Prima ,als ik anders mijn ''eisen lijst'' moet aanpassen/ verkleinen, hoeft het van mij inderdaad niet eens dan heb ik liever die zwijgende kwik kwek en kwak om me heen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:39 schreef 2NutZ het volgende:
Moeilijk leven heb je toch hoor Meloewa poeh poeh echt zwaar. Huilen met de pet op.
Je piept wel anders als je met 40+ nog steeds alleen bent met je 6 mane coons ofso van die katten die allemaal bijpassende namen hebben als kwik kwek en kwak nee dan ga je pas janken.
ok.
ok lekker independent woman spelen hip kek en alles.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Prima ,als ik anders mijn ''eisen lijst'' moet aanpassen/ verkleinen, hoeft het van mij inderdaad niet eens dan heb ik liever die zwijgende kwik kwek en kwak om me heen.dan een meneertje die niet me type is.
Ja want aan een ''gay'' aan mn zijde heb ik wel wat.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ok lekker independent woman spelen hip kek en alles.
Alsof die "gay" je enige keuze is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja want aan een ''gay'' aan mn zijde heb ik wel wat.![]()
Ik vind fokkers wel grappig/ interessant opzicht, maar als ze zich anders voor doen dan ze zijn op fok.. dan zou ik ze in echt ook geen blik waardig geven. Wat ook te vaak is .. wie weet is hij wel een fokker.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:46 schreef Verbodsbord het volgende:
Meloewa is gewoon nog nooit een FOK!-user tegengekomen. Allemaal droomprinsen.
zo is datquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:46 schreef Verbodsbord het volgende:
Meloewa is gewoon nog nooit een FOK!-user tegengekomen. Allemaal droomprinsen.
Wie dan? 'Anonieme Fokker' ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:48 schreef Angst het volgende:
[..]
zo is dat
mijn droomprins is ook een FOK!user
dus zoek ff verder TS er lopen op jou school vast wel een fokusertje of wat rond
Ga een informaticaopleiding doen, alleen maar FOK!-usersquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind fokkers wel grappig/ interessant opzicht, maar als ze zich anders voor doen dan ze zijn op fok.. dan zou ik ze in echt ook geen blik waardig geven. Wat ook te vaak is .. wie weet is hij wel een fokker.
Fokkers die bij mij op school zitten hebben een status die gelijk met de vloer is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:48 schreef Angst het volgende:
[..]
zo is dat
mijn droomprins is ook een FOK!user
dus zoek ff verder TS er lopen op jou school vast wel een fokusertje of wat rond
Hallonquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:50 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ga een informaticaopleiding doen, alleen maar FOK!-users
Te oud en te levenloosquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
straks word je nog aan tong80 gekoppeld
geen baat aan verderquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:53 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hij heeft wel gespierde vingers door al die kuttopics, en wat te denken van die tong
Dan ben ik een trauma rijker inderdaad.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:55 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat denk je, tot ie je een keer onderhanden heeft genomen.
Oké hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Leek mij wel vanzelfsprekend(als je hem kon), daarom ergerde ik me ook aan haar en zei ik dat zij hem maar moest pakken.. ehm hij is gewoon weet niet als je hem zag zou je zien ''gay'' niet mijn type sowieso niet.
Touchéquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dan ben ik een trauma rijker inderdaad.
quote:
Ja hoe durven ze , het is heel kleinerend zo iets.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:00 schreef Fascination het volgende:
Terechte klacht. Ik werd ook eens gekoppeld aan een onooglijke dwerg. Dat voelde als een klap in m'n gezicht.
maar the gay look dat is toch in enzo. krullenbol. nep-bril, houthakkers shit, vrouwelijke gelaatstrekken met een perzik zacht huidje (?)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Leek mij wel vanzelfsprekend(als je hem kon), daarom ergerde ik me ook aan haar en zei ik dat zij hem maar moest pakken.. ehm hij is gewoon weet niet als je hem zag zou je zien ''gay'' niet mijn type sowieso niet.
Dat zegt trouwens ook heel wat over hoe de mensen over je denken die je willen koppelenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:00 schreef Fascination het volgende:
Terechte klacht. Ik werd ook eens gekoppeld aan een onooglijke dwerg. Dat voelde als een klap in m'n gezicht.
Ouchquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zegt trouwens ook heel wat over hoe de mensen over je denken die je willen koppelen
Heb je je onweergezicht wel opgezet? Dat wil voor mij nog weleens helpen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja hoe durven ze , het is heel kleinerend zo iets.
Ja precies, daarom dat "klap in m'n gezicht"-gedeelte.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zegt trouwens ook heel wat over hoe de mensen over je denken die je willen koppelen
Dat is de mode bewuste boyquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
maar the gay look dat is toch in enzo. krullenbol. nep-bril, houthakkers shit, vrouwelijke gelaatstrekken met een perzik zacht huidje (?)
En dat maakt jou net zo uniek als elke andere vrouw.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is de mode bewuste boy![]()
Ik heb hier echt over de typische jongeman met een raar loopje, ik zou zelf denken niet helemaal 100% ook, gewone/ simpele kleren.. gewoon ''raar'' overkomen
En neem me niet verkeerd ik vind rare jongens zelf een uitdaging sowieso ''geheimzinnig'' eigenaardig''Maar deze is gewoon ja ''gay'' en ja ''simpel''
Heeft hij een baard?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is de mode bewuste boy![]()
Ik heb hier echt over de typische jongeman met een raar loopje, ik zou zelf denken niet helemaal 100% ook, gewone/ simpele kleren.. gewoon ''raar'' overkomen
En neem me niet verkeerd ik vind rare jongens zelf een uitdaging sowieso ''geheimzinnig'' eigenaardig''Maar deze is gewoon ja ''gay'' en ja ''simpel''
Jagermasterquote:
quote:
Niet dat ik weet, hij vroeg allemaal interesse vragen en zat toen over zich zelf ook te vertellen maar ik knikte gewoon ja.. ik zou echt niet meer weten wat hij zei eigenlijkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
En dat maakt jou net zo uniek als elke andere vrouw.
Naja, oke.quote:[b]Op woensdag 19 oktober 2011 18:49
Zo ook iets vandaag. Er zit zo''n jongen op school en die vindt me dus leuk , naja oke.
Elisha wie?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:11 schreef Psy-freak het volgende:
#wereldproblemen
Ik ben een keer gekoppeld aan Elisha Cuthbert, vriendelijk voor bedankt.
Meloewa is een kloon van mij. Zal ik ermee stoppen of doorgaan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:13 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Verzonnen topic alsof iemand jou leuk zou vinden
Bitchquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
Niet dat ik weet, hij vroeg allemaal interesse vragen en zat toen over zich zelf ook te vertellen maar ik knikte gewoon ja.. ik zou echt niet meer weten wat hij zei eigenlijk
clownquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Meloewa is een kloon van mij. Zal ik ermee stoppen of doorgaan?
Doorgaanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Meloewa is een kloon van mij. Zal ik ermee stoppen of doorgaan?
Valt al mee hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:17 schreef Akwasi het volgende:
Meloewa misschien moet je je minder uitdagend kleden, dan heb je minder vaak dit soort problemen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:17 schreef Akwasi het volgende:
Meloewa misschien moet je je minder uitdagend kleden, dan heb je minder vaak dit soort problemen.
Goh nou hee het is toch belachelijk je gaat toch niet zomaar bij andere klas zitten!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij zit in een andere klas, maar hij komt er gewoon bij zitten
ok. nu effe snel switchen weer.quote:
Fok! heeft cleavage pics van jou...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |