Heb 'm ondertussen ook al binnen jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
NiceDie hele show is al te downloaden, weet niet of je Torrents kent/gebruikt?
Nicequote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zou d'r wel een klein beetje mee uitkijken,hart-en vaatziektes enzo kan je alsnog oplopen natuurlijk.
Het was koopavond, dus 'du boi' was in de stad. Heb 2 broeken en 2 paar schoenen gehaald
.
Eerste is deze, twijfelde eerst of het gay was, maar dat wollige zit in de hele schoen en dat is fucking lekker voor die ijskoude winter die gaat komen. En hij zat al veel beter toen ik 'm paste
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bazenwinkel, gewoon stoeptegels inclusief kouwgom als vloer in de hele winkel. Andere was deze:
[ afbeelding ]
Crappy foto's, snel geschoten. Nu wou ik eigenlijk graag horen dat die Lacoste dus niet gay maar swag zijn
.
Pics gezien. Chickcrush nu.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja ik aan de Maorikant van mijn familie ook dus ik moet nog even kijken hoe het uitpakt. Ik schrok gisteren eigenlijk wel een beetje van mijn dijenpics staat in [LIF] wat draag je nu ofzo.
Leuk!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zou d'r wel een klein beetje mee uitkijken,hart-en vaatziektes enzo kan je alsnog oplopen natuurlijk.
Het was koopavond, dus 'du boi' was in de stad. Heb 2 broeken en 2 paar schoenen gehaald
.
Eerste is deze, twijfelde eerst of het gay was, maar dat wollige zit in de hele schoen en dat is fucking lekker voor die ijskoude winter die gaat komen. En hij zat al veel beter toen ik 'm paste
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bazenwinkel, gewoon stoeptegels inclusief kouwgom als vloer in de hele winkel. Andere was deze:
[ afbeelding ]
Crappy foto's, snel geschoten. Nu wou ik eigenlijk graag horen dat die Lacoste dus niet gay maar swag zijn
.
Surinaams internet?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:15 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
B0X mattie
Kaolo internet is echt traag vandaag
Ik ga nu ff chillen, post ze later of morgen wel ffquote:
Ik wil die Lacostesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Surinaams internet?
[..]
Ik ga nu ff chillen, post ze later of morgen wel ff. Goeieavond y'all
Top, dan maken we deze samen z.s.m. volquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja is goed ik maak wel alvast een wordje met een OP
Uitdagingquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:35 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Gaat het voor 23:00u nog lukken?
We wachten vol spanning af toch!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:37 schreef JackieBrown het volgende:
Ben nu wel benieuwd naar de nieuwe OP. Mijn verwachtingen zijn hoog!
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:37 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Topic #4 mag jij maken JB, ook met jouw pic in de OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |