quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bojo, fiadoe en eksi kuku staan op tafel.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:27 schreef Drinky het volgende:
Pindakaas op je penis als je alleen thuis bent met je hond![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sloot per ongeluk het vorige topic met deze pokoe.
Nu ook dus of alleen als je 'm zelf zou posten?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die wou ik eerst posten maar dan heb ik meteen zin om af te maken![]()
![]()
.
Sssstquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:10 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Geen enkele mod durft op dit topic te sluiten
Jawel hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:10 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Geen enkele mod durft op dit topic te sluiten
Nu krijg ik hongerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
NICE.
Roti voor een ieder die wilt.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nu ook dus of alleen als je 'm zelf zou posten?
Ik zocht eigenlijk filmpjes van mensen die er ook gelijk op dansten, of een clip ofzo maar niks
FeRNaNDeS lijkt me een prima benaming voor deze reeksquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:59 schreef remlof het volgende:
[warning]Hoe moet deze reeks gaan heten?[/warning]
Zo dan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:00 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
FeRNaNDeS lijkt me een prima benaming voor deze reeks
Hahaha nicequote:
"waar we"-reeksenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:01 schreef Posucice het volgende:
[SC] Fernandes #3 Waar we lekker gaan eten
Dat ligt dan meer aan jou dan aan mijquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dude, toch dat levenssap! Dat weert mensen toch om hier te posten
![]()
.
Perfect.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[Fernandes #3] Broodje hete kip met kouseband
+1quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mmmm, die at ik vaak voor lunch toen in in A'dam ZO werktequote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Daar kan je me gerust voor wakkermaken.
De KFC in de Bijlmer is serieus de lekkerste van allemaal in Amsterdamquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Mmmm, die at ik vaak voor lunch toen in in A'dam ZO werkte
Credits naar deze manquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Heilige Maria, ik heb een reeks gestart.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ga nu het koude weer trotseren om naar de winkel te gaan. Ik ga wat eten inslaan (suggesties?) en een fles Cherry Boquet, omdat ik die nog moest proberen van Juminelle.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De KFC in de Bijlmer is serieus de lekkerste van allemaal in Amsterdam!
[..]
Credits naar deze man. Maar je lust geen Fernandes, daar begon het allemaal mee
.
Sowieso pistachenoten en ranja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ga nu het koude weer trotseren om naar de winkel te gaan. Ik ga wat eten inslaan (suggesties?) en een fles Cherry Boquet, omdat ik die nog moest proberen van Juminelle.
*recept voor sauzijenbroodjes uitprint*quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:17 schreef yvonne het volgende:
http://surinaamsekeuken.weblog.nl/ Ze had vroeger een duidelijkere weblog, maar goed, voor blanda's is dit een aanrader
Ik kan toch geen fatsoenlijk avondmaal maken met enkel pistachenoten?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:21 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Sowieso pistachenoten en ranja.
ceshew en vitaminewaterquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:21 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Sowieso pistachenoten en ranja.
Stokbroodje, een madame jeanette, beetje ui, wat knoflook ennn:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik kan toch geen fatsoenlijk avondmaal maken met enkel pistachenoten?
Daar kan mijn moeder vast wel wat meequote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:17 schreef yvonne het volgende:
http://surinaamsekeuken.weblog.nl/ Ze had vroeger een duidelijkere weblog, maar goed, voor blanda's is dit een aanrader
Strak plan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stokbroodje, een madame jeanette, beetje ui, wat knoflook ennn:
[ afbeelding ]
Marinade Swiet Moffo Madame Jeanette Peppersauce.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Strak plan.![]()
Ik heb nog een Madame Jeanette in huis dus dat scheelt. Ik ga het koude weer trotseren, wens mij succes.
Die gooide ik een tijd geleden ook overal over/doorheen, lekker.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Marinade Swiet Moffo Madame Jeanette Peppersauce.
Gebruik ik voor kip, vis, vlees allus.
Hehe tja pepers is ook lekker. Maar verse pepertjes is voor mijn gevoel meer werkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Die gooide ik een tijd geleden ook overal over/doorheen, lekker.
Maar nu weer gewoon verse pepers. Al zegt iedereen dat ik daar rustig aan mee moet doen.
Mijn eten ziet er soms uit als kotsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Misschien leuk idee om af en toe ook foto's van je voer enzo te maken? Voor de beeldvorming.
Dat doet mijn vader ook ja, ook met trassi of kippenlevertjes en zo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn moeder maakt eens in de zoveel tijd een eigen sambal, daar zit een hele hoop Madame Jeanette bij, ui, knoflook en nog wat smaakmakers. En dan gewoon in potten op de plank. Dat vind ik lekkerder dan welke sambal je ook bij je eten krijgt
.
Ik ga naar de AH dus ik heb maar de keuze uit een beperkt assortiment.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Marinade Swiet Moffo Madame Jeanette Peppersauce.
Gebruik ik voor kip, vis, vlees allus.
Ook zoiets, ik hou niet van 'vreemd' vlees, maar kippenlevertjes op de Surinaamse manier klaargemaakt =quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat doet mijn vader ook ja, ook met trassi of kippenlevertjes en zo.
Bij de AH hier heb je diequote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ga naar de AH dus ik heb maar de keuze uit een beperkt assortiment.
Zo typisch weerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:41 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ziet er best smerig uit zo eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus bovenaan het topic in het klein dacht ik dat dat plaatje een schoteltje met kattenvoer wasquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:41 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ziet er best smerig uit zo eigenlijk.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Misschien leuk idee om af en toe ook foto's van je voer enzo te maken? Voor de beeldvorming.
Ja is leuk en maakt niet uit, bij mij ziet het er altijd uit als een berg gore rotzooi maar het smaakt best. Hier een voorbeeld, mijn pom/rijst/kouseband/kip van een tijd geleden (omdat wat ik nu net naar binnen gewerkt heb niet de moeite waard was om op de foto te zetten):quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn eten ziet er soms uit als kots
Smaak is prima, aankleding is niet mijn ding.
Mwoh ziet er niet verkeerd uit eigenlijkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:54 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ja is leuk en maakt niet uit, bij mij ziet het er altijd uit als een berg gore rotzooi maar het smaakt best. Hier een voorbeeld, mijn pom/rijst/kouseband/kip van een tijd geleden (omdat wat ik net naar binnen gewerkt had niet de moeite waard was om op de foto te zetten):
[ afbeelding ]!
Goede zaak. Maar de hamvraag: staat je gaspit nogsteeds aan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:54 schreef krioro het volgende:
Ja is leuk en maakt niet uit, bij mij ziet het er altijd uit als een berg gore rotzooi maar het smaakt best. Hier een voorbeeld, mijn pom/rijst/kouseband/kip van een tijd geleden (omdat wat ik nu net naar binnen gewerkt heb niet de moeite waard was om op de foto te zetten):
[ afbeelding ]!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieus bovenaan het topic in het klein dacht ik dat dat plaatje een schoteltje met kattenvoer was
Hotwings (van KFC) zijn hemels
Alleen zo'n bucket van 18 opeten is best fucked up
Ziet er best oké uit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:54 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ja is leuk en maakt niet uit, bij mij ziet het er altijd uit als een berg gore rotzooi maar het smaakt best. Hier een voorbeeld, mijn pom/rijst/kouseband/kip van een tijd geleden (omdat wat ik nu net naar binnen gewerkt heb niet de moeite waard was om op de foto te zetten):
[ afbeelding ]!
Toen ik die foto ooit al postte vroeg iemand dat ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goede zaak. Maar de hamvraag: staat je gaspit nogsteeds aan?
Die dingen eet ik ook niet meer, health freak, alles.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ook zoiets, ik hou niet van 'vreemd' vlees, maar kippenlevertjes op de Surinaamse manier klaargemaakt =. Bloedworst en vleesworst kan ik me ook misselijk van eten
. Bere en fladder weet ik niet precies meer, dat at ik voor het laatst toen ik klein was, dunno wat ik er nu van zou vinden
.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo typisch weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog nooit iets van KFC gegeten. Dit zou ik best kunnen eten though.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:41 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ziet er best smerig uit zo eigenlijk.full stops and exclamation marks
Wait, whut?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:00 schreef krioro het volgende:
Ik heb nog nooit iets van KFC gegeten.
Ja ik eet heel zelden fastfood. Maar ik weet dat dit eigenlijk niet kan ja.quote:
Binnenkort snel gaan dus!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja ik eet heel zelden fastfood. Maar ik weet dat dit eigenlijk niet kan ja.
Die had ik gezien inderdaad. Maar het is duidelijk dat de mevrouw danst op een ander nummer en dat ze boeke eronder hebben gezet.quote:
quote:2NutZ Gepost op 19-10-2011 om 21:04
Morgen rond etenstijd zoek je de dichtsbijzijnde KFC op en bestel je een portie hotwings.
Peer pressure zeg! OK ik beloof dat ik het eens ga proberen. Als het lekker is krijg ik zo'n emmer vast wel leeg.quote:
Ja, weet ik maar maakt niet uit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:28 schreef JackieBrown het volgende:
Olaaa!
[..]
Die had ik gezien inderdaad. Maar het is duidelijk dat de mevrouw danst op een ander nummer en dat ze boeke eronder hebben gezet.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:31 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Peer pressure zeg! OK ik beloof dat ik het eens ga proberen. Als het lekker is krijg ik zo'n emmer vast wel leeg.
Nee is niet erg hequote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, weet ik maar maakt niet uit.
Tevens goedenavond mevrouw Brown.
Goede tip dit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je wat over houd, kan je ze later nog in de oven opwarmen 200graden 8min halverwege ff omdraaien
Enquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Peer pressure enzo.
[ afbeelding ]
Beetje een nonchalante houding jegens Fernandes vind ik wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Beter dan Green Punch, dat moet ik toegeven.
Alsof Fernandes dat merkt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje een nonchalante houding jegens Fernandes vind ik wel.
Ik wist hetquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Ga dan naar buitenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wist het![]()
Ik heb zin om cakejes te bakken trouwens. Sinds ik hele dagen thuis ben eet ik non stop
Het spijt me.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje een nonchalante houding jegens Fernandes vind ik wel.
Deze man is een pro zie ik. Thanks voor de tip.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je wat over houd, kan je ze later nog in de oven opwarmen 200graden 8min halverwege ff omdraaien
Ga dan nog een keer nasi met saté opeten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:56 schreef Masterboy het volgende:
Ik had vandaag Nasi met Saté op en van deze topic krijg ik weer honger
Goed zo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Het is opquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Ga dan nog een keer nasi met saté opeten.
Cola Cola Cherry?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Goed zo.
Sowieso alles met kersen!
Daar ben ik nu veel te lui voorquote:
fikkende eikelquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Leermomentje: Ook al heb je grondig je handen gewassen na het werken met Madame Jeanette's is het nog steeds een slecht idee om in je ogen te wrijven.
Auw.
Cherry is baas, ja.quote:
Ik moet vaker jouw topics volgen! Hoe kan ik mij abonneren?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
fikkende eikel
had je kunnen voorkomen
Die kan je hier gewoon nog kopenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Cherry is baas, ja.
Maar de gewillige ik mis CC Vanillia die ik in Frankrijk, Duitsland en zelfs in Marokko vind.
ECHT.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die kan je hier gewoon nog kopen?
Bij Arnhem en Nijmegen in van die Hindoestaanse avondwinkels. En volgens mij ook in de toko, maar dat weet ik niet zekerquote:
In Rotterdam vind ik het alleen in die Amerikaanse nightshops, snoepwinkels en supermarkten waar ik nooit kom blijkbaar. Maar daar zijn ze zo belachelijk duur omdat export, terwijl ik in Marokko hetzelfde fles koop voor 90 centquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bij Arnhem en Nijmegen in van die Hindoestaanse avondwinkels. En volgens mij ook in de toko, maar dat weet ik niet zeker
Neem eens een partij mee uit Marokko dan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:21 schreef o.us het volgende:
[..]
In Rotterdam vind ik het alleen in die Amerikaanse nightshops, snoepwinkels en supermarkten waar ik nooit kom blijkbaar. Maar daar zijn ze zo belachelijk duur omdat export, terwijl ik in Marokko hetzelfde fles koop voor 90 cent.
Ik kan alleen maar Mediterraanse zoetigheden maken, weet niet of jij dat wel lust.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:17 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren en gisteren al gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die schalen vol zoetigheden die overblijven na het Suikerfeest.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar Mediterraanse zoetigheden maken, weet niet of jij dat wel lust.
Morgenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:05 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb honger, wie bakt er vanavond de koekjes?
Ik kan echt goede Marokkaanse en Turkse koekjes en dranken makenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die schalen vol zoetigheden die overblijven na het Suikerfeest.Veel te lang geleden dat ik dat heb mogen eten.
Kun je ook lekkere Marokkaanse maaltijden maken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kan echt goede Marokkaanse en Turkse koekjes en dranken maken. Vooral met het Suikerfeest ben ik echt actief daarmee. Ben dan de enige man in de keuken
.
Maar ik kook gewoon graag.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Kun je ook lekkere Marokkaanse maaltijden maken?
M'n moeder had een Marokkaanse collega die haar wat dingen geleerd heeft, good stuff.
Held.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:29 schreef o.us het volgende:
[..].
Ik kan heerlijke bastilla en couscoustoppings maken. Tajine kan ik ook maken en met kefta moet je al helemaal bij mij wezen.
Ooit bastilla geproefd? Lijkt mij ook wel een gerecht dat door Surinamers geliefd kan worden.quote:
Nee, maar google leert mij dat het iets met kip is dus zal vast lekker zijn ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Ooit bastilla geproefd? Lijkt mij ook wel een gerecht dat door Surinamers geliefd kan worden.
Kies deze!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Morgen
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat ik moet kiezen
Omg tasty cheese ballz! Gimme gimmequote:
Gelukkig ben ik geen man anders klonk dit heel fout..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Omg tasty cheese ballz! Gimme gimme
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen man anders klonk dit heel fout..
* Phantomesse geeft Juminelle kazige ballen.
Helaas ook al een oude foto, het enige wat nog leeft aan deze foto is de mama soep![]()
Dit is bastilla; een warme hartige taart van bladerdeeg gevuld met heel veel kip, amandelen, safraan en noten met een poedersuikertoppig. Onmisbaar bij Marokkaanse feestenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, maar google leert mij dat het iets met kip is dus zal vast lekker zijn ja.
Ik ben vergeten hoe de Marokkaanse gerechten heten die ik wel gehad heb, iets met pruimen dacht ik, en iets met oker, en pompoensoep geloof ik. Het was allemaal heerlijk iig.
Tyfus, nu heb ik wéér honger.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Dit is bastilla; een warme hartige taart van bladerdeeg gevuld met heel veel kip, amandelen, safraan en noten met een poedersuikertoppig. Onmisbaar bij Marokkaanse feesten.
[ afbeelding ]
Oventosti?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tyfus, nu heb ik wéér honger.
Sorryquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tyfus, nu heb ik wéér honger.
Kaasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Watvoor vulling? Kaas en vlees is zo saai.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:23 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Kaas![]()
Gebakken eitje
Kruidenkipfilet
Tomaat
Aromat
Zwarte peper
Zout
Een of andere bazen BBQ spicey paprika ofzo, FUCKING LEKKER
Nootmuskaat
Het kleine beetje pesto dat we nog hadden
Al met al een geslaagde combinatie
Nootmuskaat doe ik bijna overal doorheenNiet dat ik het ergens naar vind smaken, want ik proef dat spul nooit
maar het schijnt goed voor je te zijn.
Doen!quote:
Eigengemaakte sambalquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn moeder maakt eens in de zoveel tijd een eigen sambal, daar zit een hele hoop Madame Jeanette bij, ui, knoflook en nog wat smaakmakers. En dan gewoon in potten op de plank. Dat vind ik lekkerder dan welke sambal je ook bij je eten krijgt
.
Echt? Tof dat je daar heen bent geweest.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:41 schreef Posucice het volgende:
Ik heb vorige week War Horse gezien in het New London Theatre, was erg mooi.
Hmm, lijkt mij zonde om zo'n lekkere tosti af te laten koelen in mijn optiek. Ik eet het wel zo opquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:36 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Doen!
En niet je mond verbranden aan de tomaatDat deed ik net wel, die zijn heter dan de rest van het broodje
Sambal rorobaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:40 schreef Phantomesse het volgende:
Mijn buurvrouw heeft dus sinds kort een vriend en hij is moluks. Hij heeft een of andere ook zelfgemaakte sambal meegenomen en dat spul is BAAS! Het ownt me, elke keer weer. Dan heb ik hier net avond gegeten en wij kauwen ook gewoon op pepers, en dan ga ik, met brandende mond en al nog naar mijn buurvrouw om daar ook even te eten () maar elke keer ownt die sambal me gewoon weer keihard!
Volgens mij zit er een komeet in.
Ik weet het niet. Het is heel vettig er drijft een laag olie ofzo bovenop en het is donkerfuschia/rood van kleur.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het is heel vettig er drijft een laag olie ofzo bovenop en het is donkerfuschia/rood van kleur.
Ah, doe geen moeite. Was gewoon even benieuwdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:57 schreef Phantomesse het volgende:
Nee, die is het niet. Ik zal morgen even een foto ervan maken
Doe datquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:00 schreef Phantomesse het volgende:
Is geen moeiteIk ga ook meteen de ingredienten en bereidingswijze opeisen
I don't know about de poedersuiker want ik ben niet zo'n fan van zoet, maar ik neem dit van je aan, dat klinkt echt goed/ziet er lekker uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Dit is bastilla; een warme hartige taart van bladerdeeg gevuld met heel veel kip, amandelen, safraan en noten met een poedersuikertoppig. Onmisbaar bij Marokkaanse feesten.
[ afbeelding ]
Goedemorgen R.Jquote:
Welterusten krioro. Ik ga nu ontbijten met een heerlijk bord bamie en kip en veel homemade sambelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 05:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Goedemorgen R.J. Mijn broodje kip is op, ik ga slapen
. Fijne dag en zo!
De jaloezie hier.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 05:11 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Welterusten krioro. Ik ga nu ontbijten met een heerlijk bord bamie en kip en veel homemade sambel
[ afbeelding ]
quote:
Niet haten op koesbantie!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:27 schreef Axia het volgende:
Ook ik ben er weer!
En ook ik heb een flesje zelfgemaakte sambal van mijn moederdie zijn inderdaad het lekkerste
En wat is die fascinatie van Surinamers tegenwoordig dat er OVERAL kousenband bij moetik wil helemaal geen kousenband bij nasi of bami en al helemaal niet bij teloh.
Ik heb nog wel een potje voor je staan, only 4 uquote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:25 schreef JackieBrown het volgende:
Die tijden van krioro en RJ
Wel lekker eten maar zo vroeg al bami
Mijn moeder maakt geen sambal. Zelf maar es proberen
Goedemiddag inmiddels hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:11 schreef Posucice het volgende:
Goedemorgen, ik heb net lekker 4 kleffe broodjes weggewerkt
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Heerlijk uit kunnen slapen en ontbijten met godenspijs. Pindakaas met stukje noot.
Ik zou zelfs verotte rotti eten als ik in Suriname was, maar ik durf niet te vliegenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:18 schreef Axia het volgende:
Alleen in Suriname wil ik wel eens ontbijten met bami of nasi, maar normaal kan ik dat niet.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou zelfs verotte rotti eten als ik in Suriname was, maar ik durf niet te vliegen
Goed ontbijt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 05:11 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Welterusten krioro. Ik ga nu ontbijten met een heerlijk bord bamie en kip en veel homemade sambel
[ afbeelding ]
Dat viel me daar ook op ja, al houd ik van kouseband dus vind het niet erg. Maar je kan op de meeste plaatsen (bij bestellen bedoel ik) wel wat anders vragen als je wil, als het goed is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:27 schreef Axia het volgende:
En wat is die fascinatie van Surinamers tegenwoordig dat er OVERAL kousenband bij moetik wil helemaal geen kousenband bij nasi of bami en al helemaal niet bij teloh.
Pindakaasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Heerlijk uit kunnen slapen en ontbijten met godenspijs. Pindakaas met stukje noot.
quote:
GZAquote:
Kun je die ook eten?quote:
Wat is dat?quote:
Kousenbandslangen zijn volgens mij wel te eten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Kun je die ook eten?
2 Knuffelende anaconda's die ook nog probeerden te ontsnappen:
[ afbeelding ]
Oh ja, ik was aan het werken.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:48 schreef krioro het volgende:
[..]
GZA
Iemand heeft er voor gezorgd dat dit mijn favoriete nummer is om mee te trainen de laatste tijd:
Eens.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:51 schreef Nikmans het volgende:
Fernandes
Halfbloed-chicks
Lekker weer
Dit was mijn bijdrage
Soto Ayam. Kippensoep dusquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is dat?ziet er wel lekker uit... of is dat met vis?
omg ik wil dat.quote:
Deel!quote:
Doet mij altijd denken na anale sexquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:11 schreef Axia het volgende:
Ondanks dat ik vast vieze opmerkingen ga krijgen hierzo...heb ik zin in bakabana met pindasaus
Moet ik voor je brengen??quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:11 schreef Axia het volgende:
Ondanks dat ik vast vieze opmerkingen ga krijgen hierzo...heb ik zin in bakabana met pindasaus
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doet mij altijd denken na anale sex
Nee maar das ook lekka
Ja toch, heerlijke bakabana met pindasambal. PM/DM je adresquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:20 schreef Axia het volgende:
[..]
Wel gebakken he!![]()
En dan dippen in warme pindasaus
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:11 schreef Axia het volgende:
Allebei is lekker!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]![]()
jaaa, ook al zo lang niet gegeten.
Bedoel je dan gewoon in plakjes trouwens?
Of dit:
[ afbeelding ]
(al is dat gefrituurd toch?)
Doet me denken aan m'n tante in Paramaribo die een maand ofzo geleden out of nowhere een verdwaalde luiaard op d'r erf had rondhangenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Kun je die ook eten?
2 Knuffelende anaconda's die ook nog probeerden te ontsnappen:
[ afbeelding ]
Oh ja, ik was aan het werken.
Dan moet je toch eens verder gaan kijken naar andere damesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doet mij altijd denken na anale sex
Nee maar das ook lekka
2 jaar geleden nog steeds bij m'n studiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waren jullie ook altijd ballin' als je op de basisschool van die dagen had dat iedereen eten van thuis mocht meenemen en iedereen uit de klas van alles wat kon eten?
Nee, toen ik jarig was heb ik wel gekookt voor iedereen op het werk. Toen heb ik een rijstpan op een tafel midden in de kantine neergezet en eromheen allemaal verschillende gerechten, konden ze wel waarderenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waren jullie ook altijd ballin' als je op de basisschool van die dagen had dat iedereen eten van thuis mocht meenemen en iedereen uit de klas van alles wat kon eten?
Jaloersssquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Echt hè. Ik zit nu aan een Zinger meal
.
Deze dame weet.quote:
En deze dame ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Vrouw naar mijn hart.
Die gast is echt zo geniaal
Kevin Hart - Laugh At My Pain (standup comedy)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:09 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Dalijk filmpje kijken?
Iemand nog tips?
Inderdaadquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Vrouw naar mijn hart.
Die gast is echt zo geniaal
Ga koekjes bakkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:31 schreef Phantomesse het volgende:
Who run the world GIRLS
who run the world GIRLS
who run the world GIRLS
who run the world GIRLS
diepzinnige TEKST
diepzinnige TEKST
diepzinnige TEKST
diepzinnige TEKST
ik verveel me DOOD
ik verveel me DOOD
verveel me fucking DOOD DOOD
blabla
Nee heb echt even geen zin meer in koekjesquote:
Negers en stand up comedyquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
7853403 views
25070 stemmen voor leuk, 290 stemmen voor niet leuk > certified funny
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Negers en stand up comedyHad kan ook niet anders.
Zelf hou ik daar niet zo van, te langdradig en er gebeurt te weinig. Heb er ook de focus niet voor om een uur lang te luisteren naar 1 en dezelfde persoon tenzij het Lauryn Hill is
Stand-up Comedyquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
7853403 views
Kom cammenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:31 schreef Phantomesse het volgende:
Who run the world GIRLS
who run the world GIRLS
who run the world GIRLS
who run the world GIRLS
diepzinnige TEKST
diepzinnige TEKST
diepzinnige TEKST
diepzinnige TEKST
ik verveel me DOOD
ik verveel me DOOD
blabla
Deze neger is echt baasquote:
Hij is ook funny as fuckquote:
Komt door het intensieve Fok!ken. Geen idee, ik heb de bouw gewoon meegekregen ik kan veel eten zonder dat daar echt gevolg aan zit. Alhoewel, de laatste tijd ben ik wel een maatje gegroeid nu 38, best gelopen dus.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Ik hou daarvan hè, misschien moet je 't ook wel zijn om echt alles te snappen en er de grap van in te zien ja
. Jullie chappen btw kaolo veel! Hoe blijven jullie zo fit
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Ik hou daarvan hè, misschien moet je 't ook wel zijn om echt alles te snappen en er de grap van in te zien ja
. Jullie chappen btw kaolo veel! Hoe blijven jullie zo fit
Begin ziet er wel aardig uit, horror icm pornquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:42 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Ik heb nu een goede reden om gewoon op dit tijdstip porno te kijken: Slaughter Disc
Dit heb ik dus ook. Maar volgens mij gaat dat veranderen zodra we ouder wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:48 schreef Phantomesse het volgende:
Geen idee, ik heb de bouw gewoon meegekregen ik kan veel eten zonder dat daar echt gevolg aan zit. Alhoewel, de laatste tijd ben ik wel een maatje gegroeid nu 38, best gelopen dus.
picsquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:04 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Hoorde ik iemand FAT ASS zeggen??
quote:
Niet zo erg als in jouw UI thoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:04 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Hoorde ik iemand FAT ASS zeggen??
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
7853403 views
Ja ik aan de Maorikant van mijn familie ook dus ik moet nog even kijken hoe het uitpakt. Ik schrok gisteren eigenlijk wel een beetje van mijn dijenquote:
Nicequote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:08 schreef JackieBrown het volgende:
Helemaal gekeken, ik kende 'm nog niet
Linkje?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja ik aan de Maorikant van mijn familie ook dus ik moet nog even kijken hoe het uitpakt. Ik schrok gisteren eigenlijk wel een beetje van mijn dijenpics staat in [LIF] wat draag je nu ofzo.
Heb 'm ondertussen ook al binnen jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
NiceDie hele show is al te downloaden, weet niet of je Torrents kent/gebruikt?
Nicequote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zou d'r wel een klein beetje mee uitkijken,hart-en vaatziektes enzo kan je alsnog oplopen natuurlijk.
Het was koopavond, dus 'du boi' was in de stad. Heb 2 broeken en 2 paar schoenen gehaald
.
Eerste is deze, twijfelde eerst of het gay was, maar dat wollige zit in de hele schoen en dat is fucking lekker voor die ijskoude winter die gaat komen. En hij zat al veel beter toen ik 'm paste
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bazenwinkel, gewoon stoeptegels inclusief kouwgom als vloer in de hele winkel. Andere was deze:
[ afbeelding ]
Crappy foto's, snel geschoten. Nu wou ik eigenlijk graag horen dat die Lacoste dus niet gay maar swag zijn
.
Pics gezien. Chickcrush nu.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja ik aan de Maorikant van mijn familie ook dus ik moet nog even kijken hoe het uitpakt. Ik schrok gisteren eigenlijk wel een beetje van mijn dijenpics staat in [LIF] wat draag je nu ofzo.
Leuk!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zou d'r wel een klein beetje mee uitkijken,hart-en vaatziektes enzo kan je alsnog oplopen natuurlijk.
Het was koopavond, dus 'du boi' was in de stad. Heb 2 broeken en 2 paar schoenen gehaald
.
Eerste is deze, twijfelde eerst of het gay was, maar dat wollige zit in de hele schoen en dat is fucking lekker voor die ijskoude winter die gaat komen. En hij zat al veel beter toen ik 'm paste
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bazenwinkel, gewoon stoeptegels inclusief kouwgom als vloer in de hele winkel. Andere was deze:
[ afbeelding ]
Crappy foto's, snel geschoten. Nu wou ik eigenlijk graag horen dat die Lacoste dus niet gay maar swag zijn
.
Surinaams internet?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:15 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
B0X mattie
Kaolo internet is echt traag vandaag
Ik ga nu ff chillen, post ze later of morgen wel ffquote:
Ik wil die Lacostesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Surinaams internet?
[..]
Ik ga nu ff chillen, post ze later of morgen wel ff. Goeieavond y'all
Top, dan maken we deze samen z.s.m. volquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja is goed ik maak wel alvast een wordje met een OP
Uitdagingquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:35 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Gaat het voor 23:00u nog lukken?
We wachten vol spanning af toch!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:37 schreef JackieBrown het volgende:
Ben nu wel benieuwd naar de nieuwe OP. Mijn verwachtingen zijn hoog!
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:37 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Topic #4 mag jij maken JB, ook met jouw pic in de OP
PSVquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:38 schreef Juminelle het volgende:
Ik verveel me dooood. Is er iets leuks op tv?
Neequote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:38 schreef Juminelle het volgende:
Ik verveel me dooood. Is er iets leuks op tv?
Heb college vroeg in de ochtend. Ik twijfel nog of ik gaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:39 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Gaan jullie morgen werken of zijn jullie vrij?
Hoeft niet naakt mang, gewoon een classy picquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]er mag geloof ik geen naakt meer in ONZ
Ga niet, dan gaan we samen chillenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb college vroeg in de ochtend. Ik twijfel nog of ik ga![]()
Jij?
Iets leuks zei ikquote:
Klopt. Ik kijk alleen nog maar Comedy Central en docu's eigenlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Neetv is de laatste tijd echt jammer.
Keek op donderdag altijd holland in da hood.
Download The Office UK en The Office USA en lach je doodquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Iets leuks zei ik
[..]
Klopt. Ik kijk alleen nog maar Comedy Central en docu's eigenlijk.
FUUUUCK ik zie nu pas dat Sex And The City the movie er op is, maar die is al bijna afgelopen
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Iets leuks zei ik
[..]
Klopt. Ik kijk alleen nog maar Comedy Central en docu's eigenlijk.
FUUUUCK ik zie nu pas dat Sex And The City the movie er op is, maar die is al bijna afgelopen
Geen antwoord??quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Jammer, die is wel leuk voor tussendoor.
Is dat porn channel dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:44 schreef 2NutZ het volgende:
Voor mensen met ziggo channel 124 is ook goed
quote:
Ja klopt. Heb em echt al 5x gezien ofzoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Jammer, die is wel leuk voor tussendoor.
Geen Ziggo hier. Wat is het?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:44 schreef 2NutZ het volgende:
Voor mensen met ziggo channel 124 is ook goed
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:48 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Bijna.
Ik heb al een OP gemacht voor de volgende.
Misdaad kanaalquote:
Bauss.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:48 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Bijna.
Ik heb al een OP gemacht voor de volgende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |