quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:58 schreef MichaelScott het volgende:
Je maakt wat mee op het vmbo mbo.
Laat maar zij ze toen hoe ik opheldering wilde ''want jij vat alles toch op als een afkraking of iets''quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:03 schreef bosi_wa het volgende:
En op het eind van de discussie heb je die bitch geklapt?
Tuurlijk als de hele klas bij mekaar zit wat moet hij dan doen. wilde je em buitensluitenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:49 schreef Meloewa het volgende:
Je kent ze waarschijnlijk wel van die mensen die de hele tijd zitten door te drammen![]()
En je bijna hun mening willen aandringen ook nog.
Zo ook iets vandaag. Er zit zo''n jongen op school en die vindt me dus leuk , naja oke.
Zat ik in de kantine bij de rest van de klas komt hij er ook bij zitten nou ja![]()
lesbo!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:49 schreef Meloewa het volgende:
...
ik '' nee helemaal niet, maar ik vind jongens gewoon niet leuk''
...
Hij zit in een andere klas, maar hij komt er gewoon bij zittenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Tuurlijk als de hele klas bij mekaar zit wat moet hij dan doen. wilde je em buitensluiten
niet iedereen is zo'n autist als jou...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij zit in een andere klas, maar hij komt er gewoon bij zitten
dat 'ie een lul heeft waarschijnlijk...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:14 schreef KeizerKuzco het volgende:
Hallo wat vond je dan niet leuk aan hem.
Leek mij wel vanzelfsprekend(als je hem kon), daarom ergerde ik me ook aan haar en zei ik dat zij hem maar moest pakken.. ehm hij is gewoon weet niet als je hem zag zou je zien ''gay'' niet mijn type sowieso niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:14 schreef KeizerKuzco het volgende:
Hallo wat vond je dan niet leuk aan hem.
Argo hoort bij de andere 30%.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:49 schreef Meloewa het volgende:
Je kent ze waarschijnlijk wel van die mensen die de hele tijd zitten door te drammen![]()
En je bijna hun mening willen aandringen ook nog.
Zo ook iets vandaag. Er zit zo''n jongen op school en die vindt me dus leuk , naja oke.
Zat ik in de kantine bij de rest van de klas komt hij er ook bij zitten nou ja![]()
Eenmaal in de les begint mijn klasgenootje waar ik wel eens mee omgaan tegen me te zeggen wat ik nou van die jongen vind, waarop ik zeg ''niks aan , niet mijn type''
zij '' ja maar hij is toch aardig en lief enz.''
Ik '' Ja klopt maar ik vind er niks aan''
zij'' Ik snap het niet is een hele lieve en aardige jongen''
Ik''Dan pak jij hem je toch? ''
Zij'' Nee ik heb er al een''
ik '' ja oké maar ik hoef hem ook niet''
Zij '' naja, waar val je dan op''
waar ze meteen achter zegt'' Volgens mij val jij op van die arrogante jongens''
ik '' nee helemaal niet, maar ik vind 70% jongens gewoon niet leuk''
Zij '' maar volgens mij zoek jij gewoon perfectie, jij vindt nooit iemand leuk''
ik '' dus jij wil zeggen dat ik met zoiets te vrede moet zijn of wat?''
Zij '' Weetje dat het heel verkeerd klinkt, hij is ook eens mens en heeft ook gevoelens''
ik :oke
Stomme doos dat ze is, en ik ben ook een mens en ik heb ook gevoelens en ik vind hem niet leuk klaar:{ en zo ging de discussie zeker nog een kwartier door, en zat ze mij wat haar meningen op te dringen.
Klacht : Mensen die jou hun mening opdringen en daar in door drammen.![]()
Subklacht : Mensen die je proberen te koppelen terwijl je duidelijk geen interesse hebt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |