quote:
Come and get some.quote:
Heldin.quote:
Maizena koekjes zijn FOK!king lekkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:35 schreef Phantomesse het volgende:
Het zijn Maizena koekjes dus dat is blijkbaar surinaams, eerste poging, geen suikermuisjes
Hoop op succes doet.
Jij mag komen dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:34 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Als ik kom neem ik ijskoude dawet voor je mee
Ik weet het niet, ga het zo eens even testen ze mogen zo uit de oven, dan moeten ze afkoelen en dan even proevenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:36 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Maizena koekjes zijn FOK!king lekker
Geloof me, ze zijn echt heerlijk, ik hoor het zo wel van jequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ga het zo eens even testen ze mogen zo uit de oven, dan moeten ze afkoelen en dan even proeven
Stuur mij een koekje op dan stuur ik je morgen een broodje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:44 schreef Phantomesse het volgende:
Ik vrees dat ze al op zijn voordat dat maatje komt
Zien er goed uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:42 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Ovenheet en nog niet uitgehard zijn ze al dichtbij het Goddelijke
wel met een sok hoop ik graagquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geweldig, ik hoop dat Liveitup ook komt !!! Lekker aftrekkken op zijn posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |