Ik vind de mensen bij de meeste bedrijven wel aardig overigens, maar er zijn een paar negatieve inderdaad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:14 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Even reagerende op de 'feestlocatie' o.a. op pag. 1 beschreven: Ik vind het zo oerdom dat je studentchauffeurs zo slecht behandelt. Het zijn in potentie misschien wel klanten van je. Ik ben er een x aantal keer geweest en ik weet zeker dat ik er NOOIT een ex-lease auto zou kopen. Ben wel vaker bij andere bedrijven geweest waar ik ook als oud vuil werd behandeld. Daarentegen zit er in Hengelo een bedrijf dat veel met VW en Audi doet, waar je juist altijd koffie krijgt en waar men altijd vreselijk behulpzaam is. Kijk, die weten hoe ze toekomstige klanten kunnen binden. PS: Dit is niet het enige topbedrijf waar ik geweest ben, maar om even een voorbeeld te noemen
Ik was er toevallig vanochtend nog, en ik ben het compleet met joppie eens.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Nee joh, dat vond ik al een prima bedrijf voordat zij er zat. En zo spang is ze nou ook weer niet
Ah daar ben ik nog nooit geweestquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Ah, ik ben er al iets van een jaar niet geweest, maar ik bedoel niet die schadereparateur maar echt het gewoon van de maatschappij zelf. In die hoek zeg maar. De receptionisten zitten in mantelpakjes, iedereen loopt in driedelig pak rond, allemaal marmer binnen...
Had toevallig die dag een rondleiding gehad bij RWS, waar de OVD dat vertelde naar aanleiding van een vraag.quote:
Ze halen/brengen je altijd van/naar station Mantgum.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:45 schreef Spablauw214 het volgende:
Dat klopt ook idd![]()
Om er te komen met het OV moet je ergens middenin het weiland overstappen op een andere bus. De 1e keer zag ik de haltepaal niet eens, die zat in de bosjes verstopt. Volgens de chauffeur was ik de 1e persoon in z'n hele carrière die daar ooit is ingestapt, bij die halte dan...
Ja klopt, maar doordat ik er met de bus ook gewoon om 8:40 kan zijn, ga ik die mensen geen moeite laten doen om mij op te halen dan, dat zou een beetje onzin zijn...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:01 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ze halen/brengen je altijd van/naar station Mantgum.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:01 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ze halen/brengen je altijd van/naar station Mantgum.
Mijn favoriete bedrijf is denk ik wel de leasemaatschappij/dealer in Veenendaal op het industrieterrein in de buurt van De Klomp. Komt gewoon omdat ik daar de deur onderhand echt platgelopen heb en de mensen gewoon ken. De rest vind ik allemaal gewoon onpersoonlijk.
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:27 schreef Hojdhopper het volgende:
Iemand hier die mee gaat doen met het Spot de Kadett project??
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:01 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Edit: nee dus.
Ik was er één vanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Echter nog maar 2 keer iemand van het forum gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |