quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Heerlijk uit kunnen slapen en ontbijten met godenspijs. Pindakaas met stukje noot.
Ik zou zelfs verotte rotti eten als ik in Suriname was, maar ik durf niet te vliegenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:18 schreef Axia het volgende:
Alleen in Suriname wil ik wel eens ontbijten met bami of nasi, maar normaal kan ik dat niet.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou zelfs verotte rotti eten als ik in Suriname was, maar ik durf niet te vliegen
Goed ontbijt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 05:11 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Welterusten krioro. Ik ga nu ontbijten met een heerlijk bord bamie en kip en veel homemade sambel
[ afbeelding ]
Dat viel me daar ook op ja, al houd ik van kouseband dus vind het niet erg. Maar je kan op de meeste plaatsen (bij bestellen bedoel ik) wel wat anders vragen als je wil, als het goed is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:27 schreef Axia het volgende:
En wat is die fascinatie van Surinamers tegenwoordig dat er OVERAL kousenband bij moetik wil helemaal geen kousenband bij nasi of bami en al helemaal niet bij teloh.
Pindakaasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Heerlijk uit kunnen slapen en ontbijten met godenspijs. Pindakaas met stukje noot.
quote:
GZAquote:
Kun je die ook eten?quote:
Wat is dat?quote:
Kousenbandslangen zijn volgens mij wel te eten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Kun je die ook eten?
2 Knuffelende anaconda's die ook nog probeerden te ontsnappen:
[ afbeelding ]
Oh ja, ik was aan het werken.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:48 schreef krioro het volgende:
[..]
GZA
Iemand heeft er voor gezorgd dat dit mijn favoriete nummer is om mee te trainen de laatste tijd:
Eens.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:51 schreef Nikmans het volgende:
Fernandes
Halfbloed-chicks
Lekker weer
Dit was mijn bijdrage
Soto Ayam. Kippensoep dusquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is dat?ziet er wel lekker uit... of is dat met vis?
omg ik wil dat.quote:
Deel!quote:
Doet mij altijd denken na anale sexquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:11 schreef Axia het volgende:
Ondanks dat ik vast vieze opmerkingen ga krijgen hierzo...heb ik zin in bakabana met pindasaus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |