ceshew en vitaminewaterquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:21 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Sowieso pistachenoten en ranja.
Stokbroodje, een madame jeanette, beetje ui, wat knoflook ennn:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik kan toch geen fatsoenlijk avondmaal maken met enkel pistachenoten?
Daar kan mijn moeder vast wel wat meequote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:17 schreef yvonne het volgende:
http://surinaamsekeuken.weblog.nl/ Ze had vroeger een duidelijkere weblog, maar goed, voor blanda's is dit een aanrader
Strak plan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stokbroodje, een madame jeanette, beetje ui, wat knoflook ennn:
[ afbeelding ]
Marinade Swiet Moffo Madame Jeanette Peppersauce.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Strak plan.![]()
Ik heb nog een Madame Jeanette in huis dus dat scheelt. Ik ga het koude weer trotseren, wens mij succes.
Die gooide ik een tijd geleden ook overal over/doorheen, lekker.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Marinade Swiet Moffo Madame Jeanette Peppersauce.
Gebruik ik voor kip, vis, vlees allus.
Hehe tja pepers is ook lekker. Maar verse pepertjes is voor mijn gevoel meer werkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Die gooide ik een tijd geleden ook overal over/doorheen, lekker.
Maar nu weer gewoon verse pepers. Al zegt iedereen dat ik daar rustig aan mee moet doen.
Mijn eten ziet er soms uit als kotsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Misschien leuk idee om af en toe ook foto's van je voer enzo te maken? Voor de beeldvorming.
Dat doet mijn vader ook ja, ook met trassi of kippenlevertjes en zo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn moeder maakt eens in de zoveel tijd een eigen sambal, daar zit een hele hoop Madame Jeanette bij, ui, knoflook en nog wat smaakmakers. En dan gewoon in potten op de plank. Dat vind ik lekkerder dan welke sambal je ook bij je eten krijgt
.
Ik ga naar de AH dus ik heb maar de keuze uit een beperkt assortiment.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Marinade Swiet Moffo Madame Jeanette Peppersauce.
Gebruik ik voor kip, vis, vlees allus.
Ook zoiets, ik hou niet van 'vreemd' vlees, maar kippenlevertjes op de Surinaamse manier klaargemaakt =quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat doet mijn vader ook ja, ook met trassi of kippenlevertjes en zo.
Bij de AH hier heb je diequote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ga naar de AH dus ik heb maar de keuze uit een beperkt assortiment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |