Wow, jij bent echt duurquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:31 schreef coban het volgende:
Ik wil geld verdienen.
Oke we doen dit:
Ik geef kusje weg voor ¤399,99.
Special price.
Daarom: Materie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die geluk afhangen van materialisme
Die vent die z'n koopwoning wilde verhuren omdat ie moest verhuizen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ha, dat zeker! Wat heb ik gelachen om het stelletje achtergestelde mongolen dat daar langs kwam zeg.
Durf je nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga gewoon roepen dat zigeuner kansloze kk mongolen zijn.
Dan heb ik zo een extra gat tussen mijn ogen
Ja die hoer aan de overkant doet het voor 1 euro. Maar zij heeft aids op haar lip.quote:
Heeeequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:34 schreef coban het volgende:
[..]
Ja die hoer aan de overkant doet het voor 1 euro. Maar zij heeft aids op haar lip.
KRENTENBAARDquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:34 schreef coban het volgende:
[..]
Ja die hoer aan de overkant doet het voor 1 euro. Maar zij heeft aids op haar lip.
En ze is 9. Maar ik denk dat dat voor de meeste FOK!kers geen bezwaar zal zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:34 schreef coban het volgende:
[..]
Gebruik me dan maar als boksbal. Ik ben toch stiekem een beetje masochistisch.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:31 schreef Flippiee het volgende:
Hai.
Omdat haat en liefde dicht bij elkaar ligt.
Coban Huppels en ik chagi zijn en omdat ik ook liefde heb voor jullie
Ik ben daar gegaan, wat nuquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:34 schreef coban het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:35 schreef TWP het volgende:
[..]
En ze is 9. Maar ik denk dat dat voor de meeste FOK!kers geen bezwaar zal zijn.
heb je dat ass erin gezet ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:35 schreef utopie het volgende:
voor de gene die het interesseert - mijn fobo is geupdate [ afbeelding ][ afbeelding ] !
Dat scheeltquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:35 schreef ondercover het volgende:
[..]
Gebruik me dan maar als boksbal. Ik ben toch stiekem een beetje masochistisch.
HALLO DRINK WAT MINDER ZO VOORDAT DE AVOND VALTquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:36 schreef JellyBeanz het volgende:
HALLO DIT IS DE POLISI!
IK BEN TIM WOUT MENEER DE POLISIAGENTAMPTENAR JAH!
NU OPHOUDEN MET DAT GEOUWEHOER IN DEZE BUURT GA MAAR TERUG NAAR JULLIE EIGUN LAND JAH
Dank je wel.
en een fijne dag verder.
Weblijven in een straal van 826382 km uit mijn buurt.quote:
Nee nu heb ik mijzelf verradenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:35 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahhahaha
Sorry ik zei je naam toch niet:@:@:
Ik zie nooit verschil.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:35 schreef utopie het volgende:
voor de gene die het interesseert - mijn fobo is geupdate [ afbeelding ][ afbeelding ] !
nee ik heb hem nog, volgende update komt die erinquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
heb je dat ass erin gezet ?
ik ben die kk foto kwijt kksooi :$:$:$@
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |