You've got app.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Stuur mij een koekje op dan stuur ik je morgen een broodje.
Uhhuhquote:
Herkenbaar jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Uhhuh
Zo smaken ze ook ooohhhh ik moet er echt van afblijven!
Mijn koekjes zijn altijd al op voordat ze koud zijn
Je FoBo is echt top!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Uhhuh
Zo smaken ze ook ooohhhh ik moet er echt van afblijven!
Mijn koekjes zijn altijd al op voordat ze koud zijn
Ik ga de was wel even doen in de tussentijd.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:21 schreef Ron.Jeremy het volgende:
DamzZz, ben ik ff weg, is er ook al een #2
Maar goed, ontopic dan maar weer...FeRNaNDeS
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:26 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb hongerrr! Lig nog steeds in bed en heb nog niet ontbeten
Ondanks dat dat fucking lekker is dit in principe natuurlijk allemaal overbodige info.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:29 schreef Axia het volgende:
[..]Dat is laat zeg! Als lunch had ik 2 bolletjes met kip-grillworst met peper op. Er is een slager in Osdorp die verkoopt kip-grillworst en kipfilet met Mdme. Jeannette erdoor.
![]()
Info over Surinaamse eten is nooit overbodigquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat dat fucking lekker is dit in principe natuurlijk allemaal overbodige info.
Nu nog in bed liggen trouwenszeker getint of wa.
Wat wil je daar mee zeggenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Nu nog in bed liggen trouwenszeker getint of wa.
Laat het anders gewoon thuis bezorgen als een ekte bawsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:31 schreef Posucice het volgende:
Weet je wat, ik ga deze week eens Fernandes halen
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee zeggen? Heb geen verplichtingen nu, dus is niets mis mee.
Maar aangezien ik niet hossel blijf ik lekker de hele dag liggenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan nog.... hosselen doe je een hele dag, dat is niet een kwestie van een uurtje.
Ik ben jaloersss.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:26 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb hongerrr! Lig nog steeds in bed en heb nog niet ontbeten
Aaawquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ben jaloersss.
Vandaag van 9 tot 19u alleen maar bezig
Keihard, echte zakenvrouw alles.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
AaawDat had ik gisteren.
En nu ga ik weer verder slapen want m'n ogen vallen dicht
Ik heb heel lang gewerkt ja. Gun mij een weekje rustquote:
Oke, welterusten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb heel lang gewerkt ja. Gun mij een weekje rust
Anderhalve of 1 liter?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke, welterusten.
Oh ja, trouwens wat ik me nog afvroeg he... ik dacht laatst iemand te zien met een anderhalve liter fles fernandes maar heb deze nog nergens gezien.
Weet iemand of die er zijn?
Kon ook ander soort surinaams drinken zijn wat er op leek maar weet het niet zeker.
Hmm kan idd ook 1 liter en 50cl zijn ofso.... anderhalf lijk je sowieso niet te hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:25 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Anderhalve of 1 liter?
http://www.supermarktaanb(...)-punch-fles-1-liter/
Wat een verschil
De gangbare/gemiddelde prijs voor een liter fles Fernandes is tegewoordig ¤ 1,29.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hmm kan idd ook 1 liter en 50cl zijn ofso.... anderhalf lijk je sowieso niet te hebben.
Wat een verschil idd tussen hoogvliet () en Super de Boer.
9 uur ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Allemaal luie Suri's hier. Ik ben al sinds 9 uur bezig met klussen en ben nog niet klaar.Wie komt mij een broodje brengen voor mijn pauze?
Geen Suri's in dit topic te vinden nu.quote:
8:15 uur?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
9 uur ?kwart over 8 hier.
Heb wel broodje pindakaas voor je... wel met stukjes pinda.
Zo vroeg? enthousiastelingquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:03 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
8:15 uur?![]()
7:30 uur hiero
Skippy?
S K I P P Yquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo vroeg? enthousiasteling
Maar skippy? wat?
Nee, Calvequote:
Pindakaas met stukjes pinda.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit inderdaad jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Pindakaas met stukjes pinda.Godenspijs.
Zoon, gedraag je.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:27 schreef Drinky het volgende:
Pindakaas op je penis als je alleen thuis bent met je hond![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:27 schreef Drinky het volgende:
Pindakaas op je penis als je alleen thuis bent met je hond![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |