abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103389043
Ik roep alvast dat ik zelf absoluut niet met mijn hoofd op internet wil en Puck bij voorkeur ook maar korte tijd. Sorry voor het ongemak :@
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_103389104
DML, same here, hoor! Na de TM-meet raakte ik erg gedeprimeerd van de foto's van mijzelf. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_103389123
Ik ben eruit, ik doe de Wompat meenemen.. want in de doek slaapt ze niet fijn, maar in de Wompat wel. En dan geen wagen :) heb wel de buggy in de auto mee (dat past dan weer wel :P)

Nu nog twijfel welke draagjas ik meeneem :') de ene kan tot bodywarmer en is iets minder warm dan mijn nieuwe... :') prut-dillema's.. het is maar waar je je druk om kunt maken :')

Het weerbericht voor morgen van het KNMI:

quote:
Morgen overdag is het zonnig en de middagtemperatuur ligt rond 12 graden. De wind is zwak tot matig
Heerlijk weer dus, als het zonnetje lekker schijnt prima te doen :Y
pi_103389221
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:39 schreef Spewey het volgende:

[..]

Ik buzz ook dat Goodies geneuzel, m'n kroost vindt alles ranzig :')

En yay! Mijn meneer gaat met Ryan op pad en ik kan dus morgen ook. *O*
:D! Muppet vond de koekjes eerst niets, maar tegenwoordig vind ze ze yummie! :9
pi_103389238
Wie geeft mij tips. Ik heb voor Puck een zomerjas of een mega dikke te grote winterjas. Wat te doen huh?
The way you rock'n'roll
pi_103389273
Ik zou de iets minder warme meenemen, Orea, want als het goed is raak je van dat gewandel warm genoeg. Maar ach, anders neem je ze allebei mee en dumpen we je tweede jas in de duowagen! *O* :+

Mijn wagen is ook beschikbaar voor andere kindjes die het even gehad hebben, hoor. Dikke kans dat Ivan en Senna er helemaal niet in zitten.
pi_103389283
Neem je hem mee in de wagen, of in een drager?
pi_103389299
Winterjas, hij zit toch de hele tijd stil, dan is het best frisjes.
pi_103389307
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wie geeft mij tips. Ik heb voor Puck een zomerjas of een mega dikke te grote winterjas. Wat te doen huh?
Gaat 'ie in de wagen? Heb je een voetenzak?
pi_103389376
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou de iets minder warme meenemen, Orea, want als het goed is raak je van dat gewandel warm genoeg. Maar ach, anders neem je ze allebei mee en dumpen we je tweede jas in de duowagen! *O* :+

Mijn wagen is ook beschikbaar voor andere kindjes die het even gehad hebben, hoor. Dikke kans dat Ivan en Senna er helemaal niet in zitten.
Goeie!! *O* eigenlijk wist ik dat ook wel, want de 'minder' warme hield zelfs vorige winter met -10 ofzo nog goed warm bij een flinke wandeling :Y (wel met wollen doek.. maar muppet geeft tegenwoordig ook wat meer warmte af :+)
pi_103389417
Ik wil ook niet op internet, ik zit overduidelijk nog in m'n dikke periode en daar hoef ik geen bewijs van. :')
pi_103389419
Hij gaat in de wagen en ik heb een voetenzak ja. Even opsnorren.
The way you rock'n'roll
pi_103389475
Dan zou ik hem het minder warme ding aandoen, DML, en de voetenzak naar behoefte dichtritsen. Wat de anderen al zeiden: voor een kindje dat stil zit is het gewoon ontzettend koud buiten. En zo heeft hij ook warme benen!

Ik heb zo'n zin om Puck te zien!

Erg jammer dat je niet komt, Keshet.
pi_103389499
Nou duidelijk, we maken foto's en die verspreiden we alleen onderling :P vind ik ook wel een goed plan! ik gooi de muppet en mezelf tegenwoordig ook wat minder online hoor.. of maar heel kort.. of alleen op mijn FB bijv. maar ook beperkt :)

Dus no worries! Komt goei!! *O*
pi_103389509
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:35 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

ik ook alleen mn telefoon, ik ga echt niet met de camera slepen, veel te zwaar en onhandig :'))
toen ik het woord fototoestel typte wist ik dat iets mee was, maar kon er niet opkomen.. :{w
nu wel: groot zwaar lomp onhandig

itt phones van nu *O*
pi_103389608
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:44 schreef Spewey het volgende:
Ik wil ook niet op internet, ik zit overduidelijk nog in m'n dikke periode en daar hoef ik geen bewijs van. :')
Gewoon in mijn buurt blijven, daar tekent je figuur gunstig tegen af. :7
pi_103389630
Wat Claudia zegt, DML :Y neem anders voor de zekerheid nog een dekentje ofzo mee...
pi_103389659
Ik vind het jammer dat ik Lena nu niet zie maar we gaan binnenkort in de herkansing ;)
The way you rock'n'roll
pi_103389666
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:46 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Gewoon in mijn buurt blijven, daar tekent je figuur gunstig tegen af. :7
Iedereen legt het af tegen mijn tetten, dus gewoon achter mij gaan staan :Y) :7
pi_103389806
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het jammer dat ik Lena nu niet zie maar we gaan binnenkort in de herkansing ;)
Ja, ik vind het ook wel jammer. Ik heb nog zitten twijfelen of ik haar niet ook meeneem, maar zij heeft er toch niks aan. En zo heb ik eens een dag helemaal alleen met Ivan.

Ik twijfel alleen nog of ik m'n kolf mee moet nemen. Er zal vast geen gelegenheid zijn om te kolven, maar ik vrees de stuwing. :+
pi_103389880
Clau, als het goed is kan je daar de EHBO ruimte oid voor gebruiken.. als je twijfelt, meenemen :Y beter voor niks dan dat je hem nodig blijkt te hebben maar je je kolf niet hebt meegenomen!
pi_103389905
DML, fleecevestje+dunner jasje kan prima :Y

Ik heb toevallig nog de kinderwagen in de auto liggen, dus die gaat denk ik mee ipv de buggy. Verder een rugzak met wat pakjes drinken, paar broodjes, banaan en wat te snoepen (en natuurlijk luiers, doekjes en een reservesetje kleding).
  Moderator vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:51:16 #223
5428 crew  miss_sly
pi_103389919
Zou dat niet te regelen zijn, in een verschoningsruimte misschien?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_103389925
off topic maar kruipt Lena al eigenlijk?

Puck heeft er ook niks aan maar ik heb geen ander kind om te kunnen meeten dus hij moet het er maar mee doen :')
The way you rock'n'roll
pi_103389936
Hier een twijfelende NieuweUser! Ik heb er zeker zin in om mee te gaan, maar zit een beetje met de reisafstand. Is toch ongeveer 1 uur en 20 min rijden. Er zijn geen andere Twente-gangers ofwel?
pi_103390040
heuj, nog ff miepen of fotospam:
foto's van jezelf vindt bijna niemand leuk toch :@
en foto's vd kinderen iedereen altijd wel :Y

misschien kunnen we dan een swap doen vd dierentuinmeet met de limbomeet?
mét leuke kinderfoto's , zonder herkenbare moeders :7

ik maak me btw meer zorgen om de fotos waar mijn jansteenhuishouden op komt te staan :P
pi_103390048
Lastig NU! Volgens mij komt er verder niemand uit twente... Trekt Isa het in de auto, denk je?
pi_103390115
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:45 schreef Cooki het volgende:

[..]

toen ik het woord fototoestel typte wist ik dat iets mee was, maar kon er niet opkomen.. :{w
nu wel: groot zwaar lomp onhandig
[ afbeelding ]

itt phones van nu *O*
wij hebben een eos 5d en die is best zwaar en groot enzo...
pi_103390116
Ik moet ook een uur rijden maar vanaf de andere kant. Son ook. Puck is het wel gewend die afstanden in ieder geval.
The way you rock'n'roll
pi_103390160
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:54 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

wij hebben een eos 5d en die is best zwaar en groot enzo...
Patser :{w

dan neem ik mijn Eos 450d maar niet mee -O-
pi_103390214
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik moet ook een uur rijden maar vanaf de andere kant. Son ook. Puck is het wel gewend die afstanden in ieder geval.
Yep, precies een uur zag ik op mn navigatie :D
pi_103390280
quote:
8s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:54 schreef Orea het volgende:

[..]

* Spewey verstopt met schaamrood op de kaken de 350d
pi_103390289
quote:
8s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:54 schreef Orea het volgende:

[..]

ja sorry :')
komt nog uit R's thuiswoonperiode :P
Maakt wel mooie foto's :') wil er eigenlijk een kleinere bij, maar das eigenlijk onzin, want dan gebruiken we de andere weer niet,,,
pi_103390311
Wat ik met de zeelandmeeting heb gedaan is de foto's in een afgeschermd album plaatsen op photobucket en de logingegevens delen per pm.
pi_103390322
Hhmm.. Ja Isa vind het rijden de laatste tijd minder leuk. Ze verveelt zich snel en wordt dan zelf vervelend. Als je dan nog met z'n 2en in de auto zit is het nog een ander verhaal.
pi_103390359
N-U, doen!!! Maar ik snap wel dat je van ver moet komen met je mooie meid. Lijkt me wel heel leuk om haar Minke es samen te zetten, ze schelen maar zo weinig qua leeftijd...

Ik neem de buggy mee, de wagen inclusief alles staat bij schoonouders deze week (krijgen schoonzus op bezoek en die kan niet veel meenemen voor baby in het vliegtuig alleen). Bovendien denk ik dat Minke toch veel los wil lopen. Jammer dat ik ook net nu ons tuigje heb uitgeleend, maar dat komt vast goed.

Minke krijgt haar dikke warme jas aan en lekker maillot onder de broek, die houdt het wel warm gok ik :+

Oh, zo'n zin in!!! *O*
pi_103390400
Ik koop Floris altijd om met koekjes enzo :') als ie begint te vervelen...laatste keer ben ik naar Coevorden gereden met hem (en mn nichtje) en toen ging t prima. Waren gestopt bij 't Harde en tot daar ging t prima zonder zeuren bij allebei.
pi_103390444
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:56 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

ja sorry :')
komt nog uit R's thuiswoonperiode :P
Maakt wel mooie foto's :') wil er eigenlijk een kleinere bij, maar das eigenlijk onzin, want dan gebruiken we de andere weer niet,,,
anders deze voor floris :7 kost nix, kun je zelf maken *O*
pi_103390453
Oh trouwens, je kan echt je kind gerust rond laten lopen. Er is (behalve het treintje op de rails) geen verkeer.
pi_103390506
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:57 schreef octopussy het volgende:
Wat ik met de zeelandmeeting heb gedaan is de foto's in een afgeschermd album plaatsen op photobucket en de logingegevens delen per pm.
Goeie ^O^
  Moderator vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:00:40 #241
5428 crew  miss_sly
pi_103390512
Een maillot onder een broek? is het daar al koud genoeg voor? Volgens mij gaat Senna klagen als ik dat doe omdat het te warm is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_103390537
Zoë wordt wild als ze het dinobos in haar vizier krijgt, dan mag ze los :')
pi_103390631
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik koop Floris mijn kinderen altijd om met koekjes enzo :') als ie begint te vervelen
oh ja, dat werkt hier ook goed, heb ik nog wel n foto van :P

pi_103390666
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:57 schreef Lijnloos het volgende:
N-U, doen!!! Maar ik snap wel dat je van ver moet komen met je mooie meid. Lijkt me wel heel leuk om haar Minke es samen te zetten, ze schelen maar zo weinig qua leeftijd...

Ja dat lijkt mij ook super! Uit mijn hoofd schelen ze maar 10 dagen. :)
pi_103390709
Floris mag sowieso wel los, kan ie lekker rondwandelen O+
Dus ik loop de hele dag heen en weer te rennen denk ik zo :')
pi_103390757
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:00 schreef miss_sly het volgende:
Een maillot onder een broek? is het daar al koud genoeg voor? Volgens mij gaat Senna klagen als ik dat doe omdat het te warm is.
Nou als ze lange tijd stil zit vind ik dat wel handig ja... Maar Minke maakt dat uberhaupt niet uit, ik geloof dat ze mijn ongevoel voor warm en koud heeft gekregen :+
pi_103390762
Ik waggel er wel achteraan. Heb de kinderwagen nodig om mijn buik op te leggen :')
pi_103390781
Ik doe kniekousen onder zijn broek aan maar een maillot vind ik ook nog niet nodig. Het is nog niet beneden vriespunt.
The way you rock'n'roll
pi_103390800
Ze hebben ook rolstoelen Octo :Y) in het geval je echt te moe bent: ik heb muppet op mijn rug dus handen vrij :P
pi_103390867
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:02 schreef NieuweUser het volgende:

[..]

Ja dat lijkt mij ook super! Uit mijn hoofd schelen ze maar 10 dagen. :)
Minder nog toch? Minke is van 23-12, Isa toch 30e of 31e?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')