Onze fifo methode ripquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
als ik bijv iets haal pak ik altijd uit hele achterste hahahahahaha slim he
Mensen die hun groente bij de supermarkt halenquote:
what the..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik deed net stoer in t-shirt lopen toen ik thuiskwam mn pa zei wollah je krijgt koud nu heb ik trui aan en heb ik koud
Doet iedereen bij zuivel en dan vraag ik mij af waarom ik er zoveel moeite voor doe.quote:
Als het vers is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dus mensen als jullie boodschappen gaan doen alle producten helemaal achteraan pakken :&
awh.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Doet iedereen bij zuivel en dan vraag ik mij af waarom ik er zoveel moeite voor doe.
Heb je nu een trui en koud, of trok je een trui aan, omdat je vader zei dat je het anders koud kreeg.quote:
Daar heeft het geen zin, koek moet eigenlijk fifoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee ook met alles kuukjes chips boter
Ik haal mijn groentes altijd bij de supermarktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:50 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Mensen die hun groente bij de supermarkt halen
Trouwens ik ging echt op je like button klikken!!!____________________oneindigheid!______!
Nee kijk:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb je nu een trui en koud, of trok je een trui aan, omdat je vader zei dat je het anders koud kreeg.
Oh zo dacht helemaal geen haar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:50 schreef TWP het volgende:
[..]
Algemene kaalheid. Op sommige plekken goed te verdragen, daar niet van.
Ergens wel herkenbaar ditquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:51 schreef FreezePop het volgende:
Mannen die hun standaard te hoog hebben, liegen/bedriegen of gewoon zeurkousen zijn.. Oppervlakkigheid tegenwoordig man van alle geslachten. Moeite wordt niet meer gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |