Jij werkt voor AR toch? Ik weet niet hoe het daar werkt, maar bij EW laat ik de formulieren dan naar het ophaaladres faxen. AR zal dat waarschijnlijk ook wel doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:58 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Maandag van Utrecht naar Warmenhuizen in een Ford Focus. Ophalen vanaf 9 uur, afleveren tot 10 uur.. yeah right
Volgens Google Maps is het 1 uur 6 min rijden, maar weet niet hoe druk het is maandagochtend op de A2/A9? Iemand ervaringen?
Ik moest bellen als ik daar klaar was, dan hadden ze vast wel een vervolgritje voor me. Ik vraag me alleen af hoe dat dan moet met die transportformulieren, iedere maatschappij gebruikt weer een ander formulier en ik heb niet van ieder bedrijf een stapeltje formulieren liggen. Van te voren kan ik natuurlijk ook niet weten wat voor vervolgrit ik zal krijgen. Hoe hebben jullie dit opgelost?
Ok duidelijk, denk da AR dat ook wel doet danquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Jij werkt voor AR toch? Ik weet niet hoe het daar werkt, maar bij EW laat ik de formulieren dan naar het ophaaladres faxen. AR zal dat waarschijnlijk ook wel doen.
De A9 is net 3 baans gemaakt, en richting Alkmaar is het zeker goed te doen, filevrij. Warmehuizen heb ik ook wel eens een auto opgehaald, was toen echt kut te bereiken met het OV. Maar dat was particulier, geen idee wat voor rit jij hebt natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:58 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Maandag van Utrecht naar Warmenhuizen in een Ford Focus. Ophalen vanaf 9 uur, afleveren tot 10 uur.. yeah right
Volgens Google Maps is het 1 uur 6 min rijden, maar weet niet hoe druk het is maandagochtend op de A2/A9? Iemand ervaringen?
Ik moest bellen als ik daar klaar was, dan hadden ze vast wel een vervolgritje voor me. Ik vraag me alleen af hoe dat dan moet met die transportformulieren, iedere maatschappij gebruikt weer een ander formulier en ik heb niet van ieder bedrijf een stapeltje formulieren liggen. Van te voren kan ik natuurlijk ook niet weten wat voor vervolgrit ik zal krijgen. Hoe hebben jullie dit opgelost?
Ik had ook een mini, leuk autootjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:28 schreef Panthera. het volgende:
2 ritten morgen, Peugeot Boxer en Mini Cooper, beide voor het eerst. Wel vrij kort en ook goede OV verbinding (2 adressen net naast intercity station...) dus veel uren zullen het niet worden.
Kop of munt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:42 schreef Spablauw214 het volgende:
Leren of salaris is altijd een lastig dilemma
Ik kies altijd salaris omdat ik weet dat ik toch uitstel naar s avonds leren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:42 schreef Spablauw214 het volgende:
Leren of salaris is altijd een lastig dilemma
Als die onterechte rode kaart niet valt heb je een heel andere wedstrijdquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:49 schreef joppie_saus het volgende:
Ik kom morgen langs Rotterdam, ga die hele auto volhangen met Groningen-spul... 6-0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |