omgaan
[..]
Precies
[..]
Zou het graag willen doen, maar openbaar.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef TWP het volgende:
Ben een keer in Lidl geweest werd ik meteen aangerand door een 40-jarige medewerkster die zei dat ik iets met de komkommers moest doen. Ik kom daar nooit meer.
Dan hebben we nog altijd het handige PM/DM systeemquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Groente haal ik bij de marktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Beetje groente in dit rijtje zou niet verkeerd zijn.
Geen Jumbo hier, maar wanneer beginnen ze met tellen dan...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jumbo is bazig je krijgt boodschaap graties als je 4e in de rij bnt
Alleen dat dat laden lang duurt is jammer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik zo enorm goed met dat ding kan omgaan
[..]
Precies
[..]
jij weet.quote:
Lief Dagboek, vandaag spuide ik gal in het rond op het forum omdat mijn vriendinnen geen tijd hebben want te druk met vriendjesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:46 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dagboek emails vertrouwelijke MSN met eckte eckte vrienden.
Ojaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan hebben we nog altijd het handige PM/DM systeem
Ik zou haar gewoon geven.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef TWP het volgende:
Ben een keer in Lidl geweest werd ik meteen aangerand door een 40-jarige medewerkster die zei dat ik iets met de komkommers moest doen. Ik kom daar nooit meer.
Bedankt, gr gr groentenman.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef Monopoly het volgende:
LompeHork
dit dat even kusjes geven gr gr gr
Alvleesklierkanker AK-47quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In het Nederlands is het gewoon AK
Ze had veel te puntige knieën, echt een afknapper.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou haar gewoon geven.
[..]
Bedankt, gr gr groentenman.
En als ze geen puntige knieen hebt is ze te dikquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:48 schreef TWP het volgende:
[..]
Ze had veel te puntige knieën, echt een afknapper.
Ik weet niet wat er zo geweldig aan is, maar oke.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]Alvleesklier, geweldig woord overigens
Ja of te kaal. Kan ik ook niet tegen van die kale vrouwen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En als ze geen puntige knieen hebt is ze te dik
ik niet ik ben perfectquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En als ze geen puntige knieen hebt is ze te dik
Kaal waar?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:49 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja of te kaal. Kan ik ook niet tegen van die kale vrouwen.
Zonde, waarschijnlijk ook weelderig haar en een kort en pittig kapsel?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:48 schreef TWP het volgende:
[..]
Ze had veel te puntige knieën, echt een afknapper.
als ik bijv iets haal pak ik altijd uit hele achterste hahahahahaha slim hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:49 schreef Oceanview het volgende:
Wij verkopen stiekem dingen die overdatum zijn hihi
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dodelijk op meerdere manieren
Je blijft me verbazenquote:
Onze fifo methode ripquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
als ik bijv iets haal pak ik altijd uit hele achterste hahahahahaha slim he
Mensen die hun groente bij de supermarkt halenquote:
what the..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik deed net stoer in t-shirt lopen toen ik thuiskwam mn pa zei wollah je krijgt koud nu heb ik trui aan en heb ik koud
Doet iedereen bij zuivel en dan vraag ik mij af waarom ik er zoveel moeite voor doe.quote:
Als het vers is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dus mensen als jullie boodschappen gaan doen alle producten helemaal achteraan pakken :&
awh.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Doet iedereen bij zuivel en dan vraag ik mij af waarom ik er zoveel moeite voor doe.
Heb je nu een trui en koud, of trok je een trui aan, omdat je vader zei dat je het anders koud kreeg.quote:
Daar heeft het geen zin, koek moet eigenlijk fifoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee ook met alles kuukjes chips boter
Ik haal mijn groentes altijd bij de supermarktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:50 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Mensen die hun groente bij de supermarkt halen
Trouwens ik ging echt op je like button klikken!!!____________________oneindigheid!______!
Nee kijk:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb je nu een trui en koud, of trok je een trui aan, omdat je vader zei dat je het anders koud kreeg.
Oh zo dacht helemaal geen haar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:50 schreef TWP het volgende:
[..]
Algemene kaalheid. Op sommige plekken goed te verdragen, daar niet van.
Ergens wel herkenbaar ditquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:51 schreef FreezePop het volgende:
Mannen die hun standaard te hoog hebben, liegen/bedriegen of gewoon zeurkousen zijn.. Oppervlakkigheid tegenwoordig man van alle geslachten. Moeite wordt niet meer gedaan.
Ik ben niet perfectquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:51 schreef FreezePop het volgende:
Mannen die hun standaard te hoog hebben, liegen/bedriegen of gewoon zeurkousen zijn.. Oppervlakkigheid tegenwoordig man van alle geslachten. Moeite wordt niet meer gedaan.
Ja, ik snapquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee kijk:
Ik kwam dus thuis en ik fietste + had jas aan, dus dan heb ik het warm als ik kleren uitdoe toch
dus dan doe ik t-shirt aan
en mijn vader zei nu heb je het nog warm maar straks heb je het koud
en ik kreeg het idd koud en deed ik trui aan maar toen had ik het nog steeds koud
snapje
nee maar weet je, als het vooraan staat heb ik het gevoel dat meerdere mensen aan de verpakking hebben gezetenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Daar heeft het geen zin, koek moet eigenlijk fifo
Die welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stokbrood met kruidenboter erin![]()
![]()
smetvrees.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee maar weet je, als het vooraan staat heb ik het gevoel dat meerdere mensen aan de verpakking hebben gezeten
Schijnen er tegenwoordig erg veel te zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ergens wel herkenbaar dit. Alleen dan niet zo zeer oppervlakkig. Sommige vrouwen hebben echt een kutpersoonlijkheid.
Mannen die hun standaard te laag hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:51 schreef FreezePop het volgende:
Blijf voor altijd met flips.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Schijnen er tegenwoordig erg veel te zijnIk zie een eenzame toekomst tegemoet.
quote:
Ik stond, toen ik nog in de supermarkt werkte, soms op de melkafdeling. Nou, dan word je pas echt goed ziek als je zo moet vullenquote:
Mensen kijken alleen naar het borrelende water op het oppervlak, niet meer wachtend om te zien wat er voor moois uit het diepe kan komen springen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben niet perfectGeef me tijd om te veranderen. Je zult zien dat ik diep van binnen een goede jongeman ben.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:54 schreef JellyBeanz het volgende:
Iedereen wie weet een goede film ( die ik kan huren) die totaal huren waard is!!
(geen porno)
Ga namelijk lekker filmpje kijken!!!
wel.quote:
Ik moet dit elke keer doen als ik ga werken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Ik stond, toen ik nog in de supermarkt werkte, soms op de melkafdeling. Nou, dan word je pas echt goed ziek als je zo moet vullen
daarom ben je forever alone :$quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mensen kijken alleen naar het borrelende water op het oppervlak, niet meer wachtend om te zien wat er voor moois uit het diepe kan komen springen.
Maar wat als ze interesse verliest..dan is het over. Val ik in een diep gat waar ik niet meer uit komquote:
NIETquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wel.
[..]
Ik moet dit elke keer doen als ik ga werken.
Freezepop heeft mij > : Squote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
daarom ben je forever alone :$
Inderdaad. Ik ben er alleen nog niet over uit of het aan mij ligt of aan de slechte kwaliteitdames in mijn omgevingquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Schijnen er tegenwoordig erg veel te zijnIk zie een eenzame toekomst tegemoet.
Mensen die niet hunzelf durven te zijn en bang zijn afgemaakt te worden als ze laten zien wie ze echt zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:54 schreef ondercover het volgende:
[..]
Mannen die hun standaard te laag hebben.Altijd eerlijk zijn en nooit geloofd worden
Zo diepgaand zijn als het Mariana trog
En nooit opgeven.
Blijf cadeautjes kopen en doe eens iets leuks onverwachts voor dat het te laat isquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar wat als ze interesse verliest..dan is het over. Val ik in een diep gat waar ik niet meer uit kom
Zeer zeker waar. Ik ben er ook trots op dat de meeste mensen die dicht bij me staan, niet zo zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mensen kijken alleen naar het borrelende water op het oppervlak, niet meer wachtend om te zien wat er voor moois uit het diepe kan komen springen.
Werk je dan in een kleine supermarkt ofzo, als je elke keer melk moet doen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik moet dit elke keer doen als ik ga werken.
Deze opmerking snap ik niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
daarom ben je forever alone :$
Vica versa ook trouwensquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Soms zie ik een knappe jongen met een lelijke vriendin. Dan denk ik wtf doe je vriend
Ik moet aan Zwolle denken. Ok ok gr grquote:
Ik houd altijd interesse in jou lieve bobjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar wat als ze interesse verliest..dan is het over. Val ik in een diep gat waar ik niet meer uit kom
Nee maar ik ben 'zuivelman' ik ken het pad het beste.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Werk je dan in een kleine supermarkt ofzo, als je elke keer melk moet doen?
dag huilie huiliequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:57 schreef JellyBeanz het volgende:
Nou ik ben weg!
niemand houdt van mij.
Typische mentaliteit van tegenwoordig. Alsof mooie mensen alleen van mooie mensen mogen houden. Pure jaloezie gewoon.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Soms zie ik een knappe jongen met een lelijke vriendin. Dan denk ik wtf doe je vriend
Ja, lelijke mensen verdienen lelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:57 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Typische mentaliteit van tegenwoordig. Alsof mooie mensen alleen van mooie mensen mogen houden. Pure jaloezie gewoon.
Ik als lelijke jongen mag toch ook met een prachtig meisje lopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hahaha.. Eergisteren bij mijn broertje in huisquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Iedereen is gelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, lelijke mensen verdienen lelijk
jij bent niet lelijk fuckyouquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik als lelijke jongen mag toch ook met een prachtig meisje lopen.
Ik weet niet in welke leeftijdscategorie jij zoekt, maar kans is groot dat het aan de dames ligt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben er alleen nog niet over uit of het aan mij ligt of aan de slechte kwaliteitdames in mijn omgeving
Bedankt voor de tips. Eens kijken hoe lang ik haar hiermee dicht mij me kan houdenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Blijf cadeautjes kopen en doe eens iets leuks onverwachts voor dat het te laat is
Mijn hart gaat sneller kloppenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik houd altijd interesse in jou lieve bobje
Wat heeft dat met de mondiale oppervlakkigheid van de mensheid te maken? Ik vind het alleen jammer hoe de mensheid steeds meer vraagt en eist, en niet de tijd wil/durft te nemen om daar op te wachten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
omdat je vaak klaagt dat je geen vriendin hebt
Oke groetjesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK STEEK ALLEBEI MIJN MIDDELVINGERS OP KLOTEZEMMEL
Oh, op die fiets. Mijn afdeling was altijd de wijn en bulkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee maar ik ben 'zuivelman' ik ken het pad het beste.
iehl je zei fuck you iehl iehl vieserikquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jij bent niet lelijk fuckyou
Dus omdat die vriendin staar heeft gaat ze met lelijke jongen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hahaha.. Eergisteren bij mijn broertje in huisZo grappig. Een huisgenote van hem heeft echt een teringlelijke broer, maar die broer heeft zo'n ontzettend lekkere vriendin. Ik snapte echt niet hoe dat kon. Bleek die vriendin als sinds haar puberteit een soort van staar te hebben en ze wordt er deze week aan geholpen. Ik voorstel niet veel goed voor die relatie
hahaha
Ik vond die oude vertrouwde hit van de Zangeres Zonder Naam toch beter.quote:
Stoot popcorn omver blijkt indruk te maken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke leeftijdscategorie jij zoekt, maar kans is groot dat het aan de dames ligt.
[..]
Bedankt voor de tips. Eens kijken hoe lang ik haar hiermee dicht mij me kan houden
[..]
Mijn hart gaat sneller kloppenIk zie romantische avonden op het programma staan.
Met GTST zeker om de avond mee te beginnenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn hart gaat sneller kloppenIk zie romantische avonden op het programma staan.
Mensen die zo denken verdienen niemand.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, lelijke mensen verdienen lelijk
Ik heb er maar 1, en die heeft zichzelf als mooiboi, maar hij is ook een mooiboi dus dat kanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:59 schreef coban het volgende:
Kijk goed, hebben jullie turken op fb? Ws hebben veel van hun turkse vlag als pf
quote:
OVquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Stoot popcorn omver blijkt indruk te maken.
hchoma om te zeggenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
iehl je zei fuck you iehl iehl vieserik
18-25 ongeveer en over het algemeen studentes. Dus het lijkt me inderdaad waarschijnlijker dat het aan de dames ligtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke leeftijdscategorie jij zoekt, maar kans is groot dat het aan de dames ligt.
Malle Babbe is maar van 1 iemand.quote:
Neequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:59 schreef coban het volgende:
Kijk goed, hebben jullie turken op fb? Ws hebben veel van hun turkse vlag als pf
Vanaf seizoen 1 gaan we genietenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met GTST zeker om de avond mee te beginnen
Lijkt mij een heel leuk planquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee
[..]
Vanaf seizoen 1 gaan we genieten
Deze man weetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Malle Babbe is maar van 1 iemand.
En dat is de grootste in Nederland: Boudewijn de Groot.
een koning
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mensen die zo denken verdienen niemand.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Malle Babbe is maar van 1 iemand.
En dat is de grootste in Nederland: Boudewijn de Groot.
een koning
Dat was ook onze conclusiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus omdat die vriendin staar heeft gaat ze met lelijke jongen?
Ik zit beetje in dezelfde leeftijdscategorie..20+ En ook de studentes, maar daar kom ik toch wel vaak leuke dames tegen moet ik bekennen. Misschien niet allemaal voor een hartstochtelijke langdurige relatie, maar ze komen toch zeker wel in de buurt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
18-25 ongeveer en over het algemeen studentes. Dus het lijkt me inderdaad waarschijnlijker dat het aan de dames ligt
Jezus wat ben jij een huillie zegquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Viel te verwachten. Kinderachtig gedrag.
Hehe, als het maar kliktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat was ook onze conclusie. Ze hadden blijkbaar al 4 jaar ofzo.. Maar dat verschil tussen die twee was echt erg. Een bleke slungelige ICT-nerd met een 8,5
. Leek net of ik de beauty en de nerd aan het kijken was
nu?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:03 schreef coban het volgende:
Ja die turkse vlag is als teken omdat PKK turkije heeft aangevallen en er een heleboel turkse soldaten zijn overleden
Nee hoor, ik vind het gewoon niet grappig.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een huillie zeg
Jawel, je zeikt altijd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het gewoon niet grappig.
Britt is baasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:04 schreef coban het volgende:
Die britt van fucking vet lijkt mij bes wel bazig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |