Ik kan alleen maar Mediterraanse zoetigheden maken, weet niet of jij dat wel lust.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:17 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren en gisteren al gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die schalen vol zoetigheden die overblijven na het Suikerfeest.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar Mediterraanse zoetigheden maken, weet niet of jij dat wel lust.
Morgenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:05 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb honger, wie bakt er vanavond de koekjes?
Ik kan echt goede Marokkaanse en Turkse koekjes en dranken makenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die schalen vol zoetigheden die overblijven na het Suikerfeest.Veel te lang geleden dat ik dat heb mogen eten.
Kun je ook lekkere Marokkaanse maaltijden maken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kan echt goede Marokkaanse en Turkse koekjes en dranken maken. Vooral met het Suikerfeest ben ik echt actief daarmee. Ben dan de enige man in de keuken
.
Maar ik kook gewoon graag.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Kun je ook lekkere Marokkaanse maaltijden maken?
M'n moeder had een Marokkaanse collega die haar wat dingen geleerd heeft, good stuff.
Held.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:29 schreef o.us het volgende:
[..].
Ik kan heerlijke bastilla en couscoustoppings maken. Tajine kan ik ook maken en met kefta moet je al helemaal bij mij wezen.
Ooit bastilla geproefd? Lijkt mij ook wel een gerecht dat door Surinamers geliefd kan worden.quote:
Nee, maar google leert mij dat het iets met kip is dus zal vast lekker zijn ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Ooit bastilla geproefd? Lijkt mij ook wel een gerecht dat door Surinamers geliefd kan worden.
Kies deze!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Morgen
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat ik moet kiezen
Omg tasty cheese ballz! Gimme gimmequote:
Gelukkig ben ik geen man anders klonk dit heel fout..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Omg tasty cheese ballz! Gimme gimme
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen man anders klonk dit heel fout..
* Phantomesse geeft Juminelle kazige ballen.
Helaas ook al een oude foto, het enige wat nog leeft aan deze foto is de mama soep![]()
Dit is bastilla; een warme hartige taart van bladerdeeg gevuld met heel veel kip, amandelen, safraan en noten met een poedersuikertoppig. Onmisbaar bij Marokkaanse feestenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, maar google leert mij dat het iets met kip is dus zal vast lekker zijn ja.
Ik ben vergeten hoe de Marokkaanse gerechten heten die ik wel gehad heb, iets met pruimen dacht ik, en iets met oker, en pompoensoep geloof ik. Het was allemaal heerlijk iig.
Tyfus, nu heb ik wéér honger.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Dit is bastilla; een warme hartige taart van bladerdeeg gevuld met heel veel kip, amandelen, safraan en noten met een poedersuikertoppig. Onmisbaar bij Marokkaanse feesten.
[ afbeelding ]
Oventosti?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tyfus, nu heb ik wéér honger.
Sorryquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tyfus, nu heb ik wéér honger.
Kaasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Watvoor vulling? Kaas en vlees is zo saai.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:23 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Kaas![]()
Gebakken eitje
Kruidenkipfilet
Tomaat
Aromat
Zwarte peper
Zout
Een of andere bazen BBQ spicey paprika ofzo, FUCKING LEKKER
Nootmuskaat
Het kleine beetje pesto dat we nog hadden
Al met al een geslaagde combinatie
Nootmuskaat doe ik bijna overal doorheenNiet dat ik het ergens naar vind smaken, want ik proef dat spul nooit
maar het schijnt goed voor je te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |