abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103400665
Iemand hier die mee gaat doen met het Spot de Kadett project??
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_103402465
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 23:27 schreef Hojdhopper het volgende:
Iemand hier die mee gaat doen met het Spot de Kadett project??
Ik heb geen idee waar je het over hebt.

Edit: nee dus :P.
pi_103402817
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 00:01 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waar je het over hebt.

Edit: nee dus :P.
Wat hij zegt :D
pi_103409426
Dit mis ik even geloof ik :?
pi_103422785
Ik ben wellicht collega-in-wording. Midden november heb ik een sollicitatiegesprek, om hiker te worden, regio apeldoorn (ik woon in Deventer :) ). Komen jullie elkaar allemaal vaak tegen eigenlijk?
gewillig
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:52:03 #56
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_103423685
De kans dat je elkaar tegen komt is per toeval. Bij de grote bedrijven is die kans wel groter, of in de dorpen waar maar één bushalte is met vertrek één à twee keer per uur.
#26 || Luciano da Silva
pi_103423872
In Meerkerk kom ik geregeld hikers tegen, in Almere ook. Ook vaak bij het aloude verhuurbedrijf in Rotterdam Charlois staan we vaak met meerdere hikers te wachten.
Echter nog maar 2 keer iemand van het forum gezien.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:07:11 #58
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_103424199
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:57 schreef Irritatie100 het volgende:

Echter nog maar 2 keer iemand van het forum gezien.
Ik was er één van *O*
#26 || Luciano da Silva
pi_103427181
ok, dat is een beetje jammer. Maargoed, je kiest dit baantje ook niet voor de gezellige lunchpauzes
gewillig
  zondag 23 oktober 2011 @ 09:29:28 #60
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_103443835
Nee. Je kiest dit baantje voor de vrijheid die je hebt tijdens het uitvoeren van je werk. Als je autorijden al als werk wilt zien, want voor mij is het meer ontspanning.
#26 || Luciano da Silva
pi_103445097
precies wat je zegt ;) Ik doe het grotendeels omdat het me gewoon leuk lijkt, ik werk ook in het weekend, maar dat is meer voor het geld -O-
gewillig
pi_103445220
Oja, ik heb nog een vraagje: Ik ben vaak op maandag beschikbaar, geven ze dan op maandagochtend, of op vrijdagmiddag aan dat er werk voor je is?
gewillig
pi_103445795
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:06 schreef Riddah het volgende:
Oja, ik heb nog een vraagje: Ik ben vaak op maandag beschikbaar, geven ze dan op maandagochtend, of op vrijdagmiddag aan dat er werk voor je is?
In principe vrijdagmiddag.
pi_103447535
tof :')
gewillig
pi_103448427
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 12:32 schreef Riddah het volgende:
tof :')
Ik neem aan dat je hier de verkeerde smilie hebt gekozen?
pi_103463342
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 12:58 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je hier de verkeerde smilie hebt gekozen?
Dit gebeurt er als je 2 minuten voor dat je weg gaat nog een antwoord uit je toetsenbord wilt rammen. Foutje:)
gewillig
pi_103464534
Alleen aankomende vrijdag werken, als er werk is, daarna even een weekje vrij ivm tentamens.

Ik heb nog nooit bewust een andere hiker gezien. Ik werk dan ook bij Autoreset, waar veel minder werk is.
pi_103479022
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:21 schreef -tape- het volgende:
Alleen aankomende vrijdag werken, als er werk is, daarna even een weekje vrij ivm tentamens.

Ik heb nog nooit bewust een andere hiker gezien. Ik werk dan ook bij Autoreset, waar veel minder werk is.
Ik kom geregeld een Autoreset hiker tegen, zijn wel altijd senioren.
pi_103479135
Ja het bedrijf deed voorheen alleen maar met senioren werken, sinds kort (nouja.. kort :P) hebben ze daar studenten bijgevoegd. Kreeg tijdens mijn sollicitatie het woord Easyway vaker te horen dan Autoreset :')
  zondag 23 oktober 2011 @ 22:57:34 #70
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_103479241
Ik werd eens in Groningen bij de oranje opgehaald door iemand, toen namen we ook een senior-AR mee die naar het station moest. Die zat vervolgens zijn ongenoegen te uiten dat dat grote bedrijf uit Born nu een contract had met EW, omdat dat heel veel ritten gekost heeft aan AR. Hij zei wel dat hij vaker in 'grote' en vooral nieuwe auto's reed omdat heel veel mensen vooralsnog de voorkeur gaven aan een senior als transporteur als het een nieuwe vaste leaseauto betrof.
#26 || Luciano da Silva
pi_103480920
Net alsof senioren allemaal zo goed kunnen rijden :')
pi_103481262
Maar wel minder de neiging om hem flink op zijn staart te trappen als het een dikke slee is :P
  zondag 23 oktober 2011 @ 23:39:26 #73
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_103481384
Vooral dat ja, Chapelle.
#26 || Luciano da Silva
pi_103488522
Was alweer een tijdje niet gebeld, dus werk zou welkom zijn. Word ik net wakker, zie ik een gemiste oproep van AR om half 9. Teruggebeld, maar het was al niet meer nodig :(
pi_103488875
Net in een nieuwe BMW116 gereden, 1500 km op de teller. Niet voor AR, maar mijn vader zn auto heeft mankementen en dat was zijn vervanger. Toffe auto, van binnen mooi gedesigned; maar het blijft een 'kleinere' auto die bij drempels wat onwennig en stroef is.

Maar als je deze auto kan halen als eerste auto, zou ik in ieder geval dolgelukkig zijn.

@NT: Hoezo niet je telefoon op luid zetten als je weet dat je gebeld kan worden? Ik leg mijn telefoon altijd op mijn nachtkastje op tril+luid, word ik sowieso wakker. :)
pi_103489684
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 10:31 schreef -tape- het volgende:
Net in een nieuwe BMW116 gereden, 1500 km op de teller. Niet voor AR, maar mijn vader zn auto heeft mankementen en dat was zijn vervanger. Toffe auto, van binnen mooi gedesigned; maar het blijft een 'kleinere' auto die bij drempels wat onwennig en stroef is.

Maar als je deze auto kan halen als eerste auto, zou ik in ieder geval dolgelukkig zijn.

@NT: Hoezo niet je telefoon op luid zetten als je weet dat je gebeld kan worden? Ik leg mijn telefoon altijd op mijn nachtkastje op tril+luid, word ik sowieso wakker. :)
Ik was vrijdag niet gebeld voor vandaag, dus was er helemaal niet meer vanuit gegaan. Bovendien had ik gisteren bijna 150 km gefietst, dus toen ik naar bed ging besloot ik hem lekker op stil te zetten en wakker te worden als ik daar zin in zou hebben :P
Had achteraf toch wel willen werken, kan het geld goed gebruiken. Hopelijk word ik voor woensdag dan wel gebeld :)
Het valt me op dat ik de laatste tijd echt heel weinig word gebeld, rustig bij AR ofzo?
  maandag 24 oktober 2011 @ 12:21:14 #77
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_103492204
BMW 316 is drama. Veel te weinig vermorgen, en daarmee veel te traag.
#26 || Luciano da Silva
pi_103494879
Kreeg vanmorgen nog een spoedje maar had al een studiedag ingepland aangezien ik vrijdag niet gebeld was. Hopelijk morgen dan maar.
pi_103501552
Heb voor morgen een Peugeot Boxer :'( en een Alfa GT, tweede is dus nice!
pi_103501669
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:06 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Ik was vrijdag niet gebeld voor vandaag, dus was er helemaal niet meer vanuit gegaan. Bovendien had ik gisteren bijna 150 km gefietst, dus toen ik naar bed ging besloot ik hem lekker op stil te zetten en wakker te worden als ik daar zin in zou hebben :P
Had achteraf toch wel willen werken, kan het geld goed gebruiken. Hopelijk word ik voor woensdag dan wel gebeld :)
Het valt me op dat ik de laatste tijd echt heel weinig word gebeld, rustig bij AR ofzo?
Ik word nooit gebeld door AR, moet altijd zelf bellen. Ach ik geneer me daar niet voor en elke vrije dag bel ik om 4/5 uur 's middags de dag van te voren of er nog werk is. Als ze dan niks in de omgeving hebben, vraag ik om iets verder gelegen regionen als Zaandam of Amsterdam.
pi_103501814
1 ritje tot nu toe, Partner naar Apeldoorn. Moet even uren maken, dus ik vind het prima :P

Edit: En nog een tweede ritje: Winterswijk - Almere in een Grand Scenic.

[ Bericht 18% gewijzigd door RTS91 op 24-10-2011 17:19:50 ]
pi_103504008
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:20 schreef Hojdhopper het volgende:
Heb voor morgen een Peugeot Boxer :'( en een Alfa GT, tweede is dus nice!
GT zie ik de laatste tijd vaak voorbij komen, zullen wel goed in de markt liggen... Mooie autos en het voelt echt speciaal door het mooie interieur in vergelijking met de gemiddelde Audi.

Had vandaag nog een spoedje, voor mij stopt het veel werken hiermee wel een beetje, moet weer veel naar school. Zit nu in de veel te volle trein naar huis.
Tijdens de autorit tussen Utrecht en Assen de hele reis net voor of achter dezelfde auto gezeten, van de oprit in Utrecht tot de zijstraat bij eindlocatie, was wel grappig.
pi_103504010
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:23 schreef -tape- het volgende:

[..]

Ik word nooit gebeld door AR, moet altijd zelf bellen. Ach ik geneer me daar niet voor en elke vrije dag bel ik om 4/5 uur 's middags de dag van te voren of er nog werk is. Als ze dan niks in de omgeving hebben, vraag ik om iets verder gelegen regionen als Zaandam of Amsterdam.
Heb dat ook wel een paar keer gedaan ja, maar dan krijg ik altijd het gevoel alsof ik ze stoor met waar ze mee bezig zijn :P
Krijg dan altijd een semi-geirriteerde planner aan de lijn die me snel afwimpelt met "nee, er is niks, we bellen je wel als er wat komt" :')
Misschien heb ik gewoon pech. Als ik morgen rond half 5 nog niks heb gehoord voor woensdag ga ik zelf weer eens bellen :)
pi_103505425
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:19 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Heb dat ook wel een paar keer gedaan ja, maar dan krijg ik altijd het gevoel alsof ik ze stoor met waar ze mee bezig zijn :P
Krijg dan altijd een semi-geirriteerde planner aan de lijn die me snel afwimpelt met "nee, er is niks, we bellen je wel als er wat komt" :')
Misschien heb ik gewoon pech. Als ik morgen rond half 5 nog niks heb gehoord voor woensdag ga ik zelf weer eens bellen :)
Nouja ik denk altijd zo van.. het scheelt hen weer werk :P En ja, ik zie die mensen toch nooit en volgens mij onthouden ze ook niet echt wie ik ben. En ik denk ook niet dat er veel chauffeurs zijn in mijn regio, dus dat scheelt ook wel.
pi_103508067
Bellen voor werk probeer ik wel een beetje te in verhouding te houden.. Als ik 4 dagen beschikbaar ben ga ik dus niet 4x zelf bellen voor werk.. Als het nodig is 1x denk ik of ik zet het bij mijn beschikbaarheid dat ik graag wil werken. Dat is soms ook het enige dat de planning namelijk doet als ze op dat moment nog niets voor je hebben.

Vaak dwing je de planning toch om op dat moment ritten bij elkaar te gaan zoeken en dat kan soms wel ongelegen komen als ze bijvoorbeeld middenin de planning zitten van andere ritten. Tijdens de maandwissel hoor je dan bijvoorbeeld dat ze nog volop aan het plannen zijn en dat ze zeker werk hebben. Meestal word ik ook teruggebeld nadat ik zelf heb gebeld.
pi_103511059
Verdikkie, stond morgen beschikbaar, maar heb een opdracht voor school. Eerste ritje toch maar achteraf gecanceld, kreeg k een kortere. Maar bij nader inzien werd het toch ook weer stressen dus die óók maar gecanceld. Om 1800 nog... dus dat was niet zo fijn voor hun...

Voortaan niet meer beschikbaar staan als ik niet echt kan -O-
pi_103511440
Al eens mensen een rit gehad vanuit Zeeuws Vlaanderen richting Breda? Zo ja, hoe zijn jullie gereden...via Antwerpen of westerscheldetunnel (en tol betalen)?
pi_103513758
Ben ooit eens via Roosendaal naar het zuiden van Zeeland gereden, ben gewoon over de ring van Antwerpen gegaan.
pi_103514027
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:53 schreef roflkartoffel het volgende:
Verdikkie, stond morgen beschikbaar, maar heb een opdracht voor school. Eerste ritje toch maar achteraf gecanceld, kreeg k een kortere. Maar bij nader inzien werd het toch ook weer stressen dus die óók maar gecanceld. Om 1800 nog... dus dat was niet zo fijn voor hun...

Voortaan niet meer beschikbaar staan als ik niet echt kan -O-
Jij wordt voorlopig niet meer ingezet ;)
pi_103514145
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:35 schreef RTS91 het volgende:
Ben ooit eens via Roosendaal naar het zuiden van Zeeland gereden, ben gewoon over de ring van Antwerpen gegaan.
Ik moest een keer naar Hulst. Moest toen tol betalen voor de Liefkenshoektunnel.
pi_103515302
Ik ben vandaag twee keer gebeld door EW. Allebei gemist, maar gelukkig hadden ze nog wat. Een spoedje voor vanavond als privéchauffeur had ik kunnen doen(Ben net 1 dag werkzaam als hiker :D), maar die was al weg. Nu morgenvroeg van Geldrop naar Amsterdam, hopelijk komt er nog een bij.

Wel saai autotje(Peugeot 108), maar mag er ook 3 uur over doen..
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:02:12 #92
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_103515632
Wat kost dat nou, Tol in die tunnels daar?
#26 || Luciano da Silva
pi_103518290
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:57 schreef Shefkee het volgende:
Wel saai autotje(Peugeot 108), maar mag er ook 3 uur over doen..
PRIMEUR! ^O^
pi_103519100
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:02 schreef joppie_saus het volgende:
Wat kost dat nou, Tol in die tunnels daar?
2,80 voor een enkeltje als ik het me goed herinner.
pi_103519200
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:59 schreef enpe het volgende:
Al eens mensen een rit gehad vanuit Zeeuws Vlaanderen richting Breda? Zo ja, hoe zijn jullie gereden...via Antwerpen of westerscheldetunnel (en tol betalen)?
Breda zou ik via Antwerpen doen. Is natuurlijk een rechtstreekse snelweg. En dat stuk tussen Zeeuws Vlaanderen en Antwerpen smeekt gewoon om hard te rijden.

dat zei ik niet
pi_103519225
5,50 contant of 4,60 met credit card voor de Liefkenshoektunnel. Had geen geld bij me, maar gelukkig wel mijn credit card.

Edit: als je hoger dan 2,75 bent betaal je al 18,00 contant en 16,35 met credit card. Vind het nog best forse bedragen.
pi_103519632
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:50 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Breda zou ik via Antwerpen doen. Is natuurlijk een rechtstreekse snelweg. En dat stuk tussen Zeeuws Vlaanderen en Antwerpen smeekt gewoon om hard te rijden.

dat zei ik niet
Denk dat 't idd via Antwerpen wordt, kom ik daar ook eens een keer.
pi_103519717
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:57 schreef enpe het volgende:

[..]

Denk dat 't idd via Antwerpen wordt, kom ik daar ook eens een keer.
Huh jij komt toch uit de regio Breda? Dan kom je toch wel vaker in Antwerpen??
pi_103520477
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:58 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Huh jij komt toch uit de regio Breda? Dan kom je toch wel vaker in Antwerpen??
Regio Eindhoven, Antwerpen kom ik idd weleens maar niet vanuit de richting waar ik morgen vandaan kom.
pi_103521582
Wat een dramadag zeg. Moest beginnen in het welbekende bedrijf in Charlois. Moest er om 11 uur een Crafter ophalen. Ik kwam er om kwart voor 11 aan, was ie nog niet klaar en heb ik tot 12 uur zitten wachten :D Gelukkig in Charlois dus, dus er waren tenminste gezellige mensen :P
Ik moest naar Cuijk (zo'n 130km) en moest er volgens EW om 13.00 zijn, dus dat ging 'm niet worden. Verhuurbedrijf zelf 14.00 gezegd, dus dat was geen probleem. Daarna had ik nog een rit (Nijmegen - Vianen), dus ik wilde lekker doorrijden. Verbinding van Cuijk naar Nijmegen was niet top en ik moest voor 16.30 in Vianen zijn.
Alleen bleek het een Crafter CC te zijn. Oftewel niet het busje, maar zo'n ding:

Heb voor m'n gevoel dat gaspedaal dwars door de bodem heen getrapt maar ik ben niet boven de 105 geweest :') Dus dat schoot ook niet op. In Cuijk natuurlijk net de trein gemist, waardoor ik pas om half 4 in Nijmegen was. CP daar was op vakantie, dus lang gezocht voor de sleutels boven water waren (waren er gelukkig wel!). En dan moest ik om 16,30 in Vianen zijn en nog wassen erbij..
Gelukkig heel stuk A2 gereden waar je 130 mocht, dus daar lekker doorgereden. Alleen bij de auto die ik net aan het inhalen was kwam ineens een bout los uit z'n achterwiel.. Die man kon z'n auto nog maar net houden, ik natuurlijk ook vol op de rem. Was best schrikken. Uiteindelijk stond ik om 16.30 te wassen en was ik "slechts" 20 minuten te laat op de bestemming. Waren wel gewoon nog mensen, dus mijn conclusie van vandaag: de tijden van EW zijn vaak onzin :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')