quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bojo, fiadoe en eksi kuku staan op tafel.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:27 schreef Drinky het volgende:
Pindakaas op je penis als je alleen thuis bent met je hond![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sloot per ongeluk het vorige topic met deze pokoe.
Nu ook dus of alleen als je 'm zelf zou posten?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die wou ik eerst posten maar dan heb ik meteen zin om af te maken![]()
![]()
.
Sssstquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:10 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Geen enkele mod durft op dit topic te sluiten
Jawel hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:10 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Geen enkele mod durft op dit topic te sluiten
Nu krijg ik hongerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
NICE.
Roti voor een ieder die wilt.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nu ook dus of alleen als je 'm zelf zou posten?
Ik zocht eigenlijk filmpjes van mensen die er ook gelijk op dansten, of een clip ofzo maar niks
FeRNaNDeS lijkt me een prima benaming voor deze reeksquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:59 schreef remlof het volgende:
[warning]Hoe moet deze reeks gaan heten?[/warning]
Zo dan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:00 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
FeRNaNDeS lijkt me een prima benaming voor deze reeks
Hahaha nicequote:
"waar we"-reeksenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:01 schreef Posucice het volgende:
[SC] Fernandes #3 Waar we lekker gaan eten
Dat ligt dan meer aan jou dan aan mijquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dude, toch dat levenssap! Dat weert mensen toch om hier te posten
![]()
.
Perfect.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[Fernandes #3] Broodje hete kip met kouseband
+1quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mmmm, die at ik vaak voor lunch toen in in A'dam ZO werktequote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Daar kan je me gerust voor wakkermaken.
De KFC in de Bijlmer is serieus de lekkerste van allemaal in Amsterdamquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Mmmm, die at ik vaak voor lunch toen in in A'dam ZO werkte
Credits naar deze manquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Heilige Maria, ik heb een reeks gestart.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ga nu het koude weer trotseren om naar de winkel te gaan. Ik ga wat eten inslaan (suggesties?) en een fles Cherry Boquet, omdat ik die nog moest proberen van Juminelle.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De KFC in de Bijlmer is serieus de lekkerste van allemaal in Amsterdam!
[..]
Credits naar deze man. Maar je lust geen Fernandes, daar begon het allemaal mee
.
Sowieso pistachenoten en ranja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ga nu het koude weer trotseren om naar de winkel te gaan. Ik ga wat eten inslaan (suggesties?) en een fles Cherry Boquet, omdat ik die nog moest proberen van Juminelle.
*recept voor sauzijenbroodjes uitprint*quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:17 schreef yvonne het volgende:
http://surinaamsekeuken.weblog.nl/ Ze had vroeger een duidelijkere weblog, maar goed, voor blanda's is dit een aanrader
Ik kan toch geen fatsoenlijk avondmaal maken met enkel pistachenoten?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:21 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Sowieso pistachenoten en ranja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |