Ik heb gehoord dat het net zoiets is als de Aldiquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:41 schreef TWP het volgende:
[..]
watser met lidl??!??! wats deze shit met lidl
Ik wil ook liefde, maar dat snapt niemand.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij brengt de haat in die TT en dan kom je ook nog eens liefde opeisen? Gekke wereld.
watquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:42 schreef Oceanview het volgende:
Mensen die de Lidlie app niet hebben.
Je hebt zeker ook Appie of hoe het ook heet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:42 schreef Oceanview het volgende:
Mensen die de Lidlie app niet hebben.
Ehm. Doe maar op rekeningnummer 61.61.61.61quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:38 schreef JellyBeanz het volgende:
Coban?
Waar kan ik geld storten dan?
OKE akkoord doei.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:42 schreef aight1 het volgende:
ik ben leren en eten en zo ok OK OK O KOK OK OK OOOOOOOOKEEEEE Dag
je gaf mij geen liefde in je ui (W)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil ook liefde, maar dat snapt niemand.
SUCCES EN EET SMAKELIJK DOEiii!!!!!!!!!1quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:42 schreef aight1 het volgende:
ik ben leren en eten en zo ok OK OK O KOK OK OK OOOOOOOOKEEEEE Dag
Alsof ik jou nooit liefde geef..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil ook liefde, maar dat snapt niemand.
Ja mooie winkel mooi glimmend.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het net zoiets is als de Aldi
IK WAS JE VERGETEN MAN.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
je gaf mij geen liefde in je ui (W)
Hey dat is topsecret.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook Appie of hoe het ook heet.
Jawel jij welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alsof ik jou nooit liefde geef..Nu weet ik in ieder geval waar ik het allemaal voor doe..
Kip is gewoon lekker.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mijn ouders eten kip vandaag.
Ik ben teleurgesteld.
Gooi het er eens allemaal uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel jij welMaar nou laat maar
Oke waar kan ik mijn kusje ophalen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:42 schreef coban het volgende:
[..]
Ehm. Doe maar op rekeningnummer 61.61.61.61
De rij van kassa tot het einde van de winkel en nog doodleuk bordje ' 3 in een rij kassa erbij'quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:44 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik weet niet waarom mensen zo negatief zijn over Lidl.
Lidl heeft gewoon bazen snoep,chips, koek en toetjes.
En ook de energy en frikandellen en kipcorn is lekker te vreten.
En dat druivensap is gewoon te baas
Lidle
Ik ben gewoon AH fanboy.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
hahaha siejje stiekem adoreren jullie allemaal du lidl mja jullie doen situur zeggen jullie ik ga naar appie maar stiekem gaan jullie nr aldi en lidl haah
Jumbo is bazig je krijgt boodschaap graties als je 4e in de rij bntquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
De rij van kassa tot het einde van de winkel en nog doodleuk bordje ' 3 in een rij kassa erbij'
Beetje groente in dit rijtje zou niet verkeerd zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:44 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik weet niet waarom mensen zo negatief zijn over Lidl.
Lidl heeft gewoon bazen snoep,chips, koek en toetjes.
En ook de energy en frikandellen en kipcorn is lekker te vreten.
En dat druivensap is gewoon te baas
Lidle
Ik ben zo blij dat ik zo enorm goed met dat ding kan omgaanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Terminal zijn wel bazendingen.
Preciesquote:
Zou het graag willen doen, maar openbaar.quote:
Eerst stortenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:44 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Oke waar kan ik mijn kusje ophalen?
In het Nederlands is het gewoon AKquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:40 schreef Oceanview het volgende:
De afkorting van de ziekte die hij had is PC.
Dagboek emails vertrouwelijke MSN met eckte eckte vrienden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik zo enorm goed met dat ding kan omgaan
[..]
Precies
[..]
Zou het graag willen doen, maar openbaar.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef TWP het volgende:
Ben een keer in Lidl geweest werd ik meteen aangerand door een 40-jarige medewerkster die zei dat ik iets met de komkommers moest doen. Ik kom daar nooit meer.
Dan hebben we nog altijd het handige PM/DM systeemquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Groente haal ik bij de marktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Beetje groente in dit rijtje zou niet verkeerd zijn.
Geen Jumbo hier, maar wanneer beginnen ze met tellen dan...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jumbo is bazig je krijgt boodschaap graties als je 4e in de rij bnt
Alleen dat dat laden lang duurt is jammer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik zo enorm goed met dat ding kan omgaan
[..]
Precies
[..]
jij weet.quote:
Lief Dagboek, vandaag spuide ik gal in het rond op het forum omdat mijn vriendinnen geen tijd hebben want te druk met vriendjesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:46 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dagboek emails vertrouwelijke MSN met eckte eckte vrienden.
Ojaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan hebben we nog altijd het handige PM/DM systeem
Ik zou haar gewoon geven.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef TWP het volgende:
Ben een keer in Lidl geweest werd ik meteen aangerand door een 40-jarige medewerkster die zei dat ik iets met de komkommers moest doen. Ik kom daar nooit meer.
Bedankt, gr gr groentenman.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef Monopoly het volgende:
LompeHork
dit dat even kusjes geven gr gr gr
Alvleesklierkanker AK-47quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In het Nederlands is het gewoon AK
Ze had veel te puntige knieën, echt een afknapper.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou haar gewoon geven.
[..]
Bedankt, gr gr groentenman.
En als ze geen puntige knieen hebt is ze te dikquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:48 schreef TWP het volgende:
[..]
Ze had veel te puntige knieën, echt een afknapper.
Ik weet niet wat er zo geweldig aan is, maar oke.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]Alvleesklier, geweldig woord overigens
Ja of te kaal. Kan ik ook niet tegen van die kale vrouwen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En als ze geen puntige knieen hebt is ze te dik
ik niet ik ben perfectquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En als ze geen puntige knieen hebt is ze te dik
Kaal waar?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:49 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja of te kaal. Kan ik ook niet tegen van die kale vrouwen.
Zonde, waarschijnlijk ook weelderig haar en een kort en pittig kapsel?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:48 schreef TWP het volgende:
[..]
Ze had veel te puntige knieën, echt een afknapper.
als ik bijv iets haal pak ik altijd uit hele achterste hahahahahaha slim hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:49 schreef Oceanview het volgende:
Wij verkopen stiekem dingen die overdatum zijn hihi
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dodelijk op meerdere manieren
Je blijft me verbazenquote:
Onze fifo methode ripquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
als ik bijv iets haal pak ik altijd uit hele achterste hahahahahaha slim he
Mensen die hun groente bij de supermarkt halenquote:
what the..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik deed net stoer in t-shirt lopen toen ik thuiskwam mn pa zei wollah je krijgt koud nu heb ik trui aan en heb ik koud
Doet iedereen bij zuivel en dan vraag ik mij af waarom ik er zoveel moeite voor doe.quote:
Als het vers is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dus mensen als jullie boodschappen gaan doen alle producten helemaal achteraan pakken :&
awh.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Doet iedereen bij zuivel en dan vraag ik mij af waarom ik er zoveel moeite voor doe.
Heb je nu een trui en koud, of trok je een trui aan, omdat je vader zei dat je het anders koud kreeg.quote:
Daar heeft het geen zin, koek moet eigenlijk fifoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee ook met alles kuukjes chips boter
Ik haal mijn groentes altijd bij de supermarktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:50 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Mensen die hun groente bij de supermarkt halen
Trouwens ik ging echt op je like button klikken!!!____________________oneindigheid!______!
Nee kijk:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb je nu een trui en koud, of trok je een trui aan, omdat je vader zei dat je het anders koud kreeg.
Oh zo dacht helemaal geen haar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:50 schreef TWP het volgende:
[..]
Algemene kaalheid. Op sommige plekken goed te verdragen, daar niet van.
Ergens wel herkenbaar ditquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:51 schreef FreezePop het volgende:
Mannen die hun standaard te hoog hebben, liegen/bedriegen of gewoon zeurkousen zijn.. Oppervlakkigheid tegenwoordig man van alle geslachten. Moeite wordt niet meer gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |