Ik zou haar gewoon geven.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef TWP het volgende:
Ben een keer in Lidl geweest werd ik meteen aangerand door een 40-jarige medewerkster die zei dat ik iets met de komkommers moest doen. Ik kom daar nooit meer.
Bedankt, gr gr groentenman.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef Monopoly het volgende:
LompeHork
dit dat even kusjes geven gr gr gr
Alvleesklierkanker AK-47quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In het Nederlands is het gewoon AK
Ze had veel te puntige knieën, echt een afknapper.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou haar gewoon geven.
[..]
Bedankt, gr gr groentenman.
En als ze geen puntige knieen hebt is ze te dikquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:48 schreef TWP het volgende:
[..]
Ze had veel te puntige knieën, echt een afknapper.
Ik weet niet wat er zo geweldig aan is, maar oke.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]Alvleesklier, geweldig woord overigens
Ja of te kaal. Kan ik ook niet tegen van die kale vrouwen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En als ze geen puntige knieen hebt is ze te dik
ik niet ik ben perfectquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En als ze geen puntige knieen hebt is ze te dik
Kaal waar?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:49 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja of te kaal. Kan ik ook niet tegen van die kale vrouwen.
Zonde, waarschijnlijk ook weelderig haar en een kort en pittig kapsel?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:48 schreef TWP het volgende:
[..]
Ze had veel te puntige knieën, echt een afknapper.
als ik bijv iets haal pak ik altijd uit hele achterste hahahahahaha slim hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:49 schreef Oceanview het volgende:
Wij verkopen stiekem dingen die overdatum zijn hihi
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dodelijk op meerdere manieren
Je blijft me verbazenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |