Het is eigenlijk Heerhugowaard, plaatsje naast Alkmaar. Ik zou op 7 uur uitkomen incl. al het OV/wachten e.d. De ritten die ik krijg zijn hooguit 5 uur, waarschijnlijk omdat Noord-Holland weinig uitwijk mogelijkheden heeft. Je kunt naar boven of naar benedenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:51 schreef joppie_saus het volgende:
Alkmaar - Eindhoven? Eén uur en vijftig minuten. Standaard rit voor iemand uit de regio Groningen.
Ik heb geen verstand van auto's, maar is het laatste geen gevolg van het eerstequote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:45 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Eerst een Renault Megane met de melding 'olie dringend bijvullen' en een brakke versnellingsbak (bij het schakelen hoorde je gewoon het plastic kraken)
Had het natuurlijk wel even overlegd met AR, maar zij zeiden dat ik prima kon rijden ermee, als ik het maar meldde bij de afleverlocatie. Niet mijn probleem dan als ik straks met pech op de vluchtstrook staquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:14 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van auto's, maar is het laatste geen gevolg van het eerste
Als er staat dringend olie bijvullen zou ik wel even oppassen, als de olie echt op is gaat je motor in de soep...
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:17 schreef Panthera. het volgende:
Ik heb eens een auto gehad waar alles op was. Eerst de accu, toen na 200 meter de benzineBen toen door het bedrijf bij de dichtsbezijnde pomp neergezet.
De welbekende meneer-met-pet?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:46 schreef Shefkee het volgende:
Wat is die kerel in Meerkerk, bij de receptie, een kwal zeg. Kon geen bedankje o.i.d. vanaf. Sowieso niet écht een fijne lokatie als je de bus zou missen..
Wat ik me eigenlijk afvroeg. Op een ritbon staat: 'Eindtijd chauffeur', moet je dat ook invullen wanneer je een meerdere ritten hebt?
Hij had geen pet, in zijn handtekening stond iets met 'Senan', misschien weet je dan wie ik bedoel? Die andere die er werkten waren wel vriendelijk trouwens..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De welbekende meneer-met-pet?
Geen idee wie dat zou moeten zijn... Maar ik geloof dat je dan niet eens de ergste hebt getroffen, dat is toch echt dhr. D of de joegoslaaf-met-mutsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:20 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Hij had geen pet, in zijn handtekening stond iets met 'Senan', misschien weet je dan wie ik bedoel? Die andere die er werkten waren wel vriendelijk trouwens..
Doe ik ook idd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:21 schreef joppie_saus het volgende:
Bij een vervolgrit laat ik het vakje 'eindtijd chauffeur' altijd open. Lijkt me dat ze zelf ook wel kunnen bedenken dat je maar 1 eindtijd hebt per werkdag.
Die bromsnor uit meerkerk is einde oefening, hij is control alt delete, het is daar allemaal veranderd. Er zit nu een vernederlandste turk die foto's maakt van auto's .quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:46 schreef Shefkee het volgende:
Wat is die kerel in Meerkerk, bij de receptie, een kwal zeg. Kon geen bedankje o.i.d. vanaf. Sowieso niet écht een fijne lokatie als je de bus zou missen..
Wat ik me eigenlijk afvroeg. Op een ritbon staat: 'Eindtijd chauffeur', moet je dat ook invullen wanneer je een meerdere ritten hebt?
Balen man! Ik hoop ook nog op een paar ritjes morgenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:53 schreef -tape- het volgende:
Werd om 12:41 gebeld, kon niet opnemen; bel ik 2 minuten later terug is deze al weggegeven
Trein naar Leeuwarden en dan Qliner 350? Duurt dat 4 uur bij elkaar?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:13 schreef -tape- het volgende:
Morgen van Wervershoof naar Groningen![]()
Helaas in een energielabel AFiat punto Evo 1.3liter
Wow, wat een kutverbinding vanuit Groningen naar Alkmaar.. 4 uur OV. Iemand die me een lift kan geven morgen om 12 uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |