quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:58 schreef MichaelScott het volgende:
Je maakt wat mee op het vmbo mbo.
Laat maar zij ze toen hoe ik opheldering wilde ''want jij vat alles toch op als een afkraking of iets''quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:03 schreef bosi_wa het volgende:
En op het eind van de discussie heb je die bitch geklapt?
Tuurlijk als de hele klas bij mekaar zit wat moet hij dan doen. wilde je em buitensluitenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:49 schreef Meloewa het volgende:
Je kent ze waarschijnlijk wel van die mensen die de hele tijd zitten door te drammen![]()
En je bijna hun mening willen aandringen ook nog.
Zo ook iets vandaag. Er zit zo''n jongen op school en die vindt me dus leuk , naja oke.
Zat ik in de kantine bij de rest van de klas komt hij er ook bij zitten nou ja![]()
lesbo!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:49 schreef Meloewa het volgende:
...
ik '' nee helemaal niet, maar ik vind jongens gewoon niet leuk''
...
Hij zit in een andere klas, maar hij komt er gewoon bij zittenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Tuurlijk als de hele klas bij mekaar zit wat moet hij dan doen. wilde je em buitensluiten
niet iedereen is zo'n autist als jou...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij zit in een andere klas, maar hij komt er gewoon bij zitten
dat 'ie een lul heeft waarschijnlijk...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:14 schreef KeizerKuzco het volgende:
Hallo wat vond je dan niet leuk aan hem.
Leek mij wel vanzelfsprekend(als je hem kon), daarom ergerde ik me ook aan haar en zei ik dat zij hem maar moest pakken.. ehm hij is gewoon weet niet als je hem zag zou je zien ''gay'' niet mijn type sowieso niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:14 schreef KeizerKuzco het volgende:
Hallo wat vond je dan niet leuk aan hem.
Argo hoort bij de andere 30%.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:49 schreef Meloewa het volgende:
Je kent ze waarschijnlijk wel van die mensen die de hele tijd zitten door te drammen![]()
En je bijna hun mening willen aandringen ook nog.
Zo ook iets vandaag. Er zit zo''n jongen op school en die vindt me dus leuk , naja oke.
Zat ik in de kantine bij de rest van de klas komt hij er ook bij zitten nou ja![]()
Eenmaal in de les begint mijn klasgenootje waar ik wel eens mee omgaan tegen me te zeggen wat ik nou van die jongen vind, waarop ik zeg ''niks aan , niet mijn type''
zij '' ja maar hij is toch aardig en lief enz.''
Ik '' Ja klopt maar ik vind er niks aan''
zij'' Ik snap het niet is een hele lieve en aardige jongen''
Ik''Dan pak jij hem je toch? ''
Zij'' Nee ik heb er al een''
ik '' ja oké maar ik hoef hem ook niet''
Zij '' naja, waar val je dan op''
waar ze meteen achter zegt'' Volgens mij val jij op van die arrogante jongens''
ik '' nee helemaal niet, maar ik vind 70% jongens gewoon niet leuk''
Zij '' maar volgens mij zoek jij gewoon perfectie, jij vindt nooit iemand leuk''
ik '' dus jij wil zeggen dat ik met zoiets te vrede moet zijn of wat?''
Zij '' Weetje dat het heel verkeerd klinkt, hij is ook eens mens en heeft ook gevoelens''
ik :oke
Stomme doos dat ze is, en ik ben ook een mens en ik heb ook gevoelens en ik vind hem niet leuk klaar:{ en zo ging de discussie zeker nog een kwartier door, en zat ze mij wat haar meningen op te dringen.
Klacht : Mensen die jou hun mening opdringen en daar in door drammen.![]()
Subklacht : Mensen die je proberen te koppelen terwijl je duidelijk geen interesse hebt![]()
wel een 'gay' die jou wil. beetje kritisch hoor, maar ik snap je klacht.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Leek mij wel vanzelfsprekend(als je hem kon), daarom ergerde ik me ook aan haar en zei ik dat zij hem maar moest pakken.. ehm hij is gewoon weet niet als je hem zag zou je zien ''gay'' niet mijn type sowieso niet.
Mensen kunnen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:16 schreef Meloewa het volgende:
Leek mij wel vanzelfsprekend(als je hem kon)
ik zou me als meisje wel zorgen maken als gays me zouden willen. Heeft TS wat masculiene trekjes?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:17 schreef J-Style het volgende:
[..]
wel een 'gay' die jou wil. beetje kritisch hoor, maar ik snap je klacht.
Nee serieus , een ander meisje zei ook '' het is dat hij jou leuk vindt anders zou ik zeggen homoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:17 schreef J-Style het volgende:
[..]
wel een 'gay' die jou wil. beetje kritisch hoor, maar ik snap je klacht.
moeten we dan ook een Fok!Minderhedenbeleid gaan opstellen voor jou?quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:15 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ben jij niet die ene die altijd topics aanmaakt over dat je in de trein aan bent gesproken, of op school of dat iemand je leuk vindt? En dan daarbij klaagt over hoe verschrikkelijk je het wel niet vindt.
Ik betwijfel het me.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:20 schreef Specularium het volgende:
Mannen onderling zouden dit nooit doen.
Nee, te duur.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:28 schreef betyar het volgende:
Gewoon gebruik maken van de situatie, die jongen valt op je simpel toch? In ruil voor seks vraag je 75 euro.
Ik zal het je eerlijk zeggen.. voor geen goud met hem!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:28 schreef betyar het volgende:
Gewoon gebruik maken van de situatie, die jongen valt op je simpel toch? In ruil voor seks vraag je 75 euro.
Pics?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zal het je eerlijk zeggen.. voor geen goud met hem!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet iedereen kan zo goed Nederlands als jij...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:13 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
niet iedereen is zo'n autist als jou...
heb geen pics van hem , weet alleen zijn naam sinds vandaagquote:
Pics or it did not even happen at all.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
heb geen pics van hem , weet alleen zijn naam sinds vandaag![]()
Ik heb geen eens zin meer om in de kantine te zitten .. omdat anders hij weer naar me toe komt
*laat zijn gouden tanden zien, maak ik wel een kans?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zal het je eerlijk zeggen.. voor geen goud met hem!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah so.. ik zou ook de kriebels krijgen inderdaad.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Prima ,als ik anders mijn ''eisen lijst'' moet aanpassen/ verkleinen, hoeft het van mij inderdaad niet eens dan heb ik liever die zwijgende kwik kwek en kwak om me heen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:39 schreef 2NutZ het volgende:
Moeilijk leven heb je toch hoor Meloewa poeh poeh echt zwaar. Huilen met de pet op.
Je piept wel anders als je met 40+ nog steeds alleen bent met je 6 mane coons ofso van die katten die allemaal bijpassende namen hebben als kwik kwek en kwak nee dan ga je pas janken.
ok.
ok lekker independent woman spelen hip kek en alles.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Prima ,als ik anders mijn ''eisen lijst'' moet aanpassen/ verkleinen, hoeft het van mij inderdaad niet eens dan heb ik liever die zwijgende kwik kwek en kwak om me heen.dan een meneertje die niet me type is.
Ja want aan een ''gay'' aan mn zijde heb ik wel wat.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ok lekker independent woman spelen hip kek en alles.
Alsof die "gay" je enige keuze is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja want aan een ''gay'' aan mn zijde heb ik wel wat.![]()
Ik vind fokkers wel grappig/ interessant opzicht, maar als ze zich anders voor doen dan ze zijn op fok.. dan zou ik ze in echt ook geen blik waardig geven. Wat ook te vaak is .. wie weet is hij wel een fokker.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:46 schreef Verbodsbord het volgende:
Meloewa is gewoon nog nooit een FOK!-user tegengekomen. Allemaal droomprinsen.
zo is datquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:46 schreef Verbodsbord het volgende:
Meloewa is gewoon nog nooit een FOK!-user tegengekomen. Allemaal droomprinsen.
Wie dan? 'Anonieme Fokker' ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:48 schreef Angst het volgende:
[..]
zo is dat
mijn droomprins is ook een FOK!user
dus zoek ff verder TS er lopen op jou school vast wel een fokusertje of wat rond
Ga een informaticaopleiding doen, alleen maar FOK!-usersquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind fokkers wel grappig/ interessant opzicht, maar als ze zich anders voor doen dan ze zijn op fok.. dan zou ik ze in echt ook geen blik waardig geven. Wat ook te vaak is .. wie weet is hij wel een fokker.
Fokkers die bij mij op school zitten hebben een status die gelijk met de vloer is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:48 schreef Angst het volgende:
[..]
zo is dat
mijn droomprins is ook een FOK!user
dus zoek ff verder TS er lopen op jou school vast wel een fokusertje of wat rond
Hallonquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:50 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ga een informaticaopleiding doen, alleen maar FOK!-users
Te oud en te levenloosquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
straks word je nog aan tong80 gekoppeld
geen baat aan verderquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:53 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hij heeft wel gespierde vingers door al die kuttopics, en wat te denken van die tong
Dan ben ik een trauma rijker inderdaad.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:55 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat denk je, tot ie je een keer onderhanden heeft genomen.
Oké hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Leek mij wel vanzelfsprekend(als je hem kon), daarom ergerde ik me ook aan haar en zei ik dat zij hem maar moest pakken.. ehm hij is gewoon weet niet als je hem zag zou je zien ''gay'' niet mijn type sowieso niet.
Touchéquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dan ben ik een trauma rijker inderdaad.
quote:
Ja hoe durven ze , het is heel kleinerend zo iets.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:00 schreef Fascination het volgende:
Terechte klacht. Ik werd ook eens gekoppeld aan een onooglijke dwerg. Dat voelde als een klap in m'n gezicht.
maar the gay look dat is toch in enzo. krullenbol. nep-bril, houthakkers shit, vrouwelijke gelaatstrekken met een perzik zacht huidje (?)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat zegt trouwens ook heel wat over hoe de mensen over je denken die je willen koppelenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:00 schreef Fascination het volgende:
Terechte klacht. Ik werd ook eens gekoppeld aan een onooglijke dwerg. Dat voelde als een klap in m'n gezicht.
Ouchquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zegt trouwens ook heel wat over hoe de mensen over je denken die je willen koppelen
Heb je je onweergezicht wel opgezet? Dat wil voor mij nog weleens helpen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja hoe durven ze , het is heel kleinerend zo iets.
Ja precies, daarom dat "klap in m'n gezicht"-gedeelte.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zegt trouwens ook heel wat over hoe de mensen over je denken die je willen koppelen
Dat is de mode bewuste boyquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
maar the gay look dat is toch in enzo. krullenbol. nep-bril, houthakkers shit, vrouwelijke gelaatstrekken met een perzik zacht huidje (?)
En dat maakt jou net zo uniek als elke andere vrouw.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is de mode bewuste boy![]()
Ik heb hier echt over de typische jongeman met een raar loopje, ik zou zelf denken niet helemaal 100% ook, gewone/ simpele kleren.. gewoon ''raar'' overkomen
En neem me niet verkeerd ik vind rare jongens zelf een uitdaging sowieso ''geheimzinnig'' eigenaardig''Maar deze is gewoon ja ''gay'' en ja ''simpel''
Heeft hij een baard?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is de mode bewuste boy![]()
Ik heb hier echt over de typische jongeman met een raar loopje, ik zou zelf denken niet helemaal 100% ook, gewone/ simpele kleren.. gewoon ''raar'' overkomen
En neem me niet verkeerd ik vind rare jongens zelf een uitdaging sowieso ''geheimzinnig'' eigenaardig''Maar deze is gewoon ja ''gay'' en ja ''simpel''
Jagermasterquote:
quote:
Niet dat ik weet, hij vroeg allemaal interesse vragen en zat toen over zich zelf ook te vertellen maar ik knikte gewoon ja.. ik zou echt niet meer weten wat hij zei eigenlijkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
En dat maakt jou net zo uniek als elke andere vrouw.
Naja, oke.quote:[b]Op woensdag 19 oktober 2011 18:49
Elisha wie?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:11 schreef Psy-freak het volgende:
#wereldproblemen
Ik ben een keer gekoppeld aan Elisha Cuthbert, vriendelijk voor bedankt.
Meloewa is een kloon van mij. Zal ik ermee stoppen of doorgaan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:13 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Verzonnen topic alsof iemand jou leuk zou vinden
Bitchquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
Niet dat ik weet, hij vroeg allemaal interesse vragen en zat toen over zich zelf ook te vertellen maar ik knikte gewoon ja.. ik zou echt niet meer weten wat hij zei eigenlijk
clownquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Meloewa is een kloon van mij. Zal ik ermee stoppen of doorgaan?
Doorgaanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Meloewa is een kloon van mij. Zal ik ermee stoppen of doorgaan?
Valt al mee hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:17 schreef Akwasi het volgende:
Meloewa misschien moet je je minder uitdagend kleden, dan heb je minder vaak dit soort problemen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:17 schreef Akwasi het volgende:
Meloewa misschien moet je je minder uitdagend kleden, dan heb je minder vaak dit soort problemen.
Goh nou hee het is toch belachelijk je gaat toch niet zomaar bij andere klas zitten!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ok. nu effe snel switchen weer.quote:
Fok! heeft cleavage pics van jou...quote:
Link isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ok. nu effe snel switchen weer.
[..]
Fok! heeft cleavage pics van jou...
Ben je er nou al eens overheen geweest?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:21 schreef Argo het volgende:
Hoe heet de jongen Meloewa ik wil een rap schrijven ter ere van hem!
Maar van wie zijn die sexy pictures dan waarop je vuurrode lippen ziet met cleavagequote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:21 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Argo is verliefd op meloewa irl metalhead + paardenstraart
Ik zoek het topic even op. moment..quote:
HOEZO HOUTHAKKERS SHIT?!?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
maar the gay look dat is toch in enzo. krullenbol. nep-bril, houthakkers shit, vrouwelijke gelaatstrekken met een perzik zacht huidje (?)
HAHA HOMO!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:25 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
HOEZO HOUTHAKKERS SHIT?!?
(en ik heb ook een perzikzacht huidje!!)
of zo'n deense zara weetikveel geval.. een "getailleerd model met plaid printje"..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:25 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
HOEZO HOUTHAKKERS SHIT?!?
(en ik heb ook een perzikzacht huidje!!)
Goh nee dat is helemaal niet sletterig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik zoek het topic even op. moment..
edit:
Wat vinden mannen nou eigenlijk van....
alsje.. als dat geen jb is weet ik het ok niet meer.
Doe het dan goedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik zoek het topic even op. moment..
edit:
alsje.. als dat geen jb is weet ik het ook niet meer.
Een onzeker meisje en Fok!, leuke combinatiequote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:28 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Doe het dan goed
Aanstellerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:27 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Goh nee dat is helemaal niet sletterig.
hollandsche rappers. feest is compleet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:24 schreef Argo het volgende:
Dus die jongen zwerft nu door de steden
Hij heeft eigenlijk geen reden
Maar zijn hart is gebroken
Hij heeft niemand die met liefde voor hem doet koken
Hij draagt twee verschillende sokken
heeft geen geld, hij staat in de schulden en moet dokken
Kan zijn homies niet afbetalen
Hoe had hij toch zo kunnen falen
Hij ziet de inkijk van een leuke meid
Maar hij realiseert zich de tijd
Het is geen Meloewa ze is niet zo perfect als haar
Met het leven is hij ver klaar
Zijn zo makkelijk te brekenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:30 schreef Capi het volgende:
[..]
Een onzeker meisje en Fok!, leuke combinatie
Zo mag ik mijzelf wel noemen.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:00 schreef 2NutZ het volgende:
Die lippen. Ik zou ze versieren met kleurtjes en glitters. Er foto's van maken, deze uit printen, uitknippen en op mijn eigen mond plakken.
Dan voor de spiegel gaan staan en met mijzelf flirten terwijl ik kreungeluiden maak en de wasbakranden reinig met antikal(k).
Ik kwamquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:00 schreef 2NutZ het volgende:
Die lippen. Ik zou ze versieren met kleurtjes en glitters. Er foto's van maken, deze uit printen, uitknippen en op mijn eigen mond plakken.
Dan voor de spiegel gaan staan en met mijzelf flirten terwijl ik kreungeluiden maak en de wasbakranden reinig met antikal(k).
Honden ipv hontenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:01 schreef Argo het volgende:
Stop even met Meloewa belachelijk te maken ja? Stelletje jaloerse honden!
Ga heen. Vandaag is de nacht dat Argo, serieus is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:13 schreef Zolder het volgende:
[..]
Honden ipv hontenwat een hont ben je ook
Zie ik eruit alsof het mij iets uitmaakt?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Ga heen. Vandaag is de nacht dat Argo, serieus is.
Ik kan je niet zien vanuit hier.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:18 schreef Zolder het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof het mij iets uitmaakt?
Hey studquote:
Not much, brb.quote:
O, dan moet je bij mij zijn. 70% is mijn lichaam, 30% is mijn penis.quote:''maar ik vind 70% jongens gewoon niet leuk''
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:29 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Is Argo je type Meloewa behoort hij tot die 30% waarvan je sopt?
Dan ben jij zeker dit mannetje?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:22 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
O, dan moet je bij mij zijn. 70% is mijn lichaam, 30% is mijn penis.
Ik zie je pm wel verschijnen in de inbox.
Grtjes
Ja maar ze heeft me nog niet gezien in volle glorie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:34 schreef Ierse_Strijder het volgende:
[..]
aiaiaiai niet mild deze uitspraak Argo
Nee hoor ieder avond slaap ik op een zacht kussen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:35 schreef Meloewa het volgende:
Sorry Argohet leven is nou eenmaal hard.
Ga jij nou maar eens proberen 10 stappen te zetten in de buitenwereld zonder intense gevoelens van paniek te voelen.quote:
Maar dit is gewoon niet waar. Je bent dol op Argoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:35 schreef Meloewa het volgende:
Sorry Argohet leven is nou eenmaal hard.
Ik heb je gekwetst ik voel het , je bent verdrietig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hoor ieder avond slaap ik op een zacht kussen.
[..]
Ga jij nou maar eens proberen 10 stappen te zetten in de buitenwereld zonder intense gevoelens van paniek te voelen.
Dat zou je wel willen heh? De gene die mij moet kwetsen...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb je gekwetst ik voel het , je bent verdrietig.
Nee,Ik ben dol op jouquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:40 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Maar dit is gewoon niet waar. Je bent dol op Argo
Wtf flik je me nouquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee,Ik ben dol op jou [ afbeelding ]
get in line bitch.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee,Ik ben dol op jou [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:43 schreef Zolder het volgende:
Argo = forever alone en geen concurrente voor mij
Ben ik uitgenodigd op de bruiloft?quote:
Ik sluit me bij jou aan, jij lijkt verstand te hebben van de zaken!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:45 schreef Ierse_Strijder het volgende:
De testosteron onder de boys in dit topic
Ja wat argo zeiquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:45 schreef Ierse_Strijder het volgende:
De testosteron onder de boys in dit topic
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:45 schreef Argo het volgende:
[..]Keep on dreaming.
[..]
Ben ik uitgenodigd op de bruiloft?
Met deze baas moet ik niet sollenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Haters gonna hate, pack your sunshades cause I'm gonna shine.
Argo bosst je hard, hij daagt je zo uit tot een rap battle.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:47 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Met deze baas moet ik niet sollen
Im the master tactician with infinite sustainquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:47 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Met deze baas moet ik niet sollen
quote:
ZIE JE DAAR HEB JE HET AL! GEVLOERD IN EEN BATTLE.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Im the master tactician with infinite sustain
Argo in the lane; Im the cock of the walk
Impressin all them ladies with my ravenous flock
I'd strategically flank ya, in order to beat ya
Oh who am I kidding? Ill just morph and eat ya
Keep beatin you cravens till morale improves
Till then youre stuck here; quoth the raven, "nevermove."
[..]![]()
holland in da hoodquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:49 schreef Akwasi het volgende:
[..]
ZIE JE DAAR HEB JE HET AL! GEVLOERD IN EEN BATTLE.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Im the master tactician with infinite sustain
Argo in the lane; Im the cock of the walk
Impressin all them ladies with my ravenous flock
I'd strategically flank ya, in order to beat ya
Oh who am I kidding? Ill just morph and eat ya
Keep beatin you cravens till morale improves
Till then youre stuck here; quoth the raven, "nevermove."
[..]![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:49 schreef Ierse_Strijder het volgende:
De vraag is en blijft wie verovert het hart van meloewa
Mijn huilende-meisjesfetish speelt weer op.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:50 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Mijn huilende-meisjesfetish speelt weer op.
Even betterquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Draagt de dronken Meloewa naar huis.
Wat is het dan? Je wilt ons duidelijk maken dat je graag msn smileys gebruikt... meer haal ik er niet uit.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat is het dan? Je wilt ons duidelijk maken dat je graag msn smileys gebruikt... meer haal ik er niet uit.
Hallo, Ierse Strijderquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:56 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Hallo, Ierse Strijder + Keizer Kutzooi.
Ik haat je vanaf nu.quote:
Ik mag jou wel hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:00 schreef Ierse_Strijder het volgende:
[..]
Argo maakt geen vrienden/vriendin in dit topic
Ik ga me niet de moeite doen voor hard to get.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:01 schreef Ierse_Strijder het volgende:
[..]
Samen veroveren we Meloewa ze is gewoon hard to get
Topic-killer.quote:Op [quote]
[b]Op woensdag 19 oktober 2011 22:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ga me niet de moeite doen voor hard to get.Zat andere sma's van haar kaliber.
Met pics.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:07 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Alleen Meloewa kan haar eigen topic nog redden.
Waarom gaan wij twee niet uit? Eens kijken wat voorn vlees der buiten loopt?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:07 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Alleen Meloewa kan haar eigen topic nog redden.
Succes gegarandeerd kom alleen niet vaak buitenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Waarom gaan wij twee niet uit? Eens kijken wat voorn vlees der buiten loopt?
Ik leer je dat wel, buiten lopen..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:11 schreef Ierse_Strijder het volgende:
[..]
Succes gegarandeerd kom alleen niet vaak buiten
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ey dit ben jij togh
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ey dit ben jij togh
het verschil tussen 1 en 1 niet weten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Verschil tussen trol en serieus niet weten.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
het verschil tussen 1 en 1 niet weten.
Er is niemand die me neemt voor wie ik niet ben echterquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Ach der is vast wel iemand die je neemt voor wie je bent.
Dat weet je niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Er is niemand die me neemt voor wie ik niet ben echter
Argo valt op mannenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:42 schreef Verbodsbord het volgende:
Ah het topic leeft nog. Nog iets gemist?
jep pas maar opquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:43 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ja dat was al duidelijk. Jij hebt borderline lees ik?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:43 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ja dat was al duidelijk. Jij hebt borderline lees ik?
quote:
quote:
mama is te vertrouwen zei papaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Uhu als je mama zegt dat je dood bent, ben je ook dood dus?
[..]
Ben jij een man?
mama zei dat ik een kutje hadquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:49 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Meloewa is man. WIE ZWIJGT STEMT TOE!!!111
Deze manquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Ben bang dat FOK! daar even naar moet kijken.
mama zei buitenstaanders zijn niet te vertrouwenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Ben bang dat FOK! daar even naar moet kijken.
Ik denk dan Mamma liegt.. Hoe weet je dat het je mamma is?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mama zei buitenstaanders zijn niet te vertrouwen
Dat zei papa mijquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik denk dan Mamma liegt.. Hoe weet je dat het je mamma is?
Behoort de boi van de thumbnail tot de 30%?quote:
Klopt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:59 schreef Verbodsbord het volgende:
Dit topic gaat wel heel erg bergafwaarts.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:59 schreef Verbodsbord het volgende:
Dit topic gaat wel heel erg bergafwaarts.
Dacht dat hij me recht in mn ogen kijken, maak ook niet uit verder hij doet maar ik voel niks.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:03 schreef Chai het volgende:
Die jongen is nu aan het fappen op de mental snapshots die hij heeft gemaakt van je inkijk toen hij naast je zat.
Ik dacht dat ik de enige was die dat wel eens deed.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:03 schreef Chai het volgende:
Die jongen is nu aan het fappen op de mental snapshots die hij heeft gemaakt van je inkijk toen hij naast je zat.
Misschien kan hij het ook wel op je ogen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dacht dat hij me recht in mn ogen kijken, maak ook niet uit verder hij doet maar ik voel niks.
Dit kan ik wel bevestigen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien kan hij het ook wel op je ogen.
Mh , hij ziet er niet zo uit..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien kan hij het ook wel op je ogen.
Confronterend heh, maar heeft je mamma niet gezegd hoe jij gemaakt bent?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mh , hij ziet er niet zo uit..Zo onschuldig.......
iel stop ik zie het al voor me
Ja dat is meestal he. Jongetjes van 14 zien er ook zo uit, maar die zijn ook walgelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mh , hij ziet er niet zo uit..Zo onschuldig.......
iel stop ik zie het al voor me
Vraag het mamma.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:10 schreef Meloewa het volgende:
Vinden mods soms dit topic interessant dat ze het niet sluiten, ben ik zo leuk
waar blijf dat slotje dan
Denk dat hij 19 of zo isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is meestal he. Jongetjes van 14 zien er ook zo uit, maar die zijn ook walgelijk.
Pics anders slotje.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:10 schreef Meloewa het volgende:
Vinden mods soms dit topic interessant dat ze het niet sluiten, ben ik zo leuk
waar blijf dat slotje dan
Wel jammer op zichquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:14 schreef Meloewa het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 8 posts.
over 3 postsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Een eind schuilt hem in iedereen bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |