Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!
Belangrijke regels voordat je post in dit topic!!! -Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval niet per se de namen van de leasemaatschappijen, maar van bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum, en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijdt je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een solliciatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vindt je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Waar Easyway staat, kan natuurlijk ook bijvoorbeeld Autoreset of een andere opdrachtgever gelezen worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: rond de 1250 Salaris: (>23) ¤9,61 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als hikers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
About2Break1, hiker regio Rotterdam BAC92, hiker regio Rotterdam CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht Enpe, hiker regio Eindhoven Fireblast, hiker regio Leiden Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht guru033, hiker regio Utrecht irritatie100, hiker regio Rotterdam joppie_saus, hiker regio Groningen Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Keuzer, ex-hiker regio Tilburg Lekiamh, hiker regio Den Haag LeTourdeFrance, hiker regio Groningen MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Mallet, hiker regio Doetinchem Misterx333, hiker regio Rotterdam MuurStraat, Athlon hiker regio Nijmegen Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Panthera, hiker regio Ede/Arnhem RTS91, hikere regio Groningen Sobajo, hiker regio Eindhoven Thrasyllus, hiker regio Utrecht/Noord-Holland tw4n, hiker regio Nijmegen verse_vis, hiker regio Rotterdam Viezze, hiker regio Groningen Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Op donderdag 20 oktober 2011 13:13 schreef BAC92 het volgende: Nog een spoedje Ridderkerk - Houten gehad in een c4 picasso. Beter iets dan niets hè haha.
Op donderdag 20 oktober 2011 13:32 schreef joppie_saus het volgende: Geen idee hoe die vent heette. Wel dat ik toen naar EW gebeld heb en gezegd dat als dit standaard is daar, ik daar niet weer heen hoef.
Ik was idd ook laatst bij de feestlocatie. Tijdje geleden voor mij alweer en tot mijn verbazing werd ik niet onthaald door Dhr. D. maar door 3 redelijk aardige gasten in een schoon en nieuw kantoortje. Wel een redelijke vooruitgang moet ik zeggen.
Ik begin morgen ook aan m'n eerste werkdagje. Volgensmij hebben ze me wel relax ingepland. Kan gewoon de auto ophalen in Eindhoven, waar ik woon, en eindig weer in Eindhoven.
Drie ritten iig: - Eindhoven naar Almere (Espace) - Almere - Nieuwegijn (V70) - Houten - Eindhoven (308)
Heb de ritinfo vluchtig bekeken, straks beter checken, maar heb er wel zin in
Zag ook m'n 1e loonstrook in de mail staan, weet iemand of je die loonheffing ergens terug kan krijgen, het is namelijk echt schandalig veel
Ik neem aan dat je wel JA hebt ingevuld op de loonbelastingverklaring? Daarnaast is het de eerste maand altijd wat meer omdat ze dan de dagtabel hanteren als je in de lopende maand in dienst bent gemeld. Je zult zien dat het de volgende maand minder is, mits je de verklaring juist hebt ingevuld natuurlijk.
Zag ook m'n 1e loonstrook in de mail staan, weet iemand of je die loonheffing ergens terug kan krijgen, het is namelijk echt schandalig veel
Ik heb het ook inderdaad, 33 procent loonheffing eraf. Ik ben trouwens wel benieuwd waar de feestlocatie is (snap dat dat in het topic niet genoemd kan worden). Maar daar kom ik vrees ik vanzelf achter
Ik heb vandaag ook mijn nabetaling gekregen. In de e-mail stond dat het met mijn volgende salaris werd uitbetaald, maar daar ben ik niet mee akkoord gegaan.
Begint alweer fijn. Opdracht: om 8u ophalen, voor 11u afleveren in Eindhoven. Maar die knakker met de sleutels van de auto komt tussen 8 en 9. Daar gaat de planning alweer, en EW is natuurlijk nog gesloten.
Even reagerende op de 'feestlocatie' o.a. op pag. 1 beschreven: Ik vind het zo oerdom dat je studentchauffeurs zo slecht behandelt. Het zijn in potentie misschien wel klanten van je. Ik ben er een x aantal keer geweest en ik weet zeker dat ik er NOOIT een ex-lease auto zou kopen. Ben wel vaker bij andere bedrijven geweest waar ik ook als oud vuil werd behandeld. Daarentegen zit er in Hengelo een bedrijf dat veel met VW en Audi doet, waar je juist altijd koffie krijgt en waar men altijd vreselijk behulpzaam is. Kijk, die weten hoe ze toekomstige klanten kunnen binden. PS: Dit is niet het enige topbedrijf waar ik geweest ben, maar om even een voorbeeld te noemen
Op vrijdag 21 oktober 2011 11:14 schreef HenkvonAnnie het volgende: Even reagerende op de 'feestlocatie' o.a. op pag. 1 beschreven: Ik vind het zo oerdom dat je studentchauffeurs zo slecht behandelt. Het zijn in potentie misschien wel klanten van je. Ik ben er een x aantal keer geweest en ik weet zeker dat ik er NOOIT een ex-lease auto zou kopen. Ben wel vaker bij andere bedrijven geweest waar ik ook als oud vuil werd behandeld. Daarentegen zit er in Hengelo een bedrijf dat veel met VW en Audi doet, waar je juist altijd koffie krijgt en waar men altijd vreselijk behulpzaam is. Kijk, die weten hoe ze toekomstige klanten kunnen binden. PS: Dit is niet het enige topbedrijf waar ik geweest ben, maar om even een voorbeeld te noemen
Ik zou sowieso nooit een ex-lease auto kopen. Als studentchauffeur zie ik wekelijks hoe die dingen in een paar jaar afgeragd worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2011 11:16:20 ]
Alleen om die spange dame die daar sinds kort werkt zeker?
Afijn Groningers, wellicht krijgt een van jullie mijn derder rit, Zwolle - Tynaarlo in een V70 wel. Ik had vanochtend al 1u30min vertraging, daar is net een half uur bijgekomen door de ongevallen op de A2 bij Eindhoven. Ben er net langsgekomen, dat zag er echt niet goed uit bij De Hogt. Traumaheli, brandweer, alles stond er.
Heb EW maar gebeld dat dat teveel stressen ging worden aangezien de auto echt voor 17:00u afgeleverd moet worden.
Ik zit nu in Hapert bij de bushalte. Op naar Venray. Lekker twee uurtjes hybride rijden in een automaat
Op vrijdag 21 oktober 2011 11:14 schreef HenkvonAnnie het volgende: Even reagerende op de 'feestlocatie' o.a. op pag. 1 beschreven: Ik vind het zo oerdom dat je studentchauffeurs zo slecht behandelt. Het zijn in potentie misschien wel klanten van je. Ik ben er een x aantal keer geweest en ik weet zeker dat ik er NOOIT een ex-lease auto zou kopen. Ben wel vaker bij andere bedrijven geweest waar ik ook als oud vuil werd behandeld. Daarentegen zit er in Hengelo een bedrijf dat veel met VW en Audi doet, waar je juist altijd koffie krijgt en waar men altijd vreselijk behulpzaam is. Kijk, die weten hoe ze toekomstige klanten kunnen binden. PS: Dit is niet het enige topbedrijf waar ik geweest ben, maar om even een voorbeeld te noemen
Ik vind de mensen bij de meeste bedrijven wel aardig overigens, maar er zijn een paar negatieve inderdaad.
Zo zou ik zelf nooit meer een auto huren bij het bedrijf waar je moet opbellen als je schade hebt gecontroleerd. Ik moest pas weer twee auto's rijden voor hun, dus ik opbellen bij de eerste. Had het al eens eerder gedaan en toen zeiden ze: "Gecontroleerd?" "Ja." "Succes!" Maar nu gingen ze een heel lijstje af wat ik allemaal wel en niet opgeschreven had. Vroeg ook nog of ik opnieuw voor die tweede auto moest bellen en dat moest. Bleek dat dat bedrijf dus kleine gebruikskrasjes had gedeclareerd bij Easyway, royal sadness
Maar goed, van het bedrijf van de feestlocatie heb je ook nog een vestiging in Houten en daar zijn ze wel aardig, kreeg gisteren zelfs meteen een handtekening mee.
Ah, ik ben er al iets van een jaar niet geweest, maar ik bedoel niet die schadereparateur maar echt het gewoon van de maatschappij zelf. In die hoek zeg maar. De receptionisten zitten in mantelpakjes, iedereen loopt in driedelig pak rond, allemaal marmer binnen...
Op vrijdag 21 oktober 2011 12:38 schreef Irritatie100 het volgende: Nee joh, dat vond ik al een prima bedrijf voordat zij er zat. En zo spang is ze nou ook weer niet
Ik was er toevallig vanochtend nog, en ik ben het compleet met joppie eens.
Op vrijdag 21 oktober 2011 14:04 schreef Irritatie100 het volgende: Ah, ik ben er al iets van een jaar niet geweest, maar ik bedoel niet die schadereparateur maar echt het gewoon van de maatschappij zelf. In die hoek zeg maar. De receptionisten zitten in mantelpakjes, iedereen loopt in driedelig pak rond, allemaal marmer binnen...
Had toevallig die dag een rondleiding gehad bij RWS, waar de OVD dat vertelde naar aanleiding van een vraag. (Dit ging over het gratis afslepen op de snelweg door RWS)
Vandaag toch weer een relaxt dagje gedraaid! Eerst Wiuwert-Putten GLD in een Audi A3, daarna Zwolle-Barneveld in een Citroën C4... Ik vind starten in Wiuwert persoonlijk toch wel erg ideaal! De audi was een prima ding, maar die C4... Ik kon de helft van de functies niet vinden en ik moest m'n hoofd naar achteren doen om de zonneklep naar beneden te klappen ... De trein van Putten naar Zwolle leek wel een veewagen, ik begrijp nog steeds niet wat daar nou aan de hand was, misschien net een storing voorbij ofzo... Al met al toch 8 uurtjes gemaakt!
Wiuwert is hetzelfde als Wieuwerd, maar omdat ik uit Friesland kom gebruik ik zonder erbij na te denken de Friese naam, dat gaat onbewust .. Maar wss weet je nu wel over welk bedrijf het gaat!
Dat klopt ook idd Om er te komen met het OV moet je ergens middenin het weiland overstappen op een andere bus. De 1e keer zag ik de haltepaal niet eens, die zat in de bosjes verstopt. Volgens de chauffeur was ik de 1e persoon in z'n hele carrière die daar ooit is ingestapt, bij die halte dan...
Op vrijdag 21 oktober 2011 18:45 schreef Spablauw214 het volgende: Dat klopt ook idd Om er te komen met het OV moet je ergens middenin het weiland overstappen op een andere bus. De 1e keer zag ik de haltepaal niet eens, die zat in de bosjes verstopt. Volgens de chauffeur was ik de 1e persoon in z'n hele carrière die daar ooit is ingestapt, bij die halte dan...
Ze halen/brengen je altijd van/naar station Mantgum. Mijn favoriete bedrijf is denk ik wel de leasemaatschappij/dealer in Veenendaal op het industrieterrein in de buurt van De Klomp. Komt gewoon omdat ik daar de deur onderhand echt platgelopen heb en de mensen gewoon ken. De rest vind ik allemaal gewoon onpersoonlijk.
Ze halen/brengen je altijd van/naar station Mantgum.
Ja klopt, maar doordat ik er met de bus ook gewoon om 8:40 kan zijn, ga ik die mensen geen moeite laten doen om mij op te halen dan, dat zou een beetje onzin zijn... Maar Veenendaal ben ik nog nooit geweest, ben wel benieuwd dan!
Ze halen/brengen je altijd van/naar station Mantgum. Mijn favoriete bedrijf is denk ik wel de leasemaatschappij/dealer in Veenendaal op het industrieterrein in de buurt van De Klomp. Komt gewoon omdat ik daar de deur onderhand echt platgelopen heb en de mensen gewoon ken. De rest vind ik allemaal gewoon onpersoonlijk.
Vooral rond de maandwissel afgelopen maand ben ik er in 5 dagen werken 5 keer geweest ofzo.
Ik ben wellicht collega-in-wording. Midden november heb ik een sollicitatiegesprek, om hiker te worden, regio apeldoorn (ik woon in Deventer ). Komen jullie elkaar allemaal vaak tegen eigenlijk?
De kans dat je elkaar tegen komt is per toeval. Bij de grote bedrijven is die kans wel groter, of in de dorpen waar maar één bushalte is met vertrek één à twee keer per uur.
In Meerkerk kom ik geregeld hikers tegen, in Almere ook. Ook vaak bij het aloude verhuurbedrijf in Rotterdam Charlois staan we vaak met meerdere hikers te wachten. Echter nog maar 2 keer iemand van het forum gezien.
Nee. Je kiest dit baantje voor de vrijheid die je hebt tijdens het uitvoeren van je werk. Als je autorijden al als werk wilt zien, want voor mij is het meer ontspanning.
Op zondag 23 oktober 2011 11:06 schreef Riddah het volgende: Oja, ik heb nog een vraagje: Ik ben vaak op maandag beschikbaar, geven ze dan op maandagochtend, of op vrijdagmiddag aan dat er werk voor je is?
Op zondag 23 oktober 2011 19:21 schreef -tape- het volgende: Alleen aankomende vrijdag werken, als er werk is, daarna even een weekje vrij ivm tentamens.
Ik heb nog nooit bewust een andere hiker gezien. Ik werk dan ook bij Autoreset, waar veel minder werk is.
Ik kom geregeld een Autoreset hiker tegen, zijn wel altijd senioren.
Ja het bedrijf deed voorheen alleen maar met senioren werken, sinds kort (nouja.. kort ) hebben ze daar studenten bijgevoegd. Kreeg tijdens mijn sollicitatie het woord Easyway vaker te horen dan Autoreset
Ik werd eens in Groningen bij de oranje opgehaald door iemand, toen namen we ook een senior-AR mee die naar het station moest. Die zat vervolgens zijn ongenoegen te uiten dat dat grote bedrijf uit Born nu een contract had met EW, omdat dat heel veel ritten gekost heeft aan AR. Hij zei wel dat hij vaker in 'grote' en vooral nieuwe auto's reed omdat heel veel mensen vooralsnog de voorkeur gaven aan een senior als transporteur als het een nieuwe vaste leaseauto betrof.
Was alweer een tijdje niet gebeld, dus werk zou welkom zijn. Word ik net wakker, zie ik een gemiste oproep van AR om half 9. Teruggebeld, maar het was al niet meer nodig
Net in een nieuwe BMW116 gereden, 1500 km op de teller. Niet voor AR, maar mijn vader zn auto heeft mankementen en dat was zijn vervanger. Toffe auto, van binnen mooi gedesigned; maar het blijft een 'kleinere' auto die bij drempels wat onwennig en stroef is.
Maar als je deze auto kan halen als eerste auto, zou ik in ieder geval dolgelukkig zijn.
@NT: Hoezo niet je telefoon op luid zetten als je weet dat je gebeld kan worden? Ik leg mijn telefoon altijd op mijn nachtkastje op tril+luid, word ik sowieso wakker.
Op maandag 24 oktober 2011 10:31 schreef -tape- het volgende: Net in een nieuwe BMW116 gereden, 1500 km op de teller. Niet voor AR, maar mijn vader zn auto heeft mankementen en dat was zijn vervanger. Toffe auto, van binnen mooi gedesigned; maar het blijft een 'kleinere' auto die bij drempels wat onwennig en stroef is.
Maar als je deze auto kan halen als eerste auto, zou ik in ieder geval dolgelukkig zijn.
@NT: Hoezo niet je telefoon op luid zetten als je weet dat je gebeld kan worden? Ik leg mijn telefoon altijd op mijn nachtkastje op tril+luid, word ik sowieso wakker.
Ik was vrijdag niet gebeld voor vandaag, dus was er helemaal niet meer vanuit gegaan. Bovendien had ik gisteren bijna 150 km gefietst, dus toen ik naar bed ging besloot ik hem lekker op stil te zetten en wakker te worden als ik daar zin in zou hebben Had achteraf toch wel willen werken, kan het geld goed gebruiken. Hopelijk word ik voor woensdag dan wel gebeld Het valt me op dat ik de laatste tijd echt heel weinig word gebeld, rustig bij AR ofzo?
Ik was vrijdag niet gebeld voor vandaag, dus was er helemaal niet meer vanuit gegaan. Bovendien had ik gisteren bijna 150 km gefietst, dus toen ik naar bed ging besloot ik hem lekker op stil te zetten en wakker te worden als ik daar zin in zou hebben Had achteraf toch wel willen werken, kan het geld goed gebruiken. Hopelijk word ik voor woensdag dan wel gebeld Het valt me op dat ik de laatste tijd echt heel weinig word gebeld, rustig bij AR ofzo?
Ik word nooit gebeld door AR, moet altijd zelf bellen. Ach ik geneer me daar niet voor en elke vrije dag bel ik om 4/5 uur 's middags de dag van te voren of er nog werk is. Als ze dan niks in de omgeving hebben, vraag ik om iets verder gelegen regionen als Zaandam of Amsterdam.
GT zie ik de laatste tijd vaak voorbij komen, zullen wel goed in de markt liggen... Mooie autos en het voelt echt speciaal door het mooie interieur in vergelijking met de gemiddelde Audi.
Had vandaag nog een spoedje, voor mij stopt het veel werken hiermee wel een beetje, moet weer veel naar school. Zit nu in de veel te volle trein naar huis. Tijdens de autorit tussen Utrecht en Assen de hele reis net voor of achter dezelfde auto gezeten, van de oprit in Utrecht tot de zijstraat bij eindlocatie, was wel grappig.
Ik word nooit gebeld door AR, moet altijd zelf bellen. Ach ik geneer me daar niet voor en elke vrije dag bel ik om 4/5 uur 's middags de dag van te voren of er nog werk is. Als ze dan niks in de omgeving hebben, vraag ik om iets verder gelegen regionen als Zaandam of Amsterdam.
Heb dat ook wel een paar keer gedaan ja, maar dan krijg ik altijd het gevoel alsof ik ze stoor met waar ze mee bezig zijn Krijg dan altijd een semi-geirriteerde planner aan de lijn die me snel afwimpelt met "nee, er is niks, we bellen je wel als er wat komt" Misschien heb ik gewoon pech. Als ik morgen rond half 5 nog niks heb gehoord voor woensdag ga ik zelf weer eens bellen
Heb dat ook wel een paar keer gedaan ja, maar dan krijg ik altijd het gevoel alsof ik ze stoor met waar ze mee bezig zijn Krijg dan altijd een semi-geirriteerde planner aan de lijn die me snel afwimpelt met "nee, er is niks, we bellen je wel als er wat komt" Misschien heb ik gewoon pech. Als ik morgen rond half 5 nog niks heb gehoord voor woensdag ga ik zelf weer eens bellen
Nouja ik denk altijd zo van.. het scheelt hen weer werk En ja, ik zie die mensen toch nooit en volgens mij onthouden ze ook niet echt wie ik ben. En ik denk ook niet dat er veel chauffeurs zijn in mijn regio, dus dat scheelt ook wel.
Bellen voor werk probeer ik wel een beetje te in verhouding te houden.. Als ik 4 dagen beschikbaar ben ga ik dus niet 4x zelf bellen voor werk.. Als het nodig is 1x denk ik of ik zet het bij mijn beschikbaarheid dat ik graag wil werken. Dat is soms ook het enige dat de planning namelijk doet als ze op dat moment nog niets voor je hebben.
Vaak dwing je de planning toch om op dat moment ritten bij elkaar te gaan zoeken en dat kan soms wel ongelegen komen als ze bijvoorbeeld middenin de planning zitten van andere ritten. Tijdens de maandwissel hoor je dan bijvoorbeeld dat ze nog volop aan het plannen zijn en dat ze zeker werk hebben. Meestal word ik ook teruggebeld nadat ik zelf heb gebeld.
Verdikkie, stond morgen beschikbaar, maar heb een opdracht voor school. Eerste ritje toch maar achteraf gecanceld, kreeg k een kortere. Maar bij nader inzien werd het toch ook weer stressen dus die óók maar gecanceld. Om 1800 nog... dus dat was niet zo fijn voor hun...
Voortaan niet meer beschikbaar staan als ik niet echt kan
Al eens mensen een rit gehad vanuit Zeeuws Vlaanderen richting Breda? Zo ja, hoe zijn jullie gereden...via Antwerpen of westerscheldetunnel (en tol betalen)?
Op maandag 24 oktober 2011 19:53 schreef roflkartoffel het volgende: Verdikkie, stond morgen beschikbaar, maar heb een opdracht voor school. Eerste ritje toch maar achteraf gecanceld, kreeg k een kortere. Maar bij nader inzien werd het toch ook weer stressen dus die óók maar gecanceld. Om 1800 nog... dus dat was niet zo fijn voor hun...
Voortaan niet meer beschikbaar staan als ik niet echt kan
Op maandag 24 oktober 2011 20:35 schreef RTS91 het volgende: Ben ooit eens via Roosendaal naar het zuiden van Zeeland gereden, ben gewoon over de ring van Antwerpen gegaan.
Ik moest een keer naar Hulst. Moest toen tol betalen voor de Liefkenshoektunnel.
Ik ben vandaag twee keer gebeld door EW. Allebei gemist, maar gelukkig hadden ze nog wat. Een spoedje voor vanavond als privéchauffeur had ik kunnen doen(Ben net 1 dag werkzaam als hiker ), maar die was al weg. Nu morgenvroeg van Geldrop naar Amsterdam, hopelijk komt er nog een bij.
Wel saai autotje(Peugeot 108), maar mag er ook 3 uur over doen..
Op maandag 24 oktober 2011 19:59 schreef enpe het volgende: Al eens mensen een rit gehad vanuit Zeeuws Vlaanderen richting Breda? Zo ja, hoe zijn jullie gereden...via Antwerpen of westerscheldetunnel (en tol betalen)?
Breda zou ik via Antwerpen doen. Is natuurlijk een rechtstreekse snelweg. En dat stuk tussen Zeeuws Vlaanderen en Antwerpen smeekt gewoon om hard te rijden.
dat zei ik niet
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Breda zou ik via Antwerpen doen. Is natuurlijk een rechtstreekse snelweg. En dat stuk tussen Zeeuws Vlaanderen en Antwerpen smeekt gewoon om hard te rijden.
dat zei ik niet
Denk dat 't idd via Antwerpen wordt, kom ik daar ook eens een keer.
Wat een dramadag zeg. Moest beginnen in het welbekende bedrijf in Charlois. Moest er om 11 uur een Crafter ophalen. Ik kwam er om kwart voor 11 aan, was ie nog niet klaar en heb ik tot 12 uur zitten wachten Gelukkig in Charlois dus, dus er waren tenminste gezellige mensen Ik moest naar Cuijk (zo'n 130km) en moest er volgens EW om 13.00 zijn, dus dat ging 'm niet worden. Verhuurbedrijf zelf 14.00 gezegd, dus dat was geen probleem. Daarna had ik nog een rit (Nijmegen - Vianen), dus ik wilde lekker doorrijden. Verbinding van Cuijk naar Nijmegen was niet top en ik moest voor 16.30 in Vianen zijn. Alleen bleek het een Crafter CC te zijn. Oftewel niet het busje, maar zo'n ding:
Heb voor m'n gevoel dat gaspedaal dwars door de bodem heen getrapt maar ik ben niet boven de 105 geweest Dus dat schoot ook niet op. In Cuijk natuurlijk net de trein gemist, waardoor ik pas om half 4 in Nijmegen was. CP daar was op vakantie, dus lang gezocht voor de sleutels boven water waren (waren er gelukkig wel!). En dan moest ik om 16,30 in Vianen zijn en nog wassen erbij.. Gelukkig heel stuk A2 gereden waar je 130 mocht, dus daar lekker doorgereden. Alleen bij de auto die ik net aan het inhalen was kwam ineens een bout los uit z'n achterwiel.. Die man kon z'n auto nog maar net houden, ik natuurlijk ook vol op de rem. Was best schrikken. Uiteindelijk stond ik om 16.30 te wassen en was ik "slechts" 20 minuten te laat op de bestemming. Waren wel gewoon nog mensen, dus mijn conclusie van vandaag: de tijden van EW zijn vaak onzin
Altijd wel leuk om grote bestelbussen te rijden . Die tijden van EW zijn me allang duidelijk, die 16:00 staat er namelijk omdat je nog tijd genoeg moet hebben om thuis te komen op een redelijke tijd, bedrijven zijn altijd wel tot 18:00 open.
Ja en dat je niet vol in de spits staat. Maar soms is tot 16.00 ook echt 16.00 en daarna is de deur dicht, dus ik zou voor de zekerheid altijd maar even bellen
Ik kreeg een project van EW in de mail. Gaat om een project waarbij een 25 jaar oude Opel Kadett de hele dag moet rondrijden, kriskras door NL, drie weken lang. Dit is reclame voor een bedrijf maar de chauffeurs zijn van EW. En dan moet je steeds via Twitter doorgeven waar je bent. Mensen die je dan spotten kunnen wat winnen ofzo.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Op maandag 24 oktober 2011 22:26 schreef Irritatie100 het volgende: Wat een dramadag zeg. Moest beginnen in het welbekende bedrijf in Charlois. Moest er om 11 uur een Crafter ophalen. Ik kwam er om kwart voor 11 aan, was ie nog niet klaar en heb ik tot 12 uur zitten wachten Gelukkig in Charlois dus, dus er waren tenminste gezellige mensen
Ik vind die man daar altijd briljant Ben er nu een keer of 4 geweest en het is altijd gezellig
Die tijden zijn denk ik expres zo gedaan dat de chauffeurs niet allemaal om 16:59 aankomen zonder te melden en iedereen in het bedrijf dus opgehouden worden met naar huis gaan. Denk ik maar
Wacht maar tot de maandwisseling Nee, kan me goed voorstellen dat ze het niet leuk vinden.. maar ik zal het weer goed maken.. ik heb een smetteloze history tot nu toe
Ik kreeg een project van EW in de mail. Gaat om een project waarbij een 25 jaar oude Opel Kadett de hele dag moet rondrijden, kriskras door NL, drie weken lang. Dit is reclame voor een bedrijf maar de chauffeurs zijn van EW. En dan moet je steeds via Twitter doorgeven waar je bent. Mensen die je dan spotten kunnen wat winnen ofzo.
haha best wel vet! Alleen jammer dat het een oudere auto is. Geef gewoon een mooie porsche ofzo!
Vandaag moest ik 06:20 de bus pakken om 08:00 in bleiswijk te zijn. Nu dus tijd om mn bed op te zoeken.
Sta morgen beschikbaar, denk niet dat ik wat krijg, maar het is het proberen altijd waard. Als ik dat hier zo zie overigens is er wel weer voldoende werk.
Ik kreeg een project van EW in de mail. Gaat om een project waarbij een 25 jaar oude Opel Kadett de hele dag moet rondrijden, kriskras door NL, drie weken lang. Dit is reclame voor een bedrijf maar de chauffeurs zijn van EW. En dan moet je steeds via Twitter doorgeven waar je bent. Mensen die je dan spotten kunnen wat winnen ofzo.
Ik kreeg hem ook. Ik heb geen verstand van Twitter en sta niet echt te springen om door Nederland te tuffen in een 25 jaar oude Kadett... Ben benieuwd of er chauffeurs zijn die dit echt gaan doen.
Op maandag 24 oktober 2011 19:59 schreef enpe het volgende: Al eens mensen een rit gehad vanuit Zeeuws Vlaanderen richting Breda? Zo ja, hoe zijn jullie gereden...via Antwerpen of westerscheldetunnel (en tol betalen)?
Als PC vanuit Sluis ben ik gewoon door Zeeland en de Westerscheldetunel gegaan (à 5 euro zoveel). Belangrijkste reden voor mij is omdat ik in NL de weg ken, had geen zin om midden in de nacht met een klant achterin in België verkeerd te rijden.
* Hojdhopper voegt zich bij de logge-bedrijfswagens-die-niet-leuk-zijn-om-te-rijden-maar-toch-ook-weer-wel club.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als goedmakertje een Alfa GT 2.0 als tweede rit. Wat een heerlijke wagen!
Overigens moest ik dat bakbeest ophalen in Breukelen bij de dealer. Die gaat altijd pas om 9:00 open en EW zegt altijd dat je die dan ook moet ophalen. Echter, voordat ze daar hun plekkier hebben gevonden, computers opgestart zijn, etc, etc, zijn we weer een dik kwartier verder. Onthouden voor de volgende keer dus!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Op dinsdag 25 oktober 2011 15:30 schreef Hojdhopper het volgende: * Hojdhopper voegt zich bij de logge-bedrijfswagens-die-niet-leuk-zijn-om-te-rijden-maar-toch-ook-weer-wel club.
Als goedmakertje een Alfa GT 2.0 als tweede rit. Wat een heerlijke wagen!
Overigens moest ik dat bakbeest ophalen in Breukelen bij de dealer. Die gaat altijd pas om 9:00 open en EW zegt altijd dat je die dan ook moet ophalen. Echter, voordat ze daar hun plekkier hebben gevonden, computers opgestart zijn, etc, etc, zijn we weer een dik kwartier verder. Onthouden voor de volgende keer dus!
Yep, heb ik Breukelen ook wel eens een tijdje moeten wachten. Al die afmetingen ook op de bus... ;P
Ik heb vanaf maandag nieuw blok, 2-3 dagen p/w beschikbaar tot half januari. Lekker uren maken hoop ik. En misschien ook weer een bijzonder ritje. Laatste keren waren ok, maar iets bijzonders is altijd welkom
Yep, heb ik Breukelen ook wel eens een tijdje moeten wachten. Al die afmetingen ook op de bus... ;P
Ik heb vanaf maandag nieuw blok, 2-3 dagen p/w beschikbaar tot half januari. Lekker uren maken hoop ik. En misschien ook weer een bijzonder ritje. Laatste keren waren ok, maar iets bijzonders is altijd welkom
Morgen weer hetzelfde type, van hetzelfde adres naar hetzelfde adres. Mag er weer evenlang over doen, zo'n primeur is dat dus niet
Had niet verwacht dat ik zo vaak gebeld zou worden, ben vandaag wel twee EW'ers tegen gekomen. Eentje kende deze FOK!-reeks ook, dus misschien post 'ie hier nog.
De primeur was meer dat ik nog nooit ( en iedereen) een 108 heb gezien .
Ik heb er weer 10 uur opzitten. Laatste rit duurde wat langer omdat ik 2x moest tanken aangezien ik bij de eerste tankbeurt maar een marginale 3 liter mocht tanken. 20 km voor Almere stond de BC weer op 0, dat risico heb ik niet genomen waardoor ik er weer 5 bij mocht gooien.
Ik heb er weer 10 uur opzitten. Laatste rit duurde wat langer omdat ik 2x moest tanken aangezien ik bij de eerste tankbeurt maar een marginale 3 liter mocht tanken. 20 km voor Almere stond de BC weer op 0, dat risico heb ik niet genomen waardoor ik er weer 5 bij mocht gooien.
Haha wat voor auto had je. Met de Alfa GT die ik pas had mocht ik ook maar een paar liter tanken maar toen heb ik gezegd dat ik die auto meehad en dat ie minder zuinig was dan een Polo bluemotion (die boodschap), toen mocht ik meer tanken
2 weken terug mooi ritje! Audi R8 V10! og wat heb ik me daarmee vermaakt. Demo die van dealer naar dealer moest. Was een spoedje en wist niet zeker of ik de telefoon wel wilde opnemen toen ze me belde, gelukkig wel gedaan haha
Haha wat voor auto had je. Met de Alfa GT die ik pas had mocht ik ook maar een paar liter tanken maar toen heb ik gezegd dat ik die auto meehad en dat ie minder zuinig was dan een Polo bluemotion (die boodschap), toen mocht ik meer tanken
Grand Scenic 2.0, die zuipen nog wel aardig, zeker met deze wind.
@Jorn, zulke verhalen vragen om een foto natuurlijk.
Uiteindelijk zelf gebeld en 3 ritjes gekregen: Maarssen - Oirschot in een Megane, Oirschot - Vleuten in een gloednieuwe Passat en op dat adres in Vleuten een 407 mee terug nemen
Heeft er btw iemand ervaring met het rijden van Transporters? Is dat een beetje wat of haalt het de 120 niet eens..
Ik heb wel Transporters gereden. Niets mee aan de hand hoor kan je gewoon mee rijden als met elke andere bus. Ik heb nog nooit in een auto/bus gezeten die de 120 niet haalde overigens.. En ik heb in 2 jaar heel wat busjes gereden.
Met busjes is het vooral even wennen met spiegelen als ze geen spiegel hebben, verder rijdt het altijd wel. Ik heb wel eens een busje gehad dat niet harder dan 100 ging, maar goed, dat merk je vanzelf.
Maar gaspedaal zit gewoon rechts en stuur links
Transporters zijn inderdaad de fijnste busjes om te rijden als het dan toch moet.
Vind busjes rijden altijd wel leuk hoor, helemaal geen problemen mee. Ik ga donderdag bellen voor mijn allereerste rit op vrijdag. Ben echt benieuwd wat voor rit ik krijg .
Idd crafters zijn niet heel relaxt. Recente transporters heerlijk. Caddy's meestal ook, tenzij het van een of andere beunhaas die zijn hele hebben en houden inclusief afval erin bewaart wat mij de laatste tijd opvallend vaak voorkomt Moest laatst van Leeuwarden naar helmond in zo'n stinkhok. En om de geur te verbloemen hing er een muf vanillekerstboompje. Eerste wat ik gedaan heb is dat ding naar buiten gesmeten, ik ging bijna over mijn nek van de combi
Ik heb wel Transporters gereden. Niets mee aan de hand hoor kan je gewoon mee rijden als met elke andere bus. Ik heb nog nooit in een auto/bus gezeten die de 120 niet haalde overigens.. En ik heb in 2 jaar heel wat busjes gereden.
Ik, en met mij nog een aantal hier hebben ooit op een glaswagen gereden. Die ging max 110 bergaf.
Zo heb ik vorig jaar in een Canter Fuso zoutstrooier (op aardgas) gereden. Ik had een rit van Aalsmeer via Rijssen naar Groningen (totaal zo'n 280 km, en er waren ook nog talloze omleidingen). In Rijssen werd de strooier eraf gehaald, zodat het een gewone pick-up was. Dat laatste stuk haalde ik bijna de 130. Memorabel ritje was dat.
Op dinsdag 25 oktober 2011 22:37 schreef Chapelle het volgende: Idd crafters zijn niet heel relaxt. Recente transporters heerlijk. Caddy's meestal ook, tenzij het van een of andere beunhaas die zijn hele hebben en houden inclusief afval erin bewaart wat mij de laatste tijd opvallend vaak voorkomt Moest laatst van Leeuwarden naar helmond in zo'n stinkhok. En om de geur te verbloemen hing er een muf vanillekerstboompje. Eerste wat ik gedaan heb is dat ding naar buiten gesmeten, ik ging bijna over mijn nek van de combi
Over stinkauto's gesproken, ik haalde laatst een afgeragde 107 op bij een Grieks restaurant. De auto was compleet afgeragd, hij zat vol deuken en krassen en alle hoofdsteunen, vloermatten, de hoedenplank en het reservewiel waren verdwenen. De kofferbak was kletsnat en stonk een uur in de wind. Om dat te maskeren had hij 3 'luchtverfrissers' opgehangen die samen een misselijkmakende cocktail vormden. Verder voelde alles wat ik aanraakte plakkerig aan, en dan vooral het stuur en de pook.
Toen ik op het transportformulier bij 'staat binnenzijde' vies invulde ging de niet zo vriendelijke Griek ook nog eens klagen omdat hij net had gestofzuigd. En dat was niet te zien, want er lag ook nog eens heel wat zand in de auto.
Dat was echt de smerigste auto die ik ooit heb gereden.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2011 23:39:46 ]
Dat bevestigt maar weer, de Grieken maken er een zooitje van! Maar zonder dollen, wat een hel om zo'n ranzig hok naar de andere kant van het land te moeten verplaatsen... Zelfs voor het principe "goed voor de uurtjes" bestaan er grenzen, nietwaar?
een afgeragde 107 op bij een Grieks restaurant. De auto was compleet afgeragd, hij zat vol deuken en krassen en alle hoofdsteunen, vloermatten, de hoedenplank en het reservewiel waren verdwenen.
Vind ik knap, als je bij een 107 de hoofdsteunen zoek kunt maken. Die zitten vast aan de stoel Wel ranzig zulke auto's.
Ik had laatst een auto met een gele vlek op de passagiersstoel, net alsof iemand in zijn broek gezeken had op die stoel.
En wie had ook alweer een auto vol porno-attributen hier?
Vind ik knap, als je bij een 107 de hoofdsteunen zoek kunt maken. Die zitten vast aan de stoel Wel ranzig zulke auto's.
Ik had laatst een auto met een gele vlek op de passagiersstoel, net alsof iemand in zijn broek gezeken had op die stoel.
En wie had ook alweer een auto vol porno-attributen hier?
Die porno-auto weet ik ook nog wel ja Ik heb ooit echt hele ranzige auto's gereden. Een keer een Ford Mondeo met 24542543 cd's door heel de auto verspreid en een lege koffiebeker van een paar weken oud, maar de stoelen/stuur/pook waren allemaal nog schoon
Net gebeld voor een spoedde Anne Palowna - Hoofddorp. Nou.. nee Ik snap niet dat dit opeens zo met spoed geregeld moet worden. Word ik op mijn vrije dag gebeld om kwart over 12, terwijl als ze mij gister/vanochtend hadden gebeld ik het gerust had willen doen. Nu heb ik al een andere dag-indeling gecreëerd.
Op woensdag 26 oktober 2011 12:16 schreef -tape- het volgende: Net gebeld voor een spoedde Anne Palowna - Hoofddorp. Nou.. nee Ik snap niet dat dit opeens zo met spoed geregeld moet worden. Word ik op mijn vrije dag gebeld om kwart over 12, terwijl als ze mij gister/vanochtend hadden gebeld ik het gerust had willen doen. Nu heb ik al een andere dag-indeling gecreëerd.
Waarsschijnlijk hebben ze de rit dan net pas binnen gehad, ze bellen je echt niet voor de grap pas zo laat.
Akkoord, alhoewel ik soms mijn twijfels heb over de 'spoed' van de rit. Laatst kwam ik met een spoedrit op het ophaaladres aan, daar waren ze verontwaardigd dat er dezelfde dag nog iemand de auto kwam halen. Maar jullie zullen wel gelijk hebben, dat deze dan net binnenkomt.
Ben alweer klaar na 3 ritten, schoot wel lekker op dus Eerst een Renault Megane met de melding 'olie dringend bijvullen' en een brakke versnellingsbak (bij het schakelen hoorde je gewoon het plastic kraken ) Was wel een 2.0 liter motor, dus trok wel aardig op. Toen een gloednieuwe Passat, niks mis mee Als laatst een compleet afgetrapte 407 met crèmekleurige bekleding en houtaccenten Op alle stoelen zaten smerige vlekken en het stuur en de pook voelden ook een beetje plakkerig aan. Het stuur begon ook bij 130 te trillen als een dolle Nu nog 2 uur naar huis OV'en..
3 Ritten, fijne dag Heb een max van 2 gehad op een dag, zou vrijdag 3 ritten wel erg fijn vinden. Ze zouden waarschijnlijk een rit van Alkmaar naar Eindhoven hebben; daar gaat wel wat tijd in zitten.
Op woensdag 26 oktober 2011 14:51 schreef joppie_saus het volgende: Alkmaar - Eindhoven? Eén uur en vijftig minuten. Standaard rit voor iemand uit de regio Groningen.
Het is eigenlijk Heerhugowaard, plaatsje naast Alkmaar. Ik zou op 7 uur uitkomen incl. al het OV/wachten e.d. De ritten die ik krijg zijn hooguit 5 uur, waarschijnlijk omdat Noord-Holland weinig uitwijk mogelijkheden heeft. Je kunt naar boven of naar beneden
Op woensdag 26 oktober 2011 14:45 schreef Neerlands_Trots het volgende: Eerst een Renault Megane met de melding 'olie dringend bijvullen' en een brakke versnellingsbak (bij het schakelen hoorde je gewoon het plastic kraken )
Ik heb geen verstand van auto's, maar is het laatste geen gevolg van het eerste
Als er staat dringend olie bijvullen zou ik wel even oppassen, als de olie echt op is gaat je motor in de soep...
Ik heb geen verstand van auto's, maar is het laatste geen gevolg van het eerste
Als er staat dringend olie bijvullen zou ik wel even oppassen, als de olie echt op is gaat je motor in de soep...
Had het natuurlijk wel even overlegd met AR, maar zij zeiden dat ik prima kon rijden ermee, als ik het maar meldde bij de afleverlocatie. Niet mijn probleem dan als ik straks met pech op de vluchtstrook sta
Ik moest ooit een Mitsubishi L200 van Doetinchem naar Leeuwarden transporteren. Stond ik hem te controleren bij de dealer, kwam toevallig de oude berijder met zijn andere auto aanrijden.. Vent helemaal in paniek dat ik er mee ging rijden, hij had namelijk de dag ervoor met de pickup in het bos gereden (natuurbehoud whatever was hij van) en toen was het linker voorwiel eraf gelopen en was hij tegen een boom tot stilstand gekomen. Alle bouten bleken overigens los te zitten.. Dus ik woedend naar EW gebeld dat ik anders in een gevaarlijke auto was gaan rijden.. Paar keer heen en weer gebeld en volgens de maatschappij moest hij gewoon te rijden zijn.. Op een gegeven moment heb ik tegen de planning gezegd.. IK GA ER NIET IN RIJDEN! Toen was die oude berijder op een gegeven moment opgepleurd en toen hebben de monteurs daar alles nog een keer nagekeken en aangedraaid en toen uiteindelijk ben ik met max 100km/h naar Leeuwarden gereden.
Ik moest een keer van Schiedam naar Wieuwerd met een auto met verrotte koppeling. De CP zei al dat de koppeling slipte toen ik hem op kwam halen. Uiteindelijk heb ik Wieuwerd niet gehaald
Ik heb eens een auto gehad waar alles op was. Eerst de accu, toen na 200 meter de benzine Ben toen door het bedrijf bij de dichtsbezijnde pomp neergezet.
Op woensdag 26 oktober 2011 18:17 schreef Panthera. het volgende: Ik heb eens een auto gehad waar alles op was. Eerst de accu, toen na 200 meter de benzine Ben toen door het bedrijf bij de dichtsbezijnde pomp neergezet.
Morgen Vierpolders-Haarlem in een A4 met 211 paardjes en Quattro:) dan Waddinxveen -Lisse in een Rav4 en Haarlem - Alphen ad Rijn in een Ibiza. Prima dagje dus:)
Wat is die kerel in Meerkerk, bij de receptie, een kwal zeg. Kon geen bedankje o.i.d. vanaf. Sowieso niet écht een fijne lokatie als je de bus zou missen..
Wat ik me eigenlijk afvroeg. Op een ritbon staat: 'Eindtijd chauffeur', moet je dat ook invullen wanneer je een meerdere ritten hebt?
Op woensdag 26 oktober 2011 22:46 schreef Shefkee het volgende: Wat is die kerel in Meerkerk, bij de receptie, een kwal zeg. Kon geen bedankje o.i.d. vanaf. Sowieso niet écht een fijne lokatie als je de bus zou missen..
Wat ik me eigenlijk afvroeg. Op een ritbon staat: 'Eindtijd chauffeur', moet je dat ook invullen wanneer je een meerdere ritten hebt?
De welbekende meneer-met-pet?
En ik zet inderdaad altijd n.v.t neer als ik een vervolgrit heb, nooit problemen mee gehad of gehoord dat dat niet kan. Overigens is Meerkerk 1 van de "fijnere" locaties om een bus te missen, met het cafetaria naast de halte
Bij een vervolgrit laat ik het vakje 'eindtijd chauffeur' altijd open. Lijkt me dat ze zelf ook wel kunnen bedenken dat je maar 1 eindtijd hebt per werkdag.
Hij had geen pet, in zijn handtekening stond iets met 'Senan', misschien weet je dan wie ik bedoel? Die andere die er werkten waren wel vriendelijk trouwens..
Hij had geen pet, in zijn handtekening stond iets met 'Senan', misschien weet je dan wie ik bedoel? Die andere die er werkten waren wel vriendelijk trouwens..
Geen idee wie dat zou moeten zijn... Maar ik geloof dat je dan niet eens de ergste hebt getroffen, dat is toch echt dhr. D of de joegoslaaf-met-muts
Op woensdag 26 oktober 2011 23:21 schreef joppie_saus het volgende: Bij een vervolgrit laat ik het vakje 'eindtijd chauffeur' altijd open. Lijkt me dat ze zelf ook wel kunnen bedenken dat je maar 1 eindtijd hebt per werkdag.
Op woensdag 26 oktober 2011 22:46 schreef Shefkee het volgende: Wat is die kerel in Meerkerk, bij de receptie, een kwal zeg. Kon geen bedankje o.i.d. vanaf. Sowieso niet écht een fijne lokatie als je de bus zou missen..
Wat ik me eigenlijk afvroeg. Op een ritbon staat: 'Eindtijd chauffeur', moet je dat ook invullen wanneer je een meerdere ritten hebt?
Die bromsnor uit meerkerk is einde oefening, hij is control alt delete, het is daar allemaal veranderd. Er zit nu een vernederlandste turk die foto's maakt van auto's .
Op donderdag 27 oktober 2011 12:53 schreef -tape- het volgende: Werd om 12:41 gebeld, kon niet opnemen; bel ik 2 minuten later terug is deze al weggegeven
Balen man! Ik hoop ook nog op een paar ritjes morgen
Ja, duurt 4 uur. Ik ben eens omgekeerd gereisd, Alkmaar - Groningen.
Waar moet je zijn in Groningen? (Doe maar per PB/DM ivm klantnamen)
Overigens is die rit niet zo spannend. De Afsluitdijk mag je dan wel 130, maar de A7 door Friesland/Groningen is dodelijk saai. Hou rekening met wegwerkzaamheden op de A7 bij Leek, en het stuk Heerenveen - Drachten en Drachten - Groningen is momenteel erg geliefd bij de flitsbrigade.
Ik red het niet om 1 uur op Groningen CS te zijn, waardoor het sneller is om met de trein te reizen. Het jammeren is dat mijn bussen om 11:41 en 12:41 gaan. Ik moet om 10 uur de auto ophalen en het is ongeveer 1:50-2:00 uur rijden.. Terwijl het met de auto 11 minuten is naar Groningen CS, ach ik mag het niet vragen van AR; maar ik zal heel subtiel vragen wat de snelste manier is om bij Groingen CS te komen bij het afleveradres.. misschien bieden ze zelf een lift aan
2 ritten morgen, Peugeot Boxer en Mini Cooper, beide voor het eerst. Wel vrij kort en ook goede OV verbinding (2 adressen net naast intercity station...) dus veel uren zullen het niet worden.
Ik zit relatief gezien altijd erg lang in het OV vergeleken met de rij-tijd. Altijd 30/70% ofzo.. Morgen ook, 5,5 uur OV en 2 uur karren Ach het komt wel goed uit, heb volgende week tentamens. Macbookje mee; en studeren
Hopelijk nog voor 5 uur in Alkmaar om mijn 4S op te halen in de stad.
Dat kun je vergeten, dat bedrijf biedt je echt geen lift aan. Enige geluk wat je kan hebben is als er net iemand een auto ophaalt daar, dat die je bij P+R Euroborg wil afzetten voor de bus.
Ik hoor ook wel eens mensen zeggen dat ze de chauffeur zelfs moeten wegbrengen naar het station of dichtstbijzijnde bushalte. Was een vereiste ofzo als er een chauffeur moest komen. Meestal als ik een auto bij een particulier moest afleveren kreeg ik dat te horen.
Als je inlogd op de Autoreset pagina krijg je altijd wat actuele meldingen; daarin werd vermeldt dat een grote klacht van meerdere bedrijven was; de chauffeurs die een lift vroegen. Iedereen wordt dus vriendelijk verzocht dit niet te doen. Ach ik zou het ook niet doen hoor, maar heb al wel vaker gehad dat ze het aanboden
Dat kun je vergeten, dat bedrijf biedt je echt geen lift aan. Enige geluk wat je kan hebben is als er net iemand een auto ophaalt daar, dat die je bij P+R Euroborg wil afzetten voor de bus.
Dit zou inderdaad wel kunnunen, nouja we zullen het zien morgen
Op donderdag 27 oktober 2011 15:43 schreef Jorian29 het volgende: Ik hoor ook wel eens mensen zeggen dat ze de chauffeur zelfs moeten wegbrengen naar het station of dichtstbijzijnde bushalte. Was een vereiste ofzo als er een chauffeur moest komen. Meestal als ik een auto bij een particulier moest afleveren kreeg ik dat te horen.
Dat zal dan wel op gaan voor de wat kleinere bedrijven of de minder goed bereikbare bedrijven. Die grote waar weet ik veel hoeveel chauffeurs per dag komen (Almere/Born/Breda etc) gaan echt niet elke chauffeur wegbrengen.
Ik moest een keer in Oosterhout zijn, niet op de gebruikelijke in Oosterhout, maar wel daar in de buurt. Dat is dus enorm ver lopen naar de buurtbus. Toen werden er echter tientallen auto's op die locatie gebracht vanuit het hele land, dus kwamen er allemaal hikers tegelijk daar aan. Toen had EW (of iemand anders ) een taxibusje gehuurd die de hele tijd heen en weer reed tussen het busstation van Oosterhout en die afleverlocatie Zat toen met 8 hikers in dat ding gepropt
Op donderdag 27 oktober 2011 15:54 schreef Irritatie100 het volgende: Ik moest een keer in Oosterhout zijn, niet op de gebruikelijke in Oosterhout, maar wel daar in de buurt. Dat is dus enorm ver lopen naar de buurtbus. Toen werden er echter tientallen auto's op die locatie gebracht vanuit het hele land, dus kwamen er allemaal hikers tegelijk daar aan. Toen had EW (of iemand anders ) een taxibusje gehuurd die de hele tijd heen en weer reed tussen het busstation van Oosterhout en die afleverlocatie Zat toen met 8 hikers in dat ding gepropt
Wil je me even een DM/PM sturen met de naam van dat bedrijf in Oosterhout? AR heeft namelijk een afspraak gemaakt met de buurtbus dat Autoresetters mogen wachten bij de "Zorgboederij". Hier is geen halte, maar als je je hand opsteekt nemen ze je mee. Ik neem aan dat dit dus ook gewoon geldt voor EW chauffeurs
Wil je me even een DM/PM sturen met de naam van dat bedrijf in Oosterhout? AR heeft namelijk een afspraak gemaakt met de buurtbus dat Autoresetters mogen wachten bij de "Zorgboederij". Hier is geen halte, maar als je je hand opsteekt nemen ze je mee. Ik neem aan dat dit dus ook gewoon geldt voor EW chauffeurs
Toen ik laatst in Oosterhout was, was ik ook naar die halte in dat dorp (Den Hout ofzo?) gelopen, maar toen ik ingestapt was zei de chauffeur dat de meeste hikers gewoon op die rotonde bij de MC gaan staan en daar instappen..
Ik ben daar ooit nog eens met RTS geweest. Waren we veel te vroeg natuurlijk, zijn we dat halve dorp nog doorgelopen omdat we toch tijd zat hadden. Ach, het was mooi weer toen
Op donderdag 27 oktober 2011 23:46 schreef joppie_saus het volgende: Ik ben daar ooit nog eens met RTS geweest. Waren we veel te vroeg natuurlijk, zijn we dat halve dorp nog doorgelopen omdat we toch tijd zat hadden. Ach, het was mooi weer toen
Onderweg naar huis.. Joppie_saus (Easyway) was zo aardig om mij (Autoreset ) op te halen en af te zetten op Groningen CS waardoor ik aardig wat tijd heb bespaard. Nogmaals bedankt! Hoe is je toets gegaan?
Op vrijdag 28 oktober 2011 14:51 schreef -tape- het volgende: Onderweg naar huis.. Joppie_saus (Easyway) was zo aardig om mij (Autoreset ) op te halen en af te zetten op Groningen CS waardoor ik aardig wat tijd heb bespaard. Nogmaals bedankt! Hoe is je toets gegaan?
Collegialiteit!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Op vrijdag 28 oktober 2011 14:51 schreef -tape- het volgende: Onderweg naar huis.. Joppie_saus (Easyway) was zo aardig om mij (Autoreset ) op te halen en af te zetten op Groningen CS waardoor ik aardig wat tijd heb bespaard. Nogmaals bedankt! Hoe is je toets gegaan?
No probs Euh, ik stond na half uurtje weer buiten. Meerkeuze vragen heb je zo gedaan
Maandag van Utrecht naar Warmenhuizen in een Ford Focus. Ophalen vanaf 9 uur, afleveren tot 10 uur.. yeah right Volgens Google Maps is het 1 uur 6 min rijden, maar weet niet hoe druk het is maandagochtend op de A2/A9? Iemand ervaringen? Ik moest bellen als ik daar klaar was, dan hadden ze vast wel een vervolgritje voor me. Ik vraag me alleen af hoe dat dan moet met die transportformulieren, iedere maatschappij gebruikt weer een ander formulier en ik heb niet van ieder bedrijf een stapeltje formulieren liggen. Van te voren kan ik natuurlijk ook niet weten wat voor vervolgrit ik zal krijgen. Hoe hebben jullie dit opgelost?
Op vrijdag 28 oktober 2011 16:58 schreef Neerlands_Trots het volgende: Maandag van Utrecht naar Warmenhuizen in een Ford Focus. Ophalen vanaf 9 uur, afleveren tot 10 uur.. yeah right Volgens Google Maps is het 1 uur 6 min rijden, maar weet niet hoe druk het is maandagochtend op de A2/A9? Iemand ervaringen? Ik moest bellen als ik daar klaar was, dan hadden ze vast wel een vervolgritje voor me. Ik vraag me alleen af hoe dat dan moet met die transportformulieren, iedere maatschappij gebruikt weer een ander formulier en ik heb niet van ieder bedrijf een stapeltje formulieren liggen. Van te voren kan ik natuurlijk ook niet weten wat voor vervolgrit ik zal krijgen. Hoe hebben jullie dit opgelost?
Jij werkt voor AR toch? Ik weet niet hoe het daar werkt, maar bij EW laat ik de formulieren dan naar het ophaaladres faxen. AR zal dat waarschijnlijk ook wel doen.
Jij werkt voor AR toch? Ik weet niet hoe het daar werkt, maar bij EW laat ik de formulieren dan naar het ophaaladres faxen. AR zal dat waarschijnlijk ook wel doen.
Op vrijdag 28 oktober 2011 16:58 schreef Neerlands_Trots het volgende: Maandag van Utrecht naar Warmenhuizen in een Ford Focus. Ophalen vanaf 9 uur, afleveren tot 10 uur.. yeah right Volgens Google Maps is het 1 uur 6 min rijden, maar weet niet hoe druk het is maandagochtend op de A2/A9? Iemand ervaringen? Ik moest bellen als ik daar klaar was, dan hadden ze vast wel een vervolgritje voor me. Ik vraag me alleen af hoe dat dan moet met die transportformulieren, iedere maatschappij gebruikt weer een ander formulier en ik heb niet van ieder bedrijf een stapeltje formulieren liggen. Van te voren kan ik natuurlijk ook niet weten wat voor vervolgrit ik zal krijgen. Hoe hebben jullie dit opgelost?
De A9 is net 3 baans gemaakt, en richting Alkmaar is het zeker goed te doen, filevrij. Warmehuizen heb ik ook wel eens een auto opgehaald, was toen echt kut te bereiken met het OV. Maar dat was particulier, geen idee wat voor rit jij hebt natuurlijk.
Op donderdag 27 oktober 2011 15:28 schreef Panthera. het volgende: 2 ritten morgen, Peugeot Boxer en Mini Cooper, beide voor het eerst. Wel vrij kort en ook goede OV verbinding (2 adressen net naast intercity station...) dus veel uren zullen het niet worden.
Geen PC rit voor maandag, wel 3 hikerritten. Denk dat ik wel vroeg weg ga: moet in de spits van Utrecht - Almere, half uurtje ov'en en dan van Almere - Meerkerk (snelweg) waar ik voor 12.00 moet zijn. Daarna nog een keer vanuit Nieuwegein naar Meerkerk (feest), dus op 1 dag 2x dat hele pokke-eind lopen ;P
Ik ben waarschijnlijk de hele week niet beschikbaar, het is te druk met school. Als het toch blijkt mee te vallen toch de woensdag maar even open gooien, kan ik meteen wat uren maken deze maand...
Ik twijfel nog over dinsdag. Ik sta nu wel beschikbaar, maar misschien dat ik toch niet beschikbaar ben. Vrijdag tentamen en kan een extra dag leren eigenlijk goed gebruiken. Maar een dag salaris ook...
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Nee joh, aan het spelbeeld zag je duidelijk dat de 4-1 in de luchtt hing, dan krijg je toch weer wat hoop om voor die 4-5 te gaan. Maar ja, dat zit er dan weer niet in!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 30 oktober 2011 18:37 schreef Panthera. het volgende: Ik moet morgen naar Twente. Mag hopen dat Kevin Blom niet voor me de zebra oversteekt.
Voor hem dan
En zeker juichen toen Toivonen vorig seizoen een overtreding maakte tegen Heerenveen en daardoor kon scoren, toen hij Gudelj een rode kaart aannaaide....
Daarover gesproken, ik moet maandag volgens mijn transportformulier dat waarschijnlijk nog met een typemachine geschreven is zelfs banddikte controleren. Ik heb m'n geodriehoek bij m'n broodtrommeltje gestopt
Dat moet ik ook altijd doen bij de vestigingswerkzaamheden in Rotterdam NW/Spaanse Polder. Daar hebben ze dan wel weer een speciale meter voor, maar die zal jij niet hebben
Maar best apart dat dat moet, ik heb het nog nooit gezien
Heb altijd het gevoel dat er bij AR nooit serieus naar die formulieren wordt gekeken. Altijd braaf die schade e.d. opnemen; kom je bij de afleverlocatie krijg je te horen 'Oh nee is niet nodig hoor, houd maar'.
Op zondag 30 oktober 2011 18:47 schreef Panthera. het volgende: Daarover gesproken, ik moet maandag volgens mijn transportformulier dat waarschijnlijk nog met een typemachine geschreven is zelfs banddikte controleren. Ik heb m'n geodriehoek bij m'n broodtrommeltje gestopt
Ik zou gewoon invullen: Banddikte: 'Gecontroleerd'
Op zondag 30 oktober 2011 18:52 schreef Irritatie100 het volgende: Dat moet ik ook altijd doen bij de vestigingswerkzaamheden in Rotterdam NW/Spaanse Polder. Daar hebben ze dan wel weer een speciale meter voor, maar die zal jij niet hebben
Maar best apart dat dat moet, ik heb het nog nooit gezien
Is voor een bedrijf in Amersfoort, en heb inderdaad niet zo'n apparaat nee
Maar goed, moet hem bij het bedrijf ophalen dus ik verwacht net zo'n diepe zucht als ze in Nieuwegein altijd geven bij de hikerevaluatie
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 18:58 schreef -tape- het volgende: Heb altijd het gevoel dat er bij AR nooit serieus naar die formulieren wordt gekeken. Altijd braaf die schade e.d. opnemen; kom je bij de afleverlocatie krijg je te horen 'Oh nee is niet nodig hoor, houd maar'.
Bij ex - leaseauto's boeit het niet zoveel nee, maar als ik een huurauto naar een klant moet brengen of terug naar huurbedrijf komt het best vaak voor dat ze er even omheen willen lopen.
Jeetje, krijg me hier toch een bulk aan informatie over een rit. Hele beschrijving hoe ik het terrein op moet rijden zelfs . Jullie morgen nog spannende ritjes of slaapt iedereen al braaf?
Op zondag 30 oktober 2011 22:51 schreef Franknfurter het volgende: Jeetje, krijg me hier toch een bulk aan informatie over een rit. Hele beschrijving hoe ik het terrein op moet rijden zelfs . Jullie morgen nog spannende ritjes of slaapt iedereen al braaf?
Moet je naar de oranje in Breda?
Ik heb mijn beschikbaar toch weggehaald voor dinsdag. Leren krijgt prioriteit en ben na komende week een week vrij dus dan even inhalen.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Op zondag 30 oktober 2011 22:51 schreef Franknfurter het volgende: Jeetje, krijg me hier toch een bulk aan informatie over een rit. Hele beschrijving hoe ik het terrein op moet rijden zelfs . Jullie morgen nog spannende ritjes of slaapt iedereen al braaf?
Had ik toevallig woensdag ook, moest een auto afleveren bij een bedrijf in Oirschot, staat er in de ritinfo: check de parkeerinstructie in de bijlage. Heel verhaal over waar ik erin moet rijden en achter welk hek ik moet parkeren en en wie ik aan moet spreken voor de inname.. Ook stond erbij dat er GEEN koffie werd geschonken Morgen naar Warmenhuizen in een Focus, daarna bellen of er nog anders bijkomt
Op zondag 30 oktober 2011 22:51 schreef Franknfurter het volgende: Jeetje, krijg me hier toch een bulk aan informatie over een rit. Hele beschrijving hoe ik het terrein op moet rijden zelfs . Jullie morgen nog spannende ritjes of slaapt iedereen al braaf?
Ja soms gaat die ritinfo best wel ver. Ik moet morgen bij de oranje in Almere zijn maar er staat dus 3 pagina's en ritinfo bij voor wanneer ik bij die in Breda zou moeten zijn. Als je ergens een aantal keer geweest bent weet je het meestal wel.
Zo mijn ritten maar eens een beetje voorbereiden en dan mn bed in. Morgen waarschijnlijk rond 7 uur de deur uit ivm krappe planning in de morgen.
Ja soms gaat die ritinfo best wel ver. Ik moet morgen bij de oranje in Almere zijn maar er staat dus 3 pagina's en ritinfo bij voor wanneer ik bij die in Breda zou moeten zijn. Als je ergens een aantal keer geweest bent weet je het meestal wel.
Zo mijn ritten maar eens een beetje voorbereiden en dan mn bed in. Morgen waarschijnlijk rond 7 uur de deur uit ivm krappe planning in de morgen.
Ik nog eerder Moet eerste auto afleveren tussen 10 en 11 en tweede ophalen tussen 11 en 12 terwijl de OV tijd tussen de adressen zonder wachttijd 1:46 is Ga dus maar proberen wat eerder bij 1 aan te komen maar vroeg is het wel
Haha dat heb ik morgen ook. Hele instructie waar ik precies moet parkeren en hoe, en daaronder een beschrijving hoe je op station Oldenzaal komt, zodat je dat niet meer aan hun hoeft te vragen.
Dat je daar precies doet wat ze van je verwachten anders krijg je een behandeling alsof je het down-syndroom hebt (ja, dat heb ik één keer meegemaakt daar, de allereerste keer dat ik daar was)
Afijn, ik moet tussen 8:30 en 9:00u ophalen, het is op 5 minuten met de auto van mijn huis vandaan, dus ik word straks gebracht. Ik heb nog wel even dus
Ja soms gaat die ritinfo best wel ver. Ik moet morgen bij de oranje in Almere zijn maar er staat dus 3 pagina's en ritinfo bij voor wanneer ik bij die in Breda zou moeten zijn. Als je ergens een aantal keer geweest bent weet je het meestal wel.
Zo mijn ritten maar eens een beetje voorbereiden en dan mn bed in. Morgen waarschijnlijk rond 7 uur de deur uit ivm krappe planning in de morgen.
Daarbij komt ook nog eens dat het regelmatig weer aangepast wordt of soms eigenlijk helemaal niet klopt.. Als ik het me goed kan herinneren staat/stond er bij de Oranje dat je direct door moest rijden naar de slagboom ofzo, terwijl je wel een kopie nodig hebt voor op de stoel.. Dus dan moet je je wel eerst melden door op de bezoekersparkeerplaats te parkeren lijkt me.
Moest bellen als ik m'n auto had afgeleverd in Warmenhuizen vanmorgen, want er was genoeg werk te doen ivm maandwissel. Dus ik net bellen met de vraag of er een vervolgritje is, krijg ik te horen: je hebt mazzel, ik heb nog een ritje Alkmaar - Heerenveen voor je.. Oh wacht, het is andersom.. Laat maar, ga maar naar huis Zit nu dus alweer in de trein naar huis en ben om 12 uur thuis. Wat is dat nou weer voor maandwissel
Op maandag 31 oktober 2011 10:30 schreef Neerlands_Trots het volgende: Moest bellen als ik m'n auto had afgeleverd in Warmenhuizen vanmorgen, want er was genoeg werk te doen ivm maandwissel. Dus ik net bellen met de vraag of er een vervolgritje is, krijg ik te horen: je hebt mazzel, ik heb nog een ritje Alkmaar - Heerenveen voor je.. Oh wacht, het is andersom.. Laat maar, ga maar naar huis Zit nu dus alweer in de trein naar huis en ben om 12 uur thuis. Wat is dat nou weer voor maandwissel
Pff irritant is dat.. Zonde ook aangezien er dus genoeg te rijden zou moeten zijn voor iedere hiker die vandaag ingezet is.
Haha dat heb ik morgen ook. Hele instructie waar ik precies moet parkeren en hoe, en daaronder een beschrijving hoe je op station Oldenzaal komt, zodat je dat niet meer aan hun hoeft te vragen.
Je moet denk ik dan naar het leasebedrijf met een redelijk ruime parkeerplaats aan de overkant van de 'grote weg'. Uiterst vervelend dat er geen bus langs loopt, is toch wel een stukje lopen.
Geen ritjes voor mij deze week, tentamens op komst..
Pff irritant is dat.. Zonde ook aangezien er dus genoeg te rijden zou moeten zijn voor iedere hiker die vandaag ingezet is.
Ja precies, ik zit hier nu thuis niks te doen (had ervoor gezorgd dat ik vandaag de hele dag vrij was en dus kon werken) terwijl het waarschijnlijk druk zat is met transportopdrachten.. Dan maar hopen op wat ritjes voor morgen
Je moet denk ik dan naar het leasebedrijf met een redelijk ruime parkeerplaats aan de overkant van de 'grote weg'. Uiterst vervelend dat er geen bus langs loopt, is toch wel een stukje lopen.
Geen ritjes voor mij deze week, tentamens op komst..
Gratis advies: koop nooit een Mitsubishi Colt. Serieus, wat was er mis met een Polo of Clio? Gevolg is dat ik in deze grijze, plastikke lawaaibak moet rijden.
Op maandag 31 oktober 2011 12:49 schreef Panthera. het volgende: Gratis advies: koop nooit een Mitsubishi Colt. Serieus, wat was er mis met een Polo of Clio? Gevolg is dat ik in deze grijze, plastikke lawaaibak moet rijden.
Mwah, de Mitshubishi Colt stond altijd bekend als een zeer betrouwbare auto (zal nu nog wel zo zijn). Bovendien is hij goedkoper dan een Polo of een Clio. Ik snap dus wel dat mensen zo'n ding kopen, al vind ik het zelf een saaie ouwe lullenbak.
Op maandag 31 oktober 2011 12:49 schreef Panthera. het volgende: Gratis advies: koop nooit een Mitsubishi Colt. Serieus, wat was er mis met een Polo of Clio? Gevolg is dat ik in deze grijze, plastikke lawaaibak moet rijden.
Er bestaat toch ook een Colt met 180pk ofzo? Dat lijkt me dan wel weer geinig. Clio vind ik trouwens pure bagger, stuurt en schakelt veel te gevoelloos naar mijn mening.
Op maandag 31 oktober 2011 13:31 schreef Neerlands_Trots het volgende: Al gebeld voor morgen, een Kia Pro Ceed van Utrecht naar Groningen en dan een Renault Kangoo van Groningen naar Almere Is die Pro Ceed wat?
Het is Cee apostrophe dee. Ik heb een keer een Cee apostrophe dee station gereden, volgens mij wel het oude model. Die auto voelde ontzettend goedkoop aan. En de radio stoorde bij elk hobbeltje.
Werd net gebeld met de vraag of ik een pak met stropdas had voor vestigingswerk bij een vestiging van de grote uit Almere. Ik kom zelf uit Gouda, en ik weet dat er een vestiging in Utrecht zit, dus zou ik daar wel voor gebeld zijn. Is dit wat? Ik heb niet toegezegd omdat normaal werk me wat leuker lijkt.
Die Cee'd is echt pro. Moest laatst een nieuwe rijden. Alles erop en eraan, navi, bluetooth. Heerlijke auto, zou hem zelf ook willen hebben! tot nu toe een van de beste navi's, qua instellen en gebruik vind ik
Zo, even een cartridge gekocht, ik kan weer duizenden transportformulieren printen Alleen vrijdag pas weer omdat ik tentamens heb
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 14:10 schreef BAC92 het volgende: Werd net gebeld met de vraag of ik een pak met stropdas had voor vestigingswerk bij een vestiging van de grote uit Almere. Ik kom zelf uit Gouda, en ik weet dat er een vestiging in Utrecht zit, dus zou ik daar wel voor gebeld zijn. Is dit wat? Ik heb niet toegezegd omdat normaal werk me wat leuker lijkt.
Dat moet haast wel in Nieuwegein zijn. Heb het zelf nog nooit gedaan daar, maar de hikers die ik gesproken heb die het wel eens gedaan hebben zijn er niet zo enthousiast over. Dus ik zou het afwijzen eerlijk gezegd.
Mwah, de Mitshubishi Colt stond altijd bekend als een zeer betrouwbare auto (zal nu nog wel zo zijn). Bovendien is hij goedkoper dan een Polo of een Clio. Ik snap dus wel dat mensen zo'n ding kopen, al vind ik het zelf een saaie ouwe lullenbak.
Nou zo voelt hij niet. Plastic, plastic en als je de deur dicht doet is het alsof je de kliko dichtgooit.
Er bestaat toch ook een Colt met 180pk ofzo? Dat lijkt me dan wel weer geinig. Clio vind ik trouwens pure bagger, stuurt en schakelt veel te gevoelloos naar mijn mening.
Die van mij had 33 pk schat ik En nog onzuinig ook, moest met nog 80 km te rijden tanken, precies 10 liter. Aan het eind van de rit was ik er weer bijna doorheen. In de praktijk rijden die Audi en Volvo 2.0 diesels veel zuiniger dan die auto's waar je buiten zit om gewicht te sparen om er vervolgens een grasmaaiermotor in te stoppen
Clio heb ik overigens nog nooit in gereden, was maar een voorbeeld Megane en Laguna vind ik wel prima rijden.
Maar gevoelloos stuur had deze ook hoor. Het enige waar het stuur handig voor was, was om je aan vast te houden in de bochten aangezien de stoelen veel weg hadden van krukken. Als je al überhaupt hard durfde te gaan, want het enige dat boven het voor de oren gewelddadige bandengeruis uitkwam was de 1.3 motor die een kabaal maakte alsof er geen morgen is
Ik moest tanken met die Grand Vitara daar net. Zes liter er doorheen gereden op 30km. Heb toen maar weer gebeld en toen kon ik 15 liter tanken voor de resterende 90km. Kom ik op het eindadres, brandt dat lampje alweer
Op maandag 31 oktober 2011 16:55 schreef joppie_saus het volgende: Ik moest tanken met die Grand Vitara daar net. Zes liter er doorheen gereden op 30km. Heb toen maar weer gebeld en toen kon ik 15 liter tanken voor de resterende 90km. Kom ik op het eindadres, brandt dat lampje alweer
Niet in elkaar geslagen met je Groningen-attributen in het mooie Rotterdam?
Op maandag 31 oktober 2011 16:55 schreef joppie_saus het volgende: Ik moest tanken met die Grand Vitara daar net. Zes liter er doorheen gereden op 30km. Heb toen maar weer gebeld en toen kon ik 15 liter tanken voor de resterende 90km. Kom ik op het eindadres, brandt dat lampje alweer
Op maandag 31 oktober 2011 16:55 schreef joppie_saus het volgende: Ik moest tanken met die Grand Vitara daar net. Zes liter er doorheen gereden op 30km. Heb toen maar weer gebeld en toen kon ik 15 liter tanken voor de resterende 90km. Kom ik op het eindadres, brandt dat lampje alweer
Had vorige week ook een Grand Vitara, dat ding zuipt inderdaad asociaal hard...had ook meer getankt dan in eerste instantie de bedoeling was.
Het is dat ik moest leren voor een tentamen anders had ik even langs gekomen jonguh!!
Waar ga je dan nu heen?
Jaja. Geen daden maar woorden. Net als Feyenoord gisteren
Ik zat in de trein van Oldenzaal naar Hengelo met als eindpunt Hengelo. Vanaf daar ging die weer terug en dan door naar Bad Bentheim. Ofwel; ik had uit moeten stappen in Hengelo maar dat werd niet omgeroepen.
Jaja. Geen daden maar woorden. Net als Feyenoord gisteren
Ik zat in de trein van Oldenzaal naar Hengelo met als eindpunt Hengelo. Vanaf daar ging die weer terug en dan door naar Bad Bentheim. Ofwel; ik had uit moeten stappen in Hengelo maar dat werd niet omgeroepen.
En Oldenzaal-Groningen is sowieso al een saai pokkeneind met de trein. Ben er regelmatig geweest de afgelopen tijd.
Fuck, en niet eens dronken. Nou ik je wat weet ik bedoel.
Kan je vertellen dat het mij niet eens is opgevallen.. Werkt zeker net zoals dat trucje waar je zo'n stuk tekst hebt met cijfers en verkeerde letters en toch kan lezen wat er staat als je niet teveel nadenkt .
Op maandag 31 oktober 2011 21:31 schreef Kevindinhinho het volgende: Zojuist sollicitatie ingevuld, nu maar hopen dat ik ook gebeld word. Kan/mag iemand hier een salarisschaal noemen voor een 19-jarige?
Kan je vertellen dat het mij niet eens is opgevallen.. Werkt zeker net zoals dat trucje waar je zo'n stuk tekst hebt met cijfers en verkeerde letters en toch kan lezen wat er staat als je niet teveel nadenkt .
Kan je vertellen dat het mij niet eens is opgevallen.. Werkt zeker net zoals dat trucje waar je zo'n stuk tekst hebt met cijfers en verkeerde letters en toch kan lezen wat er staat als je niet teveel nadenkt .
De mesijnelke hreensen vmroen hte deel avn hte cerntlae zneuwtseslel dta zcih in hte hofod beivndt. De hresneen zjin hte wanraemnede, asnaturnede, corntolrenede en iofnrmaeitverrewkende oagran in de mnes. Ze benivden zcih bniennin de shcdeel en seman mte hte rugegnemrg vmroen ze hte certnaal zeunwtseslel.
Blijkbaar toch veel regionale verschillen weer bij deze maandwissel. Zelf heb ik vier ritten kunnen doen vandaag. Utrecht - Almere Almere - Meerkerk Nieuwegein - Meerkerk Gouda - Meerkerk
Bij alle vier ritten zat wel een stuk van 15-20 minuten lopen dus ik heb mijn beweging in ieder geval weer gehad.
Vind het altijd wel lekker om even een dagje te hiken. Even je eigen ding, tempo, muziek in plaats van heel veel rekening houden met anderen. Maar hoop toch dat ik woensdag weer mag chauffeuren
Wat heb je moeten doen op chauffeur te worden BTR? Lijkt mij persoonlijk een stuk toffer aangezien de auto's allemaal wat fijner zijn. Desnoods wissel ik van AR naar EW
Het enige verschil Hiker - PC is dat je een iets andere rijtest krijgt en dat er wat andere eisen aan je gesteld worden, maar dat is voor iedereen te doen.
Verder moet je het werk natuurlijk wel leuk vinden, maar dat is al een aantal keren eerder ter sprake gekomen.