wel een 'gay' die jou wil. beetje kritisch hoor, maar ik snap je klacht.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Leek mij wel vanzelfsprekend(als je hem kon), daarom ergerde ik me ook aan haar en zei ik dat zij hem maar moest pakken.. ehm hij is gewoon weet niet als je hem zag zou je zien ''gay'' niet mijn type sowieso niet.
Mensen kunnen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:16 schreef Meloewa het volgende:
Leek mij wel vanzelfsprekend(als je hem kon)
ik zou me als meisje wel zorgen maken als gays me zouden willen. Heeft TS wat masculiene trekjes?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:17 schreef J-Style het volgende:
[..]
wel een 'gay' die jou wil. beetje kritisch hoor, maar ik snap je klacht.
Nee serieus , een ander meisje zei ook '' het is dat hij jou leuk vindt anders zou ik zeggen homoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:17 schreef J-Style het volgende:
[..]
wel een 'gay' die jou wil. beetje kritisch hoor, maar ik snap je klacht.
moeten we dan ook een Fok!Minderhedenbeleid gaan opstellen voor jou?quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:15 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ben jij niet die ene die altijd topics aanmaakt over dat je in de trein aan bent gesproken, of op school of dat iemand je leuk vindt? En dan daarbij klaagt over hoe verschrikkelijk je het wel niet vindt.
Ik betwijfel het me.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:20 schreef Specularium het volgende:
Mannen onderling zouden dit nooit doen.
Nee, te duur.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:28 schreef betyar het volgende:
Gewoon gebruik maken van de situatie, die jongen valt op je simpel toch? In ruil voor seks vraag je 75 euro.
Ik zal het je eerlijk zeggen.. voor geen goud met hem!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:28 schreef betyar het volgende:
Gewoon gebruik maken van de situatie, die jongen valt op je simpel toch? In ruil voor seks vraag je 75 euro.
Pics?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zal het je eerlijk zeggen.. voor geen goud met hem!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet iedereen kan zo goed Nederlands als jij...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:13 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
niet iedereen is zo'n autist als jou...
heb geen pics van hem , weet alleen zijn naam sinds vandaagquote:
Pics or it did not even happen at all.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
heb geen pics van hem , weet alleen zijn naam sinds vandaag![]()
Ik heb geen eens zin meer om in de kantine te zitten .. omdat anders hij weer naar me toe komt
*laat zijn gouden tanden zien, maak ik wel een kans?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zal het je eerlijk zeggen.. voor geen goud met hem!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah so.. ik zou ook de kriebels krijgen inderdaad.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij zit in een andere klas, maar hij komt er gewoon bij zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |