Prima ,als ik anders mijn ''eisen lijst'' moet aanpassen/ verkleinen, hoeft het van mij inderdaad niet eens dan heb ik liever die zwijgende kwik kwek en kwak om me heen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:39 schreef 2NutZ het volgende:
Moeilijk leven heb je toch hoor Meloewa poeh poeh echt zwaar. Huilen met de pet op.
Je piept wel anders als je met 40+ nog steeds alleen bent met je 6 mane coons ofso van die katten die allemaal bijpassende namen hebben als kwik kwek en kwak nee dan ga je pas janken.
ok.
ok lekker independent woman spelen hip kek en alles.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Prima ,als ik anders mijn ''eisen lijst'' moet aanpassen/ verkleinen, hoeft het van mij inderdaad niet eens dan heb ik liever die zwijgende kwik kwek en kwak om me heen.dan een meneertje die niet me type is.
Ja want aan een ''gay'' aan mn zijde heb ik wel wat.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ok lekker independent woman spelen hip kek en alles.
Alsof die "gay" je enige keuze is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja want aan een ''gay'' aan mn zijde heb ik wel wat.![]()
Ik vind fokkers wel grappig/ interessant opzicht, maar als ze zich anders voor doen dan ze zijn op fok.. dan zou ik ze in echt ook geen blik waardig geven. Wat ook te vaak is .. wie weet is hij wel een fokker.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:46 schreef Verbodsbord het volgende:
Meloewa is gewoon nog nooit een FOK!-user tegengekomen. Allemaal droomprinsen.
zo is datquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:46 schreef Verbodsbord het volgende:
Meloewa is gewoon nog nooit een FOK!-user tegengekomen. Allemaal droomprinsen.
Wie dan? 'Anonieme Fokker' ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:48 schreef Angst het volgende:
[..]
zo is dat
mijn droomprins is ook een FOK!user
dus zoek ff verder TS er lopen op jou school vast wel een fokusertje of wat rond
Ga een informaticaopleiding doen, alleen maar FOK!-usersquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind fokkers wel grappig/ interessant opzicht, maar als ze zich anders voor doen dan ze zijn op fok.. dan zou ik ze in echt ook geen blik waardig geven. Wat ook te vaak is .. wie weet is hij wel een fokker.
Fokkers die bij mij op school zitten hebben een status die gelijk met de vloer is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:48 schreef Angst het volgende:
[..]
zo is dat
mijn droomprins is ook een FOK!user
dus zoek ff verder TS er lopen op jou school vast wel een fokusertje of wat rond
Hallonquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:50 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ga een informaticaopleiding doen, alleen maar FOK!-users
Te oud en te levenloosquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
straks word je nog aan tong80 gekoppeld
geen baat aan verderquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:53 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hij heeft wel gespierde vingers door al die kuttopics, en wat te denken van die tong
Dan ben ik een trauma rijker inderdaad.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:55 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat denk je, tot ie je een keer onderhanden heeft genomen.
Oké hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Leek mij wel vanzelfsprekend(als je hem kon), daarom ergerde ik me ook aan haar en zei ik dat zij hem maar moest pakken.. ehm hij is gewoon weet niet als je hem zag zou je zien ''gay'' niet mijn type sowieso niet.
Touchéquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dan ben ik een trauma rijker inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |