Heerlijk weer dus, als het zonnetje lekker schijnt prima te doenquote:Morgen overdag is het zonnig en de middagtemperatuur ligt rond 12 graden. De wind is zwak tot matig
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:39 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ik buzz ook dat Goodies geneuzel, m'n kroost vindt alles ranzig
En yay! Mijn meneer gaat met Ryan op pad en ik kan dus morgen ook.
Gaat 'ie in de wagen? Heb je een voetenzak?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wie geeft mij tips. Ik heb voor Puck een zomerjas of een mega dikke te grote winterjas. Wat te doen huh?
Goeie!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou de iets minder warme meenemen, Orea, want als het goed is raak je van dat gewandel warm genoeg. Maar ach, anders neem je ze allebei mee en dumpen we je tweede jas in de duowagen!![]()
Mijn wagen is ook beschikbaar voor andere kindjes die het even gehad hebben, hoor. Dikke kans dat Ivan en Senna er helemaal niet in zitten.
toen ik het woord fototoestel typte wist ik dat iets mee was, maar kon er niet opkomen..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik ook alleen mn telefoon, ik ga echt niet met de camera slepen, veel te zwaar en onhandig)
Gewoon in mijn buurt blijven, daar tekent je figuur gunstig tegen af.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:44 schreef Spewey het volgende:
Ik wil ook niet op internet, ik zit overduidelijk nog in m'n dikke periode en daar hoef ik geen bewijs van.
Iedereen legt het af tegen mijn tetten, dus gewoon achter mij gaan staanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gewoon in mijn buurt blijven, daar tekent je figuur gunstig tegen af.
Ja, ik vind het ook wel jammer. Ik heb nog zitten twijfelen of ik haar niet ook meeneem, maar zij heeft er toch niks aan. En zo heb ik eens een dag helemaal alleen met Ivan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het jammer dat ik Lena nu niet zie maar we gaan binnenkort in de herkansing
wij hebben een eos 5d en die is best zwaar en groot enzo...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:45 schreef Cooki het volgende:
[..]
toen ik het woord fototoestel typte wist ik dat iets mee was, maar kon er niet opkomen..![]()
nu wel: groot zwaar lomp onhandig
[ afbeelding ]
itt phones van nu
Patserquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
wij hebben een eos 5d en die is best zwaar en groot enzo...
Yep, precies een uur zag ik op mn navigatiequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik moet ook een uur rijden maar vanaf de andere kant. Son ook. Puck is het wel gewend die afstanden in ieder geval.
* Spewey verstopt met schaamrood op de kaken de 350dquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:54 schreef Orea het volgende:
[..]
Patser![]()
dan neem ik mijn Eos 450d maar niet mee![]()
ja sorryquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:54 schreef Orea het volgende:
[..]
Patser![]()
dan neem ik mijn Eos 450d maar niet mee![]()
anders deze voor florisquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ja sorry
komt nog uit R's thuiswoonperiode![]()
Maakt wel mooie foto'swil er eigenlijk een kleinere bij, maar das eigenlijk onzin, want dan gebruiken we de andere weer niet,,,
Goeiequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:57 schreef octopussy het volgende:
Wat ik met de zeelandmeeting heb gedaan is de foto's in een afgeschermd album plaatsen op photobucket en de logingegevens delen per pm.
oh ja, dat werkt hier ook goed, heb ik nog wel n foto vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik koop Floris mijn kinderen altijd om met koekjes enzoals ie begint te vervelen
Ja dat lijkt mij ook super! Uit mijn hoofd schelen ze maar 10 dagen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:57 schreef Lijnloos het volgende:
N-U, doen!!! Maar ik snap wel dat je van ver moet komen met je mooie meid. Lijkt me wel heel leuk om haar Minke es samen te zetten, ze schelen maar zo weinig qua leeftijd...
Nou als ze lange tijd stil zit vind ik dat wel handig ja... Maar Minke maakt dat uberhaupt niet uit, ik geloof dat ze mijn ongevoel voor warm en koud heeft gekregenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:00 schreef miss_sly het volgende:
Een maillot onder een broek? is het daar al koud genoeg voor? Volgens mij gaat Senna klagen als ik dat doe omdat het te warm is.
Minder nog toch? Minke is van 23-12, Isa toch 30e of 31e?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:02 schreef NieuweUser het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook super! Uit mijn hoofd schelen ze maar 10 dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |