De welbekende meneer-met-pet?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:46 schreef Shefkee het volgende:
Wat is die kerel in Meerkerk, bij de receptie, een kwal zeg. Kon geen bedankje o.i.d. vanaf. Sowieso niet écht een fijne lokatie als je de bus zou missen..
Wat ik me eigenlijk afvroeg. Op een ritbon staat: 'Eindtijd chauffeur', moet je dat ook invullen wanneer je een meerdere ritten hebt?
Hij had geen pet, in zijn handtekening stond iets met 'Senan', misschien weet je dan wie ik bedoel? Die andere die er werkten waren wel vriendelijk trouwens..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De welbekende meneer-met-pet?
Geen idee wie dat zou moeten zijn... Maar ik geloof dat je dan niet eens de ergste hebt getroffen, dat is toch echt dhr. D of de joegoslaaf-met-mutsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:20 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Hij had geen pet, in zijn handtekening stond iets met 'Senan', misschien weet je dan wie ik bedoel? Die andere die er werkten waren wel vriendelijk trouwens..
Doe ik ook idd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:21 schreef joppie_saus het volgende:
Bij een vervolgrit laat ik het vakje 'eindtijd chauffeur' altijd open. Lijkt me dat ze zelf ook wel kunnen bedenken dat je maar 1 eindtijd hebt per werkdag.
Die bromsnor uit meerkerk is einde oefening, hij is control alt delete, het is daar allemaal veranderd. Er zit nu een vernederlandste turk die foto's maakt van auto's .quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:46 schreef Shefkee het volgende:
Wat is die kerel in Meerkerk, bij de receptie, een kwal zeg. Kon geen bedankje o.i.d. vanaf. Sowieso niet écht een fijne lokatie als je de bus zou missen..
Wat ik me eigenlijk afvroeg. Op een ritbon staat: 'Eindtijd chauffeur', moet je dat ook invullen wanneer je een meerdere ritten hebt?
Balen man! Ik hoop ook nog op een paar ritjes morgenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:53 schreef -tape- het volgende:
Werd om 12:41 gebeld, kon niet opnemen; bel ik 2 minuten later terug is deze al weggegeven
Trein naar Leeuwarden en dan Qliner 350? Duurt dat 4 uur bij elkaar?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:13 schreef -tape- het volgende:
Morgen van Wervershoof naar Groningen![]()
Helaas in een energielabel AFiat punto Evo 1.3liter
Wow, wat een kutverbinding vanuit Groningen naar Alkmaar.. 4 uur OV. Iemand die me een lift kan geven morgen om 12 uur?
9292 zegt gewoon met intercity's, niks Qliner350.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:19 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Trein naar Leeuwarden en dan Qliner 350? Duurt dat 4 uur bij elkaar?
Ja, hemelsbreed lijkt me dit sneller. Maar misschien zijn de aansluitingen wel slecht?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:32 schreef joppie_saus het volgende:
9292ov.nl:
Vrijdag 28 okt.
13:04: Stoptrein Groningen - Leeuwarden
14:01 Qliner 350 richting Den Oever
15:13 Qliner 350 richting Alkmaar
Die bedoelt hij denk ik.
Dat kun je vergeten, dat bedrijf biedt je echt geen lift aan. Enige geluk wat je kan hebben is als er net iemand een auto ophaalt daar, dat die je bij P+R Euroborg wil afzetten voor de bus.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:05 schreef -tape- het volgende:
misschien bieden ze zelf een lift aan
Dit zou inderdaad wel kunnunen, nouja we zullen het zien morgenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:39 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat kun je vergeten, dat bedrijf biedt je echt geen lift aan. Enige geluk wat je kan hebben is als er net iemand een auto ophaalt daar, dat die je bij P+R Euroborg wil afzetten voor de bus.
Dat zal dan wel op gaan voor de wat kleinere bedrijven of de minder goed bereikbare bedrijven. Die grote waar weet ik veel hoeveel chauffeurs per dag komen (Almere/Born/Breda etc) gaan echt niet elke chauffeur wegbrengen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:43 schreef Jorian29 het volgende:
Ik hoor ook wel eens mensen zeggen dat ze de chauffeur zelfs moeten wegbrengen naar het station of dichtstbijzijnde bushalte. Was een vereiste ofzo als er een chauffeur moest komen. Meestal als ik een auto bij een particulier moest afleveren kreeg ik dat te horen.
Wil je me even een DM/PM sturen met de naam van dat bedrijf in Oosterhout? AR heeft namelijk een afspraak gemaakt met de buurtbus dat Autoresetters mogen wachten bij de "Zorgboederij". Hier is geen halte, maar als je je hand opsteekt nemen ze je mee. Ik neem aan dat dit dus ook gewoon geldt voor EW chauffeursquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moest een keer in Oosterhout zijn, niet op de gebruikelijke in Oosterhout, maar wel daar in de buurt. Dat is dus enorm ver lopen naar de buurtbus. Toen werden er echter tientallen auto's op die locatie gebracht vanuit het hele land, dus kwamen er allemaal hikers tegelijk daar aan. Toen had EW (of iemand anders) een taxibusje gehuurd die de hele tijd heen en weer reed tussen het busstation van Oosterhout en die afleverlocatie
Zat toen met 8 hikers in dat ding gepropt
Gedaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:34 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Wil je me even een DM/PM sturen met de naam van dat bedrijf in Oosterhout? AR heeft namelijk een afspraak gemaakt met de buurtbus dat Autoresetters mogen wachten bij de "Zorgboederij". Hier is geen halte, maar als je je hand opsteekt nemen ze je mee. Ik neem aan dat dit dus ook gewoon geldt voor EW chauffeurs
Gewoon nog een halte verder pakken, omdat het kanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:46 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ben daar ooit nog eens met RTS geweest. Waren we veel te vroeg natuurlijk, zijn we dat halve dorp nog doorgelopen omdat we toch tijd zat hadden. Ach, het was mooi weer toen
Je klembord was duurderquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 07:49 schreef joppie_saus het volgende:
Inderdaad. En wie kon jou kaartje weer betalen? Sloeber
Collegialiteit!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:51 schreef -tape- het volgende:
Onderweg naar huis.. Joppie_saus (Easyway) was zo aardig om mij (Autoreset) op te halen en af te zetten op Groningen CS waardoor ik aardig wat tijd heb bespaard.
Nogmaals bedankt! Hoe is je toets gegaan?
No probsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:51 schreef -tape- het volgende:
Onderweg naar huis.. Joppie_saus (Easyway) was zo aardig om mij (Autoreset) op te halen en af te zetten op Groningen CS waardoor ik aardig wat tijd heb bespaard.
Nogmaals bedankt! Hoe is je toets gegaan?
Jij werkt voor AR toch? Ik weet niet hoe het daar werkt, maar bij EW laat ik de formulieren dan naar het ophaaladres faxen. AR zal dat waarschijnlijk ook wel doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:58 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Maandag van Utrecht naar Warmenhuizen in een Ford Focus. Ophalen vanaf 9 uur, afleveren tot 10 uur.. yeah right
Volgens Google Maps is het 1 uur 6 min rijden, maar weet niet hoe druk het is maandagochtend op de A2/A9? Iemand ervaringen?
Ik moest bellen als ik daar klaar was, dan hadden ze vast wel een vervolgritje voor me. Ik vraag me alleen af hoe dat dan moet met die transportformulieren, iedere maatschappij gebruikt weer een ander formulier en ik heb niet van ieder bedrijf een stapeltje formulieren liggen. Van te voren kan ik natuurlijk ook niet weten wat voor vervolgrit ik zal krijgen. Hoe hebben jullie dit opgelost?
Ok duidelijk, denk da AR dat ook wel doet danquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Jij werkt voor AR toch? Ik weet niet hoe het daar werkt, maar bij EW laat ik de formulieren dan naar het ophaaladres faxen. AR zal dat waarschijnlijk ook wel doen.
De A9 is net 3 baans gemaakt, en richting Alkmaar is het zeker goed te doen, filevrij. Warmehuizen heb ik ook wel eens een auto opgehaald, was toen echt kut te bereiken met het OV. Maar dat was particulier, geen idee wat voor rit jij hebt natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:58 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Maandag van Utrecht naar Warmenhuizen in een Ford Focus. Ophalen vanaf 9 uur, afleveren tot 10 uur.. yeah right
Volgens Google Maps is het 1 uur 6 min rijden, maar weet niet hoe druk het is maandagochtend op de A2/A9? Iemand ervaringen?
Ik moest bellen als ik daar klaar was, dan hadden ze vast wel een vervolgritje voor me. Ik vraag me alleen af hoe dat dan moet met die transportformulieren, iedere maatschappij gebruikt weer een ander formulier en ik heb niet van ieder bedrijf een stapeltje formulieren liggen. Van te voren kan ik natuurlijk ook niet weten wat voor vervolgrit ik zal krijgen. Hoe hebben jullie dit opgelost?
Ik had ook een mini, leuk autootjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:28 schreef Panthera. het volgende:
2 ritten morgen, Peugeot Boxer en Mini Cooper, beide voor het eerst. Wel vrij kort en ook goede OV verbinding (2 adressen net naast intercity station...) dus veel uren zullen het niet worden.
Kop of munt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:42 schreef Spablauw214 het volgende:
Leren of salaris is altijd een lastig dilemma
Ik kies altijd salaris omdat ik weet dat ik toch uitstel naar s avonds leren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:42 schreef Spablauw214 het volgende:
Leren of salaris is altijd een lastig dilemma
Als die onterechte rode kaart niet valt heb je een heel andere wedstrijdquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:49 schreef joppie_saus het volgende:
Ik kom morgen langs Rotterdam, ga die hele auto volhangen met Groningen-spul... 6-0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zeker juichen toen Toivonen vorig seizoen een overtreding maakte tegen Heerenveen en daardoor kon scoren, toen hij Gudelj een rode kaart aannaaide....quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:37 schreef Panthera. het volgende:
Ik moet morgen naar Twente. Mag hopen dat Kevin Blom niet voor me de zebra oversteekt.
Voor hem dan
Ik zou gewoon invullen:quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:47 schreef Panthera. het volgende:
Daarover gesproken, ik moet maandag volgens mijn transportformulier dat waarschijnlijk nog met een typemachine geschreven is zelfs banddikte controleren. Ik heb m'n geodriehoek bij m'n broodtrommeltje gestopt
Is voor een bedrijf in Amersfoort, en heb inderdaad niet zo'n apparaat neequote:Op zondag 30 oktober 2011 18:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat moet ik ook altijd doen bij de vestigingswerkzaamheden in Rotterdam NW/Spaanse Polder. Daar hebben ze dan wel weer een speciale meter voor, maar die zal jij niet hebben
Maar best apart dat dat moet, ik heb het nog nooit gezien
Bij ex - leaseauto's boeit het niet zoveel nee, maar als ik een huurauto naar een klant moet brengen of terug naar huurbedrijf komt het best vaak voor dat ze er even omheen willen lopen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:58 schreef -tape- het volgende:
Heb altijd het gevoel dat er bij AR nooit serieus naar die formulieren wordt gekeken. Altijd braaf die schade e.d. opnemen; kom je bij de afleverlocatie krijg je te horen 'Oh nee is niet nodig hoor, houd maar'.
Moet je naar de oranje in Breda?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:51 schreef Franknfurter het volgende:
Jeetje, krijg me hier toch een bulk aan informatie over een rit. Hele beschrijving hoe ik het terrein op moet rijden zelfs. Jullie morgen nog spannende ritjes of slaapt iedereen al braaf?
Had ik toevallig woensdag ook, moest een auto afleveren bij een bedrijf in Oirschot, staat er in de ritinfo: check de parkeerinstructie in de bijlage. Heel verhaal over waar ik erin moet rijden en achter welk hek ik moet parkeren en en wie ik aan moet spreken voor de inname.. Ook stond erbij dat er GEEN koffie werd geschonkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:51 schreef Franknfurter het volgende:
Jeetje, krijg me hier toch een bulk aan informatie over een rit. Hele beschrijving hoe ik het terrein op moet rijden zelfs. Jullie morgen nog spannende ritjes of slaapt iedereen al braaf?
Ja soms gaat die ritinfo best wel ver. Ik moet morgen bij de oranje in Almere zijn maar er staat dus 3 pagina's en ritinfo bij voor wanneer ik bij die in Breda zou moeten zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:51 schreef Franknfurter het volgende:
Ik nog eerderquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:52 schreef BetweenTheRays het volgende:
[..]
Ja soms gaat die ritinfo best wel ver. Ik moet morgen bij de oranje in Almere zijn maar er staat dus 3 pagina's en ritinfo bij voor wanneer ik bij die in Breda zou moeten zijn.
Als je ergens een aantal keer geweest bent weet je het meestal wel.
Zo mijn ritten maar eens een beetje voorbereiden en dan mn bed in. Morgen waarschijnlijk rond 7 uur de deur uit ivm krappe planning in de morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |