Kop of munt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:42 schreef Spablauw214 het volgende:
Leren of salaris is altijd een lastig dilemma
Ik kies altijd salaris omdat ik weet dat ik toch uitstel naar s avonds leren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:42 schreef Spablauw214 het volgende:
Leren of salaris is altijd een lastig dilemma
Als die onterechte rode kaart niet valt heb je een heel andere wedstrijdquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:49 schreef joppie_saus het volgende:
Ik kom morgen langs Rotterdam, ga die hele auto volhangen met Groningen-spul... 6-0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zeker juichen toen Toivonen vorig seizoen een overtreding maakte tegen Heerenveen en daardoor kon scoren, toen hij Gudelj een rode kaart aannaaide....quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:37 schreef Panthera. het volgende:
Ik moet morgen naar Twente. Mag hopen dat Kevin Blom niet voor me de zebra oversteekt.
Voor hem dan
Ik zou gewoon invullen:quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:47 schreef Panthera. het volgende:
Daarover gesproken, ik moet maandag volgens mijn transportformulier dat waarschijnlijk nog met een typemachine geschreven is zelfs banddikte controleren. Ik heb m'n geodriehoek bij m'n broodtrommeltje gestopt
Is voor een bedrijf in Amersfoort, en heb inderdaad niet zo'n apparaat neequote:Op zondag 30 oktober 2011 18:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat moet ik ook altijd doen bij de vestigingswerkzaamheden in Rotterdam NW/Spaanse Polder. Daar hebben ze dan wel weer een speciale meter voor, maar die zal jij niet hebben
Maar best apart dat dat moet, ik heb het nog nooit gezien
Bij ex - leaseauto's boeit het niet zoveel nee, maar als ik een huurauto naar een klant moet brengen of terug naar huurbedrijf komt het best vaak voor dat ze er even omheen willen lopen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:58 schreef -tape- het volgende:
Heb altijd het gevoel dat er bij AR nooit serieus naar die formulieren wordt gekeken. Altijd braaf die schade e.d. opnemen; kom je bij de afleverlocatie krijg je te horen 'Oh nee is niet nodig hoor, houd maar'.
Moet je naar de oranje in Breda?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:51 schreef Franknfurter het volgende:
Jeetje, krijg me hier toch een bulk aan informatie over een rit. Hele beschrijving hoe ik het terrein op moet rijden zelfs. Jullie morgen nog spannende ritjes of slaapt iedereen al braaf?
Had ik toevallig woensdag ook, moest een auto afleveren bij een bedrijf in Oirschot, staat er in de ritinfo: check de parkeerinstructie in de bijlage. Heel verhaal over waar ik erin moet rijden en achter welk hek ik moet parkeren en en wie ik aan moet spreken voor de inname.. Ook stond erbij dat er GEEN koffie werd geschonkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:51 schreef Franknfurter het volgende:
Jeetje, krijg me hier toch een bulk aan informatie over een rit. Hele beschrijving hoe ik het terrein op moet rijden zelfs. Jullie morgen nog spannende ritjes of slaapt iedereen al braaf?
Ja soms gaat die ritinfo best wel ver. Ik moet morgen bij de oranje in Almere zijn maar er staat dus 3 pagina's en ritinfo bij voor wanneer ik bij die in Breda zou moeten zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:51 schreef Franknfurter het volgende:
Ik nog eerderquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:52 schreef BetweenTheRays het volgende:
[..]
Ja soms gaat die ritinfo best wel ver. Ik moet morgen bij de oranje in Almere zijn maar er staat dus 3 pagina's en ritinfo bij voor wanneer ik bij die in Breda zou moeten zijn.
Als je ergens een aantal keer geweest bent weet je het meestal wel.
Zo mijn ritten maar eens een beetje voorbereiden en dan mn bed in. Morgen waarschijnlijk rond 7 uur de deur uit ivm krappe planning in de morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |