Inderdaad. Ik ben er alleen nog niet over uit of het aan mij ligt of aan de slechte kwaliteitdames in mijn omgevingquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Schijnen er tegenwoordig erg veel te zijnIk zie een eenzame toekomst tegemoet.
Mensen die niet hunzelf durven te zijn en bang zijn afgemaakt te worden als ze laten zien wie ze echt zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:54 schreef ondercover het volgende:
[..]
Mannen die hun standaard te laag hebben.Altijd eerlijk zijn en nooit geloofd worden
Zo diepgaand zijn als het Mariana trog
En nooit opgeven.
Blijf cadeautjes kopen en doe eens iets leuks onverwachts voor dat het te laat isquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar wat als ze interesse verliest..dan is het over. Val ik in een diep gat waar ik niet meer uit kom
Zeer zeker waar. Ik ben er ook trots op dat de meeste mensen die dicht bij me staan, niet zo zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mensen kijken alleen naar het borrelende water op het oppervlak, niet meer wachtend om te zien wat er voor moois uit het diepe kan komen springen.
Werk je dan in een kleine supermarkt ofzo, als je elke keer melk moet doen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik moet dit elke keer doen als ik ga werken.
Deze opmerking snap ik niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
daarom ben je forever alone :$
Vica versa ook trouwensquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Soms zie ik een knappe jongen met een lelijke vriendin. Dan denk ik wtf doe je vriend
Ik moet aan Zwolle denken. Ok ok gr grquote:
Ik houd altijd interesse in jou lieve bobjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar wat als ze interesse verliest..dan is het over. Val ik in een diep gat waar ik niet meer uit kom
Nee maar ik ben 'zuivelman' ik ken het pad het beste.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Werk je dan in een kleine supermarkt ofzo, als je elke keer melk moet doen?
dag huilie huiliequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:57 schreef JellyBeanz het volgende:
Nou ik ben weg!
niemand houdt van mij.
Typische mentaliteit van tegenwoordig. Alsof mooie mensen alleen van mooie mensen mogen houden. Pure jaloezie gewoon.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Soms zie ik een knappe jongen met een lelijke vriendin. Dan denk ik wtf doe je vriend
Ja, lelijke mensen verdienen lelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:57 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Typische mentaliteit van tegenwoordig. Alsof mooie mensen alleen van mooie mensen mogen houden. Pure jaloezie gewoon.
Ik als lelijke jongen mag toch ook met een prachtig meisje lopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |