Beetje een nonchalante houding jegens Fernandes vind ik wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Beter dan Green Punch, dat moet ik toegeven.
Alsof Fernandes dat merkt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje een nonchalante houding jegens Fernandes vind ik wel.
Ik wist hetquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Ga dan naar buitenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wist het![]()
Ik heb zin om cakejes te bakken trouwens. Sinds ik hele dagen thuis ben eet ik non stop
Het spijt me.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje een nonchalante houding jegens Fernandes vind ik wel.
Deze man is een pro zie ik. Thanks voor de tip.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je wat over houd, kan je ze later nog in de oven opwarmen 200graden 8min halverwege ff omdraaien
Ga dan nog een keer nasi met saté opeten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:56 schreef Masterboy het volgende:
Ik had vandaag Nasi met Saté op en van deze topic krijg ik weer honger
Goed zo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Het is opquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Ga dan nog een keer nasi met saté opeten.
Cola Cola Cherry?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Goed zo.
Sowieso alles met kersen!
Daar ben ik nu veel te lui voorquote:
fikkende eikelquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Leermomentje: Ook al heb je grondig je handen gewassen na het werken met Madame Jeanette's is het nog steeds een slecht idee om in je ogen te wrijven.
Auw.
Cherry is baas, ja.quote:
Ik moet vaker jouw topics volgen! Hoe kan ik mij abonneren?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
fikkende eikel
had je kunnen voorkomen
Die kan je hier gewoon nog kopenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Cherry is baas, ja.
Maar de gewillige ik mis CC Vanillia die ik in Frankrijk, Duitsland en zelfs in Marokko vind.
ECHT.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die kan je hier gewoon nog kopen?
Bij Arnhem en Nijmegen in van die Hindoestaanse avondwinkels. En volgens mij ook in de toko, maar dat weet ik niet zekerquote:
In Rotterdam vind ik het alleen in die Amerikaanse nightshops, snoepwinkels en supermarkten waar ik nooit kom blijkbaar. Maar daar zijn ze zo belachelijk duur omdat export, terwijl ik in Marokko hetzelfde fles koop voor 90 centquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bij Arnhem en Nijmegen in van die Hindoestaanse avondwinkels. En volgens mij ook in de toko, maar dat weet ik niet zeker
Neem eens een partij mee uit Marokko dan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:21 schreef o.us het volgende:
[..]
In Rotterdam vind ik het alleen in die Amerikaanse nightshops, snoepwinkels en supermarkten waar ik nooit kom blijkbaar. Maar daar zijn ze zo belachelijk duur omdat export, terwijl ik in Marokko hetzelfde fles koop voor 90 cent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |