Lijkt mij een heel leuk planquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee
[..]
Vanaf seizoen 1 gaan we genieten
Deze man weetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Malle Babbe is maar van 1 iemand.
En dat is de grootste in Nederland: Boudewijn de Groot.
een koning
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mensen die zo denken verdienen niemand.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Malle Babbe is maar van 1 iemand.
En dat is de grootste in Nederland: Boudewijn de Groot.
een koning
Dat was ook onze conclusiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus omdat die vriendin staar heeft gaat ze met lelijke jongen?
Ik zit beetje in dezelfde leeftijdscategorie..20+ En ook de studentes, maar daar kom ik toch wel vaak leuke dames tegen moet ik bekennen. Misschien niet allemaal voor een hartstochtelijke langdurige relatie, maar ze komen toch zeker wel in de buurt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
18-25 ongeveer en over het algemeen studentes. Dus het lijkt me inderdaad waarschijnlijker dat het aan de dames ligt
Jezus wat ben jij een huillie zegquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Viel te verwachten. Kinderachtig gedrag.
Hehe, als het maar kliktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat was ook onze conclusie. Ze hadden blijkbaar al 4 jaar ofzo.. Maar dat verschil tussen die twee was echt erg. Een bleke slungelige ICT-nerd met een 8,5
. Leek net of ik de beauty en de nerd aan het kijken was
nu?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:03 schreef coban het volgende:
Ja die turkse vlag is als teken omdat PKK turkije heeft aangevallen en er een heleboel turkse soldaten zijn overleden
Nee hoor, ik vind het gewoon niet grappig.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een huillie zeg
Jawel, je zeikt altijd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het gewoon niet grappig.
Britt is baasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:04 schreef coban het volgende:
Die britt van fucking vet lijkt mij bes wel bazig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |