Jawel nu wel maar altijd als ik zie fobo updates utopie valt er niks te merken.quote:
Die wij hier hebben zijn best liefkozend, ik denk dat ze je een bloemetje zouden aanbiedenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga gewoon roepen dat zigeuner kansloze kk mongolen zijn.
Dan heb ik zo een extra gat tussen mijn ogen
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:39 schreef HappyBob het volgende:
Even wat liefde droppen omdat ik walg van al die haat.
dat ookquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:39 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Sorry moest het even uitgooien:
no shit sherlock.
Sherlock is met een hoofdletter, want namen behoren altijd met een hoofdletter te worden geschreven.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:39 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Sorry moest het even uitgooien:
no shit sherlock.
Check editquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:40 schreef TWP het volgende:
[..]
Sherlock is met een hoofdletter, want namen behoren altijd met een hoofdletter te worden geschreven.
Jij brengt de haat in die TT en dan kom je ook nog eens liefde opeisen? Gekke wereld.quote:
haha net als personal computerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:40 schreef Oceanview het volgende:
De afkorting van de ziekte die hij had is PC.
ownage illuminatiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:40 schreef Oceanview het volgende:
De afkorting van de ziekte die hij had is PC.
Reclame = banquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wat ik nu drink:
appel/citroen/druivenap van lidl
gr lidl
watser met lidl??!??! wats deze shit met lidlquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wat ik nu drink:
appel/citroen/druivenap van lidl
gr lidl
"Hi, I'm a PC"quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij brengt de haat in die TT en dan kom je ook nog eens liefde opeisen? Gekke wereld.
Ja weenie ja nietttttttttttquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:41 schreef TWP het volgende:
[..]
watser met lidl??!??! wats deze shit met lidl
CHECK MIJN NINJAEDIT DAN!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
iK BEN GESPONSORD DOOR LIDL
Ze hebben daar geen schappen. Allen dozen. Te sneu.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja weenie ja niettttttttttt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |