Maar dit is gewoon niet waar. Je bent dol op Argoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:35 schreef Meloewa het volgende:
Sorry Argohet leven is nou eenmaal hard.
Ik heb je gekwetst ik voel het , je bent verdrietig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hoor ieder avond slaap ik op een zacht kussen.
[..]
Ga jij nou maar eens proberen 10 stappen te zetten in de buitenwereld zonder intense gevoelens van paniek te voelen.
Dat zou je wel willen heh? De gene die mij moet kwetsen...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb je gekwetst ik voel het , je bent verdrietig.
Nee,Ik ben dol op jouquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:40 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Maar dit is gewoon niet waar. Je bent dol op Argo
Wtf flik je me nouquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee,Ik ben dol op jou [ afbeelding ]
get in line bitch.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee,Ik ben dol op jou [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:43 schreef Zolder het volgende:
Argo = forever alone en geen concurrente voor mij
Ben ik uitgenodigd op de bruiloft?quote:
Ik sluit me bij jou aan, jij lijkt verstand te hebben van de zaken!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:45 schreef Ierse_Strijder het volgende:
De testosteron onder de boys in dit topic
Ja wat argo zeiquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:45 schreef Ierse_Strijder het volgende:
De testosteron onder de boys in dit topic
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:45 schreef Argo het volgende:
[..]Keep on dreaming.
[..]
Ben ik uitgenodigd op de bruiloft?
Met deze baas moet ik niet sollenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Haters gonna hate, pack your sunshades cause I'm gonna shine.
Argo bosst je hard, hij daagt je zo uit tot een rap battle.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:47 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Met deze baas moet ik niet sollen
Im the master tactician with infinite sustainquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:47 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Met deze baas moet ik niet sollen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |