You've got app.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Stuur mij een koekje op dan stuur ik je morgen een broodje.
Uhhuhquote:
Herkenbaar jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Uhhuh
Zo smaken ze ook ooohhhh ik moet er echt van afblijven!
Mijn koekjes zijn altijd al op voordat ze koud zijn
Je FoBo is echt top!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Uhhuh
Zo smaken ze ook ooohhhh ik moet er echt van afblijven!
Mijn koekjes zijn altijd al op voordat ze koud zijn
Ik ga de was wel even doen in de tussentijd.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:21 schreef Ron.Jeremy het volgende:
DamzZz, ben ik ff weg, is er ook al een #2
Maar goed, ontopic dan maar weer...FeRNaNDeS
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:26 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb hongerrr! Lig nog steeds in bed en heb nog niet ontbeten
Ondanks dat dat fucking lekker is dit in principe natuurlijk allemaal overbodige info.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:29 schreef Axia het volgende:
[..]Dat is laat zeg! Als lunch had ik 2 bolletjes met kip-grillworst met peper op. Er is een slager in Osdorp die verkoopt kip-grillworst en kipfilet met Mdme. Jeannette erdoor.
![]()
Info over Surinaamse eten is nooit overbodigquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat dat fucking lekker is dit in principe natuurlijk allemaal overbodige info.
Nu nog in bed liggen trouwenszeker getint of wa.
Wat wil je daar mee zeggenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Nu nog in bed liggen trouwenszeker getint of wa.
Laat het anders gewoon thuis bezorgen als een ekte bawsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:31 schreef Posucice het volgende:
Weet je wat, ik ga deze week eens Fernandes halen
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee zeggen? Heb geen verplichtingen nu, dus is niets mis mee.
Maar aangezien ik niet hossel blijf ik lekker de hele dag liggenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan nog.... hosselen doe je een hele dag, dat is niet een kwestie van een uurtje.
Ik ben jaloersss.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:26 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb hongerrr! Lig nog steeds in bed en heb nog niet ontbeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |