Doen!quote:

Eigengemaakte sambalquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn moeder maakt eens in de zoveel tijd een eigen sambal, daar zit een hele hoop Madame Jeanette bij, ui, knoflook en nog wat smaakmakers. En dan gewoon in potten op de plank. Dat vind ik lekkerder dan welke sambal je ook bij je eten krijgt
.

Echt? Tof dat je daar heen bent geweest.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:41 schreef Posucice het volgende:
Ik heb vorige week War Horse gezien in het New London Theatre, was erg mooi.

Hmm, lijkt mij zonde om zo'n lekkere tosti af te laten koelen in mijn optiek. Ik eet het wel zo opquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:36 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Doen!
En niet je mond verbranden aan de tomaatDat deed ik net wel, die zijn heter dan de rest van het broodje

Sambal rorobaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:40 schreef Phantomesse het volgende:
Mijn buurvrouw heeft dus sinds kort een vriend en hij is moluks. Hij heeft een of andere ook zelfgemaakte sambal meegenomen en dat spul is BAAS! Het ownt me, elke keer weer. Dan heb ik hier net avond gegeten en wij kauwen ook gewoon op pepers, en dan ga ik, met brandende mond en al nog naar mijn buurvrouw om daar ook even te eten () maar elke keer ownt die sambal me gewoon weer keihard!
Volgens mij zit er een komeet in.

Ik weet het niet. Het is heel vettig er drijft een laag olie ofzo bovenop en het is donkerfuschia/rood van kleur.quote:

quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het is heel vettig er drijft een laag olie ofzo bovenop en het is donkerfuschia/rood van kleur.

Ah, doe geen moeite. Was gewoon even benieuwdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:57 schreef Phantomesse het volgende:
Nee, die is het niet. Ik zal morgen even een foto ervan maken

Doe datquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:00 schreef Phantomesse het volgende:
Is geen moeiteIk ga ook meteen de ingredienten en bereidingswijze opeisen

I don't know about de poedersuiker want ik ben niet zo'n fan van zoet, maar ik neem dit van je aan, dat klinkt echt goed/ziet er lekker uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Dit is bastilla; een warme hartige taart van bladerdeeg gevuld met heel veel kip, amandelen, safraan en noten met een poedersuikertoppig. Onmisbaar bij Marokkaanse feesten.
[ afbeelding ]

Goedemorgen R.Jquote:

Welterusten krioro. Ik ga nu ontbijten met een heerlijk bord bamie en kip en veel homemade sambelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 05:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Goedemorgen R.J. Mijn broodje kip is op, ik ga slapen
. Fijne dag en zo!

De jaloezie hier.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 05:11 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Welterusten krioro. Ik ga nu ontbijten met een heerlijk bord bamie en kip en veel homemade sambel
[ afbeelding ]

quote:
Niet haten op koesbantie!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:27 schreef Axia het volgende:
Ook ik ben er weer!
En ook ik heb een flesje zelfgemaakte sambal van mijn moederdie zijn inderdaad het lekkerste
En wat is die fascinatie van Surinamers tegenwoordig dat er OVERAL kousenband bij moetik wil helemaal geen kousenband bij nasi of bami en al helemaal niet bij teloh.
Ik heb nog wel een potje voor je staan, only 4 uquote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:25 schreef JackieBrown het volgende:
Die tijden van krioro en RJ
Wel lekker eten maar zo vroeg al bami
Mijn moeder maakt geen sambal. Zelf maar es proberen

Goedemiddag inmiddels hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:11 schreef Posucice het volgende:
Goedemorgen, ik heb net lekker 4 kleffe broodjes weggewerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |