Dacht dat hij me recht in mn ogen kijken, maak ook niet uit verder hij doet maar ik voel niks.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:03 schreef Chai het volgende:
Die jongen is nu aan het fappen op de mental snapshots die hij heeft gemaakt van je inkijk toen hij naast je zat.
Ik dacht dat ik de enige was die dat wel eens deed.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:03 schreef Chai het volgende:
Die jongen is nu aan het fappen op de mental snapshots die hij heeft gemaakt van je inkijk toen hij naast je zat.
Misschien kan hij het ook wel op je ogen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dacht dat hij me recht in mn ogen kijken, maak ook niet uit verder hij doet maar ik voel niks.
Dit kan ik wel bevestigen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien kan hij het ook wel op je ogen.
Mh , hij ziet er niet zo uit..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien kan hij het ook wel op je ogen.
Confronterend heh, maar heeft je mamma niet gezegd hoe jij gemaakt bent?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mh , hij ziet er niet zo uit..Zo onschuldig.......
iel stop ik zie het al voor me
Ja dat is meestal he. Jongetjes van 14 zien er ook zo uit, maar die zijn ook walgelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mh , hij ziet er niet zo uit..Zo onschuldig.......
iel stop ik zie het al voor me
Vraag het mamma.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:10 schreef Meloewa het volgende:
Vinden mods soms dit topic interessant dat ze het niet sluiten, ben ik zo leuk
waar blijf dat slotje dan
Denk dat hij 19 of zo isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is meestal he. Jongetjes van 14 zien er ook zo uit, maar die zijn ook walgelijk.
Pics anders slotje.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:10 schreef Meloewa het volgende:
Vinden mods soms dit topic interessant dat ze het niet sluiten, ben ik zo leuk
waar blijf dat slotje dan
Wel jammer op zichquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:14 schreef Meloewa het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 8 posts.
over 3 postsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Een eind schuilt hem in iedereen bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |