Dat!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:07 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, lijkt me ook leuk! Maar doordeweeks gaat hier niet lukken, tenzij het op een woensdag is.
ik kan vanaf volgende week op de maandagen en vrijdagen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:04 schreef Orea het volgende:
Vrijdagen kan ik niet! Ik kan op maandagen en donderdag....
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:26 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil ook wel als ik met orea mee mag rijden. Dag maakt niet uit, neem ik gewoon vrij!
Ik heb ook wel erg zin!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:38 schreef Orea het volgende:
Ik! Al heb ik nog een Artis Ouwehands abo maar in maart gaat ie om naar Amersfoort.. Kan nu met korting naar binnen dus als ik kan ga ik mee!
Ik zat al even te kijken inderdaad. Ik denk dat het tegen de 2 uur rijden is aangezien ik (nu nogquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:06 schreef Keshet het volgende:
Pessie: Voor jou is 't Assen - Zwolle - Harderwijk - Amersfoort. Is ongeveer anderhalf uur rijden geloof ik.
Klinkt op zich wel goed, alleen weet ik nu al dat Minke dan hooguit een uurtje gezellig is en dan te moe om uberhaupt leuk te doen... (of ze gaat in standje extremo en dan blijft ze rondrennen... ook leukquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:21 schreef Orea het volgende:
Hoe laat spreken we dan af? Park gaat om 9 uur open.. is rond 11 uur een goed plan?? Ook voor de reizigers van verder af?
Ja je moet!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:13 schreef Lijnloos het volgende:
Ja, nou dan moet ik echt wel komen toch?![]()
De dierentuin ligt vlakbij de A28, vanaf Groningen zou ik iig de A28 nemen, dat is bijna zo rechtstreeks als rechtstreeks maar kan zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:14 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik zat al even te kijken inderdaad. Ik denk dat het tegen de 2 uur rijden is aangezien ik (nu nog) aan de verkeerde kant woon, vanaf december is Amersfoort een stuk minder lang rijden! Ik zou eventueel ook via de A7 kunnen rijden en via Almere, mocht er iemand vanaf die richting mee willen.
Ik ga Mereltje even polsen.
Jaaaaaa, leuk!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:07 schreef Claudia_x het volgende:
Oké, fijn! Ik overleg straks nog even met vriendlief. Maar ik zie het wel zitten, een dagje aandacht voor Ivan alleen!
Oh, ik pas me aan jullie aan! Ivan slaapt vermoedelijk op de heenweg wel eventjes, wat hem weer energie geeft voor in de dierentuin zelf. En als hij niet slaapt dan redt hij het waarschijnlijk wel op pure adrenaline.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:25 schreef miss_sly het volgende:
Ow, wat leuk, ik heb er zo'n zin in
Claudia, als je meegaat, hebben we het nog wel even over welke tijd je voorkeur heeft!
quote:
Mij ook!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:54 schreef octopussy het volgende:
10.00 uur bij de ingang lijkt me het handigst
Anders kom je gewoon heel onopvallend rond 10.00 uur bij de ingang langslopen en als je het dan nog eng vindt loop je gewoon verderquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:58 schreef NieuweUser het volgende:
Oeh, lijkt mij ook wel een keer leuk om mee te gaan!![]()
Denk er nog ff overna!
Vaak werkt dat ook beter! Korte termijn plannen is veel makkelijk dan lange termijnquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:02 schreef Lijnloos het volgende:
Het wordt nog een heuse meet zo, en dat in een dagje (met slechts 3 dagen te gaan!)
Leuk!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Deze zaterdag kan ik denk ik ook wel
Ja doen!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:58 schreef NieuweUser het volgende:
Oeh, lijkt mij ook wel een keer leuk om mee te gaan!![]()
Denk er nog ff overna!
Lijkt mij ook leuk!! Ik laat het nog even weten of ik ook echt ga! En die korting zou altijd mooi zijn!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:11 schreef Orea het volgende:
[..]
Ja doen!!ik wil je zien
krijgen wij zakelijk geen korting ofzo
(wel een goede om even te checken of we via het BCA korting kunnen krijgen
)
Gewoon opzeggen die baanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:53 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ja zeg, jullie plannen steeds een meet als ik moet werkenMorgen maar eens proberen om het weekend in november vrij te vragen.
Daarom ga ik het weekend van de 5e proberen te ruilenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:22 schreef Orea het volgende:
[..]
Gewoon opzeggen die baanzo kom je nooit ergens op meet!
Volgens mij hoeft hij dan niet mee... Maar ik weet niet of zij korting geven hoor! Zou je in moeten loggen en moeten kijken of het erbij staat...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:00 schreef pessie het volgende:
Oeh korting via BCA, hoe werkt dat? Ook manlief heeft BCA of moet hij dan verplicht mee?
Goed om te weten!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:53 schreef Orea het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft hij dan niet mee... Maar ik weet niet of zij korting geven hoor! Zou je in moeten loggen en moeten kijken of het erbij staat...
Ik krijg sowieso 50% korting op de entree omdat ik een Artis abo heb
Ow zal ff spieken danquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:01 schreef Orea het volgende:
2 euro korting op entree met je ANWB lidmaatschap voor degenen die geen ander Abo hebben
Meimel, met je ouwehands krijg je geloof ik ook 50% korting bij Amersfoort! Op zich wel erg interessant
Had vanmiddag gekeken op de blijdorp site en toen zag k t niet staan. niwt heel uitgebreid gekeken hoor, zag wel.dat k 50% korting krijg op plopsa (had k dat nou maar 2weken eerder gewetenquote:
- Kortingen op een bezoek aan een van de andere NVD-dierentuinenquote:
Ja maar Afoort staat er toch bij!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:09 schreef Orea het volgende:
Ja ik zie het alik dacht dat het dan voor alle dierentuinen gold, die 50%
helaas pindakaas..
Ja maar niet die 50%quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:09 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ja maar Afoort staat er toch bij!
http://www.nvddierentuinen.nl/dierentuinen/
Ik zie het nu..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:58 schreef Orea het volgende:
[..]
Ja maar niet die 50%je krijgt met je pas ¤ 2,- korting op de toegang! Das al iets, maar geen 50%
In dé truiquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
In t ergste geval gaat Floris naar je lachen
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:07 schreef pessie het volgende:
[..]
In dé trui![]()
Bijten ben ik wel gewend (serieus, dat kind van mij moet kúsjes leren geven, in plaats van mond open, vol op mn kin en mond dicht).
Ik ga mijn best doen tussen 9 en 9.15 te vertrekken zodat ik er om 11 uur ben. Ik ben nog nooit in dierenpark Amersfoort geweest maar er is 1 restaurant begrijp ik? Waar om 11 uur opeens een horde moeders met kinderen staan?
Het is een ideale meeting: als je geen zin hebt om je met de anderen bezig te houden dan stort je je op je kind.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:38 schreef pessie het volgende:
Ik ken alleen niemand irl, wordt wel leuk toch?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:07 schreef Spewey het volgende:
-(Er zijn meerdere restaurants hoor Pessie)
Prioriteiten!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:45 schreef Keshet het volgende:
Geen meet zonder afhakers toch?
Wij bleken al andere afspraken te hebben staan voor zaterdag.
Afzeggen die handelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:45 schreef Keshet het volgende:
Geen meet zonder afhakers toch?
Wij bleken al andere afspraken te hebben staan voor zaterdag.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:02 schreef Orea het volgende:
[..]
Afzeggen die handel![]()
Komt Emma's fanclub eens bij-een, haakt Emma's moederaf... kan niet hè?
Ik wil zo graag! Hoop echt dat Zoë en ik kunnen komen, heb manlief bijna zover dat hij alleen met Ranja naar het zuiden gaat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Spewey kom jij nou? Ja toch?
Haha, 't kind heeft gewoon sterallures! Niet op komen dagen op een fanclubdag ter ere van jou is wel heel cool natuurlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
En stom dat je niet komt Keshet![]()
![]()
Jammer!
Heb je een volledige week abo? Ik ga morgen ook een abo gelijk afsluiten voor de muppet en mezelf! Zullen we een keertje samen??quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:30 schreef klumsy het volgende:
Dierentuin Amersfoort leuk! Heb een abonnement, alleen jammer dat ik niet kan ( had ik mooi m'n schoonzusjes mee kunnen nemen)
Ja hebben een volledig abonnementquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:45 schreef Orea het volgende:
[..]
Heb je een volledige week abo? Ik ga morgen ook een abo gelijk afsluiten voor de muppet en mezelf! Zullen we een keertje samen??
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe niet zo mal mensquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:50 schreef pessie het volgende:
Ik neem ook de wagen mee, ik ga vanavond de winterzak er nog even in monteren voor het geval het erg koud is. Ik vermoed namelijk dat hij wel even wil slapen en dan ligt hij fijner in de wagen dan in de buggy. Ik denk dat ik voor de zekerheid de doek meeneem (al betwijfel ik of ik wil knopen met al die pro's in de buurt) en het tuigje
. Nathan loopt erg graag los maar luisteren houdt hij absoluut niet van. Ik hou hem dus vaak aan de hand met tuigje zodat als hij "los" wil hij veilig los kan. Hangt er natuurlijk ook van af hoe druk het is en of hij ook helemaal los zou kunnen.
Orea, ze heeft haar hele leven nog om te lopen, waarom zo vroeg beginnen![]()
Nog een stomme vraag misschien, maar hoe doen jullie dat met eten voor de dreumessen? Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een hele dag ben weg geweest met Nathan namelijk en dus ook niet wat ik toen deed
Zal ik anders de duowagen meenemen? Die is prima opklapbaar en goed in de auto te stoppen, ik kan er 2 kinderen in kwijt die even geen zin meer hebben om te lopen, en als er geen kind in wil kunnen we onze tassen erin dumpen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:18 schreef miss_sly het volgende:
Ik twijfel of ik de buggy mee zal nemen, want daar wil ze eigenlijk toch nooit in. Alleen in die van iemand andersHebben ze daar trouwens wagentjes, zoals in Artis en de Efteling enzo, die je ter plekke kunt lenen?
willen jullie ajb heel veel foto's makenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zal ik anders de duowagen meenemen? Die is prima opklapbaar en goed in de auto te stoppen, ik kan er 2 kinderen in kwijt die even geen zin meer hebben om te lopen, en als er geen kind in wil kunnen we onze tassen erin dumpen.
Ow, dat klinkt goed! In de kofferbak moet ie zeker wel passenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zal ik anders de duowagen meenemen? Die is prima opklapbaar en goed in de auto te stoppen, ik kan er 2 kinderen in kwijt die even geen zin meer hebben om te lopen, en als er geen kind in wil kunnen we onze tassen erin dumpen.
Ik neem wel een compact mee.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zorg in ieder geval dat ik klaarsta met duowagen! Hij past zelfs met groot gemak in onze Honda, dus in jullie slee gaat dat zeker goedkomen.
edit: oh fijnquote:
hahaa nee die niet, wel het zelfde merkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:13 schreef Orea het volgende:
Zijn van die alfabet koekjes, weet niet of ze op hondenkoekjes lijkenzijn rondjes!
Op zich lukt knopen primaaaa maar ik doe haar in doek vaak onder mijn draagjas, en voor ik een DH heb geknooptzonder jas aan (zij dus ook niet) en dan de jas weer aan heb... in de kou
Kan ik haar beter in haar Tinky Winky Fleecepakover mijn draagjas in de Wompat doen!
Ik buzz ook dat Goodies geneuzel, m'n kroost vindt alles ranzigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:13 schreef Orea het volgende:
Zijn van die alfabet koekjes, weet niet of ze op hondenkoekjes lijkenzijn rondjes!
Op zich lukt knopen primaaaa maar ik doe haar in doek vaak onder mijn draagjas, en voor ik een DH heb geknooptzonder jas aan (zij dus ook niet) en dan de jas weer aan heb... in de kou
Kan ik haar beter in haar Tinky Winky Fleecepakover mijn draagjas in de Wompat doen!
Heerlijk weer dus, als het zonnetje lekker schijnt prima te doenquote:Morgen overdag is het zonnig en de middagtemperatuur ligt rond 12 graden. De wind is zwak tot matig
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:39 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ik buzz ook dat Goodies geneuzel, m'n kroost vindt alles ranzig
En yay! Mijn meneer gaat met Ryan op pad en ik kan dus morgen ook.
Gaat 'ie in de wagen? Heb je een voetenzak?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wie geeft mij tips. Ik heb voor Puck een zomerjas of een mega dikke te grote winterjas. Wat te doen huh?
Goeie!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou de iets minder warme meenemen, Orea, want als het goed is raak je van dat gewandel warm genoeg. Maar ach, anders neem je ze allebei mee en dumpen we je tweede jas in de duowagen!![]()
Mijn wagen is ook beschikbaar voor andere kindjes die het even gehad hebben, hoor. Dikke kans dat Ivan en Senna er helemaal niet in zitten.
toen ik het woord fototoestel typte wist ik dat iets mee was, maar kon er niet opkomen..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik ook alleen mn telefoon, ik ga echt niet met de camera slepen, veel te zwaar en onhandig)
Gewoon in mijn buurt blijven, daar tekent je figuur gunstig tegen af.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:44 schreef Spewey het volgende:
Ik wil ook niet op internet, ik zit overduidelijk nog in m'n dikke periode en daar hoef ik geen bewijs van.
Iedereen legt het af tegen mijn tetten, dus gewoon achter mij gaan staanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gewoon in mijn buurt blijven, daar tekent je figuur gunstig tegen af.
Ja, ik vind het ook wel jammer. Ik heb nog zitten twijfelen of ik haar niet ook meeneem, maar zij heeft er toch niks aan. En zo heb ik eens een dag helemaal alleen met Ivan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het jammer dat ik Lena nu niet zie maar we gaan binnenkort in de herkansing
wij hebben een eos 5d en die is best zwaar en groot enzo...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:45 schreef Cooki het volgende:
[..]
toen ik het woord fototoestel typte wist ik dat iets mee was, maar kon er niet opkomen..![]()
nu wel: groot zwaar lomp onhandig
[ afbeelding ]
itt phones van nu
Patserquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
wij hebben een eos 5d en die is best zwaar en groot enzo...
Yep, precies een uur zag ik op mn navigatiequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik moet ook een uur rijden maar vanaf de andere kant. Son ook. Puck is het wel gewend die afstanden in ieder geval.
* Spewey verstopt met schaamrood op de kaken de 350dquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:54 schreef Orea het volgende:
[..]
Patser![]()
dan neem ik mijn Eos 450d maar niet mee![]()
ja sorryquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:54 schreef Orea het volgende:
[..]
Patser![]()
dan neem ik mijn Eos 450d maar niet mee![]()
anders deze voor florisquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ja sorry
komt nog uit R's thuiswoonperiode![]()
Maakt wel mooie foto'swil er eigenlijk een kleinere bij, maar das eigenlijk onzin, want dan gebruiken we de andere weer niet,,,
Goeiequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:57 schreef octopussy het volgende:
Wat ik met de zeelandmeeting heb gedaan is de foto's in een afgeschermd album plaatsen op photobucket en de logingegevens delen per pm.
oh ja, dat werkt hier ook goed, heb ik nog wel n foto vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik koop Floris mijn kinderen altijd om met koekjes enzoals ie begint te vervelen
Ja dat lijkt mij ook super! Uit mijn hoofd schelen ze maar 10 dagen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:57 schreef Lijnloos het volgende:
N-U, doen!!! Maar ik snap wel dat je van ver moet komen met je mooie meid. Lijkt me wel heel leuk om haar Minke es samen te zetten, ze schelen maar zo weinig qua leeftijd...
Nou als ze lange tijd stil zit vind ik dat wel handig ja... Maar Minke maakt dat uberhaupt niet uit, ik geloof dat ze mijn ongevoel voor warm en koud heeft gekregenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:00 schreef miss_sly het volgende:
Een maillot onder een broek? is het daar al koud genoeg voor? Volgens mij gaat Senna klagen als ik dat doe omdat het te warm is.
Minder nog toch? Minke is van 23-12, Isa toch 30e of 31e?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:02 schreef NieuweUser het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook super! Uit mijn hoofd schelen ze maar 10 dagen.
Dan is het een weekje inderdaad! In mijn hoofd zat 20-12. Isa is van 30-12.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:05 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Minder nog toch? Minke is van 23-12, Isa toch 30e of 31e?
Muppet gaat tegenwoordig in plassen zitten dus echt wel dat ze vaak in de buggy zit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Floris mag sowieso wel los, kan ie lekker rondwandelen![]()
Dus ik loop de hele dag heen en weer te rennen denk ik zo
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
off topic maar kruipt Lena al eigenlijk?
Puck heeft er ook niks aan maar ik heb geen ander kind om te kunnen meeten dus hij moet het er maar mee doen
True, true. Ik dump dat ding ook wel in de duowagen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:50 schreef Orea het volgende:
Clau, als het goed is kan je daar de EHBO ruimte oid voor gebruiken.. als je twijfelt, meenemenbeter voor niks dan dat je hem nodig blijkt te hebben maar je je kolf niet hebt meegenomen!
Neenee! Floris valt heus wel op oudere vrouwen!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:10 schreef Orea het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Floris is dus al bezet hè??
Einde dienst mededeling!
Senna zit absoluut niet de hele tijd stil, denk ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:04 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Nou als ze lange tijd stil zit vind ik dat wel handig ja... Maar Minke maakt dat uberhaupt niet uit, ik geloof dat ze mijn ongevoel voor warm en koud heeft gekregen
Geweldigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vermoed dat Ivan het tegendeel van Senna zal zijn. Die rent van het ene beest naar het andere.
"Mama, zebra!"
Heb ik de zebra net gespot.
"Mamaaaa, kom nou! Lulululaf!"
Bij Senna kan het twee kanten op: of ze vindt alles interessant en heeft veeeeel tijd nodig (niet eens per se de dieren, hoor, maar ook steentjes, blaadjes, andere kindjes, een vuilnisbakquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vermoed dat Ivan het tegendeel van Senna zal zijn. Die rent van het ene beest naar het andere.
"Mama, zebra!"
"Mamaaaa, kom nou! Lulululaf."
o echt heerlijk dat enthousiasme!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
"Mama, zebra!"
Is één maat inderdaadquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:20 schreef miss_sly het volgende:
hahaha, ik geloof je meteen, Oreamaar is dat een maat dan? Senna is een jaar ouder dan Leia!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:10 schreef Orea het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Floris is dus al bezet hè??
Einde dienst mededeling!
quote:
Wolf vindt vermoedelijk alle prullebakken in het park erg interessantquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
"Mama, zebra!"
Nou, precies! Zo heb ik net een posting 'ingeslikt' waarin ik zei dat Ivan de laatste tijd zo goed luistert en meeloopt. Zul je net zien dat het morgen een drama is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij Senna kan het twee kanten op: of ze vindt alles interessant en heeft veeeeel tijd nodig (niet eens per se de dieren, hoor, maar ook steentjes, blaadjes, andere kindjes, een vuilnisbak) of ze gaat met een sneiltreinvaart overal langs (ah, olifant, leuk, gaan we nu naar de leeuwen, kijk, leeuw, gaan we nu naar de papegaaien)
Flirten magquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Oh en hij flirt wel met andere vrouwen trouwens, maar hij blijft Leia wel trouw hoor!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:26 schreef Orea het volgende:
[..]
Flirten magdoet Leia ook!
onderweg honger krijgen, maar thuis eten![]()
![]()
Ik koop ze tegenwoordig in Chinaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:23 schreef miss_sly het volgende:
Tof, thanks! Als ze nou leuk staan, ben ik misschien toch wel verplicht ook wat beenwarmers te kopen
is t koud genoeg voor zn skipak?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wolf vindt vermoedelijk alle prullebakken in het park erg interessantbij iedere bak :BAH! en wijzend vingertje.
En gaat alle steentjes, eikels en blaadjes oprapen. ''EIKOLL' eikolll''
hahaha nee joh! Maar daar komen komende winter hopelijk heel veel aktie foto's van als hij dat pak aanheeft hoor, ik gok dat hij dat dan vrijwel alleen maar aanheeft die periode buitenquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:51 schreef NieuweUser het volgende:
Dames, ik wens jullie morgen heel veel plezier! Ik ga toch niet mee. Als er een keer een soortgelijke meet meer richting Twente is, ga ik zeker proberen om te komen.
Ik wilde net vertellen dat ik Nathan gewoon voorin naast mij zet (mag volgens de RDW) vind hij een stuk leuker en houdt de reis gezellig (2 uur volgens google maps).quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:51 schreef NieuweUser het volgende:
Dames, ik wens jullie morgen heel veel plezier! Ik ga toch niet mee. Als er een keer een soortgelijke meet meer richting Twente is, ga ik zeker proberen om te komen.
Ik denk dat het hier ook niet zo lang meer duurt voordat we die dingen aanschaffenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:48 schreef Spewey het volgende:
Zoë haat in de auto zitten, behalve als ze Timmy Time of Tom & Jerry kan kijken, dus ik ben nog altijd heel blij met die schermpjes achterin. (hoewel ik er in den beginne op tegen was)
Tv kijken vind ie niet echt boeiend, dus hebben er nu nog weinig aan, maar ga later echt wel schermpjes aanschaffen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:51 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier ook niet zo lang meer duurt voordat we die dingen aanschaffenalhoewel het tot nu toe nog erg goed gaat zonder en ik dat zo lang mogelijk wil rekken
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:48 schreef Spewey het volgende:
Zoë haat in de auto zitten, behalve als ze Timmy Time of Tom & Jerry kan kijken, dus ik ben nog altijd heel blij met die schermpjes achterin. (hoewel ik er in den beginne op tegen was)
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:51 schreef Orea het volgende:
Ik denk dat het hier ook niet zo lang meer duurt voordat we die dingen aanschaffenalhoewel het tot nu toe nog erg goed gaat zonder en ik dat zo lang mogelijk wil rekken
voor thomas hebben we ook schermpje, maar lucas is van de volgende actievere generatie:quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
Tv kijken vind ie niet echt boeiend, dus hebben er nu nog weinig aan, maar ga later echt wel schermpjes aanschaffen!vooral voor lange reizen!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:55 schreef Cooki het volgende:
[..]
[..]
[..]
voor thomas hebben we ook schermpje, maar lucas is van de volgende actievere generatie:
ipad ftwecht: n uitkomst
![]()
nog beter dan cookies![]()
nou n ander tablet dan, voor je kind he, niet voor jezelfquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik heb geen Ipad, en ga dr ook geen kopen ook!
Ben meer van dr android
Ja!! Daarom ben ik ook zo benieuwd naar Wolf en Ivanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:34 schreef Poppejans het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar Ivan! juni of juli 2010 bij Twinkly heb ik hem en Minke voor het laatst gezien.
Toen vonden we het allemaal nog zo knap dat Niels al langs de tafel stond geloof ik
Ohja, jij komt ook met Minke!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:16 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ja!! Daarom ben ik ook zo benieuwd naar Wolf en Ivantwas zo leuk toen, met die 2 grote kereltjes al (N en I) en dan Wolf die vooral heeeeeel erg bij mama wilde blijven
maar wolf heb ik ook nog in Utrecht gezien in oktober vorig jaar... Maar das ook al weer lang geleden... Nu zijn ze gewoon mobiel en al!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |